Календарно-тематичне планування для 6 класу НУШ за підручником Prepare Ukrainian Edition на II cеместр (3 години на тиждень).
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік 2023-2024 Семестр II
Клас 6 Підручник PREPARE 6 UKRAINIAN EDITION.
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Примітка |
||||||||||||||
Сприйман-ня на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексич-ний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||||||||||||||
Семестр IІ |
||||||||||||||||||||||
5. Покупки Clothes and Fashion |
||||||||||||||||||||||
1. |
|
Одяг С. 54, 55 |
• Можуть описати картинку – розповісти, про різний одяг людей. Навести приклади свого улюбленого одягу. |
Опис різного одягу. Розповідь про свій улюблений одяг. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
Зорове сприймання та співвідношення картинки до виразу, вибір правильної відповіді. |
Розповідь про свій улюблений одяг. |
boots, cap, gloves, jumper, scarf, socks, suit, sunglasses, swimming costume, swimming shorts, tie, trainers |
|
|
||||||||||||
2. |
|
Одяг С. 55 |
• Можуть розповісти про одяг та улюблені покупки використовуючи відповідні займенники. |
Розповідь про улюблену річ, яку вони придбали. |
Зорове сприймання тексту про одяг. |
Розповідь про улюблену річ. |
|
Pronouns and determiners |
|
|||||||||||||
3. |
|
Одяг С. 56 |
• Можуть описати одяг та прикраси, аргументують свій вибір. |
Розповідь про одяг та прикраси, аргументація вибору. |
Комунікативні уміння: • Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості; • Закликають інших до бесіди; • Пишуть у достатньо швидкому темпі.
Уміння вчитись: • Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату.
|
Зорове сприймання тексту для отримання конкретної інформації. |
Опис власних речей, які вони хотіли б отримати. |
|
|
|
||||||||||||
4. |
|
Матеріали С. 57 |
• Можуть скласти опис і на його основі дати базову характеристику однокласникам відносно одягу, який вони обрали сьогодні. |
•Бесіда про власність і одяг. |
Сприймання тексту на слух, визначення правильної відповіді. Доповнення інформації. |
Бесіда про одяг, питання і відповіді. Створення міні- презентації. |
cork, cotton, leather, metal, plastic, wool |
Слова, що починаються на /s/, /ʃ/, /tʃ/ |
|
|||||||||||||
Buying Things |
||||||||||||||||||||||
5. |
|
Купівля-продаж речей С. 58 |
• Можуть назвати речі, які часто купують у магазинах, розповідати про свідомі та обдумані покупки. Аргументують вибір з приводу онлайн чи офлайн шопінгу. |
• Розповідь про свідомі покупки та як вони обирають, що купувати. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. Комунікативні уміння: • Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів; • Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс. |
Сприймання тексту-вікторини та відповідна реакція. |
Опис та аргументація вибору з приводу закупівлі речей у магазинах. |
bill, cash, discount, price, purse, receipt, sale, wallet |
|
|
||||||||||||
6. |
|
Купівля-продаж речей С. 59 |
• Можуть визначити та описати кількість певних предметів. |
Зорове сприймання тексту і поєднання з картинкою. |
Опис купівельних звичок. |
|
some, any, a lot of, a few, a bit of
Слабкі форми: /ə/ |
|
||||||||||||||
7. |
|
Купівля-продаж речей С. 60, 61 |
• Можуть розповісти про онлайн - бізнес. Аргументувати свою думку на основі прочитаної інформації. |
• Розповідь про онлайн – бізнес. Порівняння ідей. Опис проблеми, яка виникла під час купівлі чогось онлайн. |
Комунікативні уміння: • Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів. Співпраця: • Робота в групах. Креативність: • Включає власні ідеї та контент для вирішення поставлених задач та в різних видах діяльності.
|
Зорове сприймання тексту-опису. |
Розмова про онлайн – бізнес. Порівняння ідей. Питання-відповіді. |
|
|
|
||||||||||||
8. |
|
Купівля-продаж речей С. 61 |
• Можуть розповісти про проблему, яка виникла під час купівлі чогось онлайн. Надають уточнювальну інформацію. |
Сприймання тексту на слух із фокусом на різноманітність інформації. |
Опис історії про проблему, яка виникла під час купівлі чогось онлайн. |
Phrases with for |
|
|
||||||||||||||
Culture. Shopping |
||||||||||||||||||||||
9. |
|
Покупки С. 62 |
• Можуть проаналізувати текст про типи місць, куди можна піти за покупками. |
• Аналіз прочитаного. |
Креативність: • Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями; • Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). Співпраця: • Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;
Соціальна відповідальність: • Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями); • Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.); • Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях.
|
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Бесіди про зручні місця, де можна закуповувати щось. |
window shopping, local, donate, accessories, penny, technology |
|
|
||||||||||||
10. |
|
Покупки С. 63 |
• Презентують індивідуальні проєкти, готують і проводять опитування за відповідною темою. |
• Презентація проєкту в команді |
Сприймання на слух тексту про шопінг. |
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханогоМонологічне мовлення на основі проєктної роботи. |
|
|
|
|||||||||||||
Eating Out |
||||||||||||||||||||||
11 |
|
Їжа, напої та ресторани С. 64 |
Розпізнає важливі моменти з розповіді й слідкує за сюжетом.
|
Питання і відповіді щодо улюбленої їжі. Порівняльна характеристика їжі, ресторанів та якості. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови. Уміння вчитись: • Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні. •Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні. |
Зорове сприймання тексту про їжу та мовленнєвих структур для опису їжі. |
Бесіда відповідно до таблиці про свої вподобання в їжі та потреби. |
burger chicken legs cola cream fresh vegetables grapes lemonade mineral water pasta with tomato sauce mushroom salad soft drinks strawberry |
|
|
||||||||||||
12 |
|
Їжа, напої та ресторани С. 65 |
Можуть скласти історію та порівнювати їжу, місця, смак, якість різних речей. |
Зорове сприймання тексту з порівнянням. |
Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника |
|
Порівняльні прикметники |
|
||||||||||||||
13 |
|
Вулична їжа С. 66, 67 |
Описує мовними засобами різноманітність вуличної їжі та свої смаки щодо вуличної їжі.
|
Розповідь про свої вподобання у їжі та різноманітність вуличної їжі в інших країнах та своїй. |
Зорове сприймання тексту про вуличну їжу. Перегляд відео. |
Розповідь про вуличну їжу. |
noodles chilli fried onions omelette seafood pancakes sweets grilled meat curry chips |
|
|
|||||||||||||
14 |
|
Вулична їжа С. 67 |
Створення діалогу з партнером про вуличну їжу. |
Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою |
Розмова з партнером про вуличну іжу. |
звуки /ʌ/ і /ɒ/ |
|
|
||||||||||||||
The Latest Technology |
||||||||||||||||||||||
15 |
|
Електронні гаджети С. 68 |
Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом. Розповідає про свої гаджети та їх використання. |
Розповідь про свої гаджети та їх використання. |
• Підприємливість та технологічна грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до технологічних можливостей у сучасному світі. |
Перегляд відео про гаджети та поведінку онлайн. Зорове сприймання тексту. |
Розповідь про свої гаджети та їх використання. |
e-reader fitness tracker games console headphones keyboard laptop mouse printer screen smartphone speaker tablet |
|
|
||||||||||||
16 |
|
Електронні гаджети С. 69 |
Описує мовними засобами гаджети та характеризує їх.
|
|
Розповідь про гаджети, опис та їх порівняння. |
Вимова прикметників найвищого ступеня порівняння. |
Прикметники найвищого ступеня порівняння.
|
|
||||||||||||||
17 |
|
Комп'ютери та інтернет С. 70 |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованому тексті, аналізує та використовує нову інформацію в розмові. |
Опис комп’ютерів, їх вплив на сучасний світ. |
• Здоров’я і безпека: обговорювати вибір гаджетів для використання. Безпечна поведінка онлайн. |
Зорове сприймання тексту в картинках |
Розповідь про інтелект комп’ютерів в порівнянні з людським. |
|
|
|
||||||||||||
18 |
|
Комп'ютери та інтернет С. 71 |
Повідомляє інформацію про власний гаджет, дає рекомендації з приводу використання та можливостей гаджета. |
Сприймання на слух тексту. |
Написання листа другові з порадами про гаджет. |
digital download machine memory save software virus |
|
|
||||||||||||||
Life Skills. ICT literacy |
||||||||||||||||||||||
19 |
|
Створення блогу С. 72, 73 |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у матеріалі про створення блогу, викладеному у письмовій формі. |
Презентація створеного проєкту Аналіз прочитаного. Самопрезентація. |
•Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн. Критичне мислення: • можуть аргументувати правдоподібність інформації; • аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій; • оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень. Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). Співпраця: • Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються; |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. Сприймання тексту на слух. |
|
activities animals fashion food life experiences music special days and holidays sports travel |
|
|
||||||||||||
20 |
|
Створення блогу С. 72, 73 |
Пишуть і розробляють публікацію в блозі та діляться своїм постом з іншими учнями. |
Зорове сприймання тексту про створення блогу. |
Написання і презентація проєкту |
|
|
|
||||||||||||||
21 |
|
Покупки. Повторення. Систематизація та узагальнення знань. с. 74-75 |
||||||||||||||||||||
22 |
|
Покупки. Діагностична робота. |
||||||||||||||||||||
6.Україна та країна, мова якої вивчається Healthy Bodies |
||||||||||||||||||||||
23 |
|
Захворювання С. 76 |
Описує простими мовними засобами захворювання та погані звички для здоров’я. |
Запитання і відповіді про здоров’я. |
Здоров’я і безпека: •впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя. Критичне мислення: • можуть аргументувати правдоподібність інформації; • аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій.
|
Прослухову-вання аудіо про види захворювань. |
Розмова про погані звички для здоров’я. |
temperature eye hurts cold headache pain in my foot. sick broken arm toothache stomach ache |
|
|
||||||||||||
24 |
|
Захворювання С. 77 |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої розмови про захворювання та рекомендації щодо здоров’я. |
Зорове сприймання тексту про захворювання.
|
Побудова діалогу лікар – пацієнт. |
Вимова беззвучних приголос-них. |
should / shouldn’t |
|
||||||||||||||
25 |
|
Здоров’я С. 78 |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Розповідь про біг та його користь. Поради щодо покращення свого життя. |
Зорове сприйняття тексту про біг і співвіднесен-ня його до відповідних заголовків. |
|
Здоров’я |
|
|
|||||||||||||
26 |
|
Здоров'я С. 79 |
Описує простими мовними засобами здоровий спосіб життя, дає корисні поради. |
Сприймання тексту на слух. |
Діалогічне мовлення та поради, які корисні для покращення життя. |
Здоров’я |
|
|
||||||||||||||
Getting Around Town |
||||||||||||||||||||||
27 |
|
Місця міста С. 80 |
Розповідає про місце проживання, описує свої вподобання щодо місця де проживає. Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі. |
Запитання і відповіді про різні місця у місті. |
• Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях. |
Зорове сприйняття тексту і зображень про різні місця міста. Сприймання тексту на слух. |
Розповідь про місце проживання та місця, які там подобаються. Розповідають про маршрут від школи до будь-яких місць. |
bridges bus stops a playground a roundabout streets traffic lights |
Прийменники місця. |
|
||||||||||||
28 |
|
Місця міста С. 81 |
• Можуть визначати, що частіше всього люди роблять під час подорожі. Говорять про подорож до Единбургу. |
Складання плану подорожі у новому місці. Опис улюблених видів діяльності. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером).
|
Прослуховування аудіо про подорож до Единбургу. Зорове сприймання тексту про подорож до Единбугру. |
Складання діалогів за представленою моделлю. |
Фрази для проведення дозвілля. |
|
|
||||||||||||
29 |
|
Місця міста С. 82, 83 |
Бере участь в спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази. |
Сприймання тексту про різні місця в місті на слух. |
Написання короткого повідомлення про відомі місця. |
Складені іменники |
|
|
||||||||||||||
Culture. Ukraine. Natural Attractions |
||||||||||||||||||||||
30 |
|
Природні визначні пам'ятки України. С. 84, 85 |
Можуть поділитись інформацією про природні пам'ятки України. Надають інформацію про відомі пам’ятки та місця своєї країни. Можуть розповісти про визначні пам’ятки України. |
Опис природних пам’яток України.
|
Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. Соціальна відповідальність: •Приймають себе та свою цінність; •Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів.
|
Зорове сприйняття письмового тексту про природні пам'ятки України. Сприймання тексту на слух – бесіда про відомі місця країни.
|
Розповідь про відомі місця країни та їх опис. |
forest river lake sea mountain cave hill waterfall |
|
|
||||||||||||
31
|
|
Україна та країна, мова якої вивчається. Діагностична робота. |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
7.Навколишнє середовище, погода. Тваринний світ. Mysteries in Nature |
||||||||||||||||||||||
32 |
|
Географічні особливості С. 86, 87 |
Описує простими мовними засобами улюблені місця або речі пов’язані з природою. |
Розповідь про речі пов’язані з природою. |
Розвиток умінь навчатися впродовж життя: •Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику. |
Зорове сприймання, співвіднесен-ня виразів з відповіднимизображення-ми. |
|
cliff field island lake mountain river snow water |
|
|
||||||||||||
33 |
|
Географічні особливості С. 87 |
Зорове сприймання тексту про похід у гори. |
Обговорення подій, що стались в минулому. |
Вимова висхідної та спадної інтонації. |
Past Сontinuous |
|
|||||||||||||||
34 |
|
Погода С. 88 |
Розпізнає та аналізує інформацію, подану у тексті. Висловлює власну думку за новою інформацією. |
Опис дивні події, аналізує та аргументує свою думку з приводу таких подій. |
Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. |
Зорове сприймання тексту про опис чудовисько з озеру Лох-Несс. |
Обгартовує та доносить свою думку за новою інформацією. |
|
|
|
||||||||||||
35 |
|
Погода С. 89 |
Описує простими мовними засобами дивних тварин та дивні речі у природі. |
|
Усний опис дивного створіння. |
Погода та погодні умови |
|
|
||||||||||||||
Amazing Animals |
||||||||||||||||||||||
36 |
|
Тварини С. 90, 91 |
Визначає нову інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації. |
Розповідь про ставлення до тварин. |
Комунікативні уміння: • Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості; • Закликають інших до бесіди; • Пишуть в нормальному темпі
Уміння вчитись: • Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату.
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
Огляд відео про диких домашніх тварин. |
Відповідь на запитання про різних тварин. |
bear chicken duck elephant insect lion monkey mouse rabbit rat |
|
|
||||||||||||
37 |
|
Тварини С. 91 |
Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
Опис минулих подій. |
Зорове сприймання тексту. |
Діалогічна бесіда-опис минулих подій. |
|
Past simple і past continuous |
|
|||||||||||||
38 |
|
Тварини С. 92 |
Можуть описати тварин-рятувальників спираючись на нову інформацію. |
Опис тварин, їх умінь. |
Зорове сприймання тексту, співвідношення слів до проміжків у тексті. |
Розповідь про тварин-рятувальни-ків та їх уміння. |
|
|
|
|||||||||||||
39 |
|
Тварини С. 93 |
Аналізують інформацію та пишуть історію, зображену на малюнках. |
Сприймання на слух тексту про людей та тварин. |
Написання історії. |
Фразові дієслова. Вимова звуків /u:/ та /ʊ/ |
|
|
||||||||||||||
Life Skills. Social responsibility: Protecting Animals |
||||||||||||||||||||||
40 |
|
Соціальна відповідальність С. 94, 95 |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. Описує простими мовними засобами необхідні міри поведінки по захисту тварин. |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток: •презентують та обговорюють проєкти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку. Критичне мислення: • визначають докази та їхню надійність; • можуть аргументувати правдоподібність інформації; • аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій; • оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).
|
Зорове сприйняття тексту про захист тварин. |
|
|
|
|
||||||||||||
41 |
|
Навколишнє середовище, погода. Тваринний світ. Діагностична робота.
|
||||||||||||||||||||
8.Мистецтво What Are You Watching? |
||||||||||||||||||||||
42 |
|
Телебачення та розваги С. 98 |
Можуть поділитись інформацією про улюблені види програм, які вони дивляться на телебаченні. |
Порівняння різних видів телевізійних програм. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. Соціальна відповідальність: • приймають себе та свою цінність.
|
Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень. |
Розповідь про улюблені телепередачі. |
cartoons channels fan live on demand on TV programme records remote control stream talent show the news |
|
|
||||||||||||
43 |
|
Телебачення та розваги С. 99 |
Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, як відреагувати. |
Зорове сприймання короткого тексту. |
Усний опис планів із залученням вивченої граматики. |
|
Future with going to |
|
||||||||||||||
44 |
|
Телебачення та розваги С. 100 |
Знаходить конкретну інформацію та виокремлює необхідні деталі.
|
Розповідь про популярне талант-шоу. |
Громадянська відповідальність: • ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді. |
Зорове сприймання тексту про талант-шоу. |
Розповідь про популярне талан-шоу. |
Розваги |
|
|
||||||||||||
45 |
|
Телебачення та розваги С. 101 |
Описує простими мовними засобами розваги. |
Бесіда про улюблену програму на телебаченні. |
Сприймання тексту на слух про співаків. |
Розповідь про улюблену програму на телебаченні |
Розваги |
|
|
|||||||||||||
Magazines And Books |
||||||||||||||||||||||
46 |
|
Журнали, книги, вистави та фільми С. 102 |
Визначає основний зміст простих повідомлень, аналізує та висловлює власну думку. |
Обговорює улюблені книги та журнали, фільми та програми. |
Спілкування: • демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів; Уміння вчитись: • Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні). • Планують свій час і можуть розповісти про стандартний розпорядок дня. |
Огляд відео про книжки та журнали. |
Розповідь про улюблені книги та журнали. |
advertise-ment article cartoon headline information interview photograph review |
|
|
||||||||||||
47 |
|
Журнали, книги, вистави та фільми С. 103 |
Описує простими мовними засобами улюблені книги, фільми та інші види діяльності. |
Зорове сприймання тексту. Сприймання тексту на слух. |
Внесення пропозицій щодо різних життєвих ситуацій. |
|
Making suggestions |
|
||||||||||||||
48 |
|
Журнали, книги, вистави та фільми С.104 |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст тексту-опису, аналізує отриману інформацію і робить вибір опираючись на нову інформацію. |
Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
Зорове сприймання тексту про порівняння двох книжок. |
Розповідь про книги та персонажів. Обґрунтування думки. |
|
|
|
|||||||||||||
49 |
|
Журнали, книги, вистави та фільми С. 105 |
Пише свою рецензію на фільм, виставу чи книгу. |
Сприймання тексту на слух про радіо програму. |
Написання своєї рецензії на фільм, виставу чи книгу. |
|
as, because, so та when |
|
||||||||||||||
50 |
|
Мистецтво. Діагностична робота.
|
|
|||||||||||||||||||
9. Сім’я School Can Be Fun! |
||||||||||||||||||||||
51 |
|
У школі С. 108, 109 |
Сприймають інформацію про різноманітні активності під час шкільних поїздок. |
Опис активностей під час шкільних поїздок. Опис справ, які вони повинні та не повинні робити. |
Громадянська відповідальність: • усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди
Спілкування: • демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів. |
Зорове співвіднесення зображень зі словами. Сприймання тексту на слух. |
|
canoeing cooking on a fire dancing at a disco going on a nature walk going round a museum going to an amusement park sailing visiting a farm visiting an aquarium watching a show |
|
|
||||||||||||
52 |
|
У школі С. 110 |
Можуть розповісти про власний розпорядок дня і справи, які вони повинні та не повинні робити. |
|
Написання запитань і обговорення їх з партнером. |
Вимова have to / has to |
have to / don’t have to |
|
||||||||||||||
53 |
|
У школі С. 111 |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. Можуть розповісти про шкільне життя та власну школу. |
Обговорення різних шкіл та методів навчання. |
Громадянська відповідальність: •ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді. |
Зорове сприйняття тексту. Відео огляд. Сприймання тексту на слух про школу-інтернат. |
Розповідь про свою школу, що подобається що ні. Усні запитання і відповіді про школу та шкільне життя. |
School collocations |
|
|
||||||||||||
Families |
||||||||||||||||||||||
54 |
|
Сім’я С. 112 Контроль сприймання усної інформації на слух/ Аудіювання. |
Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці. |
Відповіді на запитання про сім’ю. |
Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.
Критичне мислення: •Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих.
Емоційний розвиток •Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.
Комунікативні уміння: • Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;
|
Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття |
|
aunt cousin grandchild granddaughter grandfather grandmother grandparent grandson nephew niece uncle |
|
|
||||||||||||
55 |
|
Сім’я С. 113 Контроль сприймання письмових текстів/ Читання. |
|
Опис своєї родини за зразком. |
Вимова букви і |
Adverbs of manner |
|
|||||||||||||||
56 |
|
Сім’я С. 115
|
Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему. Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему. |
Бесіда про членів родини. |
Зорове сприйняття тексту про родину. Прослуховування інтерв’ю дітей про родину. |
Розповідь по свою родину. |
Родина |
Adverbs of degree |
|
|||||||||||||
Life Skills. Emotional Skills: Being a Good Friend |
||||||||||||||||||||||
57 |
|
Емоційні навички. С. 116-117
|
Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
Аналіз прочитаного. Самопрезентація. |
Критичне мислення: • визначають докази та їхню надійність; • можуть аргументувати правдоподібність інформації; • аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій; • оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером). |
Зорове сприйняття тексту про дружбу. Сприймання тексту на слух та візуально про дружбу. |
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого |
essential close mark advice alone friendship |
|
|
||||||||||||
58 |
|
Сім’я. Діагностична робота. |
||||||||||||||||||||
59 |
|
Контроль письмової взаємодії та висловлювання / Письмо. |
||||||||||||||||||||
60 |
|
Контроль усної взаємодії та висловлювання / Говоріння. |
||||||||||||||||||||