КТП з англійської мови для 6 класу на ІІ семестр (3,5 год)
за підручником “Prepare. Англійська мова ( 6-й рік навчання), Коста Дж.": вид." Лінгвіст", 2023 р. (наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03.2023№ 254) на основі модельної навчальної програми “Іноземна мова. 5-9 класи." для закладів загальної середньої освіти ( автори Зимомря І.М., Мойсюк В.А….).Теми зазначені відповідно до програми. Вказані сторінки підручника, інтегровані змістові лінії
КТП з англійської мови для 6 класу на ІІ семестр (3,5 год)
‘2023/2024 н.р.
за підручником “Prepare. Англійська мова ( 6-й рік навчання), Коста Дж.”: вид.” Лінгвіст”, 2023 р. (наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03.2023№ 254) на основі модельної навчальної програми “Іноземна мова. 5-9 класи.” для закладів загальної середньої освіти ( автори Зимомря І.М., Мойсюк В.А….)
№ з/п Дата |
Тема уроку |
Матеріал в підручнику, сторінки |
Наскрізні змістові лінії |
Примітки |
47 08.01 |
Мистецтво. Музика в моєму житті.
|
20 |
Громадянська відповідальність: демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
48 09.01 |
Музичні інструменти та стилі музики. |
20-21 |
|
|
49 11.01 |
Моє ставлення до музики. |
22 |
|
|
50 12.01 |
Уроки музики
|
23 |
|
|
51 15.01 |
Похід в кіно. Екранізація “ Чарлі і шоколадна фабрика” |
104-105 |
|
|
52 16.01 |
Види фільмів. Мій улюблений фільм. |
|
|
|
53 18.01 |
Театр. “Ромео і Джульєтта” |
104-105 |
|
|
54 19.01 |
Тренування сприймання мови на слух. Перегляд фільму “Гарфілд”(фрагмен ти)
|
|
|
|
55 22.01 |
Мистецтво технологій |
68-69 |
|
|
56 23.01 |
Вражаючі факти: комп*тер та інтернет |
70-71 |
|
|
57 25.01 |
Мистецтво графіті. Творчі завдання |
|
|
інтегровано з уроком Мистецтво |
58 26.01 |
Дудл як вид мистецтва. Узагальнення матеріалу за темою |
|
|
інтегровано з уроком Мистецтво |
59 29.01 |
Відпочинок і дозвілля. Види хобі |
|
Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди |
|
60 30.01 |
Веселощі з друзями |
24 |
|
|
61 01.02 |
Виконання вправ та завдань. Past Simple дієслова to be |
25 |
|
|
62 02.02 |
Що ти робиш у вільний час? |
26 |
|
|
63 05.02 |
Продукування писемного мовлення: опис вечірки |
27 |
|
|
64 06.02 |
Вільний час з друзями |
28-29 |
|
|
65 08.02 |
Захоплююча подорож |
42 |
|
|
66 09.02 |
Відгук про відпочинок |
43 |
|
|
67 12.02 |
Відомі мандрівники |
44 |
|
|
68 13.02 |
Способи подорожування |
45 |
|
|
69 15.02 |
Вебсайт туристичного агенства |
60-61 |
|
|
70 16.02 |
Вулична їжа |
64-65 |
|
|
71 19.02 |
Гастротур країнами світу |
66-67 |
|
|
72 20.02 |
Здоровий спосіб життя. Захворювання |
76-77 |
Здоров’я і безпека: впорядкувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя. |
|
73 22.02 |
Відпочинок без шкоди здоров*ю |
76-77 |
|
|
74 23.02 |
Відпочивай з користю! |
78-79 |
|
|
75 26.02 |
Перегляд телепрограм |
98-99 |
|
|
76 27.02 |
Книги та журнали для підлітків. Узагальнення матеріалу за темою |
102-103 |
|
|
77 29.02 |
Навколишнє середовище. Погода. Тваринний світ. Світ навколо нас |
86-87 |
Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомлювати екологічні проблеми, обговорювати природні у погодні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи. |
|
78 01.03 |
Природні дива |
86-87 |
|
|
79 04.03 |
Яка сьогодні погода? |
89 |
|
|
80 05.03
|
Погода в Україні |
|
|
|
81 07.03 |
Типова погода для the UK |
|
|
|
82 08.03 |
Тваринний світ |
90 |
|
|
83 11.03 |
Виконання вправ та завдань на закріплення правил використання Past Simple/Continuous |
91 |
|
|
84 12.03 |
Тварини-наші друзі |
|
|
робота зі словником - види тварин |
85 14.03 |
Моя улюблена тварина |
|
|
|
86 15.03 |
Захист тварин - наш обов*язок |
94-95 |
Здоров’я і безпека: оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
|
87 18.03 |
Тренування сприймання мови на слух |
|
перегляд відео Great Barrier Reef |
|
88 19.03 |
Віртуальна подорож до Лондонського зоопарку |
|
|
|
89 21.03 |
Тварини у мене вдома |
|
|
|
90 22.03 |
Найбільша та найменша тварина. Граматика - ступені порівняння прикметників. Виконання вправ |
|
|
|
91 01.04 |
Сафарі. Узагальнення матеріалу за темою
|
|
|
|
92 02.04 |
Україна та країна мову якої вивчаємо( Англія, the UK) Ми з України! |
84 |
Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді |
|
93 04.04 |
Географічне положення України |
|
|
|
94 05.04 |
Сім див України |
84-85 |
|
|
95 08.04 |
Київ - столиця України |
|
|
|
96 09.04 |
Визначні місця Києва. Віртуальна подорож |
|
|
|
97 11.04 |
Моє рідне село |
|
|
|
98 12.04 |
Відомі люди України. Історія та сучасність |
|
|
|
99 15.04 |
Об*єднане королівство. Географічне положення |
|
|
|
100 16.04 |
Лондон - столиця Англії |
|
|
|
101 18.04 |
Відомі місця та символи Лондона |
|
|
|
102 19.04 |
Тауер та Тауерський міст |
|
|
|
103 22.04 |
Мандрівка до Шотландії |
82 |
|
|
104 23.04 |
Загадка озера Несс
|
88 |
|
|
105 25.05 |
Місця у місті. Як запитати напрямок |
80 |
|
|
106 26.04 |
Тренування письма.Опис міста (на вибір) Узагальнення матеріалу за темою |
|
Соціальна відповідальність: • Роблять вибір, спираючись на інформацію |
|
107 29.04 |
Школа. Я - учень 6 класу |
|
|
|
108 30.04 |
Речі у класній кімнаті |
6 |
|
|
109 02.05 |
Що у твоєму портфелі. Структура have got… |
7 |
|
|
110 03.05 |
Школа - це весело |
108 |
|
|
111 06.05 |
Мій робочий день. Модальні дієслова |
109 |
|
|
112 07.05 |
Робочий день мого друга |
|
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
|
113 09.05 |
Навчання навпаки |
110 |
|
|
114 10.05 |
Типи шкіл |
111 |
|
|
115 13.05 |
Уроки у 6 класі |
|
|
|
116 14.05
|
Мій розклад. Порядкові числівники |
|
|
|
117 16.05 |
Мій улюблений урок |
|
|
|
118 17.05 |
Діяльність на уроках |
|
|
|
119 20.05 |
Кабінети і класи у школі |
|
|
|
120 21.05 |
Проект “ My dream school”. Повторення структури There is/are. Узагальнення матеріалу за темою |
|
|
|
121 23.05 |
Контроль читання |
|
|
|
122 24.05 |
Контроль письма |
|
|
|
123 27.05 |
Контроль аудіювання/гово- ріння |
|
|
|
124 28.05 |
Шопінг. Види магазинів. Узагальнення |
|
|
|
125 30.05 |
Спорт. Узагальнення |
|
|
|
126 31.05 |
Узагальнення знань за ІІ семестр, за рік |
|
|
|