Календарне планування " Українська мова" 3 клас І семестр

Про матеріал
Календарне планування (за навчально-методичним комплектом К. І. Пономарьової до підручника «Українська мова та читання. Частина 1» (автори К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова): зошит з розвитку мовлення «Малюю словом») 3,5 год на тиждень (Із змістовими лініями, ключовими компетентностями, очікуваними результатами)
Перегляд файлу

Календарне планування

(за навчально-методичним комплектом К. І. Пономарьової

до підручника «Українська мова та читання. Частина 1»

(автори К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова):

зошит з розвитку мовлення «Малюю словом»)

 

3,5 год на тиждень

 

№ п/п

Зміст уроків

Змістові лінії

Ключові компетентності

Очікувані  результати

Дата уроку

І - семестр

Розділ 1. Пригадую знання про звуки і букви

1.

Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну (с. 1-3)

[3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 3.1] [3 МОВ 1.6]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності

- володіє  продуктивними  способами

читання;

- розуміє та переказує про що прочитав;

- відповідає  на запитання  щодо  прочитаного;

- висловлює свої думки.

 

2.

Повторення знань про голосні і приголосні звуки. Пригадування правила оформлення речень на письмі. Проведення інтерв’ю на основі спогадів з власного життя. Створення висловлення за власними спогадами та поданими запитаннями (с. 4-5)

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність

 

- правильно оформлює речення на письмі;

- відповідає на запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

- визначає тему сприйнятого на слух твору;

- висловлює  оцінні  судження  морального  й

естетичного  характеру  про  події.

 

3.

Розпізнаю м’які приголосні звуки. Позначення їх м’якості на письмі. Побудова звукових схем слів. Проведення інтерв’ю на основі змісту прочитаного тексту. Написання тексту на задану тему (с. 6-7)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 3.2] [3 МОВ 1.6]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж  життя

- знає , розпізнає м’які приголосні звуки;

-позначає їх м’якість на письмі та підтверджує свої думки;

- проводить інтерв’ю на основі змісту прочитаного тексту;

-створює  текст на задану тему;

- висловлює свої думки;

- обговорює успіхи та невдачі на уроці.

 

4.

Пригадую слова з апострофом.

Написання слів з апострофом і звуками. Знаходження інформації на етикетці за поданими запитаннями. Написання тексту за запитаннями (с. 8-9)

[3 МОВ 4.1]

[ 3МОВ 1.4]    [3 МОВ 1.6]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність

-знає написання слів з апострофом і звуками;

- знаходить інформацію на етикетці;

- за поданими запитаннями відповідає на запитання за змістом прослуханого;

- висловлює свої думки.

 

5.

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні в кінці слова і складу. Вправляння у вимовлянні дзвінких приголосних звуків у кінці слова і складу. Робота з таблицею парних та непарних дзвінких і глухих приголосних звуків. Колективне обговорення меню. Написання тексту за запитаннями

(с. 10-11)

[3 МОВ 4.1]

[3МОВ 1.3 ]   [3 МОВ 1.6]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- правильно вимовляє дзвінкі приголосні в кінці слова і складу ;

-знає та відтворює основний зміст усного повідомлення;

- відповідає на запитання за змістом прослуханого;

- висловлюють впевнено свої думки.

 

6.

Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками. Написання слів з сумнівними приголосними звуками. Складання тексту на задану тему

  (с. 12-13)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність

- правильно записує слова із сумнівними приголосними звуками;

- знає та дотримується правил спілкування;

- самостійно розуміє фактичний зміст текстів

різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя);

- бере участь в обговоренні про що може йти мова в оповіданні;

- добирає з тексту вислови, які підтверджують власну думку;

- ділиться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

7.

Розвиток зв’язного мовлення.

 Написання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Спогади про літній відпочинок»

(с. 4-7)

(у зошиті «Малюю словом»)

[3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 3.2] [3 МОВ 1.3]

[3 МОВ 1.6]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук

- знає та дотримується правил спілкування;

- передбачає орієнтовний зміст твору;

- відповідає на запитання за змістом прослуханого;

-  висловлює свої думки.

