Календарне планування. Українська мова За підручником К. Пономарьова (частина 1) (4 години на тиждень)

Про матеріал
Календарне планування І семестр. Українська мова За підручником К. Пономарьова (частина 1) (4 години на тиждень)
Перегляд файлу

Українська мова

За підручником К. Пономарьова (частина 1)

(4 години на тиждень)

№ з/п

 

Тема уроку

Дата

Очікувані результати

                            навчально-пізнавальної діяльності

Звуки та букви

 

 

1

Звуки і букви.

 

 

2

Розпізнавання м’яких приголосних звуків та позначення їх м’якості на письмі.

 

 

розпізнає м’які приголосні звуки та позначає їх м’якость на письмі.

3

Написання слів з апострофом і звуками Без имени-1, Без имени-2, Без имени-1

 

правильно вимовляє слова з апострофом, звуками [ґ], [дж], [дз], [дз’].

4

Парні та непарні дзвінкі і глухі приголосні звуки.

 

правильно вимовляє слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим,

 

5

Написання слів з сумнівними приголосними звуками.

 

правильно вимовляє слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим,

6

Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и]

 

 

7

Розпізнаю і записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]

 

правильно вимовляє слова з ненаголошеними голосними [е], [и], подовженими приголосними звуками;

 

8

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Спогади про літній відпочинок»

 

 

створює письмове висловлення (розповідь, опис) на добре відому й цікаву тему;

висловлює своє ставлення до того, про що пише;

оформлює власне висловлення так, щоб воно було грамотним (у межах вивченого) і зрозумілим; знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки (графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і стилістичні), орієнтуючись на пам’ятку, підготовлену вчителем; обговорює письмові роботи (власні й однокласників) у парі, невеликій групі, визначає позитивні хар-ки

9

Запис слів з ненаголошеними звуками [е], [и]

 

правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом;

користується орфографічним словником для перевірки написання слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом;

10

Пригадую правила переносу слів

 

 

11

Пригадую і використовую алфавіт

 

відтворює напам’ять український алфавіт

12

Шукаю слова в словнику за алфавітом

 

розташовує 7-9 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу і другу літери  користується алфавітом під час роботи з навчальними словниками;

13

Діагностична робота . Списування

 

дотримується загальних правил письма;

дотримується пропорційної висоти, ширини, нахилу великих і малих букв та пунктуаційних знаків (! ?) у зошиті в одну лінійку;

нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою;

прискорює письмо в міру своїх психофізіологічних можливостей, не спотворюючи форми букв та їх поєднань; Розвиток навички письма. Дотримання графічних, гігієнічних і технічних правил письма. Формування навички письма в графічній сітці в одну лінію. Розвиток швидкості письма: безвідривне поєднання елементів букв и, л, п; н, р, ф та 3-4 букв  пише розбірливо;

оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; дотримується абзаців, полів зошита;

Спостерігаю за значенням слів

 

14

Розрізняю пряме і переносне значення слів

 

пояснює пряме і переносне значення слів;

15

Розпізнаю синоніми

 

користується навчальними словниками синонімів, 

знаходить і пояснює роль синонімів,

16

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим початком на основі малюнка. Тема для спілкування: «Осінь зачаровує красою»

 

 

створює письмове висловлення (розповідь, опис) на добре відому й цікаву тему;

висловлює своє ставлення до того, про що пише;

оформлює власне висловлення так, щоб воно було грамотним (у межах вивченого) і зрозумілим; знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки (графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і стилістичні), орієнтуючись на пам’ятку, підготовлену вчителем; обговорює письмові роботи (власні й однокласників) у парі, невеликій групі, визначає позитивні хар-ки

17

Добираю синоніми

 

добирає до поданого слова 1-2 найуживаніші синоніми,

 

18

Розпізнаю і добираю антоніми

 

добирає до поданого слова 1-2 найуживаніші антонім;

користується навчальними словниками  антонімів;

знаходить і пояснює роль  антонімів,

19

Розпізнаю слова, які мають кілька значень

 

розпізнає найуживаніші багатозначні слова і пояснює їх різні значення;

20

Слова , які звучать однаково, але мають різні значення

 

розпізнає найуживаніші багатозначні слова і пояснює їх різні значення; знаходить і пояснює роль  багатозначних слів у тексті;

21

Діагностична робота. Письмовий переказ

 

письмово переказує текст розповідного змісту;  використовує у власних текстах виражальні засоби мови; доречно використовує у власних висловленнях слова в прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми, багатозначні слова;

Досліджую будову слова

 

22

Визначаю корінь слова

 

визначає і пояснює роль  кореня в слові

23

Розпізнаю спільнокореневі слова.

 

розрізнює спільнокореневі слова і форми того самого слова (з допомогою вчителя);

24

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Пікнік»

 

 

створює письмове висловлення (розповідь, опис) на добре відому й цікаву тему;

висловлює своє ставлення до того, про що пише;

оформлює власне висловлення так, щоб воно було грамотним (у межах вивченого) і зрозумілим; знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки (графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і стилістичні), орієнтуючись на пам’ятку, підготовлену вчителем; обговорює письмові роботи (власні й однокласників) у парі, невеликій групі, визначає позитивні хар-ки

25

Спостерігаю за чергуванням  голосних у коренях слів

 

Розпізнає  чергуванням  голосних у коренях слів

26

Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів

 

Розпізнає  чергуванням приголосних у коренях слів

27

Корені з однаковим звучанням, але різним значенням

 

визначає і пояснює роль  кореня в слові

28

Визначаю закінчення в словах

 

визначає і пояснює роль закінчення

29

Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні

 

визначає і пояснює роль закінчення

30

Визначаю основу слова

 

визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові

31

Спільнокореневі слова і різні форми одного слова

 

розрізнює спільнокореневі слова і форми того самого слова (з допомогою вчителя);

32

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним  планом. Тема для спілкування: «Покинуте кошеня»

 

 

створює письмове висловлення (розповідь, опис) на добре відому й цікаву тему;

висловлює своє ставлення до того, про що пише;

оформлює власне висловлення так, щоб воно було грамотним (у межах вивченого) і зрозумілим; знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки (графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і стилістичні), орієнтуючись на пам’ятку, підготовлену вчителем; обговорює письмові роботи (власні й однокласників) у парі, невеликій групі, визначає позитивні хар-ки

33

Визначаю префікс у словах

 

визначає і пояснює роль  префікса в слові

34

Утворюю слова за допомогою префіксів

 

визначає і пояснює роль  префікса в слові

35

Розрізняю префікси і службові слова

 

Розпізнає префікси і службові слова

36

Спостерігаю за написанням слів із префіксами роз-, без-

 

правильно записує слова з префіксами роз-, без-, з- (с-);

37

Досліджую написання слів із префіксами з-, с-

 

правильно записує слова з префіксами  з- (с-);

38

Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів

 

правильно вимовляє слова з апострофом

39

Правильно переношу слова з апострофом після префіксів

 

Правильно переносить слова з апострофом після префіксів

40

Розвиток зв’язного мовлення. Побудова розповіді за коміксом і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Весела дитяча пригода»

 

створює письмове висловлення (розповідь, опис) на добре відому й цікаву тему;

висловлює своє ставлення до того, про що пише;

оформлює власне висловлення так, щоб воно було грамотним (у межах вивченого) і зрозумілим; знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки (графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і стилістичні), орієнтуючись на пам’ятку, підготовлену вчителем; обговорює письмові роботи (власні й однокласників) у парі, невеликій групі, визначає позитивні хар-ки

41

Діагностична робота. Диктант

 

правильно записує на  слух слова,

42

Утворюю слова за допомогою суфіксів

 

визначає і пояснює роль закінчення, суфікса в слові;

43

Утворюю слова за допомогою суфіксів

 

визначає і пояснює роль закінчення, суфікса в слові;

44

 

Визначаю будову слова

 

визначає будову слова,

45

Розбираю слова за будовою

 

розбирає слова за будовою,

46

Розпізнаю слова з орфограмами

 

пояснює, що таке орфограма;

розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх;

 

47

Написання ненаголошених [е], [и] в коренях слів

 

правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом;

48

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Небезпечна пригода на річці»

 

 

створює письмове висловлення (розповідь, опис) на добре відому й цікаву тему;

висловлює своє ставлення до того, про що пише;

оформлює власне висловлення так, щоб воно було грамотним (у межах вивченого) і зрозумілим; знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки (графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і стилістичні), орієнтуючись на пам’ятку, підготовлену вчителем; обговорює письмові роботи (власні й однокласників) у парі, невеликій групі, визначає позитивні хар-ки

49

Пишу записку і СМС- повідомлення

 

сприймає доступні медіатексти;

визначає мету простих медіаповідомлень;

створює прості медіапродукти (листівка, запрошення, sms-повідомлення;

пояснює, кому і для чого призначені створені ним медіа продукти

50

Написання слів з ненаголошеними [е], [и] за словником

 

користується орфографічним словником для перевірки написання слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом;

51

Діагностична робота .  Мовна тема

 

розбирає слова за будовою, пояснює, що таке орфограма;

розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх;

 

Дізнаюся більше про іменники

 

52

Розрізняю іменники - назви істот і неістот

 

розрізняє іменники – назви істот і неістот, правильно ставить до них питання;

 

53

Розрізняю власні і загальні назви

 

розрізняє власні і загальні іменники;

54

Записую власні назви з великої букви

 

записує власні іменники з великої букви;

55

Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикметників

 

розпізнає іменники, які називають опредмечені дії, ознаки;

56

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді на основі малюнка, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Зима прийшла». Навчальний усний твір

 

 

створює письмове висловлення (розповідь, опис) на добре відому й цікаву тему;

висловлює своє ставлення до того, про що пише;

оформлює власне висловлення так, щоб воно було грамотним (у межах вивченого) і зрозумілим; знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки (графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і стилістичні), орієнтуючись на пам’ятку, підготовлену вчителем; обговорює письмові роботи (власні й однокласників) у парі, невеликій групі, визначає позитивні хар-ки

57

Визначаю рід іменників

 

визначає рід іменників

58

Визначаю рід іменників

 

визначає рід іменників

59

Змінюю іменники за числами

 

змінює іменники за числами;

60

Дізнаюсь про іменники, які не змінюються за числами.

 

Розпізнає іменники, які не змінюються за числами.

61

Повторення вивченого про іменник

 

розпізнає в тексті і самостійно добирає іменники, ставить до них питання;

62

Узагальнення вивченого. Підсумковий урок

 

 

доречно вживає іменники у власному мовленні;

 

Наскрізні змістові  лінії

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

 

здатність спілкуватися рідною, активне використання рідної мови в різних комунікативних ситуаціях, зокрема в побуті, освітньому процесі, культурному житті громади,

Громадянська відповідальність

 

Формувати вільне володіння державною мовою, що передбачає уміння усно і письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти, усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження, готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях;

Здоров’я і безпека

 

дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя;

Підприємливість та фінансова грамотність

навчання впродовж життя, що передбачає опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання, організацію власного навчального середовища, отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб, визначення власних навчальних цілей та способів їх досягнення, навчання працювати самостійно і в групі;

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Інші матеріали
НУШ
Додано
25 жовтня 2021
Переглядів
260
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку