(70 год, 2 год на тиждень)
Календарно-тематичне планування для 8-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 5–9 класи / Г.Т.Шелехова, Т.Д.Гнаткович, Н.Б.Коржова, В.І.Новосьолова, М.І.Пентилюк, А.С.Пономаренко, К.В.Таранік-Ткачук. – К., 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 804 від 07.06.2017 р.).
І с е м е с т р
Пор. № |
Дата |
Зміст програмового матеріалу |
Примітки |
||
Коригуюче навчання |
|||||
1 |
|
Правопис прислівників. |
|
||
2 |
|
Написання прислівників разом,окремо та через дефіс. |
|
||
3 |
|
Прийменник як службова частина мови.Види прийменників за будовою.Непохідні й похідні прийменники.Їх правопис. |
|
||
4 |
|
Сполучник як службова частина мови.Сполучники сурядності й підрядності.Правопис сполучників.
ссурядності |
|
||
5 |
|
Частка як службова частина мови.Правопис часток |
|
||
6 |
|
Вигук як особлмва частина мови.Групи вигуків за значенням.Правопис вигуків. |
|
||
7 |
|
Контрольна робота |
|
||
Вступ |
|||||
8 |
|
Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу. |
|
||
Повторення та узагальнення вивченого.Пунктуація. |
|||||
9 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Повторення відомостей про мовлення, текст, стилі, жанри й типи мовлення; засоби міжфразового зв’язку в тексті. |
|
||
10 |
|
Лексикологія. Фразеологія. Редагування речень, що містять неправильно відтворені або недоречно вжиті фразеологізми. Морфологія й орфографія. Основні правила правопису (за вибором учителя). |
|
||
|
|
|
|
||
Синтаксис і пунктуація |
|||||
11 |
|
Словосполучення. Будова й види словосполучень за способом вираження головного слова. |
|
||
12 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне, критичне. Особливості будови опису пам’ятки історії й культури. Аудіювання тексту, що містить опис пам’ятки історії й культури. |
|
13 |
|
Речення прості й складні (повторення), двоскладні й односкладні. Граматична помилка та умовне позначення її (практично). |
|
14 |
|
Контрольний диктант |
|
|
|
|
|
Просте речення. Двоскладне речення |
|||
15 |
|
Головні й другорядні члени речення. Підмет і присудок. Способи вираження підмета. Складання тексту листа- запрошення на відкриття шкільного краєзнавчого музею (меморіальної дошки, пам’ятника історичній особі) з уживанням речень із простими та складними підметами. |
|
16 |
|
Способи вираження присудка. Простий і складений присудок (іменний і дієслівний). Узгодження головних членів речення. Тире між підметом і присудком. |
|
17 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Повідомлення на тему про мову (наприклад: дієслівний та іменний складений присудки), що вимагає зіставлення й узагальнення матеріалу в науковому стилі. |
|
18 |
|
Речення поширені і непоширені (повторення). Порядок слів у реченні. Логічний наголос. |
|
19 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Вибірковий усний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в художньому стилі. |
|
20 |
|
Означення, додаток і обставини як другорядні члени речення (повторення). Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки. |
|
|
|
|
|
21 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням прикладок. |
|
22 |
|
Види обставин (за значенням), способи вираження їх. Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами. |
|
23 |
|
Контрольна робота. Синтаксис. Пунктуація. Просте речення. Двоскладне речення (тестування). |
|
|
|
|
|
Односкладні прості речення. Неповні речення |
|||
24 |
|
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Односкладне речення як частина складного речення. |
|
25 |
|
Означено-особові та узагальнено-особові речення. Добір для постерів-мотиваторів актуальних девізів (цитат), виражених означено-особовими реченнями. |
|
26 |
|
Неозначено-особові та безособові речення. |
|
27 |
|
Односкладні прості речення з головним членом у формі підмета (називні). Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях. |
|
28-29 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис пам’ятки історії й культури за картиною в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням називних речень для позначення місця. Контрольний письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі з використанням неповних речень та односкладних речень. |
|
30 |
|
Контрольна робота. Просте речення. Двоскладне речення. Односкладні прості речення. Неповні речення (тестування). |
|
31 |
|
РМ Складання й розігрування діалогу – обміну думками та враженнями від телепередач (матеріалів відеохостинга YouTube), присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
|
Повторення та узагальнення вивченого. |
|