КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ Українська мова 7 клас
Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом Міністерства від 07.00.2017 № 804)-сайт МОНУ
В.В.Заболотний.Українська мова: 7 кл.: Підручник.К.: Генеза,2015
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
||
Перевірка мовної теми |
3 |
|
3 |
|
Письмо: |
|
|
|
|
переказ |
1 |
|
1 |
|
твір |
- |
|
1 |
|
Правопис: |
|
|
|
|
диктант |
1 |
|
1 |
|
|
Усний переказ, діалог |
|
усний твір, читання вголос
|
|
І СЕМЕСТР
№ |
І семестр ЗМІСТ ПРОГРАМОВОГО МАТЕРІАЛУ |
К-сть год |
ДАТА |
ПРИМІТКИ |
|||||||
|
|
Вступ. Літературна норма української мови |
1 |
|
|
||||||
|
|
Р.М.Відомості про мовлення.Повторення й поглиблення вивченого про текст, його структурні особливості.Мікротема тексту (практично).Повторення вивченого про стилі мовлен- ня. Поняття про публіцичтичний стиль.Аудіювання тексту публіцистичного стилю.Визначення теми,основної думки.Складання плану тексту публіцистичного стилю «Духовні цінності нашого народу» Докладний усний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму (за простим планом).
|
1 |
|
|
||||||
Повторення та узагальнення вивченого
|
|||||||||||
|
|
Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях. |
1 |
|
|
|
|
||||
|
|
Вивчені частини мови, їх правопис. Вивчені групи орфограм.
|
1
|
|
|
|
|
||||
|
Морфологія. Орфографія
|
||||||||||
Дієслово (18 год) |
|||||||||||
|
|
Дієслово: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Форми дієслова: неозначена форма, особові форми, дієприкметник, дієприслівник, безособові форми на -но, -то(загальне ознайомлення). Неозначена форма дієслова. Особові форми дієслова. РМ Докладний письмовий переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі. |
1
1 1
2 |
|
|
||||||
|
|
РМ. Написання есе» Гармонія людини і природи як велика духовна цінність» |
1 |
|
|
||||||
|
|
Не з дієсловами (повторення). |
1
|
|
|
||||||
|
|
Доконаний і недоконаний види дієслова.
|
1 |
|
|
||||||
|
|
Часи дієслова. |
1 |
|
|
||||||
|
|
Теперішній час. Правопис -ться, -шсяв кінці дієслів (повторення). Вимова дієслів на–шся, -ться. |
1 |
|
|
||||||
|
|
Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі. |
1 |
|
|
||||||
|
|
Майбутній час дієслова.
|
1 |
|
|
||||||
|
|
Контрольна робота № 1 Дієслово. РМ.РМ.Читання мовчки тексту ,визначення вжитих у ньому дієслів. Складання тексту для руханки з використанням різних особових форм дієслівПисьмовий стислий переказ розповідного тексту художнього стилю про виконання певних дій |
1 2
|
|
|
||||||
|
|
Аналіз письмового переказу Дієслова І і ІІ дієвідмін.Букви е, ив особових закінченнях дієслів I і II дієвідміни (повторення).Дієвідмінювання дієслів теперішнього й майбутнього часу. |
1 |
|
|
||||||
|
|
Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий). Творення дієслів умовного способу. |
1 |
|
|
||||||
|
|
Творення дієслів наказового способу. Буква ь у дієсловах наказового способу.
|
|
|
|
||||||
|
|
Безособові дієслова. |
1 |
|
|
||||||
|
|
Способи творення дієслів. |
1
|
|
|
||||||
|
|
Контрольна робота Дієслово.
|
1 |
|
|
||||||
|
Дієприкметник (10 год)
|
||||||||||
|
|
Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
|
1
|
|
|
||||||
|
|
Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях із дієприкметниковими зворотами. |
1 |
|
|
||||||
|
|
РМ Особливості будови опису зовнішності людини Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини (за складним планом) |
1 |
|
|
||||||
|
|
Активні дієприкметники, їх творення Пасивні дієприкметники, їх творення РМ.Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною українського художника(Т.Шевченка) у художньому стилі з використанням дієприкметників і дієприкметникових зворотів (за складним планом) |
1 1
2 |
|
|
||||||
|
|
Аналіз твору Відмінювання дієприкметників. Правопис відмінкових закінчень дієприкметників |
1 |
|
|
||||||
|
|
РМ Контрольний докладний переказ розповідного тексту елементами опису зовнішності людини (за складним планом) |
2 |
|
|
||||||
|
|
Аналіз контрольного переказу Не з дієприкметниками.
|
1 |
|
|
||||||
|
|
Уживання форм активних дієприкметників теперішнього часу в сучасній українській мові.Н у дієприкметниках та нн у прикметниках дієприкметникового походження. |
1 |
|
|
||||||
|
|
Безособові дієслівні форми на –но, -то.
|
1 |
|
|
||||||
|
|
Контрольний диктант |
1 |
|
|
||||||
|
|
Контрольна робота № 3Дієприкметник. РМ Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування з елементами зауважень, пропозицій з використанням дієприкметни- кових зворотів. Складання й розігрування діалогів відповідно до ситуації,пов΄язаної з характеристикою людей з використанням дієприкметників. РМ.Складання звіту про виконану роботу(оформлення в школі зимового саду) в офіційно-діловому стилі з використанням безособових дієслівних форм на -но -то |
1
1
1 |
|
|
||||||
ІІ СЕМЕСТР
Дієприслівник (7 год) |
||||||||||
|
|
Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки в реченнях із дієприслівниковими зворотами.
|
1
2
|
|
|
|||||
|
|
РМ.Усний твір розповідного характеру в художньому стилі про виконання певних дій на основі власних спостережень з використанням дієприслівникових зворотів (за складним планом) |
2 |
|
|
|||||
|
|
Не з дієприслівниками. |
1 |
|
|
|||||
|
|
Вид і час дієприслівників.Дієприслівники недоконаного й доконаного виду, їх творення. |
1 |
|
|
|||||
|
|
РМ. Письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи ( «Душу я у вишивку вкладаю»,»Як я створюю прикраси з бісеру») Аналіз твору |
2 |
|
|
|||||
|
|
Контрольна робота №4 Дієприслівник.
|
1 |
|
|
|||||
|
Прислівник (14 год)
|
|||||||||
|
|
Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди прислівників (практично). |
1
1 |
|
|
|||||
|
|
Ступені порівняння прислівників |
1 |
|
|
|||||
|
|
Творення й правопис прислівників. |
1 |
|
|
|||||
|
|
РМ. Складання тексту-розповіді на історичну тему про визначні події ,пов ΄зані з «малою батьківщиною» з використанням прислівників-синонімів та прислівників -антонімів |
1 |
|
|
|||||
|
|
Букви нта нну прислівниках.
|
1
|
|
|
|||||
|
|
Неі ні з прислівниками. |
1 |
|
|
|||||
|
|
И таі в кінці прислівників. РМ Складання анотації на книжку з використанням прислівників |
1 1 |
|
|
|||||
|
|
Правопис прислівників на о, е ,утворених від прикметників і дієприкметників. |
1 |
|
|
|||||
|
|
Написання прислівників окремо, разом і через дефіс. РМ Портретний нарис у публіцистичному стилі |
1
2 |
|
|
|||||
|
|
Написання прислівникових сполук. Узагальнення вивченого |
1 1 |
|
|
|||||
|
|
Контрольна робота №5 |
1 |
|
|
|||||
|
Службові частини мови (10 год) Прийменник (3 год), сполучник (3 год), частка (4 год)
|
|||||||||
|
|
Прийменникяк службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні. іменника. РМ Складання розповіді про знайому людину,зовнішній вигляд якої видається вам досконалим.визначення службових частин мови. |
1
1 |
|
|
|||||
|
|
Види прийменників за будовою. Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс. |
2 |
|
|
|||||
|
|
Зв΄язок прийменника з непрямими відмінками Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення. |
1 |
|
|
|||||
|
|
Сполучник як службова частина мови. РМ. Контрольний переказ розповідного тексту про виконання певних дій в художньому стилі. |
1 2 |
|
|
|||||
|
|
Аналіз контрольного переказу Використання сполучників у простому й складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності.Види сполучників за будовою, походженням. |
1 |
|
|
|||||
|
|
Написання сполучників. Розрізнення сполучників і однозвучних слів. |
1 |
|
|
|||||
|
|
РМ Контрольнийтвір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи |
2 |
|
|
|||||
|
|
Аналіз контрольного твору Частка як службова частина мови. Частки формотворчі і словотворчі |
1 |
|
|
|||||
|
|
Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки. Не і ні з різними частинами мови. (узагальнення). |
1
1 |
|
|
|||||
|
|
РМ Складання висловлення «Чи хотів(ла)би я щось у собі змінити» |
1 |
|
|
|||||
|
|
Вигук як особлива частина мови.Групи вмгуків за значенням Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках.
|
1
1 |
|
|
|||||
|
|
Контрольний диктант. Контрольна робота № 6 Службові частини мови. Вигук. РМ.Складання казки для меншого брата чи сестрички з використанням звуконслідувальних слів |
1 1
1 |
|
|
|||||
Узагальнення й систематизація вивченого протягом року (2 год) |
||||||||||
|
|
Частини мови, їх правопис і використання в мовленні |
2 |
|
|
|||||
Календарне плануванняуроків української літератури для 7 класу
За Програмою для загальноосвітніх навчальних закладів, що відповідає Державному стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від23.11.2011р. № 1392, наказом Міністерства від 6.06. 2012 р. № 664 . Р.В. Мовчан, К.В.Таранік-Ткачук, М.П.Бондар, О.М.Івасюк, С.А. Кочерга, Л.І. Кавун, О.І. Неживий, Н.В.Михайлова . Українська література: 5-9 класи.-Київ.: Освіта,2013р.зі змінами затвердженими наказом МОН України від 0 7.06. 2017 р. № 804- сайт МОНУ
О.Авраменко.Українська література:7кл.:Підручник.К.:Грамота,2015
Обов’язкова кількість видів контролю
Семестри |
І |
ІІ |
||
Контрольні роботи у формі: |
3
|
3
|
||
контрольного классного твору; |
1
|
1 |
||
Виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо) |
2 |
2 |
||
Уроки розвитку мовлення* (РМ) |
2 |
у |
2 |
у |
п |
п |
|||
Уроки позакласного читання (ПЧ) Література рідного краю |
2 2 |
2 2 |
||
Перевірка зошитів |
4 |
5 |
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
|
Дата |
|
Примітки |
||||||||||
І семестр |
|
||||||||||||||
ВСТУП (1 год.) |
|
||||||||||||||
|
|
Вступ. Художній твір як явище мистецтва, новий і реальний світ, створений письменником. Його особливість і значення. Функції мистецтва. ПЧ за творами ,прочитаними влітку |
1
1 |
|
|
|
|||||||||
|
ІЗ ПІСЕННИХ СКАРБІВ (4 год.) |
|
|||||||||||||
|
|
Суспільно-побутові пісні« Ой на горі та женці жнуть», «Ой у степу криниченька» Висловлювання відомих людей про українські народні пісні. Їхнє ідейно-художнє багатство. ТЛ: суспільно-побутові пісні.
Жанрово-тематичне розмаїття пісень (суспільно-побутові: козацькі, чумацькі, кріпацькі, солдатські, бурлацькі, заробітчанські тощо). Трагічний і героїчний пафоси козацьких і чумацьких пісень. ТЛ: пафос твору |
1
1 |
Н.на вибір |
|
Вивчити напам’ять: 1 пісню (на вибір) |
|||||||||
|
|
Коломийки «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» – «перли розсипаного намиста». Особливість жанру і його життєвість. Побудова, ритм коломийок. Життєствердний, гумористичний пафос. ТЛ: коломийки. |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
РМ Написання твору-роздуму на одну із тем: «У піснях – історія мого народу», «Пісня – душа народу», «Наша дума, наша пісня не вмре, не загине…», «Народна пісня – злеет душі людської». (письмово). |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Література рідного краю Контрольна робота (комб.) |
1 1 |
|
|
|
|||||||||
|
ПРО МИНУЛІ ЧАСИ (23 год.) |
|
|||||||||||||
|
|
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут» Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість. |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут»(скорочено). Змалювання героїчної боротьби русичів-українців проти монголо-татарських нападників. ТЛ: історична повість. |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут» Образи тухольської громади:роль і місце кожного в суспільному житті.Лідерські якості головного героя. |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут»Патріотична ідея (головна думка) МК:фільм «Захар Беркут»1971;Л.Осика |
3 |
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
Тарас ШЕВЧЕНКО. Повторення життєпису поета. «Мені тринадцятий минало…» Мотив усеперемагаючого життєлюбства, доброти, любові. Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і складному світі. |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Тарас ШЕВЧЕНКО. «Тополя» Ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності. ТЛ: балада, метаморфози. |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Тарас ШЕВЧЕНКО. «Як умру, то поховайте…»–твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія його написання. Ідея єднання з рідною землею. Мрія про щасливе майбутнє свого народу, віра в нього. ТЛ: ідея. |
1 |
н |
|
|
|||||||||
|
|
Контрольна робота №1. «Із пісенних скарбів», «Про минулі часи: творчість І.Франка, Т. Шевченка»: (комб.).
Андрій ЧАЙКОВСЬКИЙ.«За сестрою» Коротко про митця. Відтворення історичних подій із позицій гуманізму. ТЛ: героїко-романтична повість.
Андрій ЧАЙКОВСЬКИЙ.«За сестрою» Напружений динамічний сюжет героїко-романтичної повісті. ТЛ: композиція |
1
1
1 |
|
|
Вивчити напам’ять: «Як умру, то поховайте…» |
|||||||||
|
|
Андрій ЧАЙКОВСЬКИЙ.«За сестрою» Використання фольклорних мотивів, засобів (зокрема прийому гіперболізації). ТЛ: романтичний герой, |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Андрій ЧАЙКОВСЬКИЙ.«За сестрою» Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків. |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…» Коротко про митця. Його поетичне сприймання світу. Автобіографічна повість про дитинство. ТЛ: автобіографічний твір.(фрагменти твору,розд.1-9 на вибір) |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…» Єдність світу природи і світу дитячої душі (у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях). |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…» Звичаї, традиції українців. Образи гусей-лебедів,чутливого до краси хлопчика Михайлика. МК:фільм «Гуси-лебеді летять»,1974;Б.Зеленецький |
2 |
|
|
|
|||||||||
|
|
РМ Переказ одного з улюблених епізодів повісті М. Стельмаха «Гуси -лебеді летять». (усно).
|
1
|
|
|
|
|||||||||
|
|
Григір ТЮТЮННИК. «Климко» Цікавий епізод із дитинства письменника. |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Григір ТЮТЮННИК. «Климко» Тема воєнного лихоліття в повісті. Автобіографічна основа твору. |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Григір ТЮТЮННИК. «Климко» Ідея самопожертви. Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних. |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Григір ТЮТЮННИК. «Климко» Художні особливості твору (мова персонажів, художня деталь). ТЛ: художня деталь. |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Контрольна робота №3. «Творчість А.Чайковського, М. Стельмаха, Гр. Тютюнника» Міні- твір на одну із тем: «Павлусь – відважний лицар і герой» (за повістю А.Чайковського «За сестрою»); «Шанобливе ставлення до природи у повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять»; «Морально-етичні уроки доброти у повісті Гр.Тютюнника «Климко». |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
ПЧ Г.Тютюнник «Вогник далеко в степу» Література рідного краю №2. |
1 1 |
|
|
|
|||||||||
|
ІІ семестр «ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ – ЛЮДИНА?» (15 год.) |
|
|||||||||||||
|
|
Олекса СТОРОЖЕНКО. «Скарб» Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. Оповідання «Скарб». Морально-етичні проблеми твору. |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Олекса СТОРОЖЕНКО. «Скарб» Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Скарб – узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання. ТЛ: поглиблення поняття про гумор.
|
1
|
|
|
|
|||||||||
|
|
Богдан ЛЕПКИЙ. «Мишка (Казка для дітей, для малих і великих)» Актуальні морально-етичні питання в ньому, проблема збереження загально-людських цінностей. Трагічна і комічна ситуації, їхня роль у розкритті головної думки, моралі.
Урок літератури рідного краю
|
1
1
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Ліна КОСТЕНКО. Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях. («Дощ полив…»)
Ліна КОСТЕНКО. «Кольорові миші» Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту в «Кольорових мишах». Умовна, вигадана ситуація. Образ особливої дівчинки Анни. Ліна КОСТЕНКО. «Чайка на крижині», «Крила» Ідея глибокого духовного наповнення людини – її «крилатості»,що проявляється індивідуально. Духовне багатство – найбільший скарб у житті.
|
1
1
2 |
Н на вибір |
|
Вивчитинапам’ять: 1 вірш (на вибір). |
|||||||||
|
|
Контрольна робота (комб.) |
1 |
|
|
|
|
||||||||
|
|
Василь СИМОНЕНКО – коротко про митця. «Лебеді материнства», |
1 |
Н на вибір |
|
|
|||||||||
|
|
Василь СИМОНЕНКО. «Ти знаєш, що ти — людина…»Громадянські, патріотичні мотиви його лірики. МК:»Ти на землі людина» у виконанні «Піккардійської терції»;»Лебеді материнства»(«Бандурванд» І.Стиць)
|
1
|
|
|
Вивчити напам’ять: 1 вірш (на вибір) |
|||||||||
|
|
Василь СИМОНЕНКО.«Гей, нові Колумби й Магеллани…» Загальнолюдські цінності та ідеї. |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
|
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній. |
|
|
|
|
|||||||||
|
|
Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного. |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині. |
2 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Позакласне читання №3. М.ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В проти Русалоньки з Білокрилівського лісу», «Русалонька із 7-В. В тенетах лабіринту», «Русалонька із 7-В та загублений у часі (Кн. 2)» (на вибір). |
|
|
|
|
|||||||||
|
|
Любов ПОНОМАРЕНКО. «Гер переможений» Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. Особливості художніх засобів новели (роль деталей, поєднання різних часових площин тощо). ТЛ: новела. |
2 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Контрольна робота №4. «Ти знаєш, що ти – людина?»: (комб.). |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
МИ – УКРАЇНЦІ (11 год.) |
|
|||||||||||||
|
|
Олег ОЛЬЖИЧ. «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові») Українські національні герої, лицарі духу. Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом. Ідея оптимізму і життєлюбства через художнє слово.
|
1 |
|
|
Вивчити напам’ять: 1 вірш (на вибір) |
|||||||||
|
|
Олена ТЕЛІГА. «Радість» Українські національні герої, лицарі духу. Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом. Ідея оптимізму і життєлюбства через художнє слово. РМ Роздуми про сенс люддського життя |
1
1 |
|
|
Вивчити напам’ять: 1 вірш (на вибір) |
|||||||||
|
|
Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили» Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Чехословаччини та Європи з кількох видів спорту, об’їздив півсвіту, здобувши чимало перемог. |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили» Іван Сила (Іван Фірцак) — утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості. |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили» Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність. МК: кінофільм «Іван Сила»,2013;В.Андрієнко |
2 |
|
|
|
|||||||||
|
|
РМ Письмовий твір-розповідь про вигадані події на основі прочитаного. Складання власної версії закінчення твору (фанфіка); продовження розповіді про пригоди Івана Сили (на вибір). |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Андрій МАЛИШКО. «Пісня про рушник», Відомий український поет і його пісні, що стали народними. Андрій МАЛИШКО. «Чому, сказати, й сам не знаю…», Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них.
Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті. Ліризм поезій А. Малишка. В.Івасюк.відомий український поет і композитор.Пісні митця,що сприяли відродженню національної свідомості.»Червона рута» Пісенна творчість « Я піду в далекі гори» Пісенна творчість «Балада про мальви»,»Водограй»
|
1
1
1
1
1 1 |
Н на виб. |
|
Вивчити напам’ять: 1 вірш(на вибір) |
|||||||||
|
|
Контрольна робота №6. «Ми – українці»: (мінітвір). «Ідея патріотичного оптимізму та життєлюбства у творах Олега Ольжича й Олени Теліги», «Богатир Карпат Іван Сила», «Пісенно-поетична творчість Андрія Малишка».
|
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Література рідного краю ПЧ В.Королів- Старий « Поторча Хрипка « |
1 1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Урок-підсумок. Бесіда про твори, що вивчалися протягом року й викликали найбільшу зацікавленість. |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
|
Підсумковий урок. Семестрове та річне оцінювання. |
1 |
|
|
|
|||||||||