Перевірка мовних знань і вмінь з теми : "Речення. Слово. Значення слова" , 3 клас

Про матеріал
Перевірка мовних знань і вмінь з теми: " Речення. Слово. Значення слова" . Матеіал створений з метою перевірки мовних знань і вмінь учнів 3 класу згідно вимог нової української школи.
Перегляд файлу

Перевірка мовних знань та вмінь 3 клас

 

Речення. Слово. Значення слова

 

1.Головні члени речення – це

А)підмет і присудок;

Б)другорядні член речення;

В)підмет.

 

2.Підмет – це член речення, який вказує:

А)на ознаку предмета;

Б)про кого або про що говориться в реченні;

В)на зв'язок слів у реченні.

 

3.У  якому реченні  всі слова мають по декілька значень?

А)ключ, місяць, коса;

Б)зошит, книжка, парта;

В)шашки, шахи, лото.

 

5.Спиши. Підкресли в реченнях головні та другорядні члени речення.

Сонячний промінчик пробивається через густе  листя.

Діти пішли на екскурсію в ліс.

 

6.До поданих слів добери близькі за значенням(синоніми).

Гарний –

Думає –

 

7. До поданих слів добери протилежні за значенням(антоніми)

Холодний –

Важкий –

 

 8.Встанови зв'язок між членами речення за допомогою запитань.

Могутній дуб стояв за селом.

Дуб(що робив?)… ;

стояв(де?)… ;

дуб(який?) … .

 

9. Склади і запиши речення за схемою.

__________     на       .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Речення. Слово. Значення слова

1.Головні члени речення – це

А)підмет і присудок;

Б)другорядні член речення;

В)підмет.

2.Підмет – це член речення, який вказує:

А)на ознаку предмета;

Б)про кого або про що говориться в реченні;

В)на зв'язок слів у реченні.

3.У  якому реченні  всі слова мають по декілька значень?

А)ключ, місяць, коса;

Б)зошит, книжка, парта;

В)шашки, шахи, лото.

5.Спиши. Підкресли в реченнях головні та другорядні члени речення.

Сонячний промінчик пробивається через густе  листя.

Діти пішли на екскурсію в ліс.

6.До поданих слів добери близькі за значенням(синоніми).

Гарний –

Думає –

7. До поданих слів добери протилежні за значенням(антоніми)

Холодний –

Важкий –

 8.Встанови зв'язок між членами речення за допомогою запитань.

Могутній дуб стояв за селом.

Дуб(що робив?)… ;

стояв(де?)… ;

дуб(який?) … .

9. Склади і запиши речення за схемою.

__________                                   на       .

 

 

 

docx
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
1417
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку