«Погоджено» «Затверджено»
Календарне планування
інклюзивного навчання
учня 4 класу
(адаптовано-модефікована програма)
Вчитель:
2022-2023 навчальний рік
Українська мова
№ |
№ за прогр. |
Тема |
Дата |
|
1 |
Розвиток слухового сприймання та слухової уваги. Слухання прочитаного педагогом тексту, розгляд ілюстрацій. Обведення графічного образу букв. |
|
|
2 |
Розвиток вміння висловлювати свої прохання вербально, використовувати жести в спілкуванні під час розв’язання задач побутового або навчального характеру. Розрізнення голосних та приголосних звуків. Обведення графічного образу букв. Поєднання букв у слові. |
|
|
3 |
Розвиток словника. Звуки голосні та приголосні. Місце звука (букви) у слові. Поєднання букв у слові під час письма. Обведення графічного образу букв та слів. |
|
|
4 |
Формування умінь здійснювати звукобуквений аналіз слів. Поєднання букв у рукописному слові. Обведення графічного образу букв та слів. |
|
|
5 |
Формування умінь здійснювати звукобуквений аналіз слів. Обведення графічного образу букв та слів. Вправа на їх співвіднесення. |
|
|
6 |
Формування умінь здійснювати звукобуквений аналіз слів. Вправа на співвіднесення друкованих та рукописних букв і слів. |
|
|
7 |
Сприймання текстів на слух. Обведення графічного образу букв та слів. |
|
|
8 |
Позначення звуків буквами. Складання з розрізної азбуки складів і слів. Обведення і співвіднесення друкованих та рукописних букв та слів. |
|
|
9 |
Позначення звуків буквами. Складання з розрізної азбуки складів, слів. Обведення графічного образу букв та слів. |
|
|
10 |
Читання по складах слів, простих речень. Вправа на співвіднесення друкованих та рукописних букв і слів. |
|
|
11 |
Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Слова що відповідають на питання (хто?), (що?). Обведення графічного образу друкованих та рукописних букв та слів. Вправа на їх співвіднесення. |
|
|
12 |
Робота зі словами – назвами предметів. Співвіднесення графічного і рукописного образу літер, складів і слів. |
|
|
13 |
Робота зі словами – назвами предметів. Обведення графічного образу друкованих та рукописних букв та слів. Вправа на їх співвіднесення. |
|
|
14 |
Ознайомлення зі словами, що означають дії. Обведення графічного образу друкованих та рукописних букв та слів. Вправа на їх співвіднесення. |
|
|
15 |
Робота зі словами, що відповідають на питання (Що робити? Що зробила? Що зробив? Що зробило?). Обведення графічного образу друкованих та рукописних букв та слів. Вправа на їх співвіднесення. |
|
|
16 |
Робота зі словами, що означають дії. Обведення й співвіднесення друкованих та рукописних букв та слів. |
|
|
17 |
Співвідношення предметів та їх дій з опорою на малюнки (хто? що? – що робить?), (що зробила?), на основі малюнків. Обведення й співвіднесення друкованих та рукописних букв та слів. |
|
|
18 |
Співвідношення предметів та їх дій з опорою на малюнки (хто? що? – що робить?), ( що зробив?), на основі малюнків. Обведення графічного образу короткого речення. |
|
|
19 |
Відтворення основного змісту усного повідомлення на основі почутого. Обведення і співвіднесення друкованих та рукописних букв та слів. |
|
|
20 |
Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення. Обведення графічного образу букв. Обведення графічного образу короткого речення. |
|
|
21 |
Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення. Обведення графічного образу короткого речення. |
|
|
22 |
Ознайомлення з етикетними нормами культури спілкування. Обведення й співвіднесення друкованих та рукописних букв та слів. |
|
|
23 |
Вправляння у використання в мовленні етикетних норм культури спілкування. Обведення графічного образу речення. |
|
|
24 |
Основні правила поводження з книжкою. Слухання прочитаного педагогом тексту, розгляд ілюстрацій. Списування складів, односкладових слів. |
|
|
25 |
Слухання прочитаного педагогом тексту, розгляд ілюстрацій. Обведення графічного образу букв. Списування складів, односкладових слів. |
|
|
26 |
Практичне ознайомлення з мовними одиницями. Читання окремих добре знайомих слів цілим словом. Списування складів, односкладових слів. |
|
|
27 |
Практичне знайомство зі словом як одиницею мовлення: виділення слова з ряду інших слів. Списування букв, складів, односкладових слів. |
|
|
28 |
Виділення слова з ряду інших слів. Списування букв, складів, односкладових слів. |
|
|
29 |
Виділення слова з ряду інших слів. Списування складів, односкладових слів. |
|
|
30 |
Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування. Списування складів, односкладових слів. |
|
|
31 |
Робота з дитячою книжкою, текстами. Списування складів, односкладових слів. |
|
|
32 |
Робота з сюжетними малюнками. Діагностична перевірна робота. |
|
|
33 |
Робота з сюжетними малюнками. Списування складів, односкладових слів. |
|
|
34 |
Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування Робота зі схемами. Списування складів, односкладових слів. |
|
|
35 |
Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування Робота зі схемами. Списування складів, односкладових слів. |
|
|
36 |
Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування Робота з піктограмами. Списування складів, односкладових слів. |
|
|
37 |
Робота з піктограмами. Списування складів, односкладових слів. |
|
|
38 |
Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті. Обведення графічного образу словосполучень й речення. |
|
|
39 |
Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті. Обведення графічного образу речень. |
|
|
40 |
Розвиток мовленнєвого дихання; подолання артикуляційних труднощів при читанні слів. Обведення графічного образу речень. |
|
|
41 |
Розвиток зорового сприймання та зорової уваги. Обведення графічного образу речень. |
|
|
42 |
Удосконалення орієнтування на аркуші паперу. Обведення графічного образу речень. |
|
|
43 |
Удосконалення орієнтування на аркуші паперу. Обведення графічного образу речень. |
|
|
44 |
Місце звука в слові. Списування односкладових слів. |
|
|
45 |
Визначення наявності певного звука в даному слові. Списування односкладових слів. |
|
|
46 |
Робота з дитячою книжкою, текстами. Розрізнення інтонацій, їх наслідування. Обведення графічного образу складу, слів, словосполучень, речень. |
|
|
47 |
Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті. Обведення графічного образу слова. Обведення графічного образу складу, слів, словосполучень, речень. |
|
|
48 |
Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті. Обведення графічного образу складу. Обведення графічного образу складу, слів, словосполучень, речень. |
|
|
49 |
Робота зі схемами. Обведення графічного образу складу, слів, словосполучень, речень. |
|
|
50 |
Робота з піктограмами. Обведення графічного образу слова. Списування слів. |
|
|
51 |
Слово. Списування слів. |
|
|
52 |
Місце звука (букви) у слові. Списування слів. |
|
|
53 |
Складова структура слова. Списування слів. |
|
|
54 |
Розпізнавання складів у слові, за певними візуальними характеристиками. Списування слів. |
|
|
55 |
Поділ слів на склади. Списування слів. Написання під диктування букв. |
|
|
56 |
Робота з розрізної азбукою. Списування односкладових слів. Написання під диктування букв. |
|
|
57 |
Складання з розрізної азбуки і читання слів. Списування двоскладових слів. |
|
|
58 |
Проговорювання, розуміння лексичного значення слів та їх застосування. Списування слів. Написання під диктування букв. |
|
|
59 |
Читання по складах слів, речень (з двох слів). Списування двоскладових слів. |
|
|
60 |
Читання по складах слів, речень. Списування слів. |
|
|
61 |
Практичне ознайомлення з реченням, коротким текстом. Списування двоскладових слів. Написання під диктування букв. |
|
|
62 |
Виділення речення з мовленнєвого потоку, визначення меж речення в усному мовленні. Формування умінь глобального читання. Списування трискладових слів. Написання під диктування букв. |
|
|
63 |
Виділення речення з мовленнєвого потоку, визначення меж речення в усному мовленні. Велика буква на початку речення, крапка в кінці речення. Основні правила поводження з книжкою. Списування речень з двох слів. |
|
|
64 |
Велика буква на початку речення, крапка в кінці речення. Формування позитивного ставлення до книжки. Списування речення з двох - трьох слів. |
|
|
65 |
Ознайомлення з різними джерелами та видами інформації. Робота з дитячою газетою. Велика буква на початку речення, крапка в кінці речення. Списування речень з двох – трьох слів. |
|
|
66 |
Робота з з дитячим журналом. Списування тексту (двох речень ) після попереднього аналізу. |
|
|
67 |
Повторення. Голосні і приголосні звуки. Списування тексту (двох речень ) після попереднього аналізу. |
|
|
68 |
Повторення. Слова, що відповідають на питання хто? що? Списування речень з двох – чотрьох слів. Написання під диктування букв. |
|
|
69 |
Повторення. Слова, що позначають дії. Написання під диктування букв. Діагностична перевірна робота. |
|
|
70 |
Повторення. Робота медіапродукцією. Написання під диктування букв. |
|
Літературне читання
№ |
№ за прогр. |
Тема |
Дата |
|
1 |
Вивчення основних правил поводження з книжкою. Усна народна творчість: загадки. Формування вміння слухати текст, що читає вчитель. |
|
|
2 |
Усна народна творчість: скоромовки. Формування уявлення про жанр твору. |
|
|
3 |
Усна народна творчість: чистомовки. Слухання прочитаного педагогом тексту, розгляд ілюстрацій. |
|
|
4 |
Усна народна творчість: лічилки. Формування уявлення про жанр твору. |
|
|
5 |
Усна народна творчість: народні пісні «Грицю, Грицю …» . Формування вміння глобального читання. |
|
|
6 |
Усна народна творчість: чарівні казки. Українська народна казка. «Зайчикова хатинка». Визначення персонажів твору. |
|
|
7 |
Усна народна творчість: Українська народна казка «Кривенька качечка», відео до казки. |
|
|
8 |
Скоромовки Олени Пчілки. Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання. |
|
|
9 |
Скоромовки Грицька Бойка. Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання. |
|
|
10 |
Скоромовки Оксани Кротюк. Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання. |
|
|
11 |
Скоромовки Любові Відути. Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання. |
|
|
12 |
Загадки Леоніда Глібова. Формування уявлення про жанр твору. |
|
|
13 |
Загадки Тамари Коломієць. Читання по складах слів, речень простих за змістом і структурою (з двох –трьох слів).
|
|
|
14 |
Загадки Ігоря Січовика. Читання по складах слів, речень простих за змістом і структурою.
|
|
|
15 |
Загадки Дмитра Кузьменка. Читання по складах слів, речень простих за змістом і структурою. Діагностична перевірна робота. |
|
|
16 |
Вірші: Надія Красоткіна. «В лісі осінь». Формування уявлення про жанр твору. |
|
|
17 |
Творчість Наталі Забіли. Н. Забіла «У дитячому театрі» - слухання, «Ой чук-чуки... Читання по складах слів, речень простих за змістом і структурою. |
|
|
18 |
Вірші – смішинки Грицька Бойка. Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання. |
|
|
19 |
Ой зима, зима, зима. Веселіш пори нема. (Зимові розваги. Безпека взимку.) Платон Воронько «Гра у сніжки». |
|
|
20 |
Ганна Чубач «Біла чапля». Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання. |
|
|
21 |
Анатолій Костецькій. Заучування невеличких віршів напам’ять за малюнками. «Краватка для жирафа» |
|
|
22 |
Тарас Шевченко. Заучування невеличких віршів напам’ять за опорними словами. «Тече вода із-за гаю…». |
|
|
23 |
Леся Українка. «Пісенька весняної води». Заучування невеличких віршів напам’ять за мнемотаблицями. |
|
|
24 |
Олександр Олесь.«Жив собі зайчик», «Капустонька»“. Заучування невеличких віршів напам’ять за мнемотаблицями. |
|
|
25 |
Олена Пчілка «Сонечко», «Іванко», «Мама й доня». Визначення героїв, персонажей твору. |
|
|
26 |
Марійка Підгірянка «Котик», «Працьовита дівчинка». Визначення героїв, персонажей твору. |
|
|
27 |
Платон Воронько «Про бичка і їжачка», «Кошеня». Визначення героїв, персонажей твору. |
|
|
28 |
Літературні казки: Вадим Скомаровський «Чому вода в морі солона» - слухання. |
|
|
29 |
Іван Франко. «Лисичка і Рак». Формування уявлення про жанр твору. |
|
|
30 |
Іван Франко. «Ворона і гадюка». Визначення героїв, персонажей твору. |
|
|
31 |
Наталя Забіла «У дитячомутеатрі». Визначення героїв, персонажей твору. |
|
|
32 |
Ніна Найдич «Василь Тимофійович мандрує». Формування вміння визначати тему та основну думка твору. Діагностична перевірна робота. |
|
|
33 |
Ніна Найдич. «Котик і Півник». Формування вміння визначати тему та основну думка твору. |
|
|
34 |
Книжка – ключ до знань. Василь Сухомлинський «Кінь утік». Формування вміння визначати тему та основну думка твору. |
|
|
35 |
Василь Сухомлинський. « Секргійкова квітка» Формування вміння переказувати прочитане/прослухане з опорою на картинно-символічний план до твору. |
|
|
36 |
Робота з дитячою книжкою. Формування норм культури спілкування. |
|
|
37 |
Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання. Слухання аудіоказки «Рукавичка». |
|
|
38 |
Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання. Галина Малик. Казка «Чому равлик ховається». Визначення героїв, персонажей твору. |
|
|
39 |
Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання. Галина Малик. «Королівство Ану». Визначення героїв, персонажей твору. |
|
|
40 |
Марина Павленко. Казка «Хатка для Мурки». Визначення героїв, персонажей твору. |
|
|
41 |
Марина Павленко. «Півтора бажання». Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті. |
|
|
42 |
Віра Артамонова. «Ясенок». Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті. |
|
|
43 |
Віра Артамонова. «Їжачок-реп’яшок». Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті. |
|
|
44 |
Леся Воронина. «Слон Ґудзик і вогняна квітка» (скорочено). Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті. |
|
|
45 |
Леся Воронина. «Слон Ґудзик і вогняна квітка» Формування вміння переказувати прочитане/прослухане з опорою на картинно-символічний план до кожного твору. |
|
|
46 |
Оксана Лущевська. «Про кита». Формування вміння переказувати прочитане/прослухане з опорою на картинно-символічний план до кожного твору. |
|
|
47 |
Оксана Лущевська. «Черепашенята». Формування вміння переказувати прочитане/прослухане з опорою на картинно-символічний план до кожного твору. |
|
|
48 |
Тетяна Череп. «Теплі мамини казки». Робота з дитячою книжкою. Формування вміння глобального читання. |
|
|
49 |
Тетяна Череп. «Теплі мамини казки». Формування вміння переказувати прочитане/прослухане з опорою на картинно-символічний план до кожного твору. |
|
|
50 |
Чи добре бути нахабним? Василь Чухліб «Заячий холодок», аудіо запис казки. Формування вміння переказувати прочитане/прослухане з опорою на картинно-символічний план до кожного твору. |
|
|
51 |
Робота з дитячою онлайн-книжкою. (За вибором учителя). Формування вміння глобального читання. |
|
|
52 |
Вадим Скомаровський «Лісова колиска». Формування вміння глобального читання. |
|
|
53 |
Робота з дитячим журналом «Розумашки». Формування вміння глобального читання. |
|
|
54 |
Робота з дитячим журналом «Розумашки». Формування вміння глобального читання. |
|
|
55 |
Робота з розвиваючими програмами. (За вибором учителя). |
|
|
56 |
Робота з розвиваючими програмами. (За вибором учителя). |
|
|
57 |
Робота з сюжетними малюнками. (За вибором учителя). |
|
|
58 |
Робота з розвиваючими програмами. (За вибором учителя). |
|
|
59 |
Робота з розвиваючими програмами. (За вибором учителя). |
|
|
60 |
Робота з піктограмами. (За вибором учителя). |
|
|
61 |
Робота з сюжетними малюнками. (За вибором учителя). |
|
|
62 |
Робота з дитячим журналом «Розумашки». |
|
|
63 |
Робота з дитячим журналом «Розумашки». |
|
|
64 |
Довкола стільки є краси! Лідія Компанієць «У лісочку». |
|
|
65 |
Я не ображу рідної землі! Ніна Вернигора «Диво у долоньках». |
|
|
66 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
67 |
Дитячі заклички. Закличка «Іди, іди, дощику». |
|
|
68 |
Українські народні дитячі пісеньки: «Два півники!», «Зайчику, зайчику». |
|
|
69 |
Олена Полянська «Щоб завжди був світ прекрасним». |
|
|
70 |
Підсумковий урок за рік. Діагностична перевірна робота. |
|
Математика
№ |
№ за прогр. |
Тема |
Дата
|
|
1 |
Числа, арифметичні дії з числами. Величини. Нумерація в межах 20 (повторення). Робота з «Нуміконом».Обведення графічних зразків. |
|
|
2 |
Пряма і зворотна лічба. Геометричне моделювання. Написання чисел з опорою на графічний зразок. |
|
|
3 |
Місце числа в числовому ряді. Утворення чисел 11 - 12. Міри довжини. Сантиметр. Робота з паличками Кюізенера. |
|
|
4 |
Місце числа в числовому ряді. Утворення числа 13. Виконання інтерактивних завдань онлайн на сайті «Вчи.юа». Написання чисел з опорою на графічний зразок. |
|
|
5 |
Місце числа в числовому ряді. Утворення числа 14. Робота з «Монтессорі-матеріалами». |
|
|
6 |
Місце числа в числовому ряді. Утворення числа 15. Геометричне моделювання. |
|
|
7 |
Місце числа в числовому ряді. Утворення числа 16. Виконання інтерактивних завдань онлайн на сайті «Вчи.юа». |
|
|
8 |
Місце числа в числовому ряді. Утворення числа 17. Робота з «Монтессорі-матеріалами». |
|
|
9 |
Місце числа в числовому ряді. Утворення числа 18. Робота з «Нуміконом». |
|
|
10 |
Місце числа в числовому ряді. Утворення числа 19. Написання чисел з опорою на графічний зразок. |
|
|
11 |
Місце числа в числовому ряді. Утворення числа 20. Геометричне моделювання. |
|
|
12 |
Парні та непарні числа в межах 20. Міри довжини. Дециметр. Робота з паличками Кюізенера. |
|
|
13 |
Парні та непарні числа в межах 20. Виконання інтерактивних завдань онлайн на сайті «Вчи.юа». Написання чисел з опорою на графічний зразок. |
|
|
14 |
Парні та непарні числа в межах 20. Робота з «Монтессорі-матеріалами». |
|
|
15 |
Додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд. Робота з «Нуміконом». Співвіднесення виразів і чисел. |
|
|
16 |
Додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд. Геометричне моделювання. |
|
|
17 |
Додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд. Виконання інтерактивних завдань онлайн на сайті «Вчи.юа». |
|
|
18 |
Додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд. Робота з «Монтессорі-матеріалами». |
|
|
19 |
Додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд. Робота з «Нуміконом». |
|
|
20 |
Додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд. Робота з «Монтессорі-матеріалами». |
|
|
21 |
Додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд. Геометричне моделювання. Співвіднесення виразів і чисел. |
|
|
22 |
Додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд. Виконання інтерактивних завдань онлайн на сайті «Вчи.юа». |
|
|
23 |
Додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд. Робота з «Монтессорі-матеріалами». |
|
|
24 |
Додавання та віднімання в межах 20 з переходом через розряд. Робота з «Нуміконом». |
|
|
25 |
Додавання та віднімання в межах 20 з переходом через розряд. Обведення графічних зразків. Написання чисел з опорою на графічний зразок. Співвіднесення виразів і чисел. |
|
|
26 |
Додавання та віднімання в межах 20 з переходом через розряд. Порівняння чисел. Геометричне моделювання. |
|
|
27 |
Додавання та віднімання в межах 20 з переходом через розряд. Порівняння чисел. Виконання інтерактивних завдань онлайн на сайті «Вчи.юа» |
|
|
28 |
Додавання та віднімання в межах 20 з переходом через розряд. Робота з «Монтессорі-матеріалами». |
|
|
29 |
Додавання та віднімання в межах 20 з переходом через розряд. Робота з «Нуміконом». Співвіднесення виразів і чисел. |
|
|
30 |
Повторення. Написання чисел з опорою на графічний зразок. |
|
|
31 |
Повторення. Геометричне моделювання. |
|
|
32 |
Підсумковий урок за І семестр. Діагностична перевірна робота. |
|
|
33 |
Приклади на 2 дії. Час. Година. Геометричне моделювання. |
|
|
34 |
Приклади на 2 дії. Час. Доба. Виконання інтерактивних завдань онлайн на сайті «Вчи.юа». |
|
|
35 |
Приклади на 2 дії. Тиждень. Дні тижня. Геометричне моделювання. Робота з «Монтессорі-матеріалами». |
|
|
36 |
Приклади на 2 дії. Тиждень. Місяць. Геометричне моделювання. Геометричне моделювання. Співвіднесення виразів і чисел. |
|
|
37 |
Приклади на 2 дії. Місяць. Назви місяців по порядку. Геометричне моделювання. Виконання інтерактивних завдань онлайн на сайті «Вчи.юа». |
|
|
38 |
Приклади на 2 дії. Місяці. Рік. Геометричне моделювання. Робота із «Зубочистками». Співвіднесення виразів і чисел. |
|
|
39 |
Приклади на 2 дії. Робота з «Нуміконом». Написання чисел з опорою на графічний зразок. |
|
|
40 |
Нумерація в межах 100. Міри довжини. Сантиметр. Дециметр. Метр. Геометричне моделювання. |
|
|
41 |
Нумерація в межах 100. Міри довжини. Метр. Виконання інтерактивних завдань онлайн на сайті «Вчи.юа». Написання чисел з опорою на графічний зразок. |
|
|
42 |
Нумерація в межах 100. Міри вартості. Монети. 1 грн. Розмін. Заміна. Робота з комплектом «Навчальні гроші». Написання чисел з опорою на графічний зразок. |
|
|
43 |
Нумерація в межах 100. Міри вартості. Монети. Розмін. Заміна. Робота з комплектом «Навчальні гроші». |
|
|
44 |
Нумерація в межах 100. Місткість. Літр. Написання чисел з опорою на графічний зразок. |
|
|
45 |
Нумерація в межах 100. Місткість. Літр. Написання чисел з опорою на графічний зразок. Практична робота «Вимірювання місткості». |
|
|
46 |
Нумерація в межах 100. Місткість. Літр. Геометричне моделювання. |
|
|
47 |
Утворення і запис круглих десятків. Маса. Одиниця маси – кілограм. Ваги. Виконання інтерактивних завдань онлайн на сайті «Вчи.юа». |
|
|
48 |
Арифметичні задачі. Робота з даними Утворення і запис круглих десятків. Структурні компоненти задачі: умова, числові дані, запитання, розв’язок та відповідь. |
|
|
49 |
Утворення і запис круглих десятків. Прості текстові арифметичні задачі на різницеве відношення. Обведення графічних зразків. |
|
|
50 |
Прості текстові арифметичні задачі на різницеве відношення. Робота з «Монтессорі-матеріалами». Утворення і запис круглих десятків. |
|
|
51 |
Структурні компоненти задачі: умова, числові дані, запитання, розв’язок та відповідь. Прості текстові арифметичні задачі на різницеве відношення. Виконання інтерактивних завдань онлайн на сайті «Вчи.юа». |
|
|
52 |
Пряма і зворотна лічба десятками в межах 100. Робота з «Монтессорі-матеріалами». |
|
|
53 |
Пряма і зворотна лічба десятками в межах 100. Складені арифметичні задачі на дві дії. Робота з «Нуміконом». |
|
|
54 |
Пряма і зворотна лічба десятками в межах 100. Складені арифметичні задачі на дві дії. Час. Одиниці часу – година, доба, тиждень. Написання чисел з опорою на графічний зразок. |
|
|
55 |
Просторові відношення. Геометричні фігури. Пряма і зворотна лічба десятками в межах 100. Відрізок. Вимірювання та креслення відрізків. |
|
|
56 |
1, 10 – лічильні одиниці. Промінь. Креслення відрізків і променя. Виконання інтерактивних завдань онлайн на сайті «Вчи.юа». |
|
|
57 |
1, 10 – лічильні одиниці. Види кутів. Визначення кута за допомогою косинця. Робота з «Монтессорі-матеріалами». |
|
|
58 |
Число і цифра. Кількість цифр і чисел. Круг. Куля. Робота з «Нуміконом». |
|
|
59 |
Число і цифра. Кількість цифр і чисел. Креслення. Прямокутник. Геометричне моделювання. |
|
|
60 |
Одно-, дво-, і трицифрові числа. Квадрат. Виконання інтерактивних завдань онлайн на сайті «Вчи.юа». |
|
|
61 |
Одноцифрові числа. Трикутник. Робота з «Монтессорі-матеріалами». |
|
|
62 |
Двоцифрові числа. Порівняння фігур. Робота з «Нуміконом». |
|
|
63 |
Трицмфрові числа. Креслення вивчених геометричних фігур. Геометричне моделювання. |
|
|
64 |
Повторення. Міри довжини. Сантиметр. Дециметр. Робота з паличками Кюізенера. |
|
|
65 |
Повторення. Час. Одиниці часу – година, доба, тиждень, місяць, рік. |
|
|
66 |
Повторення. Міри вартості. Монети. Розмін. Виконання інтерактивних завдань онлайн на сайті «Вчи.юа». |
|
|
67 |
Повторення. Міри ваги і місткості. Робота з терезами. |
|
|
68 |
Повторення. Розв’язуванні задач. Написання чисел і виразів з опорою на графічний зразок. |
|
|
69 |
Повторення. Діагностична перевірна робота. |
|
|
70 |
Підсумковий урок за рік. |
|
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
(«Громадянська та історична», «Соціальна та здоров'язбережувальна», «Природнича» освітні галузі)
№ |
Дата |
Тема |
Прим |
1 |
|
Змістова лінія «Людина». Я людина. Дитина, чоловік, жінка. Ознайомлення із власним тілом та його будовою. |
|
2 |
|
Пізнання функцій та можливостей людського тіла. |
|
3 |
|
Основи здорового способу життя. Турбота про здоров’я, гігієнічні навички. |
|
4 |
|
Здорова і хвора людина – порівняння |
|
5 |
|
Правила акуратності (зовнішній вигляд, кімната, робоче місце). Домашні обов’язки. Практична робота: підмітання й миття підлоги. |
|
6 |
|
Фізкультура, гартування, гігієна. |
|
7 |
|
Чому і як треба берегти речі. |
|
8 |
|
Побутова техніка. |
|
9 |
|
Основи здорового харчування. |
|
10 |
|
Безпечна поведінка вдома і на вулиці. |
|
11 |
|
Організація досліджень. Екскурсія до медичного кабінету школи і спортивної зали. |
|
12 |
|
Змістова лінія «Людина в суспільстві» Я в суспідльстві. |
|
13 |
|
Що є у будинку: приміщення, їх призначення, меблі. |
|
14 |
|
Родина, рідня. Склад родини. Діагностична перевірна робота. |
|
15 |
|
Прізвище, ім’я, по батькові батьків, дідусів, бабусь. Азбука сімейних стосунків (повага, шана до дорослих, любов, турбота між членами родини). |
|
16 |
|
Обов’язки і права батьків та дітей. |
|
17 |
|
Домашні обов’язки (прибирати, доглядати за домашніми тваринами, кімнатними рослинами, допомагати батькам у різних справах). |
|
18 |
|
Чому і як треба берегти речі. |
|
19 |
|
Побутова техніка її призначення. Правила безпеки поводження з технікою. |
|
20 |
|
Кухонне начиння (посуд (національне художнє оздоблення посуду), кухонна побутова техніка, меблі). |
|
21 |
|
Господарчі речі для прибирання, для ремонту (інструменти). Практична робота: гра «Я - майстер». |
|
22 |
|
Обов'язки дітей та дорослих. Допомога батькам. Практична робота: гра «Я - кухар». |
|
23 |
|
Праця батьків, професії. |
|
24 |
|
Дозвілля в сім’ї (ігри, дитячі розваги). Організація вихідного дня, спорт. Улюблені заняття родини. |
|
25 |
|
Ввічливі слова. Правила ввічливості (вітання, побажання, прощання, правила розмови по телефону тощо). |
|
26 |
|
Правила поведінки у транспорті, музеї, кінотеатрі, храмі, громадських місцях. |
|
27 |
|
Правила поведінки за столом. |
|
28 |
|
Правила поведінки людини у суспільстві. Екскурсія до МБК. |
|
29 |
|
Наша Батьківщина – Україна. Символи України. |
|
30 |
|
Громадянин України. Національний одяг. |
|
31 |
|
Національні страви.
|
|
32 |
|
Національні свята, традиції та звичаї. |
|
33 |
|
Народна творчість (пісні, колядки, вірші, щедрівки, веснянки та ін.). |
|
34 |
|
Народні ремесла та художні промисли України (гончарство, ковальські ремесла, художня обробка дерева (різьблення, бондарство). |
|
35 |
|
Народні ремесла: гутництво - виготовлення виробів зі скла; ткацтво. Килимарство. Практична робота: виготовлення паперового килимка. |
|
36 |
|
Творча робота: розфарбовування глечика. |
|
37 |
|
Писанкарство. Практична робота: розписування дерев’яної моделі яйця. |
|
38 |
|
Змістова лінія «Людина і природа» Земля. Глобус – модель Землі. |
|
39 |
|
Рух Землі навколо себе. |
|
40 |
|
Частини доби, їх послідовність. |
|
41 |
|
Вчора, сьогодні, завтра. |
|
42 |
|
Тиждень: назви, послідовність днів тижня. Робочі та вихідні дні. |
|
43 |
|
Рух Землі навколо Сонця. |
|
44 |
|
Залежність змін у живій та неживій природі від діяльності людини. |
|
45 |
|
Сонце. Пори року. |
|
46 |
|
Вода. Властивості води. |
|
47 |
|
Кругообіг води у природі. |
|
48 |
|
Стани води. |
|
49 |
|
Значення води для життя рослин, тварин, людини. |
|
50 |
|
Використання води людиною. Охорона водних ресурсів. |
|
51 |
|
Повітря. |
|
52 |
|
Температура повітря. Термометр. |
|
53 |
|
Рух повітря – вітер. |
|
54 |
|
Значення повітря для життя рослин, тварин, людини. |
|
55 |
|
Пісок, каміння, глина. |
|
56 |
|
Ґрунти. |
|
57 |
|
Жива природа. |
|
58 |
|
Рослини. Користь рослин. |
|
59 |
|
Дерева, кущі, трави. |
|
60 |
|
Різноманітність рослин: дикорослі і культурні. |
|
61 |
|
Органи рослин: корінь, стебло, листя, квітки, плід. |
|
62 |
|
Розвиток рослини. Проростання насіння. Практична робота: посів насіння на підвіконні. |
|
63 |
|
Різноманітність тваринного світу: звірі. |
|
64 |
|
Умови життя рослин. |
|
65 |
|
Різноманітність тваринного світу. Потомство. |
|
66 |
|
Свійські тварини. Зовнішній вигляд. Спосіб життя, добування їжі. |
|
67 |
|
Дикі тварини. Зовнішній вигляд. Спосіб життя, добування їжі. |
|
68 |
|
Охорона диких звірів. Віртуальна екскурсія в зоопарк. |
|
69 |
|
Охорона і збереження природи. Діагностична перевірна робота. |
|
70 |
|
Підсумковий урок за рік. |
|
Трудове навчання
№ |
Дата |
Тема |
Прим |
1 |
|
Змістова лінія «Світ технологій». Робота з глиною, пластиліном, солоним тістом. Організація робочого місця. Правила безпечної праці та санітарно-гігієнічні вимоги. Застосування глини – виготовлення посуду (чайний, столовий, декоративний – кашпо), горщиків, іграшок. Предмети циліндричної форми: кухоль, стакан для олівців. |
|
2 |
|
Засоби праці для роботи з глиною: різак, стека, лінійка. Обробка виробу стекою. Застосування глини – виготовлення горщиків. «Горщики для Маши та Ведмедя». |
|
3 |
|
Стилізовані фігурки птахів, їх пропорції. «Каченятко». |
|
4 |
|
Стилізовані фігурки тварин, їх пропорції. «Поросятко». |
|
5 |
|
Ціле і частини. Оздоблення виробу кольоровим пластиліном. Застосування глини – виготовлення іграшок. «Коник». |
|
6 |
|
Поняття про деталі, частини. З’єднання виліплених деталей в одне ціле способом примазування. «Кошик з грибами». |
|
7 |
|
Макет. Визначення просторового розташування предметів на макеті. Композиція «Лисиця і Іжак». |
|
8 |
|
Просторове розташування деталей на макеті (зліва, справа, посередині, перед, за, біля). Закріплення деталей макета на підставці. Визначення змісту макета. Композиція «Колобок і лисиця» |
|
9 |
|
Робота з природними матеріалами. Робота з природними матеріалами Техніко-технологічні відомості. Засоби праці з природними матеріалами. Закріплення окремих деталей та фігур «Зайченя на підставці». |
|
10 |
|
З'єднання матеріалів за допомогою пластиліну, клею, паличок. Фігурки тварин: заєць із жолудів, паличок, крилаток ясеня. |
|
11 |
|
Властивості природних матеріалів. Панно із різноманітного насіння (соняшника, кавуна, гарбуза, яблук та ін.). |
|
12 |
|
Правила безпечної праці, санітарно-гігієнічні вимоги. «Панно із різноманітного насіння»(соняшника, кавуна, гарбуза, яблук та ін.). |
|
13 |
|
Трудові операції З’єднання деталей клеєм, паличками, пластиліном, нитками. «Каченя з кукурудзяного качана, ялинкової шишки, паличок та гарбузового насіння». |
|
14 |
|
Наклеювання природного матеріалу. «Слоненя з ялинкової шишки, паличок та гарбузового насіння». |
|
15 |
|
Робота з папером. Техніко-технологічні відомості Тематична аплікація: «У зоопарку»
|
|
16 |
|
Інструменти роботи та обробки паперу. Поняття про частини аплікації, деталі та їх кількість, розмір. «Меблі для ляльки» |
|
17 |
|
Витинанки силуетні. «Парасолька» |
|
18 |
|
Оригамі. Складання і вирізування з паперу різних фігур, форм тощо. «Рибка» |
|
19 |
|
Початкові відомості про професію картонажника-палітурника. Повторення: правила користування ножицями. Трудові операції: розмічання паперу і картону за шаблоном. Різання ножицями по лінії розмітки. Наклеювання деталей на основу. «Іграшки з паперу». |
|
20 |
|
Робота з текстильними матеріалами (нитками). Робота з текстильними матеріалами (нитками) Техніко-технологічні відомості. Стібки для шиття та вишивання в ручному виконанні. Голка. Техніка безпеки при користування голкою. Повторення: нитки для шиття. Зразки прямих стібків на тканині, картоні (контури предметів).
|
|
21 |
|
Виконання прямих стібків на тканині (картоні) по проколу, по розмітці на папері. Заправлення нитки в голку. Зав’язування вузлика. |
|
22 |
|
Сільськогосподарські роботи. Осінні квіти. Насіння однолітніх квітів. Період збирання насіння з однолітніх квітів. Збирання насіння. Підготовка насіння до зберігання. Кімнатні рослини. Догляд за кімнатними рослинами. Поливання квітів. |
|
23 |
|
Підготовка та пророщування насіння овочів, квітів. Прийоми висівання насіння у ящики, горщики та у відкритий ґрунт. |
|
24 |
|
Висаджування рослин. Горщики з розсадою. Сільськогосподарське знаряддя: лопата, граблі. Правила безпечного поводження із знаряддями. |
|
25 |
|
Догляд за рослинами. Висадження рослин на грядку. Поливання, підкормка |
|
26 |
|
Змістова лінія «Світ ремесел та декоративно-ужиткове мистецтва» Світ професій. Ознайомлення з традиційними та сучасними ремеслами. Складання мозаїки. Різні види мозаїчних малюнків. Складання дитячої мозаїки. |
|
27 |
|
Створення та оздоблення виробу, застосовуючи технології традиційних ремесел або технік декоративно-ужиткового мистецтва. «Складання мозаїки». |
|
28 |
|
Змістова лінія «Основи конструювання». Види конструювання: з використанням конструктора з дерева, пластика, паперу та ін. Трудові операції: Види конструкторів (набір будівельних кубиків, великий конструктор типу „Лего”, мозаїка, великі пазли). Складання пазлів. |
|
29 |
|
Добір деталей для виготовлення заданої конструкції за зразком, предметною інструкційною картою. З'єднання деталей.. |
|
30 |
|
Способи кріплення деталей. Засоби праці. Складання виробу за зразком. Складання кубиків. |
|
31 |
|
Змістова лінія «Основи побуту». Організація робочого місця. Упорядкування особистих речей (шкільного приладдя). |
|
32 |
|
Сервірування столу до сніданку і вечері. Меню. |
|
33 |
|
Культура поведінки за столом. Сервірування столу до обіду. Столовий посуд. |
|
34 |
|
Страви для гостей. Приготування простих бутербродів, корзиночок. |
|
35 |
|
Підсумковий урок за рік. |
|
Образотворче мистецтво
№ |
Дата |
Тема |
Прим |
1 |
|
Змістова лінія «Художньо-творча діяльність» Використання різних ліній, їх виражальних можливостей, ознайомлення з контурною лінією, мазком, тоном. «Тополі». |
|
2 |
|
Колір як образотворчий засіб. «Сонячний день». |
|
3 |
|
Світлі та темні відтінків основних кольорів: рожевий, голубий, темно-синій, світло-зелений тощо. «На морі». |
|
4 |
|
Особливості предметів та об’єктів квадратної, прямокутної, трикутної, округлої, симетричної форми. «Меблі». |
|
5 |
|
Будова предметів та об’єктів, їх розміри, пропорції та характерні особливості. Основні та другорядні частини предмета. «Меблі». |
|
6 |
|
Простір. Основні просторові орієнтири (ближче, далі, над, під, угорі, унизу, поруч, біля, зліва, справа, посередині, проміж і т.ін.). «На дитячому майданчику». |
|
7 |
|
Рівномірне розташування об’єктів на малюнку, розміщення головного та другорядного. «Подвір’я». |
|
8 |
|
Створення зображень різноманітними засобами і техніками. «Малюнки-відбитки». |
|
9 |
|
Ритм, симетрія (на елементарному рівні). «Яскраві візерунки». |
|
10 |
|
Створення зображень різноманітними засобами і техніками. Графіка. Малювання простим олівцем й маркером. «Чорний котик». |
|
11 |
|
Створення зображень різноманітними засобами і техніками. Малювання кольоровою крейдою. «Веселка». |
|
12 |
|
Створення зображень різноманітними засобами і техніками. Малювання фломастерами. «Папужка». |
|
13 |
|
Дослідження довкілля для створення художніх образів. Екскурсія на шкільне подвір’я. Кольори у природі. |
|
14 |
|
Орієнтування на площині аркуша паперу, у готовій геометричній формі (смузі, квадраті) «Килимок». |
|
15 |
|
Використання образотворчої діяльності для поліпшення психоемоційного стану. Малювання пальчиками. «Кольорові м’ячики». |
|
16 |
|
Використання образотворчої діяльності для поліпшення психоемоційного стану. Малювання пальчиками. «Сніговичок». |
|
17 |
|
Змістова лінія «Сприймання та інтерпретація мистецтва» Аналіз образів довкілля та порівняння з їх художнім трактуванням. Обговорення вражень, емоцій, які вони викликали. Визначення засобів виразності твору. Порівняння геометричних фігур і тіл за формою, розміром, забарвленням. Зафарбовування шаблонів. |
|
18 |
|
Порівняння видів і типів ліній за формою, розміром, забарвленням. «Човник». |
|
19 |
|
Знайомство з видами і жанрами образотворчого мистецтва, їх аналіз та інтерпретація. «Чашечки для Маші і Ведмедя». |
|
20 |
|
Аналіз образів довкілля та порівняння з їх художнім трактуванням. «Подарунок для Мишки». |
|
21 |
|
Аналіз образів довкілля та порівняння з їх художнім трактуванням. «Зимові рукавички». |
|
22 |
|
Знайомство з деякими видами і жанрами образотворчого мистецтва, їх аналіз та інтерпретація. Скульптура. Ліплення. «Фрукти». |
|
23 |
|
Сприймання творів образотворчого мистецтва. Скульптура. Ліплення. «Овочі». |
|
24 |
|
Обговорення вражень, емоцій, які вони викликали. Віртуальна екскурсія до художнього музею. |
|
25 |
|
Добір із запропонованих слів-характеристик (малюнків, піктограм), що співзвучні (відповідають) особистим емоціям та враженням. «Смайлики». |
|
26 |
|
Використання творів образотворчого мистецтва для отримання задоволення. Малювання вушними паличками. «Квітуча вишнева гілочка». |
|
27 |
|
Змістова лінія «Комунікація через мистецтво» Презентація та характеристика власних творчих досягнень. «У лісі». |
|
28 |
|
Участь у шкільній мистецькій виставці. «Смайлики». |
|
29 |
|
Ознайомлення і упровадження правил творчої співпраці, взаємодії, комунікації. Малювання в парі з вчителем. «Намисто». |
|
30 |
|
Презентація та характеристика власних творчих досягнень. «Сонечко» |
|
31 |
|
Участь у шкільній виставці «Вишиванка». |
|
32 |
|
Презентація та характеристика власних творчих досягнень. «Смугастий котик». |
|
33 |
|
Презентація та характеристика власних творчих досягнень. «Кошик з яблуками». |
|
34 |
|
Презентація та характеристика власних творчих досягнень. «Кавун». |
|
35 |
|
Підсумковий урок за рік. |
|
Музичне мистецтво
№ |
Дата |
Тема |
Прим |
1 |
|
«Основні музичні жанри» Засоби музичної виразності. Поспівки «Бім-бом», «В нашім класі». |
|
2 |
|
Головні ознаки найпростіших типів музики – пісні. Поспівки «Бім-бом», «В нашім класі». |
|
3 |
|
Головні ознаки танцю. Виконання ритмічно-танцювальних рухів. Поспівки «В нашім класі», «Дзвонить дзвінок». |
|
4 |
|
Головні ознаки маршу. Виконання ритмічно-танцювальних рухів. Поспівки «В нашім класі», «Дзвонить дзвінок». |
|
5 |
|
Музика народна. Виконання ритмічно-танцювальних рухів. Українські народні танці,«Поліська полька». |
|
6 |
|
Музика композиторська. Виконання ритмічно-танцювальних рухів. поспівки «Бім-бом», «В нашім класі», «Дзвонить дзвінок». |
|
7 |
|
Народна музика: пісні й танці України. Виконання ритмічно-танцювальних рухів. Українська народна пісня, «Ходить гарбуз по городу». |
|
8 |
|
Дитяча опера. |
|
9 |
|
Втілення в музиці різних дитячих образів – музика в мультиплікації. Українська народна пісня, «Ходить гарбуз по городу». |
|
10 |
|
Музичні інструменти у створенні різноманітних характерів музики (фортепіано, баян). Музикування на дитячих музичних інструментах. «Наша Україна», М.Катричко, В.Кленець. |
|
11 |
|
Музичні інструменти у створенні різноманітних характерів музики (сопілка, бандура). Музикування на дитячих музичних інструментах. «Наша Україна», М.Катричко, В.Кленець. |
|
12 |
|
Музичні інструменти у створенні різноманітних характерів музики (бубон, маракаси). Музикування на дитячих музичних інструментах. «Ой, хто, хто Миколая любить!». |
|
13 |
|
Елементи музичної мови: мелодія, тембр. «Ой, хто, хто Миколая любить!». |
|
14 |
|
Виконання пісень різного характеру. Виконання ритмічно-танцювальних рухів. «Добрий вечір тобі …». |
|
15 |
|
Створення темброво-ритмічних супроводів до пісень. Н. Май «Падіє сніжок» |
|
16 |
|
Створення темброво-ритмічних супроводів до танців. «Колядин, колядин, я у батька один». |
|
17 |
|
Пластичне інтонування і дитяча гра. «Колядин, колядин, я у батька один». |
|
18 |
|
«Пісенність, танцювальність, маршовість» Пісня, як основний тип музики. «Щедрик», М.Леонтович; |
|
19 |
|
Танець, як основний тип музики. Виконання ритмічно-танцювальних рухів. Я.Степовий, «Сніжинки». |
|
20 |
|
Марш , як основний тип музики. Музикування на дитячих музичних інструментах. «Гоп-гоп», В.Верховинець. |
|
21 |
|
Різноманітність характерів музики. Виконання ритмічно-танцювальних рухів. Я.Степовий, «Сніжинки». |
|
22 |
|
Виражально-зображувальні можливості пісні. Н. Май «Мій букварик». |
|
23 |
|
Виражально-зображувальні можливості танцю. Виконання ритмічно-танцювальних рухів. Н. Май «Рідна хата». |
|
24 |
|
Виражально-зображувальні можливості маршу. Музикування на дитячих музичних інструментах. «Гоп-гоп», В.Верховинець. |
|
25 |
|
Зображення музикою різноманітних рухів. Виконання ритмічно-танцювальних рухів. Н. Май «Пісня про тата». |
|
26 |
|
Зображення музикою певних життєвих подій. Музикування на дитячих музичних інструментах. Н. Май. «Мамин день». |
|
27 |
|
Зображення музикою різноманітних картин природи, звукових сигналів. «Бібіка». |
|
28 |
|
Виконання скоромовок та пісень різного емоційного змісту і характеру. «Ходить квочка коло кілочка». |
|
29 |
|
Виконання пісень різного емоційного змісту і характеру. Н. Май «Свято казки». |
|
30 |
|
Створення темброво-ритмічних супроводів до пісень. Музикування на дитячих музичних інструментах. Н. Май «Руки підіймайте». |
|
31 |
|
Музикування «Кіт Опанас». |
|
32 |
|
Пластичне інтонування характеру музики, виконання ритмічно-танцювальних рухів. Н. Май «Пісня про кульбабу». |
|
33 |
|
Пластичне інтонування характеру музики, виконання ритмічно-танцювальних рухів.Н. Май «Веселка». |
|
34 |
|
Пластичне інтонування характеру музики, виконання ритмічно-танцювальних рухів. Н. Май «Веселка». Повторення. |
|
35 |
|
Підсумковий урок. |
|