Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 11 класі
ІI семестр (2 години на тиждень)
(Підручник Карпюк О.Д. Англійська мова (11-й рік навчання) (English (the 11th year of studies)): підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти. Рівень стандарту. – Тернопіль : Астон, 2019. – 256 с. : іл.
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Тема: "Наука і технічний прогрес". "Inventions and Lifestyles". |
|||||||||
1 |
|
Вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля. Focus on Reading. |
Стор.122 "Words for You". |
|
Впр.1a, стор.120 |
Впр.1b, стор.121 Впр.3a, стор.122 Впр.3c, стор.123 |
Впр.1a, стор.120 Впр.2a, стор.121 Впр.3b, стор.122-123 |
|
Впр.3b, стор.122-123 письмово. |
2 |
|
Вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля. Develop Your Vocabulary. Build Up Your Grammar. |
Впр.2, стор.124-125 |
Adverb Clauses with Time (p.126) |
|
|
Впр.1, стор.124 Впр.1, стор.127 Впр.2, стор.127 Впр.4, стор.128 |
Впр.3, стор.125 Впр.4, стор.125 Впр.3, стор.128 |
Впр.5, стор.125-126 Впр.5, стор.128 |
3 |
|
Вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля. Focus on Listening. |
Впр.5a, стор.131
|
|
Впр.2b, стор.129 Впр.2c, стор.129-130 Впр.3b, стор.130 |
Впр.1, стор.129 Впр.2a, стор.129 Впр.3a, стор.130 Впр.4, стор.130 Впр.6, стор.131 Впр.7, стор.131 |
|
|
Впр.5b, стор.131
|
4 |
|
Вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля. Focus on Speaking. |
Впр.1, стор.132
|
|
|
Впр.2a, стор.132 Впр.2b, стор.132 Впр.3, стор.133 |
Впр.4a, стор.133 Впр.4b, стор.133
|
|
Впр.5, стор.134 письмово.
|
5 |
|
Вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля. Focus on Writing. Articles. |
|
|
|
|
Впр.1, стор.135 Впр.2, стор.135
|
Стор.135 "Writing Point". Впр.3, стор.136 |
Впр.4, стор.136
|
6 |
|
Вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля. Закріплення вивченого матеріалу. Use Your Skills. |
Стор.139 "Useful Language". |
|
Впр.4, стор.138
|
Впр.5, стор.138 Впр.6, стор.139
|
Впр.3, стор.137-138
|
Впр.1, стор.137 Впр.2, стор.137
|
Впр.3, стор.137-138 письмово. |
7 |
|
Контрольна робота за темою "Наука і технічний прогрес". Check Your English. |
Впр.1, стор.140
|
Впр.2, стор.140
|
Впр.3, стор.141
|
|
Впр.4, стор.141-144
|
|
Стор.144 "I Can…" |
Тема: "Природа і довкілля". "Nature and the Environment". |
|||||||||
8 |
|
Національні парки та заповідники / заказники України. Екотуризм. Focus on Reading. |
Стор.147 "Words for You". |
|
|
Впр.3, стор.149
|
Впр.1a, стор.146 Впр.2a, стор.146-149
|
Впр.2b, стор.149
|
Впр.4, стор.149
|
9 |
|
Національні парки та заповідники / заказники України. Екотуризм. Develop Your Vocabulary. Build Up Your Grammar. |
Стор.150 "Vocabulary Links". |
Стор.152 "Grammar Links". Relative Pronouns. Defining Relative Clause. Non-Defining Relative Clause. |
|
Впр.1, стор.153 Впр.6, стор.155
|
Впр.1, стор.150 Впр.2, стор.150-151 Впр.2, стор.153 Впр.7, стор.155
|
Впр.3, стор.154 Впр.4, стор.154 Впр.5, стор.154
|
Впр.3, стор.151 Впр.8, стор.155-156
|
10 |
|
Національні парки та заповідники / заказники України. Екотуризм. Focus on Listening. |
|
|
Впр.2a, стор.156 Впр.2b, стор.157
|
Впр.1, стор.156 Впр.3, стор.157 |
|
|
Впр.4, стор.158
|
11 |
|
Національні парки та заповідники / заказники України. Екотуризм. Focus on Speaking. Focus on Writing. Opinion Essays. |
Стор.147 "Words for You". Стор.163 "Useful Language" (Giving an Opinion). |
|
|
Впр.1a, стор.158 Впр.3, стор.160 Впр.4, стор.160 Впр.2a, стор.161 Впр.2c, стор.162 |
Впр.2a, стор.158-160 Впр.2b, стор.162 Впр.3a, стор.162 Впр.5a, стор.163
|
Стор.161 "Writing Point". Opinion Essays. Впр.4, стор.163
|
Впр.3b, стор.163 Впр.5b, стор.163
|
12 |
|
Національні парки та заповідники / заказники України. Екотуризм. Закріплення вивченого матеріалу. Use Your Skills. |
|
|
|
Впр.3, стор.165
|
Впр.1, стор.164 Впр.2, стор.164 Впр.4, стор.165 |
|
Впр.5, стор.166
|
13 |
|
Контрольна робота за темою "Природа і довкілля". Check Your English. |
Впр.1a, стор.167 Впр.1b, стор.167 |
Впр.2, стор.168
|
Впр.3, стор.168
|
|
Впр.4, стор.169-170
|
|
Стор.170 "I Can…" |
Тема: "Мистецтво". "Speaking About Art…". |
|||||||||
14 |
|
Види та жанри мистецтва. Опис картини. Емоції. Вплив мистецтва на естетичний розвиток людини. Focus on Reading. |
Впр.5, стор.175. Стор.175 "Words for You".
|
|
Впр.4a, стор.172-174
|
Впр.1, стор.172 Впр.2, стор.172 Впр.3, стор.172 Впр.6, стор.176 Впр.7a, b, c, стор.172 |
Впр.4a, стор.172-174 Впр.4b, стор.174
|
|
Впр.8, стор.176
|
15 |
|
Фестивалі. Кіно, театр, живопис, телебачення. Характеристика фільму / вистави / телепрограми. Опис картини. Емоції. Develop Your Vocabulary. Build Up Your Grammar. |
Стор.177 "Vocabulary Links". |
Стор.179 – 180 "Grammar Links". The Participle. |
|
Впр.1b, стор.177 Впр.2b, стор.181
|
Впр.1a, стор.177 Впр.2, стор.178 Впр.2a, стор.180-181 Впр.3, стор.181 Впр.6, стор.182 Впр.5, стор.182 |
Впр.3, стор.178 Впр.5, стор.179 Впр.1, стор.180 Впр.4, стор.181
|
Впр.4, стор.178 Впр.7, стор.182
|
16 |
|
Кіно, театр, живопис, телебачення. Характеристика фільму / вистави / телепрограми. Focus on Listening. |
Стор.183 "Words for You".
|
|
Впр.1, стор.183 Впр.2, стор.184 Впр.3, стор.184 Впр.5a, стор.186 Впр.5b, стор.186 |
Впр.4a, стор.185 Впр.4b, стор.185 Впр.5c, стор.186
|
Стор.184 "Useful Language". |
|
Виконати завдання на картках. |
17 |
|
Види та жанри мистецтва. Фестивалі. Кіно, театр, живопис, телебачення. Характеристика фільму / вистави / телепрограми. Опис картини. Емоції. Вплив мистецтва на естетичний розвиток людини. Focus on Speaking. |
Стор.190 "Useful Language" |
|
|
Впр.1a, стор.186 Впр.1b, стор.186 Впр.2, стор.187-188 Впр.3a, стор.189 Впр.3b, стор.190 Впр.4, стор.190-191 |
|
|
Виконати завдання на картках. |
18 |
|
Види та жанри мистецтва. Фестивалі. Кіно, театр, живопис, телебачення. Характеристика фільму / вистави / телепрограми. Опис картини. Емоції. Вплив мистецтва на естетичний розвиток людини. Focus on Writing. Reviews.
|
Стор.193 "Useful Language" |
|
|
|
Впр.1a, стор.191 Впр.3, стор.192 |
Впр.2, стор.192 |
Впр.4, стор.193 |
19 |
|
Види та жанри мистецтва. Фестивалі. Кіно, театр, живопис, телебачення. Характеристика фільму / вистави / телепрограми. Опис картини. Емоції. Вплив мистецтва на естетичний розвиток людини. Закріплення вивченого матеріалу. Use Your Skills. |
|
|
|
Впр.4, стор.198 Впр.5, стор.198 Впр.6, стор.199 |
Впр.1, стор.194 Впр.3, стор.196-197 |
Впр.2, стор.195 |
Стор.197 написати відповіді на питання. |
20 |
|
Контрольна робота за темою "Мистецтво". |
Впр.1, стор.200 |
Впр.2, стор.201 |
Впр.3, стор.201 |
|
Впр.4, стор.201-202 |
|
Стор.202 "I Can…" |
Тема: "Молодь і молодіжна культура". "Youth in Mind". |
|||||||||
21 |
|
Життя і проблеми молоді. Молодіжний рух в Україні та у світі. Focus on Reading. |
Стор.207 "Words for You".
|
|
Впр.2, стор.204-206 |
Впр.1, стор.204 Впр.4a, стор.207 |
Впр.2, стор.204-206 Впр.3, стор.206 |
Впр.4b, стор.207 |
Впр.5, стор.207 |
22 |
|
Життя і проблеми молоді. Молодіжний рух в Україні та у світі. Develop Your Vocabulary. Build Up Your Grammar. |
|
Стор.210 "Grammar Links". To-Infinitives Zero-Infinitives |
|
Впр.1b, стор.208 Впр.4, стор.209 Впр.4b, стор.209 |
Впр.1a, стор.208 Впр.4, стор.212
|
Впр.1, стор.210 Впр.2, стор.211 Впр.3, стор.212 |
Впр.2, стор.209 Впр.3, стор.209 Впр.5, стор.212 |
23 |
|
Життя і проблеми молоді. Молодіжний рух в Україні та у світі. Focus on Listening. Focus on Speaking. |
Стор.213 "Words for You". Стор.215 "Words for You".
|
|
Впр.2a, стор.213 Впр.2b, стор.213 Впр.3, стор.214 |
Впр.1, стор.213 Впр.2, стор.215-216 Впр.3, стор.216
|
Впр.1, стор.215
|
|
Стор.214 співати і вивчити пісню "Don’t Worry, Be Happy". |
24 |
|
Життя і проблеми молоді. Молодіжний рух в Україні та у світі. Focus on Writing. Essays Suggesting Solutions to Problems. |
|
|
|
Впр.2, стор.218 Впр.3, стор.218
|
Впр.1, стор.217
|
Стор.217 "Writing Point". |
Впр.4, стор.218
|
25 |
|
Життя і проблеми молоді. Молодіжний рух в Україні та у світі. Закріплення вивченого матеріалу. Use Your Skills. |
|
|
|
Впр.3a, стор.220 Впр.3b, стор.221 Впр.5, стор.221 Впр.6, стор.222 |
Впр.1, стор.219
|
Впр.2, стор.220
|
Впр.4, стор.221
|
26 |
|
Контрольна робота за темою "Молодь і молодіжна культура". Check Your English. |
Впр.1, стор.223
|
Впр.2, стор.223
|
Впр.3, стор.224
|
|
Впр.4a, стор.225 Впр.4b, стор.226 Впр.4c, стор.226 |
|
Стор.226 "I Can…" |
Тема: "Україна в світі. Англомовні країни". "People and Society". |
|||||||||
27 |
|
Суспільно-політичне життя України та Великобританії. Представницькі місії за кордоном. Міжнародна співпраця. Міжнародні організації: ЄС, ООН, Рада Європи. Міжнародні відносини. Знаменні події. Видатні люди. Focus on Reading. |
Впр.4, стор.230 Стор.230 "Words for You".
|
|
|
Впр.7, стор.231
|
Впр.2, стор.228-229 Впр.3, стор.229 Впр.5, стор.230-231 Впр.6, стор.231
|
Впр.1, стор.228
|
Впр.4, стор.230 письмово. |
28 |
|
Суспільно-політичне життя Великобританії. Brexit. Develop Your Vocabulary. |
Стор.232 "Vocabulary Links". |
|
|
Впр.4a, стор.233
|
Впр.1, стор.232
|
Впр.2, стор.232 Впр.3, стор.233 |
Впр.4b, стор.233
|
29 |
|
Суспільно-політичне життя України та Великобританії. Міжнародна співпраця. Міжнародні організації: ЄС, ООН, Рада Європи. Build Up Your Grammar. Focus on Listening.
|
Стор.235 "Words for You".
|
|
Впр.2a, стор.235 Впр.2b, стор.235 Впр.4, стор.236
|
Впр.1, стор.235 Впр.3, стор.235
|
Впр.1, стор.234
|
Впр.2, стор.234
|
Впр.3, стор.234
|
30 |
|
Суспільно-політичне життя України та Великобританії. Focus on Speaking. |
Стор.237 "Words for You".
|
|
|
Впр.1, стор.237 Впр.2a, стор.237 Впр.2b, стор.237 Впр.3, стор.238 |
|
|
Виконати завдання на картках. |
31 |
|
Суспільно-політичне життя України та Великобританії. Focus on Writing. Article. |
|
|
|
|
Впр.1, стор.239
|
Стор.239 "Writing Point". Впр.2, стор.239 Стор.240 "Useful Tips". |
Впр.3, стор.240
|
32 |
|
Суспільно-політичне життя України Знаменні події. Видатні люди. Закріплення вивченого матеріалу. Use Your Skills. |
|
|
|
Впр.3a, стор.242 Впр.3b, стор.242 Впр.4, стор.242 |
Впр.1, стор.241 Впр.5a, стор.243-244 Стор.246 "Useful Tips. Providing a Seminar". |
Впр.2, стор.242 Впр.5b, стор.244
|
Впр.6, стор.244-246
|
33 |
|
Контрольна робота за темою "Україна в світі. Англомовні країни".
|
Впр.1, стор.247
|
Впр.2, стор.247
|
Впр.3, стор.248
|
|
Впр.4, стор.248-250
|
|
Стор.250 "I Can…" |
34 |
|
Повторення теми "Наука і технічний прогрес". Контроль аудіювання. Тренувальні вправи "Listening. True/False".
|
|
|
Listening Test |
|
|
|
Виконати завдання на картках. |
35 |
|
Повторення теми "Природа і довкілля". Контроль говоріння. Тренувальні вправи "Speaking. Conversation". |
|
|
|
Speaking Test |
|
|
Виконати завдання на картках. |
36 |
|
Повторення теми "Мистецтво". Контроль читання. Тренувальні вправи "Reading. Matching (specific)." |
|
|
|
|
Reading Test |
|
Виконати завдання на картках. |
37 |
|
Повторення теми "Молодь і молодіжна культура". Контроль письма. Тренувальні вправи "Use of English. Grammatical multiple-choice". |
|
|
|
|
|
Writing Test |
Підготувати запитання до країнознавчої вікторини. |
38 |
|
Країнознавча вікторина "Do You Know English-Speaking Countries?" |
|
|
|
|
|
|
Гарно відпочити влітку. |