Календарне планування "Українська мова"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови 2 семестр (За підручником О.Вашуленко)
Перегляд файлу

№ уроку

 Дата

Тема уроку

 

Робота з ООП 

Примітка  

55

 

 

Слова назви чисел(числівник)Навчаюся визначати слова, які називають числа. Навчальний діалог (с. 86-87, впр.            

 

 

 

56

 

 

Навчаюся добирати числівники. Складання розповіді про свій талант (с. 88-89, впр. 5-6).

 

 

57

 

Навчаюся добирати числівники. Складання речень із числівниками. Ребуси (с. 88-89, впр. 7-8).

 

 

58

 

Розвиток зв ’явного мовлення. Навчаюсь складати розповідь за малюнком.

 

 

59

 

Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками (с. 90-91, впр. 9-11).

 

 

60

 

Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками. Правильне наголошування числівників. Визначення часу за годинником (с. 90-91, впр. 12-14).

 

 

61

 

Навчаюся вживати числівники в мовленні. Складання загадок (с. 92-93, впр. 15-19).

 

 

62

 

Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники в мовленні (с. 94-95, впр. 20-24).

 

 

63

 

Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Складання речень (с. 96-97, впр. 25-27).

 

 

64

 

Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Утворення словосполучень. Навчальний діалог (с. 96-97, впр. 28-29).

 

 

 

 

 

65

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

 

66

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слова — назви чисел (числівники)».

 

 

 

67

 

Перевірка мовних знань з теми «Числівник»

 

 

 

68

 

Аналіз діагностувальної роботи.Службові слова.Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів (с. 98-99, впр. 1-4).

 

 

69

 

Навчаюся вживати службові слова в мовленні. Складання речень (с. 100, впр. 5-7).

 

 

70

 

Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова в мовленні. Навчальний діалог (с. 101-102, впр. 8-11).

 

 

71

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Службові слова».

 

 

 

 

72

 

 

Розвиток зв ’язного мовлення.

 

 

73

 

Перевірка мовних знань з теми «Службові слова»

 

 

 

74

 

Аналіз діагностувальної роботи.Речення. Вступ до теми. Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками (с. 103-105, впр. 1-4).

 

 

75

 

Види речень за метою висловлювання. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних речень (с. 106-107, впр. 1-5).

 

 

76

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень. Навчальний діалог (с. 108-109, впр. 6-8).

 

 

77

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень. Навчальний діалог (с. 110-111, впр. 9-12).

 

 

78

 

 

Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення. Навчальний діалог (с. 112-113, впр. 13-16).

 

 

 

 

79

 

Розвиток зв 'язного мовлення. Відвідаємо театр.

 

 

80

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (розповідних і питальних). Складання казки «Як Сонце і Крига хотіли подружитися» (с. 114-115, впр. 17-19).

 

 

81

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (спонукальних). Складання казки про розділові знаки (с. 114- 115, впр. 20-21).

 

 

82

 

Навчаюся складати різні за інтонацією речення (с. 116, впр. 22-24).

 

 

83

 

Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями (с. 117, впр. 25-26).

 

 

84

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

 

85

 

Навчаюся складати речення за малюнками. Читання в особах (с. 118-119, вир. 27-29).

 

 

86

 

Навчаюся складати речення за малюнками. Навчальний діалог (с. 119-120, впр. 30-33).

 

 

87

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Речення». 

 

 

 

88

 

Списування

 

 

89

 

Аналіз діагностувальної роботи.Текст.Вступ до теми. Текст. Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками (с. 121-123, впр. 1-4).

 

 

90

 

Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту. Навчальне аудіювання (с. 124-125, впр. 1-3).

 

 

91

 

 

Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст (с. 126, впр. 4-5).

 

 

92

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

 

 

93

 

Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст (с. 127, впр. 6-7).

 

 

94

 

Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст-розповідь. Складання усної розповіді (с. 128-129, впр. 1-4).

 

 

95

 

Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання питальних речень до тексту (с. 130, впр. 5-6).

 

 

96

 

Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання усного опису орла беркута. Написання відповідей на запитання, користуючись текстом (с. 131, впр. 7-8).

 

 

97

 

Навчаюся складати текст за ілюстрацією. Робота з деформованим текстом (с. 132, впр. 9-10).

 

 

98

 

Навчаюся складати текст за серією малюнків (с. 133-134, впр. 11-14).

 

 

99

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

 

100

 

Навчаюся складати текст за малюнком і запитаннями (с. 134-135, впр. 15-16).

 

 

101

 

Навчаюся складати текст про події із власного життя (с. 136, впр. 17-18).

 

 

102

 

Навчаюся складати текст про події із власного життя (с. 137, впр. 19-20).

 

 

103

 

  Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про усмішку (с. 138, впр. 21-22). 

 

 

104

 

Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про друга / подругу (с. 139, впр. 23).

 

 

105

 

Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Навчальний діалог (с. 139, впр. 24).

 

 

106

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

 

107

 

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 140, впр. 25-26).

 

 

108

 

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 141, впр. 27).

 

 

109

 

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 141, впр. 28).

 

 

110

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Текст».(усний твір)

 

 

111

 

Диктант

 

 

112

 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Розрізняю частини мови за питаннями. Складання речень.

 

 

113

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

 

114

 

Складання і записування речень за коміксами.

 

 

115

 

Редагування тексту .Складання речень за малюнками

 

 

116

 

Написання тексту за світлиною і поданими запитаннями.

 

 

117

 

Інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за поданим початком.

 

 

118

 

Удосконалюю текст. Інтерв’ю за поданими запитаннями. Редагування тексту.

 

 

119

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

 

 

120

 

Мовна вікторина

 

 

 

121

 

Написання висловлювання на тему «Незабаром літечко» або «Канікули кличуть нас»

 

 

 

122

 

Узагальнення і систематизація знань за рік.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
2089
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку