Календарне планування
уроків курсу «Я досліджую світ» у 2 класі
підручник «Я досліджую світ» Автори: : Т.В. Воронцова, В.С. Пономаренко
Всього за рік 105 год, 3 години на тиждень
№ з/п уроку |
Кільк годин у темі |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Знову разом |
||||
1 |
1 |
Зміни упродовж літа |
|
|
2 |
2 |
Зміни у нашому житті |
|
|
3 |
3 |
Шкільні правила (правила класу, правила евакуації) |
|
|
Безпека на дорогах |
||||
4 |
1 |
Дороги: тоді й зараз |
|
|
5 |
2 |
На перехресті |
|
|
6 |
3 |
Водії та пішоходи |
|
|
Бережемо здоров’я |
||||
7 |
1 |
Корисні та шкідливі звички |
|
|
8 |
2 |
Режим дня і здоров'я |
|
|
9 |
3 |
Здоровий сніданок |
|
|
10 |
4 |
Діагностувальна робота № 1 |
|
|
Наша планета Земля |
||||
11 |
1 |
Наша планета |
|
|
12 |
2 |
Повітря – «ковдра» Землі |
|
|
13 |
3 |
Погода і клімат |
|
|
Головне про Африку |
||||
14 |
1 |
Рекорди Африки |
|
|
15 |
2 |
Пустеля Сахара |
|
|
16 |
3 |
Тварини-рекордсмени |
|
|
Стародавній Єгипет |
||||
17 |
1 |
Єгипет – інженерна спеціалізація |
|
|
18 |
2 |
Фараони і піраміди |
|
|
19 |
3 |
Медицина і побут у Стародавньому Єгипті |
|
|
Кенія – земля масаїв |
||||
20 |
1 |
Знайомство з Кенією |
04 |
|
21 |
2 |
Плем’я масаїв |
05.11 |
|
22 |
3 |
Тварини Кенії |
06 |
|
Південна Африка і Мадагаскар |
||||
23 |
1 |
Південно-Африканська Республіка |
09 |
|
24 |
2 |
Пам’ятки Південної Африки |
11 |
|
25 |
3 |
Рослини і тварини Південної Африки |
12 |
|
26 |
4 |
Діагностувальна робота № 2 |
16 |
|
Головне про Азію |
||||
27 |
1 |
Рекорди Азії |
18 |
|
28 |
2 |
Підкорюємо гірські вершини |
19 |
|
29 |
3 |
Тварини Азії |
23 |
|
Подорож до Японії та Китаю |
||||
30 |
1 |
Піднебесна імперія |
|
|
32 |
2 |
Країна, де сходить сонце |
|
|
33 |
3 |
Рослини Китаю та Японії |
|
|
Великий шовковий шлях |
||||
34 |
1 |
Стародавня Азія |
|
|
35 |
2 |
Медицина Персії |
|
|
36 |
3 |
Яка вона, Індія |
|
|
Головне про Європу |
||||
37 |
1 |
Рекорди Європи |
|
|
38 |
2 |
Тварини Європи |
|
|
39 |
3 |
Європейська спільнота держав |
|
|
Вивчаємо історію Південної Європи |
||||
40 |
1 |
Стародавня Греція – батьківщина Олімпійських ігор |
|
|
41 |
2 |
Водні процедури у Стародавньому Римі |
|
|
42 |
3 |
Зимові свята в Італії |
|
|
Пам’ятки Центральної Європи |
||||
43 |
1 |
Альпи – найвищі гори Європи |
|
|
44 |
2 |
Європейські традиції захисту довкілля |
|
|
45 |
3 |
Богемія: як виготовляють скло |
|
|
46 |
4 |
Діагностувальна робота № 3 |
|
|
47 |
5 |
Підсумковий урок за І семестр |
|
|
Різдво у Північній Європі |
||||
48 |
1 |
Королівство Велика Британія |
|
|
49 |
2 |
Різдво за полярним колом |
|
|
50 |
3 |
Лапландія – батьківщина Санта Клауса |
|
|
Головне про Арктику і Антарктику |
||||
51 |
1 |
Неймовірні Арктика та Антарктика |
|
|
52 |
2 |
Льодовики та айсберги |
|
|
53 |
3 |
Зимові явища |
|
|
Досліджуємо Арктику |
||||
54 |
1 |
Головне про Арктику |
|
|
55 |
2 |
Мешканці Арктики |
|
|
56 |
3 |
Арктика та золота лихоманка |
|
|
Досліджуємо Антарктику |
||||
57 |
1 |
Рекорди Антарктики |
|
|
58 |
2 |
Дослідження Антарктики |
|
|
59 |
3 |
Символи Антарктики |
|
|
Головне про Південну Америку |
||||
60 |
1 |
Рекорди Південної Америки |
|
|
61 |
2 |
Рослини Південної Америки |
|
|
62 |
3 |
Тварини-рекордсмени |
|
|
Досліджуємо