Календарне планування
(за навчально-методичним комплектом К. І. Пономарьової
до підручника «Українська мова та читання. Частина 1»
(автори К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова):
зошит з розвитку мовлення «Малюю словом»)
3,5 год на тиждень
№ п/п |
Зміст уроків |
Змістові лінії |
Ключові компетентності |
Очікувані результати |
Дата уроку |
||
І - семестр |
|||||||
Розділ 1. Пригадую знання про звуки і букви |
|||||||
1. |
Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну (с. 1-3) |
[3 МОВ 1.1] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 1.6] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності |
- володіє продуктивними способами читання; - розуміє та переказує про що прочитав; - відповідає на запитання щодо прочитаного; - висловлює свої думки. |
|
||
2. |
Повторення знань про голосні і приголосні звуки. Пригадування правила оформлення речень на письмі. Проведення інтерв’ю на основі спогадів з власного життя. Створення висловлення за власними спогадами та поданими запитаннями (с. 4-5) |
[3 МОВ 3.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] |
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність
|
- правильно оформлює речення на письмі; - відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту; - визначає тему сприйнятого на слух твору; - висловлює оцінні судження морального й естетичного характеру про події. |
|
||
3. |
Розпізнаю м’які приголосні звуки. Позначення їх м’якості на письмі. Побудова звукових схем слів. Проведення інтерв’ю на основі змісту прочитаного тексту. Написання тексту на задану тему (с. 6-7) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 3.2] [3 МОВ 1.6] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- знає , розпізнає м’які приголосні звуки; -позначає їх м’якість на письмі та підтверджує свої думки; - проводить інтерв’ю на основі змісту прочитаного тексту; -створює текст на задану тему; - висловлює свої думки; - обговорює успіхи та невдачі на уроці. |
|
||
4. |
Пригадую слова з апострофом. Написання слів з апострофом і звуками. Знаходження інформації на етикетці за поданими запитаннями. Написання тексту за запитаннями (с. 8-9) |
[3 МОВ 4.1] [ 3МОВ 1.4] [3 МОВ 1.6] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність |
-знає написання слів з апострофом і звуками; - знаходить інформацію на етикетці; - за поданими запитаннями відповідає на запитання за змістом прослуханого; - висловлює свої думки. |
|
||
5. |
Правильно вимовляю дзвінкі приголосні в кінці слова і складу. Вправляння у вимовлянні дзвінких приголосних звуків у кінці слова і складу. Робота з таблицею парних та непарних дзвінких і глухих приголосних звуків. Колективне обговорення меню. Написання тексту за запитаннями (с. 10-11) |
[3 МОВ 4.1] [3МОВ 1.3 ] [3 МОВ 1.6] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- правильно вимовляє дзвінкі приголосні в кінці слова і складу ; -знає та відтворює основний зміст усного повідомлення; - відповідає на запитання за змістом прослуханого; - висловлюють впевнено свої думки. |
|
||
6. |
Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками. Написання слів з сумнівними приголосними звуками. Складання тексту на задану тему (с. 12-13) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1]
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність |
- правильно записує слова із сумнівними приголосними звуками; - знає та дотримується правил спілкування; - самостійно розуміє фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя); - бере участь в обговоренні про що може йти мова в оповіданні; - добирає з тексту вислови, які підтверджують власну думку; - ділиться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
||
7. |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Спогади про літній відпочинок» (с. 4-7) (у зошиті «Малюю словом») |
[3 МОВ 1.1] [3 МОВ 3.2] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук |
- знає та дотримується правил спілкування; - передбачає орієнтовний зміст твору; - відповідає на запитання за змістом прослуханого; - висловлює свої думки. |
|
||
8. |
Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Проведення інтерв’ю за запитаннями на основі змісту прочитаного тексту. Побудова розповіді на задану тему (с. 14-15) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1]
|
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - громадянська та соціальна компетентність
|
- розпізнає слова з ненаголошеними звуками [е], [и]; -знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; - розуміє фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя); - бере участь у колективному обговоренні прочитаного; - оцінює результати своєї роботи. |
|
||
9. |
Правильно записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Добір перевірних слів шляхом змінювання форми слова. Відтворення діалогу в ролях. Записування розгорнутої відповіді на поставлене запитання (с. 16-17) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 4.2] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1]
|
- вільне володіння державною мовою; - екологічна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
-правильно записує слова з ненаголошеними звуками [е], [и]; - добирає перевірні слова шляхом змінювання форми слова; -відтворює діалог в ролях; - створює колаж із фотографіями класу та учнів; - розглядає малюнок та висловлюють свої думки ; - обговорює створення презентації; - висловлює свої думки. |
|
||
10. |
Пригадую правила переносу слів. Повторення і застосування правил переносу слів. Написання розповіді про власні вподобання (С. 18-19) |
[3 МОВ 4.1] [ 3МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1]
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська компетентність |
- застосовує правила переносу слів; - знає та дотримується правил спілкування; - усно відповідає на запитання; - застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності; - оцінює свої досягнення з теми. |
