Календарне планування . "Українська мова. 5 клас"

Про матеріал
Календарне планування з української мови для 5 класу (для шкіл з російською мовою навчання) 2018-2019 н.р.
Перегляд файлу

Вовк О.В., учитель української мови і літератури Люботинської ЗОШ№4

Календарне планування уроків української мови у 5 класі

(за програмою з української мови для ЗНЗ з російською мовою навчання,

2017 р., автори – Н.В.Бондаренко, А.В.Ярмолюк, О.В.Савченко, В.Л.Кононенко) (наказ МОН України № 84 від 20. 01. 2017)

(122 год.на рік; 3,5 год на тиждень)

Мовленнєва змістова лінія – 34 год.

Фронтальні види контрольних робіт

Форми контролю

І семестр

ІІ семестр

Перевірка мовної теми

4

4

Письмо:

Переказ

Твір

 

1

-

 

1

-

Усний переказ

Усний твір

1

-

-

1

 

Читання вголос

-

1

Діалог

1

-

Диктант

1

1

Аудіювання

-

1

Читання мовчки

1

-








 


 

п/п

 

Дата

 

Прим

 

 

1

  ТЕМА №1. Вступ. Повторення вивченого в початкових класах.

 Вступ. Значення мови в  житті людей. Місце і роль української мови в Українській державі.

 

 

2

РМ №1. Відомості про мовлення. Основні правила спілкування (усно).

 

 

3

Повторення вивченого в початкових класах. Частини мови, основні способи їх розпізнавання; правопис.

 

 

4

Повторення вивченого в початкових класах. Іменник. Прикметник.

 

 

5

РМ №2. Текст, його ознаки: наявність теми й основної думки.

 

 

6

Повторення вивченого  в початкових класах. Дієслово. Займенник.

 

 

7

РМ №3. Загальне уявлення про стилі мовлення (розмовний, науковий, художній), сфери вживання кожного з них. Стилістична помилка (практично).

 

 

8

Повторення вивченого  в початкових класах. Прислівник, числівник (практично).

 

 

9

Повторення вивченого  в початкових класах. Прийменник.  Сполучник.

 

 

10

РМ №4.  Типи мовлення: розповідь, опис, роздум (практично).

 

 

11

РМ №5.Особливості побудови розповіді на основі власного досвіду. Твір-розповідь  на основі власного досвіду (усно).

 

 

12

Контрольна робота №1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМА № 2. Відомості з синтаксису і пунктуації.  Елементи стилістики.

 

 

 

13

Аналіз контрольної роботи.

Словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (практично)

 

 

14

Речення, його граматична основа. Види речень за метою висловлювання. Окличні речення.  (повторення). Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично). Порядок слів у реченні. Найважливіше слово в реченні.

 

 

15

Головні члени речення: підмет і присудок. Тире між підметом і присудком, вираженими іменником у називному відмінку (практично).

 

 

16

РМ №6. Лист. Адреса (письмово).

 

 

17

Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина.

 

 

18

РМ №7. Переклад з російської мови тексту-розповіді у художньому стилі (письмово).

 

 

19

Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, одиничним і, й).. Кома між однорідними членами.

 

 

20

Узагальнювальне слово перед однорідними членами. Двокрапка після узагальнювального слова (практично).

 

 

21

Речення із звертаннями. Розділові знаки при звертанні. Ознайомлення з найуживанішими вставними словами. Виділення вставних слів на письмі комами.

 

 

22

РМ №8. Складання діалогів зі звертаннями та вставними словам (усно).

 

 

23

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв'язком.

 

 

24

Кома між частинами складного речення, з'єднаними безсполучниковим зв'язком,а також перед і, й, та, а, але, щоб, тому що, коли, який.

 

 

25

Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові після слів автора і перед словами автора.

 

 

26

Діалог. Розділові знаки при діалозі.

 

 

27

РМ №9.Складання діалогу за опорними словами, за поданим початком

 

 

28

Контрольна робота №2

 

 

 

 

ТЕМА № 3.  Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія.

 

 

 

29

Аналіз контрольної роботи.

Звуки мовлення. Голосні і приголосні звуки.

 

 

30

Приголосні тверді і м'які; позначення м`якості  приголосних на письмі буквами ь, ї, є, ю, я. Орфоепічна помилка (практично).

 

 

31

Правила вживання букви Ь.

 

 

32

Позначення звуків мовлення на письмі. Співвідношення звуків і букв в алфавіті.

 

 

33

РМ №10. Особливості побудови опису окремих предметів та тварин. Контрольне читання мовчки.

 

 

34

РМ №11. Докладний усний переказ тексту художнього стилю розповідного характеру з елементами  опису предметів.

 

 

35

 Звукове значення букв ї, я, є, ю.

 

 

36

Орфографічна помилка, її умовне позначення (практично). Ознайомлення з орфографічним словником.

 

 

37

Сполучення -йо-, -ьо-.

 

 

38

Контрольна робота №3

 

 

 

ТЕМА № 4. Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія

 

 

 

39

Правила вживання апострофа.  Вимова та написання слів з апострофом.

 

 

40

Склад.  Основні правила переносу слова. Наголос

 

 

41

РМ №12. Письмовий твір-опис окремих  предметів у художньому стилі

 

 

42

  Голосні наголошені й ненаголошені, їх вимова і позначення на письмі. Робота над виправленням помилок, допущених у творі.

 

 

43

РМ №13. Усний твір-опис тварини.

 

 

44

РМ №14  Контрольний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису тварини.

 

 

45

РМ №15.  Робота над виправленням помилок, допущених у переказі

Голосні наголошені й ненаголошені, їх вимова і позначення на письмі.

 

 

46

Написання слів з ненаголошеними голосними, що перевіряються наголосом.

 

 

47

Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом

 

 

48

 Вимова приголосних звуків і позначення їх на письмі.

 

 

49

Уподібнення приголосних.

 

 

50

Уподібнення приголосних

 

 

50

РМ № 16 Переклад з російської мови на українську тексту розповідного характеру з елементами опису тварини.

 

 

51

Контрольний диктант

 

 

52

Контрольна робота №4

 

 

53

Аналіз контрольної роботи

 

 

54

РМ №17 Аудіювання тексту розмовного стилю. Поділ аудіотексту на смислові частини (розташування пунктів плану відповідно до логіки прослуханого тексту).

 

 

 

 

55

РМ №18. Читання мовчки тексту наукового стилю. Поділ тексту на смислові частини. Складання простого плану.

 

 

56

Повторення вивченого в І семестрі

 

 

                                                                            

ІІ семестр

п/п

 

Дата

 

Пр.

 

ТЕМА № 5. Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія

                                                 (продовження).

 

 

 

57

Подвоєні букви на позначення збігу однакових приголосних звуків.

 

 

58

Подвоєні букви на позначення подовжених м'яких приголосних.

 

 

59

РМ №19. Особливості побудови елементарного роздуму.

 

 

60

Спрощення в групах приголосних.

 

 

61

Спрощення в групах приголосних.

 

 

62

РМ №20. Усний роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів. Контрольне аудіювання тексту з елементами роздуму.

 

 

63

Основні випадки чергування у-в, і-й, з-із-зі-зо.

 

 

64

Основні випадки чергування у-в, і-й, з-із-зі-зо.

 

 

65

Написання слів іншомовного походження.

 

 

66

Контрольна робота №5

 

 

 

67

ТЕМА № 6. Лексикологія. Фразеологія. Елементи стилістики.

Аналіз контрольної роботи.

Словниковий склад української мови. Походження слів: власне українські й запозичені слова.

 

 

68

Використання слів: загальновживані (нейтральні) та стилістично забарвлені слова; професійні слова і терміни.

 

 

69

Лексичне значення слова. Тлумачний і перекладний словники.

 

 

70

Однозначні й багатозначні слова.

 

 

71

Пряме і переносне значення слова.

 

 

72

РМ №21. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів

 

 

73

РМ №22. Аналіз твору-роздуму.

Групи слів за значенням.

 

 

74

Групи слів за значенням: омоніми.

 

 

75

Групи слів за значенням:  синоніми.

 

 

76

Групи слів за значенням: антоніми.

 

 

77

РМ №23. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.

 

 

78

РМ №24. Контрольний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.

 

 

79

Фразеологізми, їх лексичне значення. Вживання фразеологізмів.

 

 

80

РМ №25. Аналіз контрольного переказу

Фразеологізми, їх лексичне значення. Вживання фразеологізмів.

 

 

81

Контрольна робота №6   

 

 

 

 

ТЕМА № 7. Будова слова. Словотвір. Орфографія. Елементи стилістики.

 

 

 

82

Аналіз контрольної роботи

Спільнокореневі слова і форми слова (практично). Основа слова і закінчення змінних слів.

 

 

83

Корінь, суфікс, префікс - значущі частини слова(практ)

 

 

84

РМ № 26 Переклад з російської мови на українську тексту розповідного характеру з елементами роздуму.

 

 

85

Вимова і написання префіксів з-, с-, роз-, без-.

 

 

86

Вимова і написання префіксів з-, с-, роз-, без-.

 

 

 

РМ №27  Твір-розповідь на основі власного досвіду

 

 

87

Змінювання і творення слів.

 

 

88

Основні способи словотворення в українській мові: префіксальний, суфіксальний, префіксально-суфіксальний, безсуфіксний, складан-ня слів або основ, перехід слів з однієї частини мови в іншу.

 

 

89

Вимова і правопис префіксів пре-, при-, прі-.

 

 

90

РМ №28  Усний твір-опис предмета за картиною

 

 

91

Контрольна робота № 7

 

 

 

ТЕМА № 8. Будова слова. Словотвір. Орфографія. Елементи стилістики.

 

 

92

Аналіз контрольної роботи

Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків у коренях слів.

(практично)

 

 

93

Чергування приголосних звуків (практично)

 

 

94

Зміни приголосних при творенні  слів.

 

 

95

РМ №29 Усний твір-опис тварини за картиною

 

 

96

Сполучні е, о в складних словах.

 

 

97

Написання слів з пів- разом, через дефіс, з апострофом.

 

 

98

РМ №30  Твір-оповідання про випадок із життя(письм.)

 

 

99

Дефіс у складних словах.

Аналіз твору-оповідання

 

 

100

Творення і правопис складноскорочених слів.

 

 

101

Контрольний диктант

 

 

102

Контрольна робота №8

 

 

 

103

РМ№31  Створення висловлювання-розповіді про випадок із життя.

 

 

104

РМ №32 Відновлення деформованого діалогу зі зміщеними репліками

 

 

105

РМ №33 Аудіювання тексту художнього стилю

 

 

106

РМ №34 Читання вголос тексту художнього стилю, Прогнозування змісту на основі заголовка, фрагмента тексту.

 

 

107

Повторення та узагальнення вивченого у 5 класі.

 

 

108

Повторення та узагальнення вивченого у 5 класі.

 

 

109

Повторення та узагальнення вивченого у 5 класі.

 

 

110

Повторення та узагальнення вивченого у 5 класі.

 

 


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Слюсар Анастасія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 грудня 2019
Переглядів
6151
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку