Календарне планування . Українська мова та читання ( частина 2)

Про матеріал
Календарне планування . Українська мова та читання ( частина 2). За підручником Олександри Савченко
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

літературного читання за підручником «Українська мова ти читання»

Автор О. Савченко (2020)  для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.)

ІІ семестр

Як не любить свій край

65

 

Рідний край — земний рай. В. Гринько «Рідний край». О. Палійчук «Київ» ( с. 80-81).

66

 

Вірші вихованців Павлиської школи. Д. Телкова «Геро­ям». М. Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну» ( с. 82-83).

  67

 

Україна в мініатюрі. О. Кротюк «Наші скарби». Перека­зування уривка тексту( с. 83-84).

68

 

Шевченко завжди житиме серед нас. Т. Щербаченко (Стус) «Український лицар». Навчальне аудіювання ( с. 85-86).

   69

 

Земля — це книга, у якій історія твого народу. Н. Поклад «Гарно жити у селі...». М. Вінграновський «Са­ма собою річка ця тече...» ( с. 87-88).

  70

 

Народні умільці. Н. Олійник «Гончарики з Спішного». Загадка-добавлянка ( с. 88-90).

   71

 

Позакласне читання

 

  72

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Як не любить свій край» (с. 91).

 

  73

 

Чарівні казки. Поміркуємо над казкою. В. Бичко «Казка— вигадка...». А. Дімаров «Для чого людині серце» ( с. 92-95).

  74

 

Поміркуємо над казкою. А. Дімаров «Для чого людині серце» (продовження) (с. 95-96).

   75

 

Поміркуємо над казкою. А. Дімаров «Для чого людині серце» (закінчення) ( с. 96-98).

  76

 

Творчість Олександра Дерманського. Сила духу голов­ного героя. С. Дерманський «Білянок» ( с. 98-99).

   77

 

Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білянок» (продовження) ( с. 99-101).

  78

 

Позакласне читання

 

79

 

Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білячок» (закінчення)

 ( с. 101-103).

80

 

Творчість Джані Родарі. Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» ( с. 104- 105).

81

 

Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела»

 ( с. 105-107).

  82

 

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но). Дія перша (с. 108-109).

  83

 

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но). Дія друга

 ( с. 109-110).

  84

 

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но). Дія третя

( с. 111—114).

  85

 

Позакласне читання

  86

 

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но). Дія четверта (с. 114-115).

 87

 

Медіавіконце: афіша вистави. Як створити афішу ви­стави? ( с. 116).

 88

 

Веселе слово. Б. Бойко «У театрі». Складання порад для глядачів (с. 117).

 89

 

Байки. Творчість Леоніда Глібова. Л. Глібов «Лебідь, Щука і Рак» ( с. 118-119).

 90

 

Чужому лихові не смійся. Л. Глібов «Чиж та Голуб».

Інсценізування байки ( с. 120).

 91

 

Краще першим завжди привітатись!

А. Костецький «Добра порада» (с. 121).

 92

 

Позакласне читання

 

 93

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Літе­ратурні казки. П’єса-казка. Байки» ( с. 122).

Поезії про дивосвіт природи

 94

 

Кар­тини природи в поезії. Л. Забашта «Дивосвіт, дивос­віт...».

Т. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе...». Ви­разне читання ( с. 123-125).

 95

 

Картини природи в поезії. Леся Українка «Плине білий човник...». Олександр Олесь «В небі жайворонки в’ються...» ( с. 125-126).

 96

 

Замилування красою поля. М. Сингаївський «Волошкове поле» ( с. 127).

 97

 

Картини природи в поезії. Д. Павличко «Дядько Дощ». Л. Костенко «Шипшина важко віддає плоди...» (па­пам ’ять) ( с. 128-129).

 98

 

Пташка, яка в’язке рукавичку. А. Качан «Розливається Дунай...». Виразне читання ( с. 129).

 99

 

Позакласне читання

 

100

 

Медіавіконце: мініпроєкт. Створення обкладинки кни­жки «Мій улюблений вірш» ( с. 130).

101

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Пое­зії про дивосвіт природи» (с. 131).

Все добре переймай, а недобре — виправляй

102

 

Гарні не красиві слова, а красиві діла. В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло». «Пере­казування оповідання ( с. 132-133).

103

 

Чому важлива щира турбота? Т. Майдановий «Теле­фонна розмова». Інсценізування вірша ( с. 134).

104

 

На друзів зла тримати не можна! Н. Деменкова «Дру­жок і Образа». Визначення головної думки твору ( с. 135-136).

105

 

Цінність дружби. «Я друзів не продаю» ( с. 136- 137).

106

 

Позакласне читання

 

107

 

Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні куль­тури» ( с. 137-138).

108

 

Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні куль­тури» ( с. 138-140).

109-

110

 

Про наших улюбленців. Н. Кир’ян «Ми з вами в цьому світі не самі...». М. Вітлер «Кошеня пропало» ( с. 141-142).

111-

112

 

Волохатий друг. А. Костецький «Спішу додому». Інсце­нізування вірша

(с. 143-144).

113

 

 

Собака-рятівник. «Пес, відомий на весь світ» (за матеріалами інтернет-джерел) ( с. 144-146).

114

 

Веселе слово. О. Сенатович «Балакуни» ( с. 146).

115

 

Позакласне читання

 

116

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Все добре переймай, а недобре — виправляй» (с. 147).

Іскринки творчості

117-

118

 

Фантазуй і створюй! В. Коломієць «Ліс і Лис». Складання вірша ( с. 148-149).

119

 

Медіавіконце: мініпроєкт. Колаж «Про мене» ( с. 150).

120 –

121

 

Природа надихає. С. Жупанин «Намалюю вітер ти­хий...». В. Ткаченко «Лісове коріння». Робота з картиною ( с. 151-152).

122-

123

 

Казкові образи на засніжених деревах. О. Єфімов «Тут усе є...» ( с. 152-154).

124

 

Як здійснити мрію. Д. Гельнер «Розмова з фортепіано». Перетворення вірша на розповідь ( с. 154).

125

 

Позакласне читання

 

126-

127

 

Розпізнавай і розвивай свої здібності.

В. Сухомлинський  «Співуча пір’їнка» ( с. 155).

128

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Іскринки творчості»

( с. 156).  

129

 

*Резервний урок

130

 

*Резервний урок

131

 

*Резервний урок

132

 

*Резервний урок

133-

134

 

Позакласне читання

 

135

 

*Резервний урок

136

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

 

docx
Додано
4 січня 2021
Переглядів
2904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку