Матеріал буде корисним для вчителів, що викладають українську мову у 8 класі.
Буду вдячна за добре слово від тих, хто завантажує матеріал для роботи.
Календарно-тематичне планування з
УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
8 КЛАС
2 год. на тиждень (70 годин на рік)
Календарно-тематичне планування для 8-го класу складено відповідно до Програми для закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання. Українська мова: 5– 9 класи / Г.Т. Шелехова, М.Я. Пентилюк, В.І. Новосьолова, Т.Д. Гнаткович, К.В. Тараннік-Ткачук, Н.Б. Коржова Н. К.: Освіта, 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804)
Підручник: Заболотний О.В. Українська мова. 8 кл: підручник для закл. заг. серед. освіти. загальноосвітн.навч. закл. / О.В.Заболотний, В.В.Заболотний – Київ: Генеза, 2016. – 224с.
ОБОВ’ЯЗКОВА КІЛЬКІСТЬ ВИДІВ КОНТРОЛЮ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У 8 КЛАСІ |
||||
Форми контролю |
І семестр 2 год. 30 год. |
ІІ семестр 2 год. 40 год. |
||
Фронтальні види контрольних робіт |
||||
Перевірка мовної теми (контрольна робота) |
2 |
2 |
||
Письмо |
Переказ |
1 |
1 |
|
Твір |
1 |
1 |
||
Правопис |
Диктант |
1 |
1 |
|
Індивідуальні види контрольних робіт |
||||
Говоріння |
Усний переказ |
1 |
|
|
Діалог |
1 |
|
||
Усний твір |
|
1 |
||
Читання вголос |
|
1 |
||
РМ |
16 |
|||
Перевірка зошитів |
4 |
5 |
||
№ |
Дата |
Зміст програмового матеріалу (8-Б клас) |
Примітки |
ІІ СЕМЕСТР |
|||
Односкладне речення (7 год.) |
|||
33 |
12.01 |
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка (означено-особові, узагальнено-особові, неозначено-особові, безособові) і підмета (називні). Загальне ознайомлення. |
|
34 |
14.01 |
Означено-особові речення. |
|
35 |
19.01 |
Неозначено-особові речення. |
|
36 |
21.01 |
Узагальнено-особові речення. |
|
37 |
26.01 |
Безособові речення. |
|
38 |
28.01 |
Називні речення. |
ЗОШИТ |
39 |
02.02 |
РМ №8 Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (за складним планом) з використанням називних речень для позначення місця. |
Усний твір |
40 |
04.02 |
Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях. |
|
ПРОСТЕ УСКЛАДНЕНЕ РЕЧЕННЯ (5+1 год.) |
|||
41 |
09.02 |
Речення з однорідними членами. Однорідні члени речення (зі сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком). Поширені й непоширені однорідні члени речення. |
|
42 |
11.02 |
Смислові відношення між однорідними членами речення (єднальні, протиставні, розділові). |
|
43 |
16.02 |
Кома між однорідними членами речення. |
|
44 |
18.02 |
Речення з кількома рядами однорідних членів. Однорідні й неоднорідні означення. |
|
45 |
23.02 |
Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами (повторення й поглиблення). |
|
46 |
25.02 |
Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. |
ЗОШИТ |
47 |
02.03 |
Контрольна робота №3 Односкладне речення. Просте ускладнене речення. (різнорівневі тестові завдання). |
КР3 ТО3 |
48 |
04.03 |
РМ №9 Контрольний письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом) з використанням речень, ускладнених однорідними членами речення. (робота на чернетках). |
|
49 |
09.03 |
РМ №10 Письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом) з використанням речень, ускладнених однорідними членами речення. |
|
Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями). (5 год.) |
|||
50 |
11.03 |
РМ 11 Аналіз письмового твору. Звертання непоширені й поширені. Риторичне звертання. |
|
51 |
16.03 |
Вставні слова (словосполучення, речення). |
|
52 |
18.03 |
Групи вставних слів і словосполучень за значенням. |
|
53 |
30.03 |
Розділові знаки при звертанні і вставних словах. |
ЗОШИТ |
54 |
01.04 |
Тренувальні вправи. Виразне читання речень, що містять звертання. |
|
55 |
06.04 |
РМ №12 Контрольний стислий письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за складним планом). |
|
56 |
08.04 |
РМ №13 Контрольний стислий письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за складним планом). |
|
Речення з відокремленими членами. (13 год.) |
|||
57 |
13.04 |
РМ № 14 Аналіз контрольного переказу. |
|
58 |
15.04 |
Поняття про відокремлення. |
|
59 |
20.04 |
Відокремлення узгоджених означень. |
|
60 |
22.04 |
Відокремлення неузгоджених означень. |
|
61 |
27.04 |
Відокремлення прикладок. |
|
62 |
29.04 |
Відокремлення прикладок (поглиблення знань). |
ЗОШИТ |
63 |
04.05 |
Відокремленні обставини. РМ №15 Складання допису дискусійного характеру до блога «Чи переможе книжку комп’ютер, а бібліотеку — Інтернет?» з використанням відокремлених обставин. |
|
64 |
06.05 |
Відокремлення обставин. (поглиблення знань). |
|
65 |
11.05 |
Відокремлення додатків. |
|
66 |
13.05 |
РМ №16 Уточнювальні члени речення. Створення висловлення «Родина — це вся Україна з глибоким корінням, високим гіллям» з використанням речень, ускладнених відокремленими уточнювальними прикладками зі словами на ім’я, на прізвище. |
|
67 |
18.05 |
Розбір ускладненого речення. |
|
68 |
20.05 |
Синтаксис простого речення. Підготовка до написання контрольного диктанту. |
|
69 |
25.05 |
Контрольна робота №4 Речення з відокремленими членами. Контрольний диктант. |
КР4 ТО4 |
70 |
27.05 |
РМ №17 Аналіз контрольного диктанту. Повторення вивченого. Повторення в кінці року відомостей про словосполучення й просте речення. |
ЗОШИТ |