Календарне планування уроків фізики для 9 класу. План складено відповідно до програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом базової і повної середньої освіти) . Київ: Видавничий дім «Освіта», 2013рік. Затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Номер уроку в черзі |
Номер уроку в темі |
Дата
|
Тема уроку |
|
|
||||
9-А
|
9-Б |
|
Кількість годин |
Примітки |
|||||
|
|
|
|
Розділ1. МАГНІТНІ ЯВИЩА(18 год)
|
|
|
|||
1 |
1 |
|
|
Магнітні явища. Постійні магніти, взаємодія магнітів. Дослід Ерстеда. Магнітне поле.
|
1 |
|
|||
2 |
2 |
|
|
Індукція магнітного поля. Магнітне поле Землі. |
1 |
|
|||
3 |
3 |
|
|
Магнітне поле провідника зі струмом. Дія магнітного поля на провідник зі струмом. |
1 |
|
|||
4 |
4 |
|
|
Розв’язування задач. |
1 |
|
|||
5 |
5 |
|
|
Сила Ампера. |
1 |
|
|||
6 |
6 |
|
|
Магнітні властивості речовин та їх застосування. Гіпотеза Ампера |
1 |
|
|||
7 |
7 |
|
|
Електромагніти. Магнітна левітація. |
1 |
|
|||
8 |
8 |
|
|
Лабораторна робота № 1. Складання та випробування електромагніту. |
1 |
|
|||
9 |
9 |
|
|
Розв’язування задач. |
1 |
|
|||
10 |
10 |
|
|
Електродвигуни, гучномовці. Електровимірювальні прилади. |
1 |
|
|||
11 |
11 |
|
|
Явище електромагнітної індукції. Досліди Фарадея. |
1 |
|
|||
12 |
12 |
|
|
Розв’язування задач. |
1 |
|
|||
13 |
13 |
|
|
Індукційний електричний струм. |
1 |
|
|||
14 |
14 |
|
|
Розв’язування задач. |
1 |
|
|||
15 |
15 |
|
|
Лабораторна робота № 2. Спостереження явища електромагнітної індукції. |
1 |
|
|||
16 |
16 |
|
|
Генератори індукційного струму. Промислові джерела електричної енергії. |
1 |
|
|||
17 |
17 |
|
|
Навчальний проект «Електромагніти та їх використання», «Вплив магнітних полів на людину». |
1 |
|
|||
18 |
18 |
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань. Тематична№1 |
1 |
|
|||
|
|
|
|
Розділ2. СВІТЛОВІ ЯВИЩА ( 19 год) |
|
|
|||
19 |
1 |
|
|
Світлові явища. Швидкість поширення світла. Світловий промінь. |
1 |
|
|||
20 |
2 |
|
|
Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення. |
1 |
|
|||
21 |
3 |
|
|
Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало. |
1 |
|
|||
22 |
4 |
|
|
Лабораторна робота № 3. Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала. |
1 |
|
|||
23 |
5 |
|
|
Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла. |
1 |
|
|||
24 |
6 |
|
|
Лабораторна робота № 4. Дослідження заломлення світла. |
1 |
|
|||
25 |
7 |
|
|
Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів. |
1 |
|
|||
26 |
8 |
|
|
Розв’язок задач |
1 |
|
|||
27 |
9 |
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань. Тематична№2 |
1 |
|
|||
28 |
10 |
|
|
Лінзи. Оптична сила й фокусна відстань лінзи. |
1 |
|
|||
29 |
11 |
|
|
Формула тонкої лінзи. |
1 |
|
|||
30 |
12 |
|
|
Розв’язок задач |
1 |
|
|||
31 |
13 |
|
|
Отримання зображень за допомогою лінзи. |
1 |
|
|||
32 |
14 |
|
|
Лабораторна робота № 5. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи. |
1 |
|
|||
33 |
15 |
|
|
Найпростіші оптичні прилади. Окуляри. |
1 |
|
|||
34 |
16 |
|
|
Око як оптичний прилад. Зір і бачення. Вади зору та їх корекція. |
1 |
|
|||
35 |
17 |
|
|
Контрольна робота №1
|
1 |
|
|||
36 |
18 |
|
|
Навчальний проект «Значення зору в житті людини» |
1 |
|
|||
37 |
19 |
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань. Тематична№3 |
1 |
|
|||
|
|
|
|
Розділ 3. МЕХАНІЧНІ ТА ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ХВИЛІ (9 год) |
|
|
|||
38 |
1 |
|
|
Виникнення і поширення механічних хвиль. |
1 |
|
|||
39 |
2 |
|
|
Звукові хвилі. Швидкість поширення звуку, довжина і частота звукової хвилі. |
1 |
|
|||
40 |
3 |
|
|
Гучність звуку та висота тону. Інфра- та ультразвуки. |
1 |
|
|||
41 |
4 |
|
|
Лабораторна робота № 6. Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів |
1 |
|
|||
42 |
5 |
|
|
Електромагнітне поле і електромагнітні хвилі. Швидкість поширення, довжина і частота електромагнітної хвилі. |
1 |
|
|||
43 |
6 |
|
|
Залежність властивостей електромагнітних хвиль від частоти. Шкала електромагнітних хвиль. |
1 |
|
|||
44 |
7 |
|
|
Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку та комунікацій. |
1 |
|
|||
45 |
8 |
|
|
Навчальний проект «Вплив вібрацій і шумів на живі організми» |
1 |
|
|||
46 |
9 |
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань. Тематична№4 |
1 |
|
|||
|
|
|
|
Розділ 4 . ФІЗИКА АТОМА ТА АТОМНОГО ЯДРА. ФІЗИЧНІ ОСНОВИ АТОМНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ (13 год) |
|
|
|||
47 |
1 |
|
|
Сучасна модель атома. Досліди Резерфорда. Протонно-нейтронна модель ядра атома. |
1 |
|
|||
48 |
2 |
|
|
Ядерні сили. Ізотопи. Використання ізотопів. |
|
|
|||
49 |
3 |
|
|
Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання, їхня фізична природа і властивості. |
1 |
|
|||
50 |
4 |
|
|
Період піврозпаду радіонукліда. |
|
|
|||
51 |
5 |
|
|
Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон |
1 |
|
|||
52 |
6 |
|
|
Дозиметри. Біологічна дія радіоактивного випромінювання.
|
1 |
|
|||
52 |
7 |
|
|
Поділ важких ядер. Ланцюгова ядерна реакція поділу. |
1 |
|
|||
53 |
8 |
|
|
Ядерний реактор. Атомні електростанції. Атомна енергетика України. |
1 |
|
|||
54 |
9 |
|
|
Термоядерні реакції. Енергія Сонця й зір. |
1 |
|
|||
55-56 |
10-11 |
|
|
Розв’язок задач |
2 |
|
|||
58 |
12 |
|
|
Навчальний проект «Екологічні проблеми атомної енергетики» |
1 |
|
|||
59 |
13 |
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань. Тематична№5 |
1 |
|
|||
|
|
|
|
Розділ 5.РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ (43 год) |
|
|
|||
60-61 |
1-2 |
|
|
Рівноприскорений рух. Прискорення.
|
2 |
|
|||
62-63 |
3-4 |
|
|
Графіки прямолінійного рівноприскореного руху. |
2 |
|
|||
64 |
5 |
|
|
Розв’язок задач |
1 |
|
|||
65-66 |
6-7 |
|
|
Інерціальні системи відліку. Закони Ньютона.
|
2 |
|
|||
67 |
8 |
|
|
Розв’язок задач |
1 |
|
|||
68 |
9 |
|
|
Закон всесвітнього тяжіння.
|
1 |
|
|||
69 |
10 |
|
|
Прискорення вільного падіння. |
1 |
|
|||
70-71 |
11-12 |
|
|
Рух тіла під дією сили тяжіння. |
2 |
|
|||
72 |
13 |
|
|
Розв’язування задач. |
1 |
|
|||
73 |
14 |
|
|
Рух тіла під дією кількох сил у вертикальному напряму |
1 |
|
|||
74-75 |
15-16 |
|
|
Рух тіла під дією кількох сил у горизонтальному напряму |
2 |
|
|||
76 |
17 |
|
|
Рух тіла під дією кількох сил по похилій площині |
1 |
|
|||
77-78 |
18-19 |
|
|
Розв’язок задач |
2 |
|
|||
79 |
20 |
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань. Тематична№6 |
1 |
|
|||
80 |
21 |
|
|
Взаємодія тіл. Імпульс. |
1 |
|
|||
81 |
22 |
|
|
Закон збереження імпульсу. |
1 |
|
|||
82 |
23 |
|
|
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики.
|
1 |
|
|||
83 |
24 |
|
|
Розв’язування задач. |
1 |
|
|||
84 |
25 |
|
|
Застосування законів збереження енергії й імпульсу в механічних явищах.
|
1 |
|
|||
85 |
26 |
|
|
Лабораторна робота № 7. Вивчення закону збереження механічної енергії. |
1 |
|
|||
86 |
27 |
|
|
Фундаментальні взаємодії в природі. |
1 |
|
|||
87 |
28 |
|
|
Межі застосування фізичних законів і теорій. |
1 |
|
|||
88 |
29 |
|
|
Фундаментальний характер законів збереження в природі.
|
1 |
|
|||
89 |
30 |
|
|
Прояви законів збереження в теплових, електромагнітних, ядерних явищах.
|
1 |
|
|||
90 |
31 |
|
|
Еволюція фізичної картини світу.
|
1 |
|
|||
91 |
32 |
|
|
Вплив фізики на суспільний розвиток та науково-технічний прогрес |
1 |
|
|||
92-93 |
33-34 |
|
|
Розв’язування задач. |
2 |
|
|||
94 |
35 |
|
|
Контрольна робота №2 |
1 |
|
|||
95 |
36 |
|
|
Фізика і проблеми безпеки життєдіяльності людини. |
1 |
|
|||
96 |
37 |
|
|
Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії. |
1 |
|
|||
97 |
38 |
|
|
Альтернативні джерела енергії. |
1 |
|
|||
98-101 |
39-42 |
|
|
Навчальний проект «Досягнення України в освоєнні космосу», «Реактивний рух в природі й техніці». |
4 |
|
|||
102 |
43 |
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань. Тематична№7 |
1 |
|
|||
103-105 |
|
|
|
Резерв |
3 |
|
|||