№ уроку |
Дата |
Тема уроку
|
Робота з ООП |
Примітка |
|
55 |
|
Слова назви чисел(числівник)Навчаюся визначати слова, які називають числа. Навчальний діалог (с. 86-87, впр.
|
|
|
|
56 |
|
Навчаюся добирати числівники. Складання розповіді про свій талант (с. 88-89, впр. 5-6). |
|
|
|
57 |
|
Навчаюся добирати числівники. Складання речень із числівниками. Ребуси (с. 88-89, впр. 7-8). |
|
|
|
58 |
|
Розвиток зв ’явного мовлення. Навчаюсь складати розповідь за малюнком. |
|
|
|
59 |
|
Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками (с. 90-91, впр. 9-11). |
|
|
|
60 |
|
Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками. Правильне наголошування числівників. Визначення часу за годинником (с. 90-91, впр. 12-14). |
|
|
|
61 |
|
Навчаюся вживати числівники в мовленні. Складання загадок (с. 92-93, впр. 15-19). |
|
|
|
62 |
|
Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники в мовленні (с. 94-95, впр. 20-24). |
|
|
|
63 |
|
Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Складання речень (с. 96-97, впр. 25-27). |
|
|
|
64 |
|
Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Утворення словосполучень. Навчальний діалог (с. 96-97, впр. 28-29).
|
|
|
|
65 |
|
Розвиток зв’язного мовлення |
|
|
|
66 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слова — назви чисел (числівники)».
|
|
|
|
67 |
|
Перевірка мовних знань з теми «Числівник»
|
|
|
|
68 |
|
Аналіз діагностувальної роботи.Службові слова.Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів (с. 98-99, впр. 1-4). |
|
|
|
69 |
|
Навчаюся вживати службові слова в мовленні. Складання речень (с. 100, впр. 5-7). |
|
|
|
70 |
|
Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова в мовленні. Навчальний діалог (с. 101-102, впр. 8-11). |
|
|
|
71 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Службові слова».
|
|
|
|
72 |
|
Розвиток зв ’язного мовлення. |
|
|
|
73 |
|
|
|
|
|
74 |
|
Аналіз діагностувальної роботи.Речення. Вступ до теми. Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками (с. 103-105, впр. 1-4). |
|
|
|
75 |
|
Види речень за метою висловлювання. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних речень (с. 106-107, впр. 1-5). |
|
|
|
76 |
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень. Навчальний діалог (с. 108-109, впр. 6-8). |
|
|
|
77 |
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень. Навчальний діалог (с. 110-111, впр. 9-12). |
|
|
|
78 |
|
Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення. Навчальний діалог (с. 112-113, впр. 13-16).
|
|
|
|
79 |
|
Розвиток зв 'язного мовлення. Відвідаємо театр. |
|
|
|
80 |
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (розповідних і питальних). Складання казки «Як Сонце і Крига хотіли подружитися» (с. 114-115, впр. 17-19). |
|
|
|
81 |
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (спонукальних). Складання казки про розділові знаки (с. 114- 115, впр. 20-21). |
|
|
|
82 |
|
Навчаюся складати різні за інтонацією речення (с. 116, впр. 22-24). |
|
|
|
83 |
|
Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями (с. 117, впр. 25-26). |
|
|
|
84 |
|
Розвиток зв’язного мовлення |
|
|
|
85 |
|
Навчаюся складати речення за малюнками. Читання в особах (с. 118-119, вир. 27-29). |
|
|
|
86 |
|
|
|
|
|
87 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Речення».
|
|
|
|
88 |
|
Списування |
|
|
|
89 |
|
Аналіз діагностувальної роботи.Текст.Вступ до теми. Текст. Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками (с. 121-123, впр. 1-4). |
|
|
|
90 |
|
Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту. Навчальне аудіювання (с. 124-125, впр. 1-3). |
|
|
|
91 |
|
|
|
|
|
92 |
|
Розвиток зв’язного мовлення
|
|
|
|
93 |
|
Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст (с. 127, впр. 6-7). |
|
|
|
94 |
|
Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст-розповідь. Складання усної розповіді (с. 128-129, впр. 1-4). |
|
|
|
95 |
|
Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання питальних речень до тексту (с. 130, впр. 5-6). |
|
|
|
96 |
|
Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання усного опису орла беркута. Написання відповідей на запитання, користуючись текстом (с. 131, впр. 7-8). |
|
|
|
97 |
|
Навчаюся складати текст за ілюстрацією. Робота з деформованим текстом (с. 132, впр. 9-10). |
|
|
|
98 |
|
Навчаюся складати текст за серією малюнків (с. 133-134, впр. 11-14). |
|
|
|
99 |
|
Розвиток зв’язного мовлення |
|
|
|
100 |
|
Навчаюся складати текст за малюнком і запитаннями (с. 134-135, впр. 15-16). |
|
|
|
101 |
|
Навчаюся складати текст про події із власного життя (с. 136, впр. 17-18). |
|
|
|
102 |
|
Навчаюся складати текст про події із власного життя (с. 137, впр. 19-20). |
|
|
|
103 |
|
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про усмішку (с. 138, впр. 21-22). |
|
|
|
104 |
|
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про друга / подругу (с. 139, впр. 23). |
|
|
|
105 |
|
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Навчальний діалог (с. 139, впр. 24). |
|
|
|
106 |
|
Розвиток зв’язного мовлення |
|
|
|
107 |
|
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 140, впр. 25-26). |
|
|
|
108 |
|
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 141, впр. 27). |
|
|
|
109 |
|
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 141, впр. 28). |
|
|
|
110 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Текст».(усний твір) |
|
|
|
111 |
|
Диктант |
|
|
|
112
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Розрізняю частини мови за питаннями. Складання речень. |
|
|
|
113 |
|
Розвиток зв’язного мовлення |
|
|
|
114 |
|
Складання і записування речень за коміксами. |
|
|
|
115 |
|
Редагування тексту .Складання речень за малюнками |
|
|
|
116 |
|
Написання тексту за світлиною і поданими запитаннями. |
|
|
|
117 |
|
Інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за поданим початком. |
|
|
|
118 |
|
Удосконалюю текст. Інтерв’ю за поданими запитаннями. Редагування тексту. |
|
|
|
119 |
|
Розвиток зв’язного мовлення
|
|
|
|
120 |
|
Мовна вікторина
|
|
|
|
121 |
|
Написання висловлювання на тему «Незабаром літечко» або «Канікули кличуть нас»
|
|
|
|
122 |
|
Узагальнення і систематизація знань за рік. |
|
|