 

8.

Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Проведення інтерв’ю за запитаннями на основі змісту прочитаного тексту. Побудова розповіді на задану тему  (с. 14-15)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

 

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність

 

- розпізнає слова з ненаголошеними звуками [е], [и];

-знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- розуміє  фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя);

- бере участь у колективному обговоренні прочитаного;

- оцінює результати своєї роботи.

 

9.

Правильно записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Добір перевірних слів шляхом змінювання форми слова. Відтворення діалогу в ролях. Записування розгорнутої відповіді на поставлене запитання

(с. 16-17)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 4.2]  [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

 

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

-правильно записує слова з ненаголошеними звуками [е], [и];

- добирає перевірні слова шляхом змінювання форми слова;

-відтворює діалог в ролях;

- створює колаж із фотографіями класу та учнів;

- розглядає малюнок  та висловлюють свої думки ;

- обговорює створення презентації;

- висловлює свої думки.

 

10.

Пригадую правила переносу слів. Повторення і застосування правил переносу слів. Написання розповіді про власні вподобання

(С. 18-19)

[3 МОВ 4.1]

[ 3МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська компетентність

- застосовує правила переносу слів;

- знає та дотримується правил спілкування;

- усно відповідає на запитання;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

- оцінює свої досягнення з теми.

 

11.

 Пригадую і використовую алфавіт. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки

(с.19-21)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.3]

 

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентності

- знає і використовує алфавіт, правила спілкування та поведінки в школі;

- відповідає на питання;

- аналізує та обґрунтовує власну думку.

 

12.

Шукаю слова в словнику в алфавітному порядку. Ознайомлення з тлумачним і орфографічним словниками. Вправляння у користуванні орфографічним словником для перевірки написання слів. Написання тексту з обґрунтуванням власної думки (с.21-22)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

 

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя

- користуються орфографічним словником для перевірки написання слів;

-  знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань.

Діяльнісний компонент:

- дотримується культури оформлення письмових робіт;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

- ділиться своїми враженнями.

 

13.

 Повторення і закріплення знань про звуки й букви. Умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку 

(с. 22-23)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність

- правильно переносить слова;

- записує слова в алфавітному порядку;

- бере участь у колективному обговоренні прочитаного;

- оцінює результати роботи в парі.

 

14.

Діагностувальна робота

 Списування.

Як хліб росте.

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 3.1]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність

 

- знає правила оформлення речень на письмі;

-  дотримується культури оформлення письмових робіт;

-оцінює результати своєї роботи.

 

                                 Розділ 2. Спостерігаю за значенням слів

15.

Аналіз діагностувальної роботи. Розпізнаю пряме і переносне значення слів. Вживання слів у прямому й переносному значеннях. Написання розповіді на задану тему за опорними словами  . 23-24)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3]   [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність

- розпізнає пряме і переносне значення слів;

-збагачує своє мовлення новими словами;

- відповідає на запитання за змістом прослуханого;

- оцінює результати своєї роботи..

 

16.

Розвиток зв’язного мовлення. Малюю словами осінь.

Написання розповіді за поданим початком на основі малюнка, світлин, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Осінь зачаровує красою»  

(с. 8-10)

(у зошиті «Малюю словом») .

[3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 3.2] [3 МОВ 1.3]

[3 МОВ 1.6]

 

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність

- дотримується правил спілкування;

- застосовує різні  види  читання під час опрацювання  змісту  текстів  різних  видів

(самостійно та за завданням учителя), а також перечитування  як  засіб  поглибленого розуміння змісту;

- відповідає  на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

- оцінює результати своєї роботи.

 

17.

Розпізнаваю синоніми. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту

(с. 25-26)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

 

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя

- визначає синоніми та вміє їх розпізнавати;

- перетворює  текстову інформацію у графічну

(схеми, таблиці);

- висловлює  емоційно-оцінні  свої враження.

 

18.   

Добираю синоніми. Вправляння у доборі синонімів. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки  

(с. 27-27)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність

- визначає та називає, що таке синоніми;

- розглядає малюнок  та висловлює свої думки ;

- бере участь у колективному обговоренні прочитаного;

- висловлює з обґрунтуванням свої думки.

 

19.

Розпізнаю  і добираю антоніми. Складання розповіді на задану тему   (с. 28-30)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

 

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- визначає антоніми;

- відповідає  на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

- аналізує отриману інформацію.

 

20.

Розпізнаю слова, які мають кілька значень. Пояснення цих значень. Написання тексту за опорними словами

 (с. 30-32)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність

- розпізнає слова, які мають кілька значень;

-пояснює ці значення;

- складає текст за опорними словами;

- виразно читає та звертає увагу на наголоси;

- діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

21.

 Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю про пікнік.

Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Пікнік» 

(с. 11-13)

(у зошиті «Малюю словом»)

[3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 3.2] [3 МОВ 1.3]

[3 МОВ 1.6]

 

- вільне володіння державною мовою;

- компетентність в галузі природничих наук;

- інформаційно-комунікаційна компетентність

- самостійно визначає, що таке розповідь;

- володіє  написанням розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями;

- відповідає на запитання за змістом;

- визначає жанрові особливості твору;

- висловлює оцінні  судження  морального  й

естетичного  характеру  про  події та описи в тексті.

 

22.

Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення. Написання розгорнутої відповіді на запитання    (с. 32-33)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність

- визначає слова, які звучать однаково, але мають різні значення;

- пояснює значення слів;

- розглядає малюнок  та висловлює свої думки,

- бере участь у колективному обговоренні прочитаного;

- співпрацює в групах для досягнення спільних цілей.

 

23.

Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова.

 

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

 

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- громадянська і соціальна компетентності

- перераховує ознаки,  які  вказують на значення слова;

- бере участь у колективному обговоренні прочитаного;

- дотримується  правил  спілкування і найважливіших  правил  літературної  вимови.

 

24.

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота .

Робота з мовними одиницями.

«Значення слова»

 

 

 

 

 

 

 

 

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 3.1]

 

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя

-  виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- відповідає  на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

- підтримує  діалог  з  учителем, однокласниками  на  основі  прослуханого;

- оцінює та аналізує виконану роботу.

 

 

                               Розділ  3.  Досліджую будову слова

25.

Аналіз діагностувальної роботи. Визначаю корінь в словах. Формування уявлення про спільнокореневі слова. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання

(с.34-35)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.5]

[3МОВ3.1]

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя

-виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- визначає спільнокореневі слова;

- бере участь у проведенні інтерв’ю за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту;

- правильно складає розгорнуту відповідь на запитання дотримується культури спілкування;

- ділиться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

26.

Розпізнаю спільнокореневі слова. Виділення у них кореня. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки             

 (с. 35-36)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 3.2]

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність

- визначає спільнокореневі слова;

- виділяє  корінь;

 -складає текст про своє бажання з обґрунтуванням власної думки; співвідносить вивчений матеріал;

- ставить до тексту запитання ( робота в парі);

- оцінює героїв тексту.

 

27.

Спостерігаю за чергуванням голосних звуків у коренях слів. Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки  . 37-39)

 

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 3.2]

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність

- самостійно обдумує план реалізації задуму ;

-складає розповідь про своє бажання з поясненням власної думки;

-дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять;

 - бере участь у колективному обговоренні;

- аналізує медіатексти за критеріями – фактами і

судженням про них.

 

28.

Розвиток зв’язного мовлення.  Пишу переказ тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Покинуте кошеня»    (с. 14-16)                        (у зошиті «Малюю словом»)

[3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 3.2] [3 МОВ 1.3]

[3 МОВ 1.6]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- висловлює оцінні судження щодо вчинку, події;

- визначає головних  персонажів;

- знаходить  у структурі епічного твору початок,

основну  частину,  кінцівку; 

- виявляє і засуджує вчинки, які ображають інших;

-відповідає на запитання за змістом прослуханого;

- висловлює емоційно-оцінні  враження .

 

29.

Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у коренях слів. Складання розповіді за поданими запитаннями

(с. 39-41)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

 

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- самостійно визначають чергування приголосних звуків у коренях слів;

- складає розповідь за поданими запитаннями;

-застосовує  різні  види  читання  під  час

опрацювання  змісту  розповіді;

  - ставить запитання за змістом тексту;

- пояснює які  вчинки  персонажів  є позитивними, а які негативними;

- висловлює емоційно-оцінні  враження.

 

30.

Розрізняю корені за однаковим звучанням, але різним значенням. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за світлиною 

(с. 41-43)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ1 .3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 3.2]

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- розрізняє корені з однаковим звучанням, але різним значенням;

-бере участь у інтерв’ю за поданими запитаннями;

- передбачає орієнтовний зміст тексту;

- відповідає на запитання за змістом прослуханого;

- висловлює свої думки.

 

31.

Визначаю закінчення у словах. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с. 43-45)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3]

[3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 3.2]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність

-  називає закінчення;

-бере участь у  інтерв’ю за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту;

- передбачає орієнтовний зміст тексту;

- відповідає на запитання за змістом;

- знаходить слова, вислови,

речення,  які  є  ключовими  для  розуміння подій;

- робить висновки по отриманій інформації.

 

32.

Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні. Формування уявлення про нульове закінчення. Відновлення деформованих речень. Складання і записування розповіді за поданими запитаннями

   (с.45-47)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 3.2]

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- культурна компетентність

- розуміє призначення закінчень у мовленні;

- формує уявлення про нульове закінчення;

 - відновлює деформовані речення;

-складає і записує розповідь за поданими запитаннями ;

- бере участь у колективному обговоренні;

- оцінює результати роботи в парі.

 

33.

Діагностувальна робота. Діалог.

Нульове закінчення. Відновлення деформованих речень.

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 3.1

[3 МОВ 4.2]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 1.4]

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя

-  виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- відповідає на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

- дотримується культури спілкування;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

- оцінює результати своєї роботи.

 

34.

Аналіз діагностувальної роботи. Визначаю основу слова. Написання розповіді про свою мрію за поданими запитаннями

с. 47-48

 

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 3.2]

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій

-визначає основу слова;

-складає розповідь про свою мрію за поданими запитаннями ;

- знаходить в тексті співзвучні слова із намальованою картиною;

-  висловлює свої думки.

 

35.

Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту.

(с. 49-50)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3]   [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 3.2]

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя

- розрізняє спільнокореневі слова і різні форми одного слова;

 -знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

- дотримується культури та правил спілкування;

- ділиться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

36.

Розвиток зв’язного мовлення. Побудова розповіді за коміксом і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Весела дитяча пригода»

(с. 17-19)

(у зошиті «Малюю словом»)

[3 МОВ 1.2]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 1.4]

[3 МОВ 3.2]

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук

- збагачує своє мовлення новими словами;

- розповідає  епізоди  з  життя ;

- володіє та  самостійно  застосовує прийоми виразного читання;

- ставить до тексту запитання ( робота в парі);

- висловлює  оцінні  судження  морального  й

естетичного  характеру  про  події та вчинки персонажів.

 

37.

Визначаю префікс у словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту

 (с. 51-52)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 3.2]

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук

- визначає префікс в словах;

- складає розповідь за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту;

- відповідає на запитання за  змістом прослуханого  тексту;

- ділиться своїми враженнями.

 

38, 39.

Утворюю слова за допомогою префіксів. Пошук інформації на рекламному щиті. Відновлення тексту в буклеті. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки

. 53-54)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 3.2]

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук

- утворює слова за допомогою префіксів;

- самостійно знаходить інформацію на рекламному щиті (самостійно та за завданням учителя), а також перечитує та розуміє зміст;

- відновлює текст в буклеті;

- висловлює оцінні  судження  морального  й

естетичного характеру про  події та вчинки персонажів.

 

40.

Розрізняю префікси і службові слова. Написання службових слів з іншими словами. Складання тексту про свої вподобання

 . 54-56)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 3.2]

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;

- навчання впродовж життя

- розрізняє префікси і службові слова;

- знає правила написання службових слів з іншими словами;

- складає текст про свої вподобання

(самостійно та з допомогою вчителя);

-  ділиться своїми враженнями.

 

41.

 

Діагностувальна робота. Детальний письмовий переказ.

[3 МОВ 1.2]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 1.4]

[3 МОВ 3.2]

 

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- культурна компетентність

-виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- відповідає на запитання  за змістом прослуханого  тексту;

- підтримує діалог з учителем, однокласниками на основі  прослуханого;

- оцінює та аналізує виконану роботу.

.

 

42.

Аналіз діагностувальної роботи. Спостерігаю за написанням слів з префіксами роз-, без-. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Написання тексту за власними (с. 56)

[3 МОВ 4.1]                                  [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 3.2]

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність

-знає правила написанням слів з префіксами роз-, без-;

- шукає інформацію на карті України за поданими запитаннями створюють

 - бере участь у колективному обговоренні;

- висловлює свої думки та оцінюють роботи.

 

43.

Досліджую написання слів з префіксами з-, с-.

 Прогнозування змісту тексту за його заголовком. Написання тексту про своє вподобання

(с. 58)

 

[3 МОВ 1.4]

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3]

[3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 3.2]

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій

 

- знає правила написання слів з префіксами з-, с-;

- прогнозує зміст тексту за його заголовком;

-складає текст про своє вподобання;

- ділиться своїми враженнями.

 

44.

 

 

Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів.

Написання розповіді на задану тему з використанням поданих словосполучень

 (с. 60-61)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

  [3 МОВ 3.2]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність

- знає правила вживанням апострофа після префіксів;

- складає розповідь на задану тему з використанням поданих словосполучень ;

-розуміє  фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя);

- висловлює емоційно-оцінні  враження .

 

45.

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Небезпечна пригода на річці» (с. 20-22)

(у зошиті «Малюю словом»)

[3 МОВ 1.2]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 1.4]

  [3 МОВ 3.2]

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук

- знає та відтворює зміст тексту за ключовими реченнями;

- бере участь у колективному обговоренні ;

- ставить до тексту запитання;

- аналізує прочитане, почуте.

 

46.

Правильно переношу слова з апострофом після префіксів. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Написання розповіді за запитаннями на основі прочитаного тексту    (с. 61-63)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

  [3 МОВ 3.2

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність

- вміє правильно  переносити слова з апострофом після префіксів;

- знаходить інформації на карті України за поданими запитаннями;

-складає розповідь за запитаннями на основі прочитаного тексту;

- визначає за допомогою  вчителя  настрій;

- висловлює  емоційно-оцінні  враження.

 

47.

Визначаю суфікс у словах.

Пошук інформації на квитку до музею. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного   (с. 63-65)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 1.4]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- навчання впродовж життя

- самостійно визначає суфікс у словах;

- самостійно або з допомогою вчителя знаходить інформацію на квитку до музею;

- зацікавлено й  уважно  слухає співрозмовників, робить висновки та  толерантно  ставиться  до

їхніх думок.

 

48.

Утворюю слова за допомогою суфіксів. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Написання тексту про свої вподобання з обґрунтуванням власної думки

. 65-67)

   

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 3.2]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;         - навчання впродовж життя

- утворює слова за допомогою суфіксів;

-знаходить інформацію на карті України за поданими запитаннями;

 -оцінює результати своєї роботи.

 

49.

Визначаю будову слова. Написання тексту про свої вподобання

(с. 67-68)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

 [3 МОВ 3.2]

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя

- визначає будову слова;

-знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- дотримується культури спілкування;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

- оцінює результати своєї роботи.

 

50.

Розбираю слова за будовою. Вправляння у розборі слів за будовою. Написання розгорнутої відповіді на запитання

(с. 69-70)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 3.2]

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя

- самостійно розбирає слова за будовою;

- дотримується правил спілкування:

- відповідає на  запитання  за  змістом  ;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

- оцінює результати своєї

роботи.

 

51.

Розпізнаю слова з орфограмами. Добір слів з певною орфограмою. Придумування заголовка до тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями

. 71-72)

 

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.4] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 3.2]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- навчання впродовж життя

- розпізнає слова з орфограмами;

-добирає слова з певною орфограмою;

-самостійно виділяє заголовок тексту;

-складає розповідь за поданими запитаннями відповідає  на  запитання  за  змістом;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

- оцінює результати своєї

роботи.

 

52.

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді на основі малюнка, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Зима прийшла»

 (с. 23-25)

(у зошиті «Малюю словом»)

[3 МОВ 1.2]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 1.4]

[3 МОВ 3.2]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- навчання впродовж життя;

- компетентності у галузі природничих наук

- збагачує своє мовлення новими словами;

- розповідає епізоди  з  життя;

- самостійно  застосовує

прийоми виразного читання;

- ставить до тексту запитання (робота в парі).

 

53.

Перевіряю написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються добором спільнокореневих слів. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Пошук інформації на рекламному плакаті. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с. 72-74)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.4]  [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 1.7]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- навчання впродовж життя

- перевіряє написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються добором спільнокореневих слів;

-знає та дотримується правил спілкування;

- відповідає на запитання  за змістом ;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

- оцінює результати своєї

роботи.

 

54.

Пишу записку і смс-повідомлення.

Написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються за словником. Складання і записування тексту за поданим початком

 (с. 74)

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.4] [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 3.2]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- навчання впродовж життя

- знає правила написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються за словником;

- відповідає на запитання  за  змістом  ;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

- оцінює результати своєї

роботи.

 

55.

Перевіряю написання слів з ненаголошеними[е], [и] в коренях слів за словником.

Закріплення і застосування знань про будову слова.

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.4]

[3 МОВ 1.6]

[3МОВ3.1]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- навчання впродовж життя

- знає правила написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються за словником;

- знає та дотримується правил спілкування;

- відповідає на запитання  за  змістом;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

- оцінює результати своєї

роботи.

 

56.

Діагностувалльна робота. Диктант. Україна.

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 3.1]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- навчання впродовж життя

- знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- відповідає  на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

- підтримує  діалог  з  учителем, однокласниками  на  основі  прослух;

- оцінює та аналізує виконану роботу.

 

 

57.

Аналіз діагностувальної роботи.

Повторення вивченого. Досліджую будову слова.

[3 МОВ 4.1]

[3 МОВ 3.1]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- навчання впродовж життя

- розпізнає слова з орфограмами;

-добирає слова з певною орфограмою;

-самостійно виділяє заголовок тексту;

-складає розповідь за поданими запитаннями відповідає  на  запитання  за  змістом;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

- оцінює результати своєї

роботи.

 

58.

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Не врода прикрашає людину, а добрі справи»

(с. 26-28)

(у зошиті «Малюю словом»)

[ 3МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.4]    [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 3.2]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- навчання впродовж життя

- знає та дотримується правил спілкування;

- відповідає на запитання за  змістом;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

- оцінює результати своєї

роботи.

 

 

 

 

59.

Повторення вивченого. Підсумок за І семестр.

[ 3МОВ 4.1]

[3 МОВ 1.4]    [3 МОВ 1.6]

[3 МОВ 3.1]

[3 МОВ 3.2

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- навчання впродовж життя

- знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- відповідає  на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

- підтримує  діалог  з  учителем, однокласниками  на  основі  прослух;

- оцінює та аналізує виконану роботу.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
2119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку