Календарне планування Українська мова 4 год Л.Варзацька, Т.Трохименко «Українська мова та читання. 1 частина»

Про матеріал
№ п/п Дата Тема уроку І семестр 1. Мова – найважливіший засіб людського спілкування. 2. Рідна і державна мова. 3. Культура усного та писемного мовлення. 4. Розвиток зв’язного мовлення. Створюю SMS повідомлення для друзів 5. Пряме й переносне значення слів. 6. Слова, що мають кілька значень. 7. Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом. 8. Слова, що звучать однаково, але мають різні значення. 9. Синоніми. Роль синонімів у тексті. 10. Антоніми.
Перегляд файлу

                                                                                                           

Календарне планування

Українська мова

4 год

Л.Варзацька, Т.Трохименко «Українська мова та читання. 1 частина»

 

№ п/п

Дата

Тема уроку

 

 

І семестр

  1.                   

 

Мова – найважливіший засіб людського  спілкування.

  1.                   

 

Рідна і державна мова.

  1.                   

 

Культура усного та писемного мовлення.

  1.                   

 

Розвиток зв’язного мовлення. Створюю SMS повідомлення для друзів

  1.                   

 

Пряме й переносне значення слів.

  1.                   

 

Слова, що мають кілька значень.

  1.                   

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом.

  1.                   

 

Слова, що звучать однаково, але мають різні значення.

  1.                   

 

Синоніми. Роль синонімів у тексті.

  1.               

 

Антоніми.

  1.               

 

Фразеологізми.

  1.               

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту розповіді за даним початком

  1.               

 

Культура мовленого слова.

  1.               

 

Поняття про закінчення.

  1.               

 

Основа слова. Частини основи: корінь, префікс, суфікс.

  1.               

 

Корінь слова. Спільнокореневі слова.

  1.               

 

Чергування голосних [о], [е] з [і] у коренях слів.

  1.               

 

Чергування приголосних [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з'], [ц'], [с'].

  1.               

 

Діагностична робота. Списування

  1.               

 

Аналіз діагностичної роботи

Розвиток зв’язного мовлення. Складання художнього тексту за поданим початком.

  1.               

 

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у корені слова, що перевіряються наголосом.

  1.               

 

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у корені слова, що перевіряються наголосом.

  1.               

 

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у корені слова, що перевіряються наголосом.

  1.               

 

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у корені слова, що не перевіряються наголосом.

  1.               

 

Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками.

  1.               

 

Вимова і правопис слів із глухими приголосними звуками.

  1.               

 

Вимова і правопис слів із глухими приголосними звуками.

  1.               

 

Розвиток зв’язного мовлення. Створюю навчальний переказ тексту  розповідного змісту за малюнками.

  1.               

 

Діагностична робота.  Переказ

  1.               

 

Аналіз діагностичної роботи. Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками.

  1.               

 

Префікс. Словотворча роль префіксів.

  1.               

 

Творення слів із найуживанішими префіксами.

  1.               

 

Префікси, співзвучні з прийменниками.

  1.               

 

Правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів із префіксами.

  1.               

 

Спостереження за збігом однакових приголосних на межі префікса та кореня.

  1.               

 

Розвиток зв’язного мовлення. Створюю письмове висловлення (розповідь) на основі 

вражень від прочитаного тексту.

  1.               

 

Написання префіксів з-, (с-).

  1.               

 

Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї.

  1.               

 

Перенос слів із префіксами.

  1.               

 

Перенос слів із префіксами

  1.               

 

Діагностична робота.  Діалог

  1.               

 

Аналіз діагностичної роботи. Суфікс. Роль суфіксів.

  1.               

 

Творення слів із найуживанішими суфіксами.

  1.               

 

Розвиток зв’язного мовлення. Створюю листівку чи запрошення.

  1.               

 

Збіг однакових приголосних звуків на межі кореня та суфікса.

  1.               

 

Поділ слів із суфіксами для переносу.

  1.               

 

Діагностична робота. Перевірка мовних знань і вмінь «Будова слова»

  1.               

 

Аналіз діагностичної роботи. Повторення і закріплення вивченого 

  1.               

 

Повторення знань про різні частини мови: іменник, прикметник, дієслово.

  1.               

 

Службові слова. Роль службових слів у реченні.

  1.               

 

Спільнокореневі слова, що належать до різних частин мови 

  1.               

 

Розвиток зв’язного мовлення. Редагування текстів

  1.               

 

Зв'язок слів у реченні.

  1.               

 

Іменник як частина мови.

  1.               

 

Іменники — власні та загальні.  Велика буква у власних іменниках

  1.               

 

Діагностична робота. Диктант

  1.               

 

Велика буква в кличках тварин.

  1.               

 

Поняття предметності.

  1.               

 

Поняття предметності.

  1.               

 

Аналіз діагностичної роботи

Розвиток зв’язного мовлення. Новорічне вітання

  1.               

 

ІІ семестр

 

  1.               

 

Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній .

  1.               

 

Змінювання іменників за числами.

  1.               

 

Змінювання іменників за числами.

  1.               

 

Змінювання іменників за відмінками.

  1.               

 

Змінювання іменників за відмінками.

  1.               

 

Змінювання іменників за відмінками.

  1.               

 

Розвиток зв’язного мовлення Створюю розповідь на відому тему.

  1.               

 

Аналіз контрольної роботи. Прикметник як частина мови 

  1.               

 

Зв'язок прикметників з іменниками.

  1.               

 

Уживання прикметників у прямому і переносному значеннях.

  1.               

 

Прикметники-антоніми. Прикметники-синоніми 

  1.               

 

Прикметник як частина мови 

  1.               

 

Діагностична робота.  Списування

  1.               

 

Уживання прикметників у загадках. 

  1.               

 

Розвиток зв’язного мовлення. Створюю навчальний переказ тексту розповідного змісту,  використовуючи малюнки

  1.               

 

Уживання прикметників в описах 

  1.               

 

Змінювання прикметників за родами в сполученні з іменниками 

  1.               

 

Змінювання прикметників за родами в сполученні з іменниками 

  1.               

 

Родові закінчення прикметників 

  1.               

 

Діагностична робота. Диктант

  1.               

 

Аналіз діагностичної роботи. Змінювання прикметників за числами в сполученні з іменниками 

  1.               

 

Числівник  як частина мови

  1.               

 

Розвиток зв’язного мовлення. Опис істоти за малюнком, планом.

  1.               

 

Роль числівників у реченні

  1.               

 

Вимова і правопис числівників

  1.               

 

Вимова і правопис числівників

  1.               

 

Дієслово як частина мови

  1.               

 

Зв’язок дієслова з іменником у реченні 

  1.               

 

Зв’язок дієслова з іменником у реченні 

  1.               

 

Дієслова-антоніми 

  1.               

 

Розвиток зв’язного мовлення. Стара казка на новий лад

  1.               

 

Дієслова-антоніми 

  1.               

 

Дієслова-синоніми 

  1.               

 

Дієслова-синоніми 

  1.               

 

Змінювання дієслів за часами 

  1.               

 

Змінювання дієслів за часами 

  1.               

 

Змінювання дієслів за часами 

  1.               

 

Розвиток зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом

  1.          

 

Змінювання дієслів за часами 

  1.          

 

Написання не з дієсловами 

  1.          

 

Діагностична робота. Перевірка мовних знань і вмінь «Частини мови»

  1.          

 

Аналіз діагностичної роботи.

  1.          

 

Закріплення та узагальнення вивченого про речення.

  1.          

 

Речення за метою висловлення.

  1.          

 

Речення окличні та неокличні.

  1.          

 

Розвиток зв’язного мовлення. Наукова доповідь

  1.          

 

Звертання, розділові знаки при них.

  1.          

 

Діагностична робота. Диктант

  1.          

 

Аналіз діагностичної роботи. Члени речення. Головні та другорядні члени речення.

  1.          

 

Зв’язок слів у реченні.

  1.          

 

Зв’язок між словами  у реченнях. Словосполучення

  1.          

 

Текст і його ознаки.

  1.          

 

Змістовий зв’язок між частинами тексту.

  1.          

 

Розвиток зв’язного мовлення. Повідомлення на тему «Бізнес-план»

  1.          

 

Змістовий зв’язок між частинами тексту.

  1.          

 

Абзац. Роль абзаців у тексті.

  1.          

 

Ознаки художнього та наукового текстів.

  1.          

 

Ознаки ділового тексту.

  1.          

 

План тексту.

  1.          

 

Текст – розповідь.

  1.          

 

Текст – опис .

  1.          

 

Есе як жанр літературної творчості.

  1.          

 

Есе, правила написання есе

  1.          

 

Діагностична робота. Перевірка мовних знань і вмінь «Текст. Речення»

  1.          

 

Закріплення й узагальнення вивченого. Мова і мовлення. Текст.

  1.          

 

Розвиток зв’язного мовлення. Есе

  1.          

 

Речення. Слово..

  1.          

 

Будова слова. Частини мови 

  1.          

 

Повторення вивченого матеріалу

  1.                  

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
26 березня
Переглядів
452
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку