Історія України. Всесвітня історія 6 клас
№ п/п |
Дата |
Зміст навчально- пізнавальної діяльності
|
Тема І. ВСТУП. ПОВТОРЕННЯ |
||
|
|
Повторення. Що вивчає наука історія |
|
|
Історична періодизація: світ і Україна. Що вивчає історія стародавнього світу. |
|
|
Як виникли системи літочислення. |
|
|
Лічба часу в історії первісної доби та стародавнього світу. |
|
|
Хронологічні задачі |
|
|
Джерела з історії первісності та стародавнього світу |
Тема ІІ. ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ У ПЕРВІСНІ ЧАСИ |
||
|
|
Поява і розселення людей на планеті Земля |
|
|
Кам’яний вік в історії людства |
|
|
Кам’яний вік в історії людства |
|
|
Міні-проєкт “Потреби первісної людини” |
|
|
Поява і розселення людей на теренах України. |
|
|
Практичне заняття Стоянки і поселення первісної людини (робота з картою та ілюстраціями) |
|
|
Неолітична революція та початок обробки металів. |
|
|
Спільноти землеробів і скотарів на українських землях. |
|
|
Спільноти землеробів і скотарів на українських землях. Проєкт «Спадщина Трипільської культури» |
|
|
Форми організації первісних спільнот. |
|
|
Релігійні вірування та культура первісної доби. |
|
|
Узагальнення до теми «Життя людей у первісні часи» |
Тема ІІІ. ЦИВІЛІЗАЦІЇ СТАРОДАВНЬОГО СХОДУ |
||
|
|
Цивілізаційні центри Стародавнього Сходу в часі й просторі. |
|
|
Цивілізації річкових долин. Єгипет |
|
|
Держави Стародавнього Сходу на лінії часу. Шумер та Аккад |
|
|
Держави Стародавнього Сходу на лінії часу. Месопотамія: Вавилон, Ассирія, Персія |
|
|
Держави Стародавнього Сходу на лінії часу. Ізраїль і Юдея |
|
|
Держави Стародавнього Сходу на лінії часу. Індія та Китай |
|
|
Влада і суспільство в державах Стародавнього Сходу. |
|
|
Практичне заняття. Закони Хаммурапі |
|
|
Родина і виховання дітей. Становище жінки в суспільствах Стародавнього сходу. |
|
|
Міфологія та релігійні вірування народів Стародавнього Сходу. |
|
|
Поява монотеїстичних релігій. Юдаїзм. Буддизм. Конфуціанство. |
|
|
Культурні надбання Стародавнього Сходу. |
|
|
Культурні надбання Стародавнього Сходу. |
|
|
Творчий проєкт «Сторінка видатного діяча Стародавнього Сходу в соціальній мережі Facebook (Instagram)». |
Тема ІІІ. ДАВНЯ ГРЕЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ |
||
|
|
Природа і населення Давньої Греції |
|
|
Мінойська та ахейська Греція. |
|
|
Давньогрецький поліс. Велика грецька колонізація. Еллінізм |
|
|
Афіни – батьківщина демократії. |
|
|
«Золотий вік» Афін за Перикла. |
|
|
Практичне заняття. Вчимося складати історичний портрет. Перікл |
|
|
Стародавня Спарта – приклад олігархічної держави. |
|
|
Персько-грецькі війни. |
|
|
Персько-грецькі війни. |
|
|
Утворення імперії Александра Македонського. |
|
|
Проєкт. Створення соціальної сторінки Александра Македонського |
|
|
Традиції та повсякденне життя в Давній Греції. Родина та виховання дітей |
|
|
Грецька релігія та міфологія. Олімпійські ігри. |
|
|
Культура Давньої Греції та еллінізму |
|
|
Ілюстрований проєкт “Антична традиція в культурі нащадків” |
|
|
Античні міста-держави — осередки давньогрецької цивілізації на теренах України |
|
|
Кіммерійці на території України. Створення хронологічної таблиці |
|
|
Скіфи на теренах України. |
|
|
Сармати на території України. |
|
|
Узагальнення до теми «Цивілізації стародавнього Сходу» |
Тема ІV. ДАВНІЙ РИМ ТА ЙОГО СУСІДИ |
||
|
|
Природа і населення давньої Італії. Виникнення міста Рима в Італії. |
|
|
Давній Рим: від царства до республіки. Римське право |
|
|
Воєнна експансія Риму. Військова справа в Давньому Римі. |
|
|
Рим: від республіки до імперії. Юлій Цезар та Октавіан Август |
|
|
Рим: від республіки до імперії. Юлій Цезар та Октавіан Август |
|
|
Практичне заняття. Історичний портрет Юлія Цезаря |
|
|
Римська імперія: від розквіту до поділу |
|
|
Родина і виховання у Давньому Римі. Повсякденне життя |
|
|
Релігія у Давньому Римі |
|
|
Культура у Давньому Римі |
|
|
Велике переселення народів та падіння Західної Римської імперії. |
|
|
Поява слов’ян на історичній арені |
|
|
Як жили давні слов’яни |
|
|
Відвідування історико-етнографічного музею |
|
|
Творчий проєкт. Давні слов’яни у рідному краї |
|
|
Узагальнення до теми «Давній Рим та його сусіди» |
|
|
Внесок цивілізацій стародавнього світу в історію людства |
|
|
Підсумковий урок |