Календарно - тематичне планування уроків з української мови для четвертого класу (другий семестр) складено відповідно чинної програми з усіма контрольними та перевірними роботами, уроками розвитку мовлення.
Українська мова 2 семестр |
|||
№
|
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Числівник (6год) |
|||
1 |
Загальне уявлення про числівник як частину мови. Вимова і правопис найуживаніших числівників, уживання їх у мовленні. |
|
|
2 |
Практичне засвоєння вимови і правопису відмінкових форм окремих числівників. |
|
|
3 |
Питання до кількісних і порядкових числівників. |
|
|
4 |
Узагальнення знань про числівник. |
|
|
5 |
Перевірна робота: диктант №2. |
|
|
6 |
Аналіз перевірної роботи. Урок розвитку зв язного мовлення.Детальний переказ тексту з творчим завданням. |
|
|
|
Займенник (8 годин) |
|
|
7 |
Поняття про займенник як частину мови. Спостереження за роллю різних займенників у тексті. |
|
|
8 |
Особові займенники. Вживання особових займенників у тексті. |
|
|
9 |
Займенники 1-ї. 2-ї і 3-ї особи однини і множини. |
|
|
10 |
Відмінювання особових займенників. |
|
|
11 |
Вживання займенників з прийменниками. |
|
|
12 |
Урок розвитку зв язного мовлення. Складання есе на основі прочитаного оповідання В.Сухомлинського «Співуча пір їнка» |
|
|
13 |
Побудова сполучень слів і речень із займенниками в різних формах. Вправи на використання займенників для з в’язку речень у текстах. Удосконалення текстів шляхом використання займенників замість лексичних повторів. |
|
|
14 |
Перевірна робота:мовна тема «Числівник. Займенник» |
|
|
|
Дієслово (19 год) |
|
|
15 |
Аналіз перевірної роботи. Тематичне оцінювання. Повторення вивченого про дієслово. |
|
|
16 |
Дієслова-синоніми, дієслова антоніми, багатозначні дієслова. Вживання дієслів у прямому і переносному значенні. |
|
|
17 |
Особливості речень з однорідними присудками. |
|
|
18 |
Урок розвитку зв язного мовлення. Написання твору «Зима». |
|
|
19 |
Роль дієслів у текстах розповідного та описового характеру. |
|
|
20 |
Неозначена форма дієслова( початкова форма). |
|
|
21 |
Змінювання дієслів за часами. |
|
|
22 |
Змінювання дієслів за числами. Усний твір. |
|
|
23 |
Дієслова теперішнього часу. |
|
|
24 |
Урок розвитку зв язного мовлення. Стислий переказ тексту. |
|
|
25 |
Дієслова майбутнього часу. |
|
|
26 |
Правопис особових закінчень дієслів 1-ї особи. |
|
|
27 |
Правопис особових закінчень дієслів 2-ї особи. |
|
|
28 |
Правопис особових закінчень дієслів 3-ї особи. |
|
|
29 |
Перевірна робота: диктант №3. |
|
|
30 |
Аналіз перевірної роботи. Тематичне оцінювання. Урок розвитку зв язного мовлення. Письмовий переказ. |
|
|
31 |
Дієслова минулого часу. |
|
|
32 |
Дієслова на -ся (-сь). |
|
|
33 |
Узагальнення вивченого про дієслово. |
|
|
|
Прислівник (12 год) |
|
|
34 |
Поняття про прислівник як частину мови. |
|
|
35 |
Роль прислівників-синонімів у мовленні. |
|
|
36 |
Урок розвитку зв язного мовлення.Стислий письмовий переказ оповідання В. Сухомлинського «Усмішка». |
|
|
37 |
Роль прислівників-антонімів у мовленні. |
|
|
38 |
Перевірна робота:контрольне списування. |
|
|
39 |
Аналіз перевірної роботи. Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками. |
|
|
40 |
Роль однорідних членів речення, виражених прислівниками. |
|
|
41 |
Урок розвитку зв язного мовлення. Складання есе «Що таке доброта?» |
|
|
42 |
Роль прислівників у художніх і науково-популярних текстах. |
|
|
43 |
Правопис найуживаніших прислівників. |
|
|
44 |
Перевірна робота: мовна тема «Дієслово. Прислівник». |
|
|
45 |
Аналіз перевірної роботи . Тематичне оцінювання. Узагальнення вивченого про прислівник. |
|
|
|
Повторення вивченого в 1-4 класах (10 годин) |
|
|
46 |
Повторення й узагальнення вивченого за рік. |
|
|
47 |
Урок розвитку зв язного мовлення. Складання текстів-інструкцій. |
|
|
48 |
Повторення й узагальнення вивченого за рік. |
|
|
49 |
Повторення й узагальнення вивченого за рік. |
|
|
50 |
Повторення й узагальнення вивченого за рік. |
|
|
51 |
Повторення й узагальнення вивченого за рік. |
|
|
52 |
Підсумкова контрольна робота. |
|
|
53 |
Аналіз підсумкової контрольної роботи . Повторення й узагальнення вивченого за рік. |
|
|
54 |
Повторення й узагальнення вивченого за рік. Тематичне оцінювання. |
|
|
55 |
Підсумковий урок. |
|
|