Перевірка мовних знань та вмінь 3 клас
Речення. Слово. Значення слова
1.Головні члени речення – це
А)підмет і присудок;
Б)другорядні член речення;
В)підмет.
2.Підмет – це член речення, який вказує:
А)на ознаку предмета;
Б)про кого або про що говориться в реченні;
В)на зв'язок слів у реченні.
3.У якому реченні всі слова мають по декілька значень?
А)ключ, місяць, коса;
Б)зошит, книжка, парта;
В)шашки, шахи, лото.
5.Спиши. Підкресли в реченнях головні та другорядні члени речення.
Сонячний промінчик пробивається через густе листя.
Діти пішли на екскурсію в ліс.
6.До поданих слів добери близькі за значенням(синоніми).
Гарний –
Думає –
7. До поданих слів добери протилежні за значенням(антоніми)
Холодний –
Важкий –
8.Встанови зв'язок між членами речення за допомогою запитань.
Могутній дуб стояв за селом.
Дуб(що робив?)… ;
стояв(де?)… ;
дуб(який?) … .
9. Склади і запиши речення за схемою.
__________ на … .
Речення. Слово. Значення слова
1.Головні члени речення – це
А)підмет і присудок;
Б)другорядні член речення;
В)підмет.
2.Підмет – це член речення, який вказує:
А)на ознаку предмета;
Б)про кого або про що говориться в реченні;
В)на зв'язок слів у реченні.
3.У якому реченні всі слова мають по декілька значень?
А)ключ, місяць, коса;
Б)зошит, книжка, парта;
В)шашки, шахи, лото.
5.Спиши. Підкресли в реченнях головні та другорядні члени речення.
Сонячний промінчик пробивається через густе листя.
Діти пішли на екскурсію в ліс.
6.До поданих слів добери близькі за значенням(синоніми).
Гарний –
Думає –
7. До поданих слів добери протилежні за значенням(антоніми)
Холодний –
Важкий –
8.Встанови зв'язок між членами речення за допомогою запитань.
Могутній дуб стояв за селом.
Дуб(що робив?)… ;
стояв(де?)… ;
дуб(який?) … .
9. Склади і запиши речення за схемою.
__________ на … .