Календарно-тематичне планування для 6 класу НУШ за підручником Prepare Ukrainian Edition на II cеместр (3 години на тиждень).

Про матеріал

Календарно-тематичне планування для 6 класу НУШ за підручником Prepare Ukrainian Edition на II cеместр (3 години на тиждень).

Перегляд файлу

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний рік   2023-2024      Семестр II

Клас 6  Підручник PREPARE 6 UKRAINIAN EDITION.

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Примітка

Сприйман-ня на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексич-ний діапазон/

Фонетика

Граматика

Семестр IІ

5. Покупки

Clothes and Fashion

1.

 

Одяг

С. 54, 55

• Можуть описати картинку – розповісти, про різний одяг людей. Навести приклади свого улюбленого одягу.

 

 

 

 

 

Опис різного одягу.

Розповідь про свій улюблений одяг.

 

 

 

 

 

 

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Зорове сприймання та співвідношення картинки до виразу, вибір правильної відповіді.

Розповідь про свій улюблений одяг.

boots,

cap,

gloves,

jumper,

scarf,

socks,

suit,

sunglasses,

swimming costume,

swimming shorts,

tie,

trainers

 

 

2.

 

Одяг

С. 55

• Можуть розповісти про одяг та улюблені покупки використовуючи відповідні займенники.

Розповідь про улюблену річ, яку вони придбали.

Зорове сприймання тексту про одяг.

Розповідь про улюблену річ.

 

Pronouns and determiners

 

3.

 

Одяг

С. 56

• Можуть описати одяг та прикраси, аргументують свій вибір.

Розповідь про одяг та прикраси, аргументація вибору.

Комунікативні уміння:

• Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості;

• Закликають інших до бесіди;

• Пишуть у достатньо швидкому темпі.

 

Уміння вчитись:

• Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату.

 

Зорове сприймання тексту для отримання конкретної інформації.

Опис власних речей, які вони хотіли б отримати.

 

 

 

4.

 

Матеріали

С. 57

• Можуть скласти опис і на його основі дати базову характеристику однокласникам відносно одягу, який вони обрали сьогодні.

•Бесіда про власність і одяг.

Сприймання тексту на слух, визначення правильної відповіді. Доповнення інформації.

Бесіда про одяг, питання і відповіді. Створення міні- презентації.

cork,

cotton,

leather,

metal,

plastic,

wool

Слова, що починаються на /s/, /ʃ/, /tʃ/

 

Buying Things

5.

 

Купівля-продаж речей

С. 58

• Можуть назвати речі, які часто купують у магазинах, розповідати про свідомі та обдумані покупки.

Аргументують вибір з приводу онлайн чи офлайн шопінгу.

• Розповідь про свідомі покупки та як вони обирають, що купувати.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

• Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс.

Сприймання тексту-вікторини та відповідна реакція.

Опис та аргументація вибору з приводу закупівлі речей у магазинах.

bill,

cash,

discount,

price,

purse,

receipt,

sale,

wallet

 

 

6.

 

Купівля-продаж речей

С. 59

• Можуть визначити та описати кількість певних предметів.

Зорове сприймання тексту і поєднання з картинкою.

Опис купівельних звичок.

 

some, any, a lot of, a few,

a bit of

 

Слабкі форми: /ə/

 

7.

 

Купівля-продаж речей

С. 60, 61

• Можуть розповісти про онлайн - бізнес. Аргументувати свою думку на основі прочитаної інформації.

 

 

 

• Розповідь про онлайн – бізнес. Порівняння ідей.

Опис проблеми, яка виникла під час купівлі чогось онлайн.  

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів.

Співпраця:

• Робота в групах.

Креативність:

• Включає власні ідеї та контент для вирішення поставлених задач та в різних видах діяльності.

 

Зорове сприймання тексту-опису.

Розмова про онлайн – бізнес. Порівняння ідей. Питання-відповіді.

 

 

 

8.

 

Купівля-продаж речей

С. 61

• Можуть розповісти про проблему, яка виникла під час купівлі чогось онлайн. Надають уточнювальну інформацію.

Сприймання тексту на слух із фокусом на різноманітність інформації.

Опис історії про проблему, яка виникла під час купівлі чогось онлайн.

Phrases with for

 

 

Culture. Shopping

9.

 

Покупки

С. 62

 Можуть проаналізувати текст про типи місць, куди можна піти за

покупками.

• Аналіз прочитаного.

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;

 

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

 

Соціальна відповідальність:

• Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями);

• Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.);

• Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях.

 

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Бесіди про зручні місця, де можна закуповувати щось.

window

shopping,

local,

donate,

accessories,

penny,

technology

 

 

10.

 

Покупки

С. 63

• Презентують індивідуальні проєкти, готують і проводять опитування за відповідною темою.

• Презентація проєкту в команді

Сприймання на слух тексту про шопінг.

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханогоМонологічне мовлення на основі проєктної роботи.

 

 

 

Eating Out

11

 

Їжа, напої та ресторани

С. 64

Розпізнає важливі моменти з розповіді й слідкує за сюжетом.

 

Питання і відповіді щодо улюбленої їжі.

Порівняльна характеристика їжі, ресторанів та якості. 

 

 

 

 

 

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови.

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні.

•Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні.

Зорове сприймання тексту про їжу та мовленнєвих структур для опису їжі.

Бесіда відповідно до таблиці про свої вподобання в їжі та потреби.

burger

chicken legs

cola

cream

fresh vegetables

grapes

lemonade

mineral water

pasta with tomato sauce

mushroom

salad

soft drinks

strawberry

 

 

12

 

Їжа, напої та ресторани

С. 65

Можуть скласти історію та порівнювати їжу, місця, смак, якість різних речей.

Зорове сприймання тексту з порівнянням.

Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника

 

Порівняльні прикметники

 

13

 

Вулична їжа

С. 66, 67

Описує мовними засобами різноманітність вуличної їжі та свої смаки щодо вуличної їжі.

 

Розповідь про свої вподобання у їжі та різноманітність вуличної їжі в інших країнах та своїй.

Зорове сприймання тексту про вуличну їжу. Перегляд відео.

Розповідь про вуличну їжу.

noodles

chilli 

fried onions

omelette

seafood

pancakes

sweets

grilled meat

curry

chips

 

 

14

 

Вулична їжа

С. 67

Створення діалогу з партнером про вуличну їжу.

Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою

Розмова з партнером про вуличну іжу.

звуки /ʌ/ і /ɒ/

 

 

The Latest Technology

15

 

Електронні гаджети

С. 68

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом.

Розповідає про свої гаджети та їх використання.

Розповідь про свої гаджети та їх використання.

• Підприємливість та  технологічна грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до технологічних можливостей у сучасному світі.

Перегляд відео про гаджети та поведінку онлайн.

Зорове сприймання тексту.

Розповідь про свої гаджети та їх використання.

e-reader

fitness tracker

games console

headphones

keyboard

laptop

mouse

printer

screen

smartphone

speaker

tablet

 

 

16

 

Електронні гаджети

С. 69

Описує мовними засобами гаджети та характеризує їх.

 

 

Розповідь про гаджети, опис та їх порівняння.

Вимова прикметників найвищого ступеня порівняння.

Прикметники найвищого ступеня порівняння.

 

 

17

 

Комп'ютери та інтернет

С. 70

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованому тексті, аналізує та використовує нову інформацію в розмові.

Опис комп’ютерів, їх вплив на сучасний світ.

• Здоров’я і безпека: обговорювати вибір гаджетів для використання.

Безпечна поведінка онлайн.

Зорове сприймання тексту в картинках

Розповідь про інтелект комп’ютерів в порівнянні з людським.

 

 

 

18

 

Комп'ютери та інтернет

С. 71

Повідомляє інформацію про власний гаджет, дає рекомендації з приводу використання та можливостей гаджета.

Сприймання на слух тексту.

Написання листа другові з порадами про гаджет.

digital

download

machine

memory

save

software

virus

 

 

Life Skills. ICT literacy

19

 

Створення блогу

С. 72, 73

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у матеріалі про створення блогу, викладеному у письмовій формі.

Презентація створеного проєкту

Аналіз прочитаного.

Самопрезентація.

•Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн.

Критичне мислення:

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

• оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Сприймання тексту на слух.

 

activities

animals

fashion

food

life

experiences

music

special days and holidays

sports

travel

 

 

20

 

Створення блогу

С. 72, 73

Пишуть і розробляють публікацію в блозі та

діляться своїм постом з іншими учнями.

Зорове сприймання тексту про створення блогу.

Написання і презентація проєкту

 

 

 

21

 

Покупки. Повторення. Систематизація та узагальнення знань. с. 74-75

22

 

Покупки. Діагностична робота.

6.Україна та країна, мова якої вивчається

Healthy Bodies

23

 

Захворювання

С. 76

Описує простими мовними засобами захворювання та погані звички для здоров’я.

Запитання і відповіді про здоров’я.

Здоров’я і безпека: •впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя.

Критичне мислення:

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій.

 

Прослухову-вання аудіо про види захворювань.

Розмова про погані звички для здоров’я.

temperature

eye hurts

cold

headache

pain in my foot.

sick

broken arm

toothache

stomach ache

 

 

24

 

Захворювання

С. 77

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої розмови про захворювання та рекомендації щодо здоров’я. 

Зорове сприймання тексту про захворювання.

 

Побудова діалогу

лікар – пацієнт.

Вимова беззвучних приголос-них.

should / shouldn’t

 

25

 

Здоров’я

С. 78

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Розповідь про біг та його користь.

Поради щодо покращення свого життя.

Зорове сприйняття тексту про біг і співвіднесен-ня його до відповідних заголовків.

 

Здоров’я

 

 

26

 

Здоров'я

С. 79

Описує простими мовними засобами здоровий спосіб життя, дає корисні поради.

Сприймання тексту на слух.

Діалогічне мовлення та поради, які корисні для покращення життя.

Здоров’я

 

 

Getting Around  Town

27

 

Місця міста

С. 80

Розповідає про місце проживання, описує свої вподобання щодо місця де проживає.

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі.

Запитання і відповіді про різні місця у місті.

• Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях.

Зорове сприйняття тексту і зображень про різні місця міста.

Сприймання тексту на слух.

Розповідь про місце проживання та місця, які там подобаються.

Розповідають про маршрут від школи до будь-яких місць.

bridges

bus stops

a playground

a roundabout

streets

traffic lights

Прийменники місця.

 

28

 

Місця міста

С. 81

• Можуть визначати, що частіше всього люди роблять під час подорожі.

Говорять про подорож до Единбургу.

Складання плану подорожі у новому місці. Опис улюблених видів діяльності.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером).

 

Прослуховування аудіо про подорож до Единбургу.

Зорове сприймання тексту про подорож до Единбугру.

Складання діалогів за представленою моделлю.

Фрази для проведення дозвілля.

 

 

29

 

Місця міста

С. 82, 83

Бере участь в спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази.

Сприймання тексту про різні місця в місті на слух.

Написання короткого повідомлення про відомі місця.

Складені іменники

 

 

Culture. Ukraine. Natural Attractions

30

 

Природні визначні пам'ятки України.

С. 84, 85

Можуть поділитись інформацією про природні пам'ятки України.

Надають інформацію про відомі пам’ятки та місця своєї країни.

Можуть розповісти про визначні пам’ятки України.

Опис природних пам’яток України.

 

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

•Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів.

 

Зорове сприйняття письмового тексту про природні пам'ятки України.

Сприймання тексту на слух – бесіда про відомі місця країни.

 

Розповідь про відомі місця країни та їх опис.

forest

river

lake

sea

mountain

cave

hill

waterfall

 

 

31

 

 

Україна та країна, мова якої вивчається. Діагностична робота.

 

 

 

 

 

7.Навколишнє середовище, погода. Тваринний світ.

Mysteries in Nature

32

 

Географічні особливості

С. 86, 87

Описує простими мовними засобами улюблені місця або речі пов’язані з природою.

Розповідь про речі пов’язані з природою.

Розвиток умінь

навчатися впродовж

життя:

•Участь у різних видах

навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати

відповідну лексику.

Зорове сприймання, співвіднесен-ня виразів з відповіднимизображення-ми.

 

cliff

field

island

lake

mountain

river

snow

water

 

 

33

 

Географічні особливості

С. 87

Зорове сприймання тексту про похід у гори.

Обговорення подій, що стались в минулому.

Вимова висхідної та спадної інтонації.

Past Сontinuous

 

34

 

Погода

С. 88

Розпізнає та аналізує інформацію, подану у тексті. Висловлює власну думку за новою інформацією.

Опис дивні події, аналізує та аргументує свою думку з приводу таких подій. 

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Зорове сприймання тексту про опис чудовисько з озеру Лох-Несс.

Обгартовує та доносить  свою думку за новою інформацією.

 

 

 

35

 

Погода

С. 89

Описує простими мовними засобами дивних тварин та дивні речі у природі.

 

Усний опис дивного створіння.

Погода та погодні умови

 

 

Amazing Animals

36

 

Тварини

С. 90, 91

Визначає нову інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації.

Розповідь про ставлення до тварин.

 

Комунікативні уміння:

• Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості;

• Закликають інших до бесіди;

• Пишуть в нормальному темпі

 

Уміння вчитись:

• Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату.

 

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Огляд відео про диких домашніх тварин.

Відповідь на запитання про різних тварин.

bear

chicken

duck

elephant

insect

lion

monkey

mouse

rabbit   rat

 

 

37

 

Тварини

С. 91

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Опис минулих подій.

Зорове сприймання тексту.

Діалогічна бесіда-опис минулих подій.

 

Past simple і past continuous

 

38

 

Тварини

С. 92

Можуть описати тварин-рятувальників спираючись на нову інформацію.

Опис тварин, їх умінь.

Зорове сприймання тексту, співвідношення слів до проміжків у тексті. 

Розповідь про тварин-рятувальни-ків та їх уміння.

 

 

 

39

 

Тварини

С. 93

Аналізують інформацію та пишуть історію, зображену на малюнках.

Сприймання на слух тексту про людей та тварин.

Написання історії.

Фразові дієслова. Вимова звуків /u:/ та /ʊ/

 

 

Life Skills. Social responsibility: Protecting Animals

40

 

Соціальна відповідальність

С. 94, 95

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Описує простими мовними засобами необхідні міри поведінки по захисту тварин.

 

Екологічна безпека та сталий розвиток: •презентують та обговорюють проєкти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку.

Критичне мислення:

• визначають докази та їхню надійність;

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

• оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.

 

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Зорове сприйняття тексту про захист тварин.

 

 

 

 

41

 

Навколишнє середовище, погода. Тваринний світ. Діагностична робота.

 

8.Мистецтво

What Are You Watching?

42

 

Телебачення та розваги

С. 98

Можуть поділитись інформацією про улюблені види програм, які вони дивляться на телебаченні.

Порівняння різних видів телевізійних програм.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

• приймають себе та свою цінність.

 

Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень.

Розповідь про улюблені  телепередачі.

cartoons

channels

fan

live

on demand

on TV

programme

records

remote control

stream

talent show

the news

 

 

43

 

Телебачення та розваги

С. 99

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, як відреагувати.

Зорове сприймання короткого тексту.

Усний опис планів із залученням вивченої граматики.

 

Future with going to

 

44

 

Телебачення та розваги

С. 100

Знаходить конкретну інформацію та виокремлює необхідні деталі.
Описує простими мовними засобами талант-шоу, які популярні у країні.

 

Розповідь про популярне талант-шоу.

Громадянська відповідальність:

 • ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді.

Зорове сприймання тексту про талант-шоу.

Розповідь про популярне талан-шоу.

Розваги

 

 

45

 

Телебачення та розваги

С. 101

Описує простими мовними засобами розваги.

Бесіда про улюблену програму на телебаченні.

Сприймання тексту на слух про співаків.

Розповідь про улюблену програму на телебаченні

Розваги

 

 

Magazines And Books

46

 

Журнали, книги, вистави та фільми

С. 102

Визначає основний зміст простих повідомлень, аналізує та висловлює власну думку.

Обговорює улюблені книги та журнали, фільми та програми.

Спілкування:

• демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів;

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

• Планують свій час і можуть розповісти про стандартний розпорядок дня.

Огляд відео про книжки та журнали.

Розповідь про улюблені книги та журнали.

advertise-ment

article

cartoon

headline

information

interview

photograph

review

 

 

47

 

Журнали, книги, вистави та фільми

С. 103

Описує простими мовними засобами улюблені книги, фільми та інші види діяльності.

Зорове сприймання тексту.

Сприймання тексту на слух.

Внесення пропозицій щодо різних життєвих ситуацій.

 

Making suggestions

 

48

 

Журнали, книги, вистави та фільми

С.104

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст тексту-опису, аналізує отриману інформацію і робить вибір опираючись на нову інформацію. 

Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

Зорове сприймання тексту про порівняння двох книжок.

Розповідь про книги та персонажів.

Обґрунтування  думки. 

 

 

 

49

 

Журнали, книги, вистави та фільми

С. 105

Пише свою рецензію на фільм, виставу чи книгу.

Сприймання тексту на слух про радіо програму.

Написання своєї рецензії на фільм, виставу чи книгу.

 

as, because, so та when

 

50

 

Мистецтво. Діагностична робота.

 

 

9. Сім’я

School Can Be Fun!

51

 

У школі

С. 108, 109

Сприймають інформацію про різноманітні активності під час шкільних поїздок.

Опис активностей під час шкільних поїздок.

Опис справ, які вони повинні та не повинні робити.

Громадянська відповідальність: 

• усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

 

Спілкування:

• демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів.

Зорове співвіднесення зображень зі словами.

Сприймання тексту на слух.

 

canoeing

cooking on a fire

dancing at a disco

going on a nature walk

going round a museum

going to an amusement park

sailing

visiting a farm

visiting an aquarium

watching a show

 

 

52

 

У школі

С. 110

Можуть розповісти про власний розпорядок дня і справи, які вони повинні та не повинні робити.

 

Написання запитань і обговорення їх з партнером.

Вимова have to / has to

have to / don’t have to

 

53

 

У школі

С. 111

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Можуть розповісти про шкільне життя та власну школу.

Обговорення різних шкіл та методів навчання.

Громадянська відповідальність: •ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді.

Зорове сприйняття тексту.

Відео огляд.

Сприймання тексту на слух про школу-інтернат.

Розповідь про свою школу, що подобається що ні.

Усні запитання і відповіді про школу та шкільне життя. 

School collocations

 

 

Families

54

 

Сім’я

С. 112

Контроль сприймання усної інформації на слух/ Аудіювання.

Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці.

Відповіді на запитання про сім’ю.

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

 

Критичне мислення:

•Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих.

 

Емоційний розвиток

•Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.

 

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

 

Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття

 

aunt

cousin

grandchild

granddaughter

grandfather

grandmother

grandparent

grandson

nephew

niece

uncle

 

 

55

 

Сім’я

С. 113

Контроль 

сприймання письмових текстів/ Читання.

 

Опис своєї родини за зразком.

Вимова букви і

Adverbs of manner

 

56

 

Сім’я

С. 115

 

Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему.

Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему.

Бесіда про членів родини.

Зорове сприйняття тексту про родину.

Прослуховування інтерв’ю дітей про родину.

Розповідь по свою родину.

Родина

Adverbs of degree

 

Life Skills. Emotional Skills: Being a Good Friend

57

 

Емоційні навички.

С. 116-117

 

Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

Аналіз прочитаного.

Самопрезентація.

Критичне мислення:

• визначають докази та їхню надійність;

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

• оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.

 

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером).

Зорове сприйняття тексту про дружбу.

Сприймання тексту на слух та візуально про дружбу.

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого

essential

close

mark

advice

alone

friendship

 

 

58

 

Сім’я. Діагностична робота.

59

 

Контроль письмової взаємодії та висловлювання / Письмо.

60

 

Контроль усної взаємодії та висловлювання / Говоріння.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Stretovych Oleg
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0