НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік ____________ Семестр____ІI______ Вчитель:______________________________________________
Клас___________ Підручник PREPARE 6 UKRAINIAN EDITION.
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання
|
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||
Семестр IІ |
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
54 |
|
Одяг |
• Можуть розповісти про одяг та улюблені покупки використовуючи відповідні займенники. |
Розповідь про улюблену річ, яку вони придбали. |
Зорове сприймання тексту про одяг. |
Розповідь про улюблену річ. |
|
Pronouns and determiners |
WB c.41 |
|||||
55 |
|
Одяг |
• Можуть описати одяг та прикраси, аргументують свій вибір. |
Розповідь про одяг та прикраси, аргументація вибору. |
Комунікативні уміння: • Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості; • Закликають інших до бесіди; • Пишуть у достатньо швидкому темпі;
Уміння вчитись: • Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату;
|
Зорове сприймання тексту для отримання конкретної інформації. |
Опис власних речей, які вони хотіли б отримати. |
|
|
WB c.42 |
||||
56 |
|
Матеріали |
• Можуть скласти опис і на його основі дати базову характеристику однокласникам відносно одягу, який вони обрали сьогодні. |
•Бесіда про власність і одяг. |
Сприймання тексту на слух, визначення правильної відповіді. Доповнення інформації. |
Бесіда про одяг, питання і відповіді. Створення міні- презентації. |
cork, cotton, leather, metal, plastic, wool |
Слова, що починаються на /s/, /ʃ/, /tʃ/ |
WB c.43 |
|||||
Buying Things |
||||||||||||||
57 |
|
Купівля-продаж речей |
• Можуть назвати речі, які часто купують у магазинах, розповідати про свідомі та обдумані покупки. Аргументують вибір з приводу онлайн чи офлайн шопінгу. |
• Розповідь про свідомі покупки та як вони обирають, що купувати. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. Комунікативні уміння: • Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів; • Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс. |
Сприймання тексту-вікторини та відповідна реакція. |
Опис та аргументація вибору з приводу закупівлі речей у магазинах. |
bill, cash, discount, price, purse, receipt, sale, wallet |
|
WB c.44 |
||||
58 |
|
Купівля-продаж речей |
• Можуть визначити та описати кількість певних предметів. |
Зорове сприймання тексту і поєднання з картинкою. |
Опис купівельних звичок. |
|
some, any, a lot of, a few, a bit of
Слабкі форми: /ə/ |
WB c.45 |
||||||
59 |
|
Купівля-продаж речей |
• Можуть розповісти про онлайн - бізнес. Аргументувати свою думку на основі прочитаної інформації. |
• Розповідь про онлайн – бізнес. Порівняння ідей. Опис проблеми, яка виникла під час купівлі чогось онлайн. |
Комунікативні уміння: • Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів; Співпраця: • Робота в групах. Креативність: • Включає власні ідеї та контент для вирішення поставлених задач та в різних видах діяльності;
|
Зорове сприймання тексту-опису. |
Розмова про онлайн – бізнес. Порівняння ідей. Питання-відповіді. |
|
|
WB c.46 |
||||
60 |
|
Купівля-продаж речей |
• Можуть розповісти про проблему, яка виникла під час купівлі чогось онлайн. Надають уточнювальну інформацію. |
Сприймання тексту на слух із фокусом на різноманітність інформації. |
Опис історії про проблему, яка виникла під час купівлі чогось онлайн. |
Phrases with for |
|
WB c.47 |
||||||
Culture. Shopping |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
Eating Out |
||||||||||||||
61 |
|
Їжа, напої та ресторани |
Розпізнає важливі моменти з розповіді й слідкує за сюжетом.
|
Питання і відповіді щодо улюбленої їжі. Порівняльна характеристика їжі, ресторанів та якості. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови. Уміння вчитись: • Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні). •Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні. |
Зорове сприймання тексту про їжу та мовленнєвих структур для опису їжі. |
Бесіда відповідно до таблиці про свої вподобання в їжі та потреби. |
burger chicken legs cola cream fresh vegetables grapes lemonade mineral water pasta with tomato sauce mushroom salad soft drinks strawberry |
|
WB c.48 |
||||
62 |
|
Їжа, напої та ресторани |
Можуть скласти історію та порівнювати їжу, місця, смак, якість різних речей. |
Зорове сприймання тексту з порівнянням. |
Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника |
|
Порівняльні прикметники |
WB c.49 |
||||||
63 |
|
Вулична їжа |
Описує мовними засобами різноманітність вуличної їжі та свої смаки щодо вуличної їжі.
