|
Тема урока |
Дата |
Примітки |
Мова і мовлення |
|||
1 |
Розширення відомостей про мову як засіб людського спілкування |
01.09.19 |
|
2 |
Держава і рідна мова |
|
|
3 |
Культура усного і писемного мовлення. Вимога і написання слова сантиметр |
|
|
4 |
Слова ввічливості, їхнє вживання в різних ситуаціях. Вимова і написання слова вдячний. |
|
|
Текст |
|||
5 |
Розширення уявлень про текст та його будову. Вимога і написання слова гармонія. |
|
|
6 |
Уявлення про змістовний зв`язок між частинами тексту. Вимога і написання слова асфальт. |
|
|
7 |
Спостереження за найголовнішими ознаками художнього тексту. |
|
|
8 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Про що повідомляє заголовок. |
|
|
9 |
Спостереження за найголовнішими ознаками наукового та науково-популярного текстів. |
|
|
10 |
Спостереження за найголовнішими ознаками ділових текстів. Вимова і написання слова приязний |
|
|
11 |
Привітання. Запрошення. Листи. |
|
|
12 |
Тест-розповідь. Характерні ознаки тексту-розповіді. Тема і мета тексту-розповіді. |
|
|
13 |
Текст-опис. Характерні ознаки тексту-опис. Тема і мета тексту-опис. |
|
|
14 |
Текст-міркування. Текст-есе. Характерні ознаки тексту-міркування та тексту-есе. Тема і мета тексту-міркування та тексту-есе. |
|
|
15 |
План тексту. Поділ тексту на логічно завершені частини за планом і без нього. Складання плану прочитаного тексту. |
|
|
16 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за планом і опорними словами. |
|
|
17 |
Абзац. Роль абзаців у тексті. Необхідність дотримання абзаців при оформленні творчих завдань, переказів. |
|
|
18 |
Засоби змістовного зв’язку між реченнями в тексті, вироблення вмінь використовувати їх у власних висловлюваннях. |
|
|
19 |
Контрольна робота: письмовий переказ.Тема. |
|
|
Речення |
|||
20 |
Аналіз контрольної роботи. Закріплення й узагальнення вивченого про речення в 1-2 класах. |
|
|
21 |
Речення за метою висловлювання. |
|
|
22 |
Речення, різні за інтонацією(окличні та неокличні). |
|
|
23 |
Інтонування речень під час голосного читання, зв’язних висловлювань та усного діалогу. |
|
|
24 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання зв’язних речень за малюнком і планом. |
|
|
25 |
Використання різних видів речень у висловлюваннях, створення на основі навчальних ситуацій. Розділові знаки в кінці речень. |
|
|
26 |
Звертання, розділові знаки при них. Використання у ролі звертань форм кличного відмінка. Вимова і написання слова горизонт. |
|
|
27 |
Виділення звертань в усному мовленні паузами, а на письмі – розділовими знаками(практично). |
|
|
28 |
Головні члени речення(підмет і присудок). |
|
|
29 |
Зв'язок слів у реченні. Вимова і написання слова вокзал. |
|
|
30 |
Поняття про словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні. |
|
|
31 |
Встановлення смислових і граматичних зв’язків між словами в реченнях. |
|
|
32 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання діалогу. |
|
|
33 |
Побудова речень. Поширення речень за питаннями. |
|
|
34 |
Контрольна робота: діалог.Тема. |
|
|
Слово. Значення слова |
|||
35 |
Значення слів, пряме і переносне значення. |
|
|
36 |
Багатозначні слова. |
|
|
37 |
Слова, що звучать однаково, але мають різні значення. Найуживаніші омоніми(без уживання терміну). |
|
|
38 |
Синоніми, добирання синонімів з метою увиразнення висловленої думки та уникнення невиправданих повторів того самого висловлювання. Роль синонімів у тексті. |
|
|
39 |
Антоніми. |
|
|
40 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту-міркування «Книга – твій друг, без неї - як без рук» |
|
|
41 |
Ознайомлення з деякими найпоширенішими фразеологізмами. Вимова і написання слова акваріум. |
|
|
42 |
Культура мовленого слова. Вимова і написання слова гриміти. |
|
|
43 |
Контрольна робота: списування.Тема. |
|
|
Будова слова |
|||
44 |
Аналіз контрольної роботи. Роль закінчення як частина слова, за допомогою якої змінюється форма слова (без уживання терміну) на прикладах із різних частин мови. |
|
|
45 |
Поняття про основу слова. Вимова і написання слова милосердний. |
|
|
46 |
Корінь. Спільнокореневі слова. Вимова і написання слова минулий. |
|
|
47 |
Розрізнення спільнокореневих та різнокореневих слів. |
|
|
48 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Упорядкування деформованого тексту. |
|
|
49 |
Чергування голосних [о],[е] з [і] у корені слова. Вимова і написання слова пиріг. |
|
|
50 |
Чергування приголосних [г],[к],[х] - [ж],[ч],[ш] - [з`],[ц`],[с`] у коренях слів. Вимова і написання слова тривога. |
|
|
51 |
Вимова і написання слів з ненаголошеними [е], [и] в корені слова, які перевіряються наголосом. Поняття «орфограма». Вимова і написання слова черемха. |
|
|
52 |
Вимова і написання слів з ненаголошеними [е], [и] в корені слова, що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником. Вимова і написання слів президент, директор, апетит, депутат. |
|
|
53 |
Поглиблення знань про дзвінкі та глухі приголосні(парні і непарні) Вимова і написання слова велосипед. |
|
|
54 |
Вимова і написання слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими. Правило перевірки написання слів типу просьба, боротьба, кігті, нігті. Вимова і написання слова апельсин. |
|
|
55 |
Контрольна робота: перевірка мовних знань і вмінь. |
|
|
56 |
Аналіз контрольної роботи. Урок розвитку зв’язного мовлення. Письмовий переказ тексту за складеним планом. |
|
|
57 |
Префікс. Словотворча роль префіксів. Вимова і написання слова криниця. |
|
|
58 |
Творення слів з найуживанішими префіксами, складання з ними словосполучень і речень. |
|
|
59 |
З’ясування значення слів з різними префіксами. |
|
|
60 |
Контрольна робота: диктант. |
|
|
61 |
Аналіз контрольної роботи.Префікси, співзвучні з прийменниками(спостереження за звучанням і написання) |
|
|
62 |
Правопис префіксів роз-, без - . Перенос слів із префіксам. |
|
|
63 |
Спостереження за збігом однакових приголосних звуків на межі префікса і кореня. |
|
|
64 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання усного твору за поданим зачином(за основною частиною і за кінцівкою). Тема. |
|
|