Календарне планування уроків англійської мови 9 клас за новою програмою
за підручником Карпюк О. Д. (3 години на тиждень) 1 семестр на 2018-2019 навчальний рік із змістовими лініями.
Календарне планування уроків англійської мови 9 клас за новою програмою
за підручником Карпюк О. (3 години на тиждень) 1 семестр
№ з/п |
Дата |
Очікувані результати |
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Екологічна |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Я, моя родина, мої друзі.Who Are You? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Учень виконує і реагує на основні |
Люди навколо нас. Розвиток говоріння . |
|
|
V |
|
Although, digital, the sense of humour |
Gerund |
Dialogue |
Ex. 5, p. 8 Ex. 2, p. 6 |
Compare your interests and your partner’s ones |
Розповідь. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
v
націлює на уміння планувати |
|
|
|
|
|
Ex. 3, p. 7. Ex. 6, p. 8 |
Compare your interests and your partner’s ones |
Діалог. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
мовленнєві функції (запитання, надання та обмін інформацією). |
Люди що нас оточують Розвиток говоріння |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3
|
|
Яка ти людина. Розвиток говоріння |
|
V |
|
Ex.8 p.10 Ex.9 p. 10
|
|
|
|
Making up sen- tences getting to know each other survey |
Впр.8 ст 10 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
|
Спілкується просто, використовуючи загальновживані вирази. |
Опиши себе. Розвиток читання |
|
траєкторію власного життя |
V |
|
Ex.10 p. 11 |
|
|
Do ex. 11, p. 11, 12. |
Making up sen- tences getting to know each other survey |
Розповідь. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
|
Герундій. Урок повторення граматики |
|
|
|
|
Verb forms Gerund Ex. 2, p. 13. Ex. 3, p. 14. Ex. 4, p. 14 |
|
Ex. 5, p. 14. |
Making up sen- tences |
Правило. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6
|
|
Ми і світ навколо Розвиток говоріння |
v |
|
|
Divorce, female, male, single |
|
Ex. 1, p. 15. Ex. 3, p. 16.
|
Ex. 2, p. 16. Ex. 5, p. 18.
|
|
Діалог. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
|
|
Навколишній світ. Розвиток аудіювання |
v |
|
|
|
Divorce, female, male, single |
|
Ex. 4, p. 17 |
Ex. 7, p. 19 Ex. 1, p. 15 |
Making up sen- tences |
Написати інтерв’ю. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
8
|
|
Учень володіє базовим лінгвістичним |
Он-лайн спілкування. Розвиток читання |
|
|
|
V |
Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy |
Verb forms Gerund |
|
Ex. 2, p. 20. Ex. 4, p. 21 ex. 5b, p. 22.
|
Ex. 3, p. 20. |
Впр.5с ст. 23 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
|
діапазоном, хоча зміст може страждати через паузи для пошуку слів |
Спілкування у мережі. Розвиток говоріння. |
|
V |
|
V |
Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy |
|
|
Ex. 1, p. 19 ex. 5a, p. 22. |
|
Впр 6 ст 23 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
10
|
|
Дозвольте відрекомендувати себе. Розвиток говоріння |
|
націлює на уміння фурмулювати особисті |
v |
|
|
Verb forms Gerund |
|
Ex. 1, p. 25 |
Chart with positive and negative traits of the text character |
Написати автобіографію |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
|
Я відрекомендую свого друга. Розвиток письма. |
|
ціннісні пріорітети |
v |
|
|
Verb forms Gerund |
|
Ex. 1, p. 24 |
|
Написати біографію друга. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
12
|
|
Тема: Молодіжна культура. Розвиток говоріння |
|
|
|
V |
Hang out, outfit, soft- ware, trend, victim, to grab, to irritate, |
|
|
Ex. 1, p. 27. Ex. 3, p. 29.
|
|
Впр.. 4 b, ст. 30 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
|
Різноманітне життя молоді Розвиток читання |
|
|
|
V |
casual, fascinated, picky |
|
|
Ex. 2, p. 28.
|
Ex. 4 a, p. 30 |
Ex. 5 b, p. 31 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
|
Удосконалення грама тичних навичок. |
|
|
|
|
|
Gerund in Passive / Active. To be or -ing |
|
Ex. 5, p. 34. Ex. 8, p. 35
Ex. 1, p. 32. Ex. 2, p. 33. Reading the text “My friend’s problem” |
Ex. 1, p. 32. Ex. 3, p. 34. Ex. 4, p. 34 |
Ex. 2 a, p. 36. Ex. 2 c, p. 37 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
|
|
Здоровий спосіб життя. Розвиток читання та говоріння. |
|
|
націлює на уміння критично оцінювати вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків
|
V |
Well groomed, hostel, coloured hair, message, smart clothes, scooter, ac- cessories |
|
Ex. 2 b, p. 36. Ex. 5, p. 38 |
Ex. 3, p. 38 Reading the text “Teens” |
|
Ex. 3, p. 38. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16
|
|
|
Молодіжна мода. Розвиток говоріння |
|
v |
Співвідносить власні потреби з |
|
Gerund in Passive / Active. To be or -ing |
Ex. 2 a, p. 39 |
You prefe- rences. Ex. 2 b, p. 40. |
|
Ex. 1, p. 39.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Ex. 2 d, p. 41. Ex. 3, p. 41.
|
|
Ex. 5, p. 41 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
Учень має достатній словниковий запас для ведення типової повсякденної бесіди у знайомих ситуаціях і на знайомі теми |
Сучасна молодь. |
|
v |
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжн |
можливостями сімейного бюджету |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18
|
|
Молодіжні клуби. Розвиток говоріння |
|
V |
Computer geek, fasci- nated, enjoys, fashion- conscious, hip hoppers |
Gerund in Passive / Active. To be or -ing |
|
Ex. 2 b, p. 44. Ex. 2 a, p. 43.
|
Ex. 1, p. 43.
|
Ex. 4, p. 46.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
|
|
Сучасні молодіжні клуби. |
|
v |
их субкультур і течій. |
|
Computer geek, fasci- nated, enjoys, fashion- conscious, hip hoppers |
Gerund in Passive / Active. To be or -ing |
|
Ex. 3, p. 45. Ex. 6, p. 47 |
Ex. 5, p. 46 |
Ex. 8, p. 49 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
|
Молодіжні течії. Урок перевірки знань |
|
V |
|
|
Criteria, a dignity, to avoid, a reliability, to judge, desperate, shallow, spiritual |
|
Text “E-mails” |
Ex. 10, p. 52. Ex. 12, p. 53 Ex. 9 a, p. 50. Ex. 11, p. 52 |
Ex. 9 b, p. 51. Completing the table |
Написати сленгові повідодомлення. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
21
|
|
|
Урок читання. Розвиток говоріння |
|
|
|
|
A belief, a conclusion, an image, a movement, an opportunity, unemploy- |
Gerund in Passive / Active. To be or -ing |
|
Ex. 2 b, p. 57. Ex. 3, p. 57 |
Ex. 1 a, p. 54. .
|
Ex. 2 a, p. 57 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
|
Розмаїття молодіжних течій. |
|
V |
|
|
ment, wealth, to consume, to enable |
|
|
Ex. 1 b, p. 54. Reading the tips |
Completing the chart |
Діалог. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Засоби масової інформації.Unit 2. WHAT’S YOUR CHOICE? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23
|
|
|
Стереотипи сучасності. Розвиток говоріння |
|
|
|
V |
Website, chat room, na- tive speaker, education, excitement, a network, |
|
Ex. 2, p. 62 |
Ex. 2, p. 63. Ex. 5, p. 66. Ex. 6, p. 66. Ex. 9, p. 69 |
Ex. 3, p. 64 Completing the table.
|
Ex. 4, p. 65 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
Учень |
ЗМІ. Розвиток говоріння. |
|
|
|
V |
to connect, to download, to surf, password, blogger |
|
|
Ex. 1 b, p. 62. Ex. 2, p. 63. Ex. 5, p. 66. Ex. 6, p. 66 |
|
Діалог. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
25
|
|
Сучасні способи поширення інформації. розвиток навичок говоріння. |
|
|
Пояснює правила безпечної поведінки Он-лайн |
V |
A brand, to advertise, to switch channels, to turn off the sound, to |
|
Ex. 1, p. 69. Ex. 2 a, p. 70 |
Dialogues Ex. 2 b, p. 71.
|
|
Ex. 3, p. 71. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
|
вживає прості структури правильно, але може допускати елементарні помилки |
Поширення інформації. |
|
|
|
V |
jump to con- clusion, to take a picture, an addict, an expert, con- trary, to conduct a survey |
|
|
Ex. 4 b, p. 72. Ex. 5, p. 72 |
|
Ex. 4 a, p. 72 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
|
|
Віртуальний світ. Урок граматики |
|
|
V |
|
|
Compound sentences Relative defining and non-defining clauses. Relative pronouns: who / what / which / when / where / that. Ex. 6, p. 76–77 |
|
Ex. 4, p. 76. Completing the dialogue Reading the letter |
Ex. 1, p. 73 Ex. 2 a, b, p. 74.
|
Ex. 3, p. 75 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
28
|
|
Віртуальні друзі. Розвиток говоріння |
V |
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. |
|
|
Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar |
Relative defining and non-defining clauses |
Ex. 2 a, p. 78. |
“Solve a prob- lem” speaking game. Ex 2 b, p. 78. Ex. 2 c, |
Completing the table |
Діалог. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
|
ЗМІ сучасності. Розвиток аудіювання. |
|
|
|
V |
|
|
|
p. 79 Ex. 7, p. 82 Ex. 3, p. 79.
|
|
Ex. 4, p. 80.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
30
|
|
|
Засоби масової інформації в нашому житті. |
|
Визначає достовірність інформації |
|
V |
|
Relative pronouns: who / what / which / when / where / that |
|
Reconstruct the description |
Ex. 1, p. 82.
|
Making a plan |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
|
|
Поширення інформації. |
|
|
|
V |
|
|
|
Ex. 5, p. 81 “Victoria’s essay”. “Descriptions of British TV |
|
Розповідь. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
|
Способи поширення інформації. Урок узагальнення знань |
|
|
|
V |
|
|
|
Ex. 1, p. 82.
|
Ex. 2, p. 82.
|
Роль масмедіа у нашому житті. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
|
Тема: Робота і професія. Розвиток читання |
|
Повідомляє про перспективу свого професійного вибору |
V |
Демонструє розуміння необхідності сплати податків, як складника громадянськ |
Employed, to affect, employment, a career, cer- tain, in smb’s footsteps, |
|
“Digital Age” |
Ex. 5 b, p. 87. Ex. 1, p. 83. |
Ex. 2, p. 85. Ex. 5 a, p. 87 |
Ex. 6, p. 87 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
|
|
Я обираю професію. Розвиток говоріння |
|
|
|
ої відповідальності.
V
|
available, an aptitude, unemployed, to require |
|
|
Ex. 4, p. 86 |
|
Розповідь. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
35
|
|
|
Незвичайні професії Розвиток говоріння |
|
|
|
A career, a job, a profes- sion, an occupation |
Relative defining and non-defining clauses |
Ex. 2, p. 88.
|
Ex. 1, p. 87. Male and female occupatio |
Ex.5, p. 89 |
Діалог про професії. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
36 |
|
|
Професії сучасності. Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій
. V |
|
|
Ex. 4, p. 88. |
ns’ discussion Ex. 6, p. 89 |
|
Ex. 3, p. 88.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
37 |
|
|
Робота і ми. Урок граматики. |
|
|
|
|
Relative pronouns: who / what / which / when / where / that. Ex. 1 a, p. 90. Ex. 4, p. 91 |
|
Ex. 3, p. 91. Ex. 5, p. 92. Ex. 7, p. 92. |
Writing a poem. Ex. 1 b, p. 90. Completing the sentences |
Ex. 2, p. 91.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
38
|
|
|
Час поговорити про роботу. Контроль читання. |
|
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностях і потреб у |
|
To take up, babysitting, to be excited about, a cam- paign, a volunteer, to work hard |
|
|
Expressing agreeing and disagreeing. Ex. 3, p. 94.
|
Ex. 1 b, p. 94. |
Ex. 4, p. 94.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
|
|
Моя майбутня професія. Розвиток мовлення. |
|
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностях і потреб у суспільстві. |
|
V |
To take up, babysitting, to be excited about, a cam- paign, a volunteer, to work hard |
|
|
Ex. 7, p. 96. Ex. 8, p. 96 Ex. 1 a, p. 93. Ex. 5, p. 95
|
|
Розповідь. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
40
|
|
|
Професійні навички Контроль аудіювання |
|
|
|
V |
|
Relative pronouns: who / what / which / when / where / that |
|
Ex. 1 a, p. 97. Ex. 1 b, p. 97 |
Matching the words |
“Summer jobs” |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 |
|
|
Трішки інформації про телебачення.
|
|
|
|
V |
|
Relative defining and non-defining clauses |
“Watching TV”. Ex. 5, p. 99 |
Ex. 2, p. 98. Ex. 4, p. 99. Ex. 5 b, p. 100 Ex. 1, p. 98. |
Writing a short stories. Ex. 2, p. 98. Ex. 8, p. 102 (filling in the table) |
Ex. 9, p. 103 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
|
|
Телебачення по всюди Контроль письма |
|
|
V |
|
|
Relative pronouns: who / what / which / when / where / that |
|
Ex. 7 b, p. 102. Ex. 7 c, p. 102 Ex. 7 a, p. 101 |
Writing a poem. Completing the sentences |
Вірш. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
43 |
|
|
Світ професій Розвиток говоріння. |
|
|
|
V |
|
|
|
Ex. 15, p. 107 Ex. 10, p. 103.
|
Ex. 11, p. 104. Ex. 12 b, p. 105.
|
Ex. 13 b, p. 107 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
44 |
|
|
Сучасні професії. Контроль говоріння. |
|
|
|
|
An announcer, confidence, a majority, a representa- tive, |
Relative pronouns: who/ what /which/when/ where/ that |
|
Ex. 12 a, p. 104 Ex. 13 a, p. 105.
|
Сompleting the sentences |
Ex. 2, p. 108. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
45 |
|
|
Як я бачу сучасне телебачення . Розвиток навичок мовлення. |
|
|
|
|
a technician, a vi- sion, worldwide, to go on air |
|
|
Ex. 1, p. 108. Ex. 1, p. 108
|
|
Розповідь. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
|
|
Мої улюблені програми. розвиток аудіювання. |
|
|
|
Дод.мат. |
|
|
Дод.мат. |
Ex. 3, p. 112. Ex. 4, p. 112. Ex. 5, p. 113 |
|
Розповідь. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||