Матеріал розрахований для учнів загальноосвітніх шкіл. Розподіл годин (2 години на тиждень) зроблений з урахуванням виокремлення ритмічного виховання як окремого предмету (1 година на тиждень).
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Заступник директора з НВР Директор ЗОШ № 11
____________ ____________
«____»_____________2019р. «____»_____________2019р.
Календарне планування уроків фізичної культури для учнів 3-го класу на І - ІІ семестр 2018-2019 н.р.
Програма «Фізична культура» для учнів 1-4 класів розроблена за моделлю «на база стандартів» відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 462 від 20.04.2011р.
Вчитель фізичної культури: Гончарова Наталія Андріївна.
Орієнтовна сітка розподілу програмового матеріалу в навчальних годинах для уроків фізичної культури на 2018-2019 навчальний рік.
Розділ, тема |
Кількість годин |
І. Основи знань з фізичної культури |
3 |
ІІ. Способи фізкультурної діяльності: - Вправи для оволодіння навичками пересувань; - Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики; - Вправи для опанування навичками оволодіння м’ячем; - Стрибкові вправи; - Ігри для активного відпочинку; - Вправи для розвитку фізичних якостей; - Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості. - Орієнтовні показники динаміки змін розвитку фізичних якостей учнів.
|
15 12
14 10 14 У змісті відповідних розділів програми, на всіх уроків
2
|
Резерв часу |
На розсуд вчителя |
Усього |
70 |
Календарне планування уроків фізичної культури на І семестр
№ |
Зміст уроку |
|
дата |
3-а |
Корекційна дата |
||
1 |
ВСТУПНИЙ ІНСТРУКТАЖ З ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС УРОКІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. СИМВОЛИ, РИТУАЛИ І ЦЕРЕМОНІЇ ОЛІМПІЙСЬКИХ ІГОР. РУХОВИЙ РЕЖИМ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ТА ЙОГО ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ПРАВИЛЬНОЇ ПОСТАВИ. |
|
|
2 |
ФІЗИЧНІ НАВАНТАЖЕННЯ ТА РЕАКЦІЯ НА НИХ СЕРЦЕВИХ СКОРОЧЕНЬ. ДИХАННЯ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ. ОСНОВНІ ПРАВИЛА ЗАГАРТУВАННЯ. |
|
|
3 |
ПРАВИЛА РУХЛИВИХ ІГОР ТА БЕЗПЕКИ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ПІД ЧАС САМОСТІЙНИХ ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНИМИ ВПРАВАМИ. |
|
|
№ |
Зміст уроку |
|
дата |
3-а |
Корекційна дата |
||
1 |
ПЕРВИННИЙ ІНСТРУКТАЖ З ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ВПРАВ ДЛЯ ОВОЛОДІННЯ НАВИЧКАМИ ПЕРЕСУВАНЬ. ХОДЬБА ПО ДІАГОНАЛІ, ХОДЬБА ЗІ ЗМІНОЮ ЧАСТОТИ І ДОВЖИНИ КРОКУ, ХОДЬБА ЗІ ЗМІНОЮ НАПРЯМКУ ЗА ЗВУКОВИМ СИГНАЛОМ, З |
|
|
|
ПРИСКОРЕННЯМ ТА УПОВІЛЬНЕННЯМ. |
|
|
2 |
ХОДЬБА ПО ПІДВИЩЕНІЙ ТА ОБМЕЖЕНІЙ ОПОРІ (ГІМНАСТИЧНА ЛАВА, НИЗЬКА КОЛОДА) З ВИСОКИМ ПІДНІМАННЯМ СТЕГНА, З ПЕРЕСТУПАННЯМ ПРЕДМЕТІВ, ПРИСТАВНИМ КРОКОМ ПРАВИМ ТА ЛІВИМ БОКОМ, З ПРИСІДАННЯМИ ТА ПОВОРОТАМИ ПЕРЕСТУПАННЯМ З РІЗНИМ ПОЛОЖЕННЯМИ РУК. |
|
|
3 |
Біг «протиходом», «змійкою», по діагоналі, біг з різних вихідних положень (сидячи, лежачи, з високого старту) |
|
|
4 |
Біг з подоланням перешкод (умовна канава, шириною до 1м, бар’єр, висотою до 50 см, лабіринт тощо). |
|
|
5 |
Човниковий біг 4*9 м. |
|
|
6 |
Біг зі зміною швидкості та напрямку за звуковим сигналом |
|
|
7 |
Біг до 30 м. |
|
|
8 |
Рівномірний біг почергово з ходьбою до 1200м. |
|
|
9 |
Рівномірний біг до 900м. |
|
|
10 |
Лазіння по похилій гімнастичній лаві (кут нахилу 45 градусів) однойменним та різнойменними способами. |
|
|
11 |
Лазіння по гімнастичній стінці однойменним та різнойменними способами (вгору, вниз, по діагоналі,праворуч, ліворуч, на різній висоті) |
|
|
12 |
Лазіння по гімнастичній стінці з переходом на похилу гімнастичну лаву і навпаки. |
|
|
13 |
Лазіння по гімнастичній стінці з вантажем на голові (мішечки, картонні квадрати тощо). |
|
|
14 |
Лазіння по канату, закріпленому над похилою гімнастичною лавою (лежачи на спині на похилій лаві), захват канату ногами у положенні сидячи |
|
|
15 |
Перелізання через перешкоди, висотою до 100 см, подолання лазінням, перелітанням та під повзанням смуги із 3-5 перешкод |
|
|
№ |
Зміст уроку |
дата |
|
3-а |
Корекційна дата |
||
1 |
ПЕРВИННИЙ ІНСТРУКТАЖ З ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ РУХІВ З ЕЛЕМЕНТАМИ ГІМНАСТИКИ. ОРГАНІЗОВУЮЧИ ВПРАВИ: ПЕРЕШИКУВАННЯ ІЗ КОЛОДИ ПО ОДНОМУ В КОЛОНУ ПО ТРИ, ЧОТИРИ, СПОСОБОМ ПОСЛІДОВНИХ ПЕРЕВОРОТІВ ЛІВОРУЧ. ЗАГАЛЬНОРОЗВИВАЮЧІ ВПРАВИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРАВИЛЬНОЇ ПОСТАВИ З ГІМНАСТИЧНИМИ ПАЛИЦЯМИ. |
|
|
2 |
ПЕРЕШИКУВАННЯ ІЗ ОДНІЄЇ ШЕРЕНГИ УСТУПАМИ ЗА РОЗРАХУНКОМ НА 9,6,3, НА МІСЦІ; ЗАГАЛЬНОРОЗВИВАЮЧІ ВПРАВИ ДЛЯ ПРОФІЛАКТИКИ ПЛОСКОСТОПОСТІ. |
|
|
3 |
Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики з предметами. Положення тіла у просторі, сіди – нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг. |
|
|
4 |
Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предметів. Положення тіла у просторі, перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні |
|
|
5 |
Комплекс фізкультурних пауз та фізкультурних хвилинок. Виси та упори – згинання розгинання рук в упорі на стегнах, в упорі лежачи. |
|
|
6 |
Виси та упори – перехід з упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор лежачи боком і навпаки, упор на перекладині. |
|
|
7 |
Виси та упори – із упору на низькій перекладині обертаючись вперед, перехід у вис присівши. |
|
|
8 |
Виси та упори – із упору на низькій перекладині зіскок махом назад; підтягування у висі лежачи. |
|
|
9 |
Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши. |
|
|
10 |
Елементи акробатики: два перекиди вперед злитно. |
|
|
11 |
Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи. |
|
|
12 |
Вправи на релаксацію: «Дощ у лісі». |
|
|
Визначення динаміки змін показників розвитку фізичних якостей (2 години)
№ |
Зміст уроку |
дата |
|
3-а |
Корекційна дата |
||
1 |
Спринтерський біг до 30 м. |
|
|
2 |
Стрибки у довжину з місця. |
|
|
Календарне планування уроків фізичної культури на ІІ семестр Для учнів 3-го класу.
№ |
Зміст уроку |
|
дата |
3-а |
Корекційна дата |
||
1 |
ПЕРВИННИЙ ІНСТРУКТАЖ З ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ВПРАВ ДЛЯ ОПАНУВАННЯ НАВИЧКАМИ ОВОЛОДІННЯ М’ЯЧЕМ. ПІДКИДАННЯ М’ЯЧА ПІД ЧАС ХОДЬБИ ПОЧЕРГОВО ЛІВОЮ І ПРАВОЮ РУКОЮ. |
|
|
2 |
ІЗ ПОЛОЖЕННЯ СТОЯЧИ СПИНОЮ ДО СТІНИ, КИДКИ М’ЯЧА У СТІНУ |
|
|
3 |
кидки м’яча у стіну, повертаючись праворуч (ліворуч), з наступним його ловінням |
|
|
4 |
перекидання м’яча правою рукою в ліву через плече за спиною |
|
|
5 |
метання м’яча “із-за спини через плече”, стоячи на одному, двох колінах |
|
|
6 |
метання м’яча “із-за спини через плече” на дальність з місця, у вертикальну ціль (мішень 1х1 м) на висоті 3 м з відстані 8-10 м |
|
|
7 |
метання м’яча у горизонтальну ціль (ширина 1,5 м) з відстані 10-12 м |
|
|
8 |
тримання баскетбольного м’яча, передачі м’яча двома руками від грудей на місці; ловіння м’яча |
|
|
9 |
передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги |
|
|
10 |
ведення м’яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою |
|
|
11 |
удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у вертикальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м) |
|
|
12 |
удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у горизонтальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м) |
|
|
13 |
ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок; вкидання м’яча в ноги партнеру з місця |
|
|
14 |
жонглювання м’ячем (хлопці), повітряною кулькою (дівчата);
|
|
|
№ |
Зміст уроку |
|
дата |
3-а |
Корекційна дата |
||
1 |
ПЕРВИННИЙ ІНСТРУКТАЖ З ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС СТРИБКОВИХ ВПРАВ. СТРИБКИ ЗІ СКАКАЛКОЮ НА ОДНІЙ, ДВОХ НОГАХ. |
|
|
2 |
СТРИБКИ ЗІ СКАКАЛКОЮ ОБЕРТАЮЧИ СКАКАЛКУ ВПЕРЕД І НАЗАД |
|
|
3 |
Стрибки у висоту з прямого розбігу (через гумову мотузку) способом “зігнувши ноги” з 5-7 кроків розбігу |
|
|
4 |
Стрибки вгору поштовхом однієї та двох ніг з діставанням підвішених предметів |
|
|
5 |
Застрибування на м’які перешкоди (гімнастичні мати, висотою до 80 см) |
|
|
6 |
Стрибки у довжину з місця |
|
|
7 |
Стрибки у довжину з розбігу 5-7 кроків способом “зігнувши ноги” |
|
|
8 |
Стрибки у довжину з розбігу 5-7 кроків способом “зігнувши ноги” |
|
|
9 |
Стрибки “у кроці |
|
|
10 |
Стрибки “по купинах”
|
|
|
№ |
Зміст уроку |
|
дата |
3-а |
Корекційна дата |
||
1 |
ПЕРВИННИЙ ІНСТРУКТАЖ З ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ІГР ДЛЯ АКТИВНОГО ВІДПОЧИНКУ. ГРА “ВГАДАЙ, ЧИЙ ГОЛОС?” |
|
|
2 |
ГРА «ЖИВА СКУЛЬПТУРА»; “У РІЧКУ, ГОП!” |
|
|
3 |
Гра “Гуси-лебеді”, «Кульку за смугу» |
|
|
4 |
Гра “Квач”,“Запорожець на Січі» |
|
|
5 |
Гра “Команда швидконогих”,“Переправа через річку” |
|
|
6 |
Гра “Білі ведмеді”, “Горішки”. |
|
|
7 |
Гра “Попади в ціль!”, |
|
|
8 |
Гра “Передав – сідай!”, “Наввипередки за м’ячем” |
|
|
9 |
Гра «Грай та не втрачай», «Найкраща пара» |
|
|
10 |
Гра «Лісова стежинка», «Веселі горобчики» |
|
|
11 |
Гра «Влуч у відро!», «Біг по слідах» |
|
|
12 |
Гра «Захист фортеці» |
|
|
13 |
Гра «Швидкі та влучні» |
|
|
14 |
Гра “Зустрічна естафета” |
|
|