Календарно-тематичне планування
з української мови
(Вовк О.В., учитель Люботинськоъ ЗОШ №4)
у 6-Б класі
на 2019-2020 н.р.
Підручник: Заболотний О.В., Заболотний В.В. Українська мова : підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К. : Генеза,
Програма: Українська мова. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою. 5–9 класи. – К. : Вид. дім «Освіта», 2013.(зі змінами, затвердженими наказом Міністерства від 07.06.2017 № 804)
Бондаренко Н.В., Ярмолюк А.В., Савченко О.В., Кононенко В.Л.
Форми контролю |
І |
ІІ |
Перевірка мовної теми |
4 |
4 |
Переказ |
1 |
1 |
Твір |
- |
1 |
Диктант |
1 |
1 |
Усний переказ |
1 |
- |
Діалог |
1 |
- |
Усний твір |
|
1 |
Читання вголос |
|
1 |
Календарно-тематичне планування уроків
української мови в 6 –Б класі
(122 год, 3,5 год на тиждень) РМ – 25 год
№ уроку |
Тема |
Дата |
Примітки |
|||
І семестр |
||||||
1 |
Вступ. Краса й багатство української мови |
|
|
|||
2 |
РМ-1. Ситуація спілкування: той, хто говорить (пише), адресат мовлення, тема й основна думка висловлювання, мета і місце спілкування (практично). Засоби спілкування (мовленнєві та немовленнєві). Умови (деякі правила) успішного спілкування. |
|
|
|||
Повторення та узагальнення вивченого в 5 класі . Морфологія. Орфографія. Елементи стилістики (Іменник) |
||||||
3 |
Словосполучення й речення. |
|
|
|||
4 |
Просте і складне речення, розділові знаки в них. |
|
|
|||
5 |
Складні випадки правопису. |
|
|
|||
6 |
РМ-2. Текст. Будова тексту: зачин, основна частина, кінцівка. Складний план готового тексту. Види зв’язку речень у тексті (практично). |
|
|
|||
7 |
РМ-3. Мовні засоби організації тексту. Основні прийоми поширення тексту(пр..) |
|
|
|||
8 |
Іменник : значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
|
|
|||
9 |
РМ-4. Повторення відомостей про стилі мовлення. Поняття про офіційно-діловий стиль |
|
|
|||
10 |
Загальні і власні назви. Велика буква і лапки у власних назвах |
|
|
|||
11 |
Рід іменників(повт.). Іменники спільного роду(практ.). Стилістична роль роду іменників. |
|
|
|||
12 |
Число іменників (повт.). Іменники, що мають форму тільки однини або тільки множини. Стилістична роль числа іменників. |
|
|
|||
13
14 |
Контрольна робота №1. Тема. Морфологія. Орфографія. Елементи стилістики (Іменник.ІІ ч.)
Аналіз контрольної роботи. Відмінки іменників. Кличний відмінок в українській мові. |
|
|
|||
15 |
Правильне вживання відмінкових закінчень іменників. Вживання іменників у кличному відмінку при звертанні. |
|
|
|||
16 |
РМ-5. Ділові папери. Оголошення |
|
|
|||
17 |
Типи відмін іменників. |
|
|
|||
18 |
Типи відмін іменників. |
|
|
|||
19 |
Типи відмін іменників. |
|
|
|||
20 |
Типи відмін іменників. |
|
|
|||
21 |
Особливості відмінювання іменників, що вживаються тільки в множині. |
|
|
|||
22 |
Незмінювані іменники (практ). Правильне вживання незмінюваних іменників. |
|
|
|||
23 |
РМ-6. Повторення вивченого про типи мовлення. Особливості побудови опису приміщення й природи. Сполучення в одному тексті різних типів мовлення |
|
|
|||
24 |
Стилістична роль словотвірних засобів іменників (практ). |
|
|
|||
25 |
Не з іменниками. |
|
|
|||
26- 27 |
Букви е,и,і в суфіксах –ечок, -ечк, -ичок, -ичк, -інн(я), -енн(я),-н(я), -инн(я), -ив(о), -ев(о). |
|
|
|||
28 |
Написання і відмінювання прізвищ, імен та імен по батькові. |
|
|
|||
29 |
РМ-7. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення. |
|
|
|||
30 Контрольна робота №2. |
||||||
|
Тема. Морфологія. Орфографія. Елементи стилістики.(Прикметник) |
|
|
|||
31 |
Аналіз контрольної роботи. Прикметник : значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|
|
|||
32 |
РМ-8. Контрольний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення |
|
|
|||
33
34 |
РМ №9. Робота над виправленням помилок, допущених у переказі. Правопис голосних у закінченнях прикметників.(повт.) |
|
|
|||
35 |
Якісні, відносні та присвійні прикметники |
|
|
|||
36 |
Повні й короткі форми прикметників; паралельні відмінкові закінчення. |
|
|
|||
37 |
Ступені порівняння прикметників. Утворення вищого і найвищого ступенів порівняння прикметників. |
|
|
|||
38 |
РМ-10. Твір-опис приміщення на основі особистих вражень у художньому стилі(письмовий) |
|
|
|||
39 |
Прикметники твердої і м’якої груп, їх відмінювання. |
|
|
|||
40
|
РМ №11. Робота над виправленням помилок, допущених у творі. Прикметники твердої і м’якої груп, їх відмінювання. |
|
|
|||
41 |
РМ №12. Переклад розповідного тексту з елементами опису приміщення з російської мови на українську. |
|
|
|||
42
|
Контрольна робота № 3. |
|
|
|||
43 |
Тема. Морфологія. Орфографія. Елементи стилістики.(Прикметник . ІІ ч.)
Аналіз контрольної роботи. Стилістична роль словотвірних засобів прикметників (практично). |
|
|
|||
44 |
Не з прикметниками. |
|
|
|||
45 |
Букви ь, е, у в суфіксах на означення пестливості і неповноти ознаки: -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -уват-,-юват-. |
|
|
|||
46 |
РМ-13. Усний твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і особистих вражень у художньому стилі |
|
|
|||
47 |
РМ-14. Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі |
|
|
|||
48 |
Букви ь, е, о, и, і в прикметникових суфіксах -ськ-, -ев- (-єв-), -ов- (-йов-, -ьов-), -ин-, -ін-, -ичн-, -ічн-, а також у прикметниках на -зький, -цький. |
|
|
|||
49 |
Букви н і нн у прикметниках. |
|
|
|||
50 |
РМ № 15. Робота над виправленням помилок, допущених у творі-роздумі. Букви н і нн у прикметниках. |
|
|
|||
51 |
Написання складних прикметників разом і через дефіс. |
|
|
|||
52 |
Написання прізвищ прикметникової форми. |
|
|
|||
53 |
Контрольний диктант. |
|
|
|||
54 |
РМ №16. Переклад з російської мови а українську речень, які містять прикметники. |
|
|
|||
55 |
Контрольна робота №4 |
|
|
|||
56 |
Аналіз контрольної роботи Повторення вивченого в І семестрі. |
|
|
|||
57 |
РМ-17. Допис у газету інформаційного характеру (зі шкільного життя) |
|
|
|||
|
Тема. Морфологія. Орфографія. Елементи стилістики.(Числівник) |
|
|
|||
58 |
Аналіз контрольної роботи. Числівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
|
|
|||
59 |
Числівники кількісні (на означення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові. Числівники прості, складні і складені. |
|
|
|||
60 |
Числівники кількісні (на означення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові. Числівники прості, складні і складені. |
|
|
|||
61 |
Відмінювання кількісних числівників. Буква ь на кінці числівників та перед закінченням у непрямих відмінках |
|
|
|||
62 |
Відмінювання кількісних числівників. Буква ь на кінці числівників та перед закінченням у непрямих відмінках |
|
|
|||
63 |
Відмінювання порядкових числівників. |
|
|
|||
64-65 |
Відмінювання порядкових числівників. |
|
|
|||
66 |
Роздільне написання складених числівників, написання разом порядкових числівників із -сотий, -тисячний, -мільйонний, -мільярдний. |
|
|
|||
67-68 |
Роздільне написання складених числівників, написання разом порядкових числівників із -сотий, -тисячний, -мільйонний, -мільярдний. |
|
|
|||
69 |
Правильне вживання числівників для позначення дат, часу (годин) (з Восьмим березня). |
|
|
|||
70 |
Правильне вживання числівників для позначення дат, часу (годин) (з Восьмим березня). |
|
|
|||
71 |
РМ-18. Усний твір-опис природи за картиною в художньому стилі |
|
|
|||
72 |
Контрольна робота №5 |
|
|
|||
|
Тема. Морфологія. Орфографія. Елементи стилістики.(Займенник) |
|
|
|||
73 |
Аналіз контрольної роботи. Займенник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
|
|
|||
74 |
Розряди займенників (загальне ознайомлення). |
|
|
|||
75 |
Написання прийменників із займенниками окремо (повторення). |
|
|
|||
76 |
РМ №19. Контрольний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи |
|
|
|||
77 |
Особові та зворотний займенники, їх відмінювання. Буква н в особових займенниках 3-ї особи після прийменників. |
|
|
|||
78 |
Особові та зворотний займенники, їх відмінювання. Буква н в особових займенниках 3-ї особи після прийменників. |
|
|
|||
79 |
РМ № 20. Робота над виправленням помилок, допущених у контрольному переказі. Правильне вживання особових займенників. |
|
|
|||
80 |
Питальні і відносні займенники, їх відмінювання. |
|
|
|||
81 |
Неозначені й заперечні займен- |
|
|
|||
82 |
Дефіс у неозначених займенниках. Ні в заперечних займенниках |
|
|
|||
83 |
Присвійні, вказівні, означальні займенники, їх відмінювання. |
|
|
|||
84 |
Вживання займенників Ви, Ваш у ввічливо-пошанному значенні при звертанні до однієї особи. Написання цих займенників з великої букви. |
|
|
|||
85 |
Контрольна робота № 6. |
|
|
|||
|
Тема. Морфологія. Орфографія. Елементи стилістики.(Дієслово) |
|
|
|||
86 |
Аналіз контрольної роботи. Дієслово: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
|
|
|||
87 |
Особливі форми дієслова: дієприкметник, дієприслівник (загальне ознайомлення). |
|
|
|||
88 |
РМ-21. Контрольний твір-опис природи на основі особистих вражень у художньому стилі |
|
|
|||
89-90 |
Неозначена форма (інфінітив) та особові форми. |
|
|
|||
91-92 |
Не з дієсловами. |
|
|
|||
93 |
РМ № 22. Робота над виправленням помилок, допущених у творі. Не з дієсловами. |
|
|
|||
94-95 |
Доконаний і недоконаний види дієслова. |
|
|
|||
96-97
|
Часи дієслова. Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі. Правопис -ться, -шся в кінці дієслів. |
|
|
|||
98 |
РМ № 23. Усний роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і особистих вражень. |
|
|
|||
99 |
Теперішній час. Майбутній час. Відмінювання дієслів теперішнього і майбутнього часу. Стилістична роль часу дієслів. |
|
|
|||
100 |
Теперішній час. Майбутній час. Відмінювання дієслів теперішнього і майбутнього часу. Стилістична роль часу дієслів.
|
|
|
|||
101 |
РМ-24. Твір-оповідання на основі побаченого (усний) |
|
|
|||
102 |
Контрольна робота № 7 |
|
|
|||
|
Тема. Морфологія. Орфографія. Елементи стилістики.(Дієслово ІІ ч.) |
|
|
|||
103 |
Аналіз контрольної роботи. Дієслова І та ІІ дієвідмін. Букви е, и в особових закінченнях дієслів І та ІІ дієвідмін. |
|
|
|||
104 |
Дієслова І та ІІ дієвідмін. Букви е, и в особових закінченнях дієслів І та ІІ дієвідмін. |
|
|
|||
105 |
Дієслова І та ІІ дієвідмін. Букви е, и в особових закінченнях дієслів І та ІІ дієвідмін. |
|
|
|||
106 |
РМ № 25. Складання діалогу з використанням даних про ситуацію, початок і кінець діалогу. |
|
|
|||
107 |
Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий). |
|
|
|||
108 |
Творення дієслів умовного способу. |
|
|
|||
109 |
Творення дієслів наказового способу. |
|
|
|||
110 |
Буква ь у дієсловах наказового способу. |
|
|
|||
111 |
Стилістичні можливості способів дієслова. |
|
|
|||
112 |
Безособові дієслова. Стилістична роль безособових дієслів(практ) |
|
|
|||
113 |
Безособові дієслова. Стилістична роль безособових дієслів(практ) |
|
|
|||
115 |
Безособові дієслова. Робота над помилками, допущеними у переказі. |
|
|
|||
116 |
Контрольний диктант |
|
|
|||
117 |
Контрольна робота № 8 |
|
|
|||
118 |
Повторення та узагальнення вивченого в шостому класі. |
|
|
|||
120 |
Повторення та узагальнення вивченого в шостому класі. |
|
|
|||
121 |
Повторення та узагальнення вивченого в шостому класі. |
|
|
|||
122 |
Повторення та узагальнення вивченого в шостому класі. |
|
|
|||
|
|
|
|
|||
1