|
Розповідь про свої вподобання у їжі та різноманітність вуличної їжі в інших країнах та своїй. |
Зорове сприймання тексту про вуличну їжу. Перегляд відео. |
Розповідь про вуличну їжу. |
noodles chilli fried onions omelette seafood pancakes sweets grilled meat curry chips |
|
WB c.50 |
|||||
64 |
|
Вулична їжа |
Створення діалогу з партнером про вуличну їжу. |
Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою |
Розмова з партнером про вуличну іжу. |
звуки /ʌ/ і /ɒ/ |
|
WB c.51 |
||||||
The Latest Technology |
||||||||||||||
65 |
|
Електронні гаджети |
Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом. Розповідає про свої гаджети та їх використання. |
Розповідь про свої гаджети та їх використання. |
• Підприємливість та технологічна грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до технологічних можливостей у сучасному світі. |
Перегляд відео про гаджети та поведінку онлайн. Зорове сприймання тексту. |
Розповідь про свої гаджети та їх використання. |
e-reader fitness tracker games console headphones keyboard laptop mouse printer screen smartphone speaker tablet |
|
WB c.52 |
||||
66 |
|
Електронні гаджети |
Описує мовними засобами гаджети та характеризує їх.
|
|
Розповідь про гаджети, опис та їх порівняння. |
Вимова прикметників найвищого ступеня порівняння. |
Прикметники найвищого ступеня порівняння.
|
WB c.53 |
||||||
67 |
|
Комп'ютери та інтернет |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих тексті, аналізує та використовує нову інформацію в розмові. |
Опис комп’ютерів, їх вплив на сучасний світ. |
• Здоров’я і безпека: обговорювати вибір гаджетів для використання. Безпечна поведінка онлайн. |
Зорове сприймання тексту в картинках |
Розповідь про інтелект комп’ютерів в порівнянні з людськім. |
|
|
WB c.54 |
||||
68 |
|
Комп'ютери та інтернет |
Повідомляє інформацію про власний гаджет, дає рекомендації з приводу використання та можливостей гаджета.
|
Сприймання на слух тексту. |
Написання листа другові з порадами про гаджет. |
digital download machine memory save software virus |
|
WB c.55 |
||||||
Life Skills. ICT literacy |
||||||||||||||
69 |
|
Створення блогу |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у матеріалі про створення блогу, викладеному у письмовій формі. |
Презентація створеного проєкту Аналіз прочитаного. Самопрезентація. |
•Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн. Критичне мислення: • можуть аргументувати правдоподібність інформації; • аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій; • оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень. Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). Співпраця: • Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються; |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. Сприймання тексту на слух. |
|
activities animals fashion food life experiences music special days and holidays sports travel |
|
Розробка Проєкту |
||||
70 |
|
Створення блогу |
Пишуть і розробляють публікацію в блозі та діляться своїм постом з іншими учнями. |
Зорове сприймання тексту про створення блогу. |
Написання і презентація проєкту |
|
|
|
||||||
71 |
|
Повторення. Систематизація та узагальнення знань. ст. 78-79 |
||||||||||||
Healthy Bodies |
||||||||||||||
72 |
|
Захворювання |
Описує простими мовними засобами захворювання та погані звички для здоров’я. |
Запитання і відповіді про здоров’я. |
Здоров’я і безпека: •впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя. Критичне мислення: • можуть аргументувати правдоподібність інформації; • аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;
|
Прослуховування аудіо про види захворювань. |
Розмова про погані звички для здоров’я. |
temperature eye hurts cold headache pain in my foot. sick broken arm toothache stomach ache |
|
WB c.56 |
||||
73 |
|
Захворювання |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої розмови про захворювання та рекомендації щодо здоров’я. |
Зорове сприймання тексту про захворювання.
|
Побудова діалогу лікар – пацієнт. |
Вимова беззвучних приголос-них. |
should / shouldn’t |
WB c.57 |
||||||
74 |
|
Здоров’я |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Розповідь про біг та його користь. Поради щодо покращення свого життя. |
Зорове сприйняття тексту про біг і спів-віднесення його до відповідних заголовків. |
|
Здоров’я |
|
WB c.58 |
|||||
75 |
|
Здоров'я |
Описує простими мовними засобами здоровий спосіб життя, дає корисні поради. |
Сприймання тексту на слух. |
Діалогічне мовлення та поради, які корисні для покращення життя. |
Здоров’я |
|
WB c.59 |
||||||
Getting Around the Town |
||||||||||||||
76 |
|
Місця міста |
Розповідає про місце проживання, описує свої вподобання щодо місця де проживає.
|
Запитання і відповіді про різні місця у місті. |
• Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях. |
Зорове сприйняття тексту і зображень про різні місця міста. |
Розповідь про місце проживання та місця, які там подобаються. |
bridges bus stops a playground a roundabout streets traffic lights |
|
WB c.60 |
||||
77 |
|
Місця міста |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі. |
Сприймання тексту на слух. |
Розповідають про маршрут від школи до будь-яких місць. |
|
Приймен-ники місця. |
WB c.61 |
||||||
78 |
|
Місця міста |
• Можуть визначати, що частіше всього люди роблять під час подорожі. Говорять про подорож до Единбургу. |
Складання плану подорожі у новому місці. Опис улюблених видів діяльності. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
Прослуховування аудіо про подорож до Единбургу. Зорове сприймання тексту про подорож до Единбугру. |
Складання діалогів за представленою моделлю. |
Фрази для проведення дозвілля. |
|
WB c.62 |
||||
79 |
|
Місця міста |
Бере участь в спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази. |
Сприймання тексту про різні місця в місті на слух. |
Написання короткого повідомлення про відомі місця. |
Складені іменники |
|
WB c.63 |
||||||
Culture. Ukraine. Natural Attractions |
||||||||||||||
80 |
|
Природні визначні пам'ятки України. |
Можуть поділитись інформацією про природні пам'ятки України. |
Опис природних пам’яток України.
|
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. Соціальна відповідальність: •Приймають себе та свою цінність; •Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів; •Розуміють вплив роботи на життя людини; |
Зорове сприйняття письмового тексту про природні пам'ятки України. |
|
forest river lake sea mountain cave hill waterfall |
|
Розробка проєкту |
||||
81 |
|
Природні визначні пам'ятки України. |
Надають інформацію про відомі пам’ятки та місця своєї країни. |
|
Розповідь про відомі місця країни та їх опис. |
|
|
|
||||||
82 |
|
Природні визначні пам'ятки України. |
Можуть розповісти про визначні пам’ятки України. |
Опис події. |
Сприймання тексту на слух – бесіда про відомі місця країни. |
Написання і презентація проєкту. |
|
|
Розробка проєкту |
|||||
83 |
|
Природні визначні пам'ятки України. |
Презентують брошуру для залучення відвідувачів визначних пам’яток в Україні. |
Презентація проєкту. |
|
Написання і презентація проєкту. |
|
|
|
|||||
Mysteries in Nature |
||||||||||||||
84 |
|
Географічні особливості |
Описує простими мовними засобами улюблені місця або речі пов’язані з природою. |
Розповідь про речі пов’язані з природою. |
Розвиток умінь навчатися впродовж життя: •Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику. |
Зорове сприймання, співвіднесен-ня виразів з відповіднимизображення-ми. |
|
cliff field island lake mountain river snow water |
|
WB c.64 |
||||
85 |
|
Географічні особливості |
Зорове сприймання тексту про похід у гори. |
Обговорення подій, що стались в минулому. |
Вимова висхідної та спадної інтонації. |
Past continuous |
WB c.65 |
|||||||
86 |
|
Погода |
Розпізнає та аналізує інформацію, подану у тексті. Висловлює власну думку за новою інформацією. |
Опис дивні події, аналізує та аргументує свою думку з приводу таких подій. |
Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. |
Зорове сприймання тексту про опис чудовисько з озеру Лох-Несс. |
Обгартовує та доносить свою думку за новою інформацією. |
|
|
WB c.66 |
||||
87 |
|
Погода |
Описує простими мовними засобами дивних тварин та дивні речі у природі. |
|
Усний опис дивного створіння. |
Погода та погодні умови |
|
WB c.67 |
||||||
Amazing Animals |
||||||||||||||
88 |
|
Тварини |
Визначає нову інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації. |
Розповідь про ставлення до тварин. |
Комунікативні уміння: • Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості; • Закликають інших до бесіди; • Пишуть в нормальному темпі;
Уміння вчитись: • Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату;
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
Огляд відео про диких домашніх тварин. |
Відповідь на запитання про різних тварин. |
bear chicken duck elephant insect lion monkey mouse rabbit rat |
|
WB c.68 |
||||
89 |
|
Тварини |
Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
Опис минулих подій. |
Зорове сприймання тексту. |
Діалогічна бесіда-опис минулих подій. |
|
Past simple і past continuous |
WB c.69 |
|||||
90 |
|
Тварини |
Можуть описати тварин-рятувальників спираючись на нову інформацію. |
Опис тварин, їх умінь. |
Зорове сприймання тексту, співвідношення слів до проміжків у тексті. |
Розповідь про тварин-рятувальни-ків та їх уміння. |
|
|
WB c.70 |
|||||
91 |
|
Тварини |
Аналізують інформацію та пишуть історію, зображену на малюнках. |
Сприймання на слух тексту про людей та тварин. |
Написання історії. |
Фразові дієслова. Вимова звуків /u:/ та /ʊ/ |
|
WB c.71 |
||||||
Life Skills. Social responsibility: Protecting Animals |
||||||||||||||
92 |
|
Соціальна відповідальність |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
Презентація створеного проєкту |
Екологічна безпека та сталий розвиток: •презентують та обговорюють проєкти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку. Критичне мислення: • визначають докази та їхню надійність; • можуть аргументувати правдоподібність інформації; • аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій; • оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).
|
Зорове сприйняття тексту про захист тварин. |
|
|
|
Розробка проєкту |
||||
93 |
|
Соціальна відповідальність |
Описує простими мовними засобами необідні міри поведінки по захисту тварин. |
|
Презентація проєкту |
|
|
|
||||||
94 |
|
Повторення. Систематизація та узагальнення знань. ст.100-101 |
||||||||||||
What Are You Watching? |
||||||||||||||
95 |
|
Телебачення та розваги |
Можуть поділитись інформацією про улюблені види програм, які вони дивляться на телебаченні. |
Порівняння різних видів телевізійних програм. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. Соціальна відповідальність: •Приймають себе та свою цінність;
|
Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень |
Розповідь про улюблені телепередачі. |
cartoons channels fan live on demand on TV programme records remote control stream talent show the news |
|
WB c.72 |
||||
96 |
|
Телебачення та розваги |
Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, як відреагувати. |
Зорове сприймання короткого тексту. |
Усний опис планів із залученням вивченої граматики |
|
Future with going to |
WB c.73 |
||||||
97 |
|
Телебачення та розваги |
Знаходить конкретну інформацію та виокремлює необхідні деталі.
|
Розповідь про популярне талан-шоу. |
Громадянська відповідальність: • ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді. |
Зорове сприймання тексту про талант-шоу. |
Розповідь про популярне талан-шоу. |
Розваги |
|
WB c.74 |
||||
98 |
|
Телебачення та розваги |
Описує простими мовними засобами розваги. |
Бесіда про улюблену програму на телебаченні. |
Сприймання тексту на слух про співаків. |
Розповідь про улюблене програму на телебаченні |
Розваги |
|
WB c.75 |
|||||
Magazines And Books |
||||||||||||||
99 |
|
Журнали, книги, вистави та фільми |
Визначає основний зміст простих повідомлень, аналізує та висловлює власну думку. |
Обговорює улюблені книги та журнали, фільми та програми. |
Спілкування: • демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів; Уміння вчитись: • Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні). • Планують свій час і можуть розповісти про стандартний розпорядок дня. |
Огляд відео про книжки та журнали. |
Розповідь про улюблені книги та журнали. |
advertise-ment article cartoon headline information interview photograph review |
|
WB c.76 |
||||
100 |
|
Журнали, книги, вистави та фільми |
Описує простими мовними засобами улюблені книги, фільми та інші види діяльності. |
Зорове сприймання тексту. Сприймання тексту на слух. |
Внесення пропозицій щодо різних життєвих ситуацій. |
|
Making suggestions |
WB c.77 |
||||||
101 |
|
Журнали, книги, вистави та фільми |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст тексту-опису, аналізує отриману інформацію і робить вибір опираючись на нову інформацію. |
Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Зорове сприймання тексту про порівняння двох книжок. |
Розповідь про книги та персонажів. Обґрунтування думки. |
|
|
WB c.78 |
|||||
102 |
|
Журнали, книги, вистави та фільми |
Пише свою рецензію на фільм, виставу чи книгу. |
Сприймання тексту на слух про радіо програму. |
Написання своєї рецензії на фільм, виставу чи книгу. |
|
as, because, so та when |
WB c.79 |
||||||
Culture. British TV Around The World |
||||||||||||||
103 |
|
Британські телепрограми |
Дізнаються про британські телепрограми. |
Опис різних видів телепрограм. Розповідь про телепрограми представлені у Британії. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. Соціальна відповідальність: •Приймають себе та свою цінність; •Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів; •Базуючись на фактах, порівнюють свої та інші суспільні риси; •Розуміють вплив різних культур на власне життя; |
Сприймання письмового тексту про телевізійні програми. |
|
scuba diving natural habitat miss planet acrobatics |
|
Розробка проєкту |
||||
104 |
|
Британські телепрограми |
Можуть розповісти про телепрограми Британії. |
|
Розповідь про телепрогра-ми Британії. Опис та власна думка. |
|
|
|
||||||
105 |
|
Британські телепрограми |
Планують розклад телепрограм. |
|
Сприймання тексту на слух – бесіда про телепрограми. Перегляд відео. |
Написання і презентація проєкту. |
|
|
Створення проєкту |
|||||
106 |
|
Британські телепрограми |
Планують розклад телепрограм і презентують його класу. |
|
|
|
|
|
|
|||||
School Can Be Fun! |
||||||||||||||
107 |
|
У школі |
Сприймають інформацію про різноманітні активності під час шкільних поїздок. |
Опис активностей під час шкільних поїздок. Опис справ, які вони повинні та не повинні робити. |
Громадянська відповідальність: • усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди
Спілкування: • демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів; |
Зорове співвіднесення зображень зі словами. Сприймання тексту на слух. |
|
canoeing cooking on a fire dancing at a disco going on a nature walk going round a museum going to an amusement park sailing visiting a farm visiting an aquarium watching a show |
|
WB c.80 |
||||
108 |
|
У школі |
Можуть розповісти про власний розпорядок дня і справи, які вони повинні та не повинні робити. |
|
Написання запитань і обговорення їх з партнером. |
Вимова have to / has to |
have to / don’t have to |
WB c.81 |
||||||
109 |
|
У школі |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Обговорення різних шкіл та методів навчання. |
Громадянська відповідальність: •ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді. |
Зорове сприйняття тексту. Відео огляд. |
Розповідь про свою школу, що подобається що ні. |
|
|
WB c.82 |
||||
110 |
|
У школі |
Можуть розповісти про шкільне життя та власну школу. |
Сприймання тексту на слух про школу-інтернат. |
Усні запитання і відповіді про школу та шкільне життя. |
School collocations |
|
WB c.83 |
||||||
Families |
||||||||||||||
111 |
|
Сім’я |
Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці. |
Відповіді на запитання про сім’ю. |
Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.
Критичне мислення: •Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих.
Емоційний розвиток •Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.
Комунікативні уміння: • Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;
|
Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття |
|
aunt cousin grandchild granddaughter grandfather grandmother grandparent grandson nephew niece uncle |
|
WB c.84 |
||||
112 |
|
Сім’я |
|
Опис своєї родини за зразком. |
Вимова букви і |
Adverbs of manner |
WB c.85 |
|||||||
113 |
|
Сім’я |
Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему. |
Бесіда про членів родини. |
Зорове сприйняття тексту про родину. |
Розповідь по свою родину. |
Родина |
|
WB c.86 |
|||||
114 |
|
Сім’я |
Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему. |
Прослуховування інтерв’ю дітей про родину. |
Написання короткого повідомлення-опису своєї родини. |
|
Adverbs of degree |
WB c.87 |
||||||
Life Skills. Emotional Skills: Being a Good Friend |
||||||||||||||
115 |
|
Емоційні навички |
Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
Аналіз прочитаного. Самопрезентація. |
Креативність: • Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями; • Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;
Критичне мислення: • визначають докази та їхню надійність; • можуть аргументувати правдоподібність інформації; • аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій; • оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
Зорове сприйняття тексту про дружбу. |
|
essential close mark advice alone friendship |
|
Розробка проєкту |
||||
116 |
|
Емоційні навички |
Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя. |
Сприймання тексту на слух та візуально про дружбу. |
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проєктної роботи. |
|
|
|
||||||
117 |
|
Повторення. |
||||||||||||
118 |
|
Діагностична робота. Аудіювання |
||||||||||||
119 |
|
Діагностична робота. Говоріння. |
||||||||||||
120 |
|
Діагностична робота. Читання. |
||||||||||||
121 |
|
Діагностична робота. Письмо. |
||||||||||||
122 |
|
Узагальнення граматики. |
||||||||||||
123 |
|
Підсумковий урок |
||||||||||||