|
||
11. |
Пригадую і використовую алфавіт. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки (с.19-21) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.3]
|
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - громадянська та соціальна компетентності |
- знає і використовує алфавіт, правила спілкування та поведінки в школі; - відповідає на питання; - аналізує та обґрунтовує власну думку. |
|
||
12. |
Шукаю слова в словнику в алфавітному порядку. Ознайомлення з тлумачним і орфографічним словниками. Вправляння у користуванні орфографічним словником для перевірки написання слів. Написання тексту з обґрунтуванням власної думки (с.21-22) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1]
|
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя |
- користуються орфографічним словником для перевірки написання слів; - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань. Діяльнісний компонент: - дотримується культури оформлення письмових робіт; - застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності; - ділиться своїми враженнями. |
|
||
13. |
Повторення і закріплення знань про звуки й букви. Умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку (с. 22-23) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1]
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - культурна компетентність |
- правильно переносить слова; - записує слова в алфавітному порядку; - бере участь у колективному обговоренні прочитаного; - оцінює результати роботи в парі. |
|
||
14. |
Діагностувальна робота Списування. Як хліб росте. |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 3.1]
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність
|
- знає правила оформлення речень на письмі; - дотримується культури оформлення письмових робіт; -оцінює результати своєї роботи. |
|
||
Розділ 2. Спостерігаю за значенням слів |
|||||||
15. |
Аналіз діагностувальної роботи. Розпізнаю пряме і переносне значення слів. Вживання слів у прямому й переносному значеннях. Написання розповіді на задану тему за опорними словами (с. 23-24) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1]
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - культурна компетентність |
- розпізнає пряме і переносне значення слів; -збагачує своє мовлення новими словами; - відповідає на запитання за змістом прослуханого; - оцінює результати своєї роботи.. |
|
||
16. |
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю словами осінь. Написання розповіді за поданим початком на основі малюнка, світлин, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Осінь зачаровує красою» (с. 8-10) (у зошиті «Малюю словом») . |
[3 МОВ 1.1] [3 МОВ 3.2] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]
|
- вільне володіння державною мовою; - екологічна компетентність |
- дотримується правил спілкування; - застосовує різні види читання під час опрацювання змісту текстів різних видів (самостійно та за завданням учителя), а також перечитування як засіб поглибленого розуміння змісту; - відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту; - оцінює результати своєї роботи. |
|
||
17. |
Розпізнаваю синоніми. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с. 25-26) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1]
|
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя |
- визначає синоніми та вміє їх розпізнавати; - перетворює текстову інформацію у графічну (схеми, таблиці); - висловлює емоційно-оцінні свої враження. |
|
||
18. |
Добираю синоніми. Вправляння у доборі синонімів. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки (с. 27-27) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1]
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - культурна компетентність |
- визначає та називає, що таке синоніми; - розглядає малюнок та висловлює свої думки ; - бере участь у колективному обговоренні прочитаного; - висловлює з обґрунтуванням свої думки. |
|
||
19. |
Розпізнаю і добираю антоніми. Складання розповіді на задану тему (с. 28-30) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1]
|
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- визначає антоніми; - відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту; - аналізує отриману інформацію. |
|
||
20. |
Розпізнаю слова, які мають кілька значень. Пояснення цих значень. Написання тексту за опорними словами (с. 30-32) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1]
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - культурна компетентність |
- розпізнає слова, які мають кілька значень; -пояснює ці значення; - складає текст за опорними словами; - виразно читає та звертає увагу на наголоси; - діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
||
21. |
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю про пікнік. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Пікнік» (с. 11-13) (у зошиті «Малюю словом») |
[3 МОВ 1.1] [3 МОВ 3.2] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]
|
- вільне володіння державною мовою; - компетентність в галузі природничих наук; - інформаційно-комунікаційна компетентність |
- самостійно визначає, що таке розповідь; - володіє написанням розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями; - відповідає на запитання за змістом; - визначає жанрові особливості твору; - висловлює оцінні судження морального й естетичного характеру про події та описи в тексті. |
|
||
22. |
Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с. 32-33) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1]
|
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність |
- визначає слова, які звучать однаково, але мають різні значення; - пояснює значення слів; - розглядає малюнок та висловлює свої думки, - бере участь у колективному обговоренні прочитаного; - співпрацює в групах для досягнення спільних цілей. |
|
||
23. |
Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова.
|
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1]
|
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - громадянська і соціальна компетентності |
- перераховує ознаки, які вказують на значення слова; - бере участь у колективному обговоренні прочитаного; - дотримується правил спілкування і найважливіших правил літературної вимови. |
|
||
24.
|
Діагностувальна робота . Робота з мовними одиницями. «Значення слова»
|
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 3.1]
|
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя |
- виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; - відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту; - підтримує діалог з учителем, однокласниками на основі прослуханого; - оцінює та аналізує виконану роботу.
|
|
||
Розділ 3. Досліджую будову слова |
|||||||
25. |
Аналіз діагностувальної роботи. Визначаю корінь в словах. Формування уявлення про спільнокореневі слова. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.34-35) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.5] [3МОВ3.1]
|
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя |
-виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; - визначає спільнокореневі слова; - бере участь у проведенні інтерв’ю за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту; - правильно складає розгорнуту відповідь на запитання дотримується культури спілкування; - ділиться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
||
26. |
Розпізнаю спільнокореневі слова. Виділення у них кореня. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки (с. 35-36) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 3.2]
|
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - громадянська та соціальна компетентність |
- визначає спільнокореневі слова; - виділяє корінь; -складає текст про своє бажання з обґрунтуванням власної думки; співвідносить вивчений матеріал; - ставить до тексту запитання ( робота в парі); - оцінює героїв тексту. |
|
||
27. |
Спостерігаю за чергуванням голосних звуків у коренях слів. Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки (с. 37-39) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 3.2]
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність |
- самостійно обдумує план реалізації задуму ; -складає розповідь про своє бажання з поясненням власної думки; -дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; - бере участь у колективному обговоренні; - аналізує медіатексти за критеріями – фактами і судженням про них. |
|
||
28. |
Розвиток зв’язного мовлення. Пишу переказ тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Покинуте кошеня» (с. 14-16) (у зошиті «Малюю словом») |
[3 МОВ 1.1] [3 МОВ 3.2] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- висловлює оцінні судження щодо вчинку, події; - визначає головних персонажів; - знаходить у структурі епічного твору початок, основну частину, кінцівку; - виявляє і засуджує вчинки, які ображають інших; -відповідає на запитання за змістом прослуханого; - висловлює емоційно-оцінні враження . |
|
||
29. |
Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у коренях слів. Складання розповіді за поданими запитаннями (с. 39-41) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1]
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- самостійно визначають чергування приголосних звуків у коренях слів; - складає розповідь за поданими запитаннями; -застосовує різні види читання під час опрацювання змісту розповіді; - ставить запитання за змістом тексту; - пояснює які вчинки персонажів є позитивними, а які негативними; - висловлює емоційно-оцінні враження. |
|
||
30. |
Розрізняю корені за однаковим звучанням, але різним значенням. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за світлиною (с. 41-43) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ1 .3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 3.2]
|
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- розрізняє корені з однаковим звучанням, але різним значенням; -бере участь у інтерв’ю за поданими запитаннями; - передбачає орієнтовний зміст тексту; - відповідає на запитання за змістом прослуханого; - висловлює свої думки. |
|
||
31. |
Визначаю закінчення у словах. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с. 43-45) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 3.2]
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність |
- називає закінчення; -бере участь у інтерв’ю за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту; - передбачає орієнтовний зміст тексту; - відповідає на запитання за змістом; - знаходить слова, вислови, речення, які є ключовими для розуміння подій; - робить висновки по отриманій інформації. |
|
||
32. |
Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні. Формування уявлення про нульове закінчення. Відновлення деформованих речень. Складання і записування розповіді за поданими запитаннями (с.45-47) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 3.2]
|
- вільне володіння державною мовою; - екологічна компетентність; - культурна компетентність |
- розуміє призначення закінчень у мовленні; - формує уявлення про нульове закінчення; - відновлює деформовані речення; -складає і записує розповідь за поданими запитаннями ; - бере участь у колективному обговоренні; - оцінює результати роботи в парі. |
|
||
33. |
Діагностувальна робота. Діалог. Нульове закінчення. Відновлення деформованих речень. |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 3.1 [3 МОВ 4.2] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 1.4]
|
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя |
- виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; - відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту; - дотримується культури спілкування; - застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності; - оцінює результати своєї роботи. |
|
||
34. |
Аналіз діагностувальної роботи. Визначаю основу слова. Написання розповіді про свою мрію за поданими запитаннями с. 47-48
|
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 3.2]
|
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій |
-визначає основу слова; -складає розповідь про свою мрію за поданими запитаннями ; - знаходить в тексті співзвучні слова із намальованою картиною; - висловлює свої думки. |
|
||
35. |
Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту. (с. 49-50) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 3.2]
|
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя |
- розрізняє спільнокореневі слова і різні форми одного слова; -знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; - застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності; - дотримується культури та правил спілкування; - ділиться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
||
36. |
Розвиток зв’язного мовлення. Побудова розповіді за коміксом і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Весела дитяча пригода» (с. 17-19) (у зошиті «Малюю словом») |
[3 МОВ 1.2] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 1.4] [3 МОВ 3.2]
|
- вільне володіння державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук |
- збагачує своє мовлення новими словами; - розповідає епізоди з життя ; - володіє та самостійно застосовує прийоми виразного читання; - ставить до тексту запитання ( робота в парі); - висловлює оцінні судження морального й естетичного характеру про події та вчинки персонажів. |
|
||
37. |
Визначаю префікс у словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с. 51-52) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 3.2]
|
- вільне володіння державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук |
- визначає префікс в словах; - складає розповідь за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту; - відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту; - ділиться своїми враженнями. |
|
||
38, 39. |
Утворюю слова за допомогою префіксів. Пошук інформації на рекламному щиті. Відновлення тексту в буклеті. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки (с. 53-54) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 3.2]
|
- вільне володіння державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук |
- утворює слова за допомогою префіксів; - самостійно знаходить інформацію на рекламному щиті (самостійно та за завданням учителя), а також перечитує та розуміє зміст; - відновлює текст в буклеті; - висловлює оцінні судження морального й естетичного характеру про події та вчинки персонажів. |
|
||
40. |
Розрізняю префікси і службові слова. Написання службових слів з іншими словами. Складання тексту про свої вподобання (с. 54-56) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 3.2]
|
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; - навчання впродовж життя |
- розрізняє префікси і службові слова; - знає правила написання службових слів з іншими словами; - складає текст про свої вподобання (самостійно та з допомогою вчителя); - ділиться своїми враженнями. |
|
||
41.
|
Діагностувальна робота. Детальний письмовий переказ. |
[3 МОВ 1.2] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 1.4] [3 МОВ 3.2]
|
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - культурна компетентність |
-виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; - відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту; - підтримує діалог з учителем, однокласниками на основі прослуханого; - оцінює та аналізує виконану роботу. . |
|
||
42. |
Аналіз діагностувальної роботи. Спостерігаю за написанням слів з префіксами роз-, без-. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Написання тексту за власними (с. 56) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 3.2]
|
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність |
-знає правила написанням слів з префіксами роз-, без-; - шукає інформацію на карті України за поданими запитаннями створюють - бере участь у колективному обговоренні; - висловлює свої думки та оцінюють роботи. |
|
||
43. |
Досліджую написання слів з префіксами з-, с-. Прогнозування змісту тексту за його заголовком. Написання тексту про своє вподобання (с. 58)
|
[3 МОВ 1.4] [3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 3.2]
|
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій
|
- знає правила написання слів з префіксами з-, с-; - прогнозує зміст тексту за його заголовком; -складає текст про своє вподобання; - ділиться своїми враженнями. |
|
||
44.
|
Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів. Написання розповіді на задану тему з використанням поданих словосполучень (с. 60-61) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 3.2] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність |
- знає правила вживанням апострофа після префіксів; - складає розповідь на задану тему з використанням поданих словосполучень ; -розуміє фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя); - висловлює емоційно-оцінні враження . |
|
||
45. |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Небезпечна пригода на річці» (с. 20-22) (у зошиті «Малюю словом») |
[3 МОВ 1.2] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 1.4] [3 МОВ 3.2] |
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук |
- знає та відтворює зміст тексту за ключовими реченнями; - бере участь у колективному обговоренні ; - ставить до тексту запитання; - аналізує прочитане, почуте. |
|
||
46. |
Правильно переношу слова з апострофом після префіксів. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Написання розповіді за запитаннями на основі прочитаного тексту (с. 61-63) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 3.2 |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність |
- вміє правильно переносити слова з апострофом після префіксів; - знаходить інформації на карті України за поданими запитаннями; -складає розповідь за запитаннями на основі прочитаного тексту; - визначає за допомогою вчителя настрій; - висловлює емоційно-оцінні враження. |
|
||
47. |
Визначаю суфікс у словах. Пошук інформації на квитку до музею. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного (с. 63-65) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 1.4] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - навчання впродовж життя |
- самостійно визначає суфікс у словах; - самостійно або з допомогою вчителя знаходить інформацію на квитку до музею; - зацікавлено й уважно слухає співрозмовників, робить висновки та толерантно ставиться до їхніх думок. |
|
||
48. |
Утворюю слова за допомогою суфіксів. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Написання тексту про свої вподобання з обґрунтуванням власної думки (с. 65-67) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 3.2] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - навчання впродовж життя |
- утворює слова за допомогою суфіксів; -знаходить інформацію на карті України за поданими запитаннями; -оцінює результати своєї роботи. |
|
||
49. |
Визначаю будову слова. Написання тексту про свої вподобання (с. 67-68) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 3.2] |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя |
- визначає будову слова; -знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; - дотримується культури спілкування; - застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності; - оцінює результати своєї роботи. |
|
||
50. |
Розбираю слова за будовою. Вправляння у розборі слів за будовою. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с. 69-70) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 3.2] |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя |
- самостійно розбирає слова за будовою; - дотримується правил спілкування: - відповідає на запитання за змістом ; - застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності; - оцінює результати своєї роботи. |
|
||
51. |
Розпізнаю слова з орфограмами. Добір слів з певною орфограмою. Придумування заголовка до тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями (с. 71-72)
|
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.4] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 3.2] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - навчання впродовж життя |
- розпізнає слова з орфограмами; -добирає слова з певною орфограмою; -самостійно виділяє заголовок тексту; -складає розповідь за поданими запитаннями відповідає на запитання за змістом; - застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності; - оцінює результати своєї роботи. |
|
||
52. |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді на основі малюнка, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Зима прийшла» (с. 23-25) (у зошиті «Малюю словом») |
[3 МОВ 1.2] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 1.4] [3 МОВ 3.2] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - навчання впродовж життя; - компетентності у галузі природничих наук |
- збагачує своє мовлення новими словами; - розповідає епізоди з життя; - самостійно застосовує прийоми виразного читання; - ставить до тексту запитання (робота в парі). |
|
||
53. |
Перевіряю написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються добором спільнокореневих слів. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Пошук інформації на рекламному плакаті. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с. 72-74) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.4] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 1.7] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - навчання впродовж життя |
- перевіряє написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються добором спільнокореневих слів; -знає та дотримується правил спілкування; - відповідає на запитання за змістом ; - застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності; - оцінює результати своєї роботи. |
|
||
54. |
Пишу записку і смс-повідомлення. Написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються за словником. Складання і записування тексту за поданим початком (с. 74) |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.4] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 3.2] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - навчання впродовж життя |
- знає правила написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються за словником; - відповідає на запитання за змістом ; - застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності; - оцінює результати своєї роботи. |
|
||
55. |
Перевіряю написання слів з ненаголошеними[е], [и] в коренях слів за словником. Закріплення і застосування знань про будову слова. |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 1.4] [3 МОВ 1.6] [3МОВ3.1]
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - навчання впродовж життя |
- знає правила написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються за словником; - знає та дотримується правил спілкування; - відповідає на запитання за змістом; - застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності; - оцінює результати своєї роботи. |
|
||
56. |
Діагностувалльна робота. Диктант. Україна. |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 3.1]
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - навчання впродовж життя |
- знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; - відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту; - підтримує діалог з учителем, однокласниками на основі прослух; - оцінює та аналізує виконану роботу.
|
|
||
57. |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення вивченого. Досліджую будову слова. |
[3 МОВ 4.1] [3 МОВ 3.1]
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - навчання впродовж життя |
- розпізнає слова з орфограмами; -добирає слова з певною орфограмою; -самостійно виділяє заголовок тексту; -складає розповідь за поданими запитаннями відповідає на запитання за змістом; - застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності; - оцінює результати своєї роботи. |
|
||
58. |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Не врода прикрашає людину, а добрі справи» (с. 26-28) (у зошиті «Малюю словом») |
[ 3МОВ 4.1] [3 МОВ 1.4] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 3.2] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - навчання впродовж життя |
- знає та дотримується правил спілкування; - відповідає на запитання за змістом; - застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності; - оцінює результати своєї роботи.
|
|
||
59. |
Повторення вивченого. Підсумок за І семестр. |
[ 3МОВ 4.1] [3 МОВ 1.4] [3 МОВ 1.6] [3 МОВ 3.1] [3 МОВ 3.2 |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - навчання впродовж життя |
- знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; - відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту; - підтримує діалог з учителем, однокласниками на основі прослух; - оцінює та аналізує виконану роботу.
|
|
||