Календарне планування "Українська мова 8 кл."(коригуюче навчання )

Про матеріал
Календарне планування з української мови для 8 класу до підручника "Українська мова 8 клас"О.П.Глазова 2016.В календарному плануванні враховано коригуюче навчання.
Перегляд файлу

8 клас

Українська мова

(70 год, 2 год на тиждень)

Календарно-тематичне планування для 8-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 5–9 класи / Г.Т.Шелехова, Т.Д.Гнаткович, Н.Б.Коржова, В.І.Новосьолова, М.І.Пентилюк, А.С.Пономаренко, К.В.Таранік-Ткачук. – К., 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 804 від 07.06.2017 р.).

 

 

І  с е м е с т р

 

Пор.

Дата

Зміст програмового матеріалу

Примітки

 Коригуюче навчання

1

 

 Правопис прислівників.

 

 

2

 

 Написання прислівників разом,окремо та через дефіс.

 

 

3

 

 Прийменник як службова частина мови.Види прийменників за будовою.Непохідні й похідні прийменники.Їх правопис.

 

4

 

 Сполучник як службова частина мови.Сполучники сурядності й підрядності.Правопис сполучників.

 

 

 

ссурядності

 

5

 

 Частка як службова частина мови.Правопис часток

 

6

 

 Вигук як особлмва частина мови.Групи вигуків за значенням.Правопис вигуків.

 

7

 

 Контрольна робота

 

                                                             Вступ

       8             

 

Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу.

 

                        Повторення та узагальнення вивченого.Пунктуація.

9

 

Урок мовленнєвого розвитку. Повторення відомостей про мовлення, текст, стилі, жанри й типи мовлення; засоби міжфразового зв’язку в тексті.

 

10

 

Лексикологія. Фразеологія. Редагування речень, що містять неправильно відтворені або недоречно вжиті фразеологізми. Морфологія й орфографія. Основні правила правопису (за вибором учителя).

 

 

 

 

 

                                                  Синтаксис і пунктуація

 11

 

Словосполучення. Будова й види словосполучень за способом вираження головного слова.

 


      12

 

 Урок мовленнєвого розвитку. Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне, критичне. Особливості будови опису пам’ятки історії й культури. Аудіювання тексту, що містить опис пам’ятки історії й культури.

 

  13

 

Речення прості й складні (повторення), двоскладні й односкладні. Граматична помилка та умовне позначення її (практично).

 

  14

 

 Контрольний диктант

 

 

 

 

 

Просте речення. Двоскладне речення

 

 

  15

 

Головні й другорядні члени речення. Підмет і присудок. Способи вираження підмета. Складання тексту листа- запрошення на відкриття шкільного краєзнавчого музею (меморіальної дошки, пам’ятника історичній особі) з уживанням речень із простими та складними підметами.

 

 

  16

 

Способи вираження присудка. Простий і складений присудок (іменний і дієслівний). Узгодження головних членів речення. Тире між підметом і присудком.

 

 

  17

 

Урок мовленнєвого розвитку. Повідомлення на тему про мову (наприклад: дієслівний та іменний складений присудки), що вимагає зіставлення й узагальнення матеріалу в науковому стилі.

 

  18

 

Речення поширені і непоширені (повторення). Порядок слів у реченні. Логічний наголос.

 

 

  19

 

Урок мовленнєвого розвитку. Вибірковий усний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в художньому стилі.

 

 

  20

 

Означення, додаток і обставини як другорядні члени речення (повторення). Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки.

 

     

 

 

 

 

 

  21

 

Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням прикладок.

 

 

  22

 

Види обставин (за значенням), способи вираження їх. Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами.

 

  23

 

 Контрольна робота. Синтаксис. Пунктуація. Просте речення. Двоскладне речення (тестування).

 

 

 

 

 

Односкладні прості речення. Неповні речення

 

   24

 

Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Односкладне речення як частина складного речення.

 

 

   25

 

Означено-особові та узагальнено-особові речення. Добір для постерів-мотиваторів актуальних девізів (цитат), виражених означено-особовими реченнями.

 

   26

 

Неозначено-особові та безособові речення.

 

   27

 

Односкладні прості речення з головним членом у формі підмета (називні). Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях.

 

  28-29

 

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис пам’ятки історії й культури за картиною в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням називних речень для позначення місця.

Контрольний письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі з використанням неповних речень та односкладних речень.

 

 30

 

   Контрольна робота. Просте речення. Двоскладне речення. Односкладні прості речення. Неповні речення (тестування).

 

 

 31

 

 РМ Складання й розігрування діалогуобміну думками та враженнями від телепередач (матеріалів відеохостинга YouTube), присвячених вивченню та збереженню памяток історії та культури

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  32

 

Повторення та узагальнення вивченого.

 


 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Додано
28 серпня 2020
Переглядів
2109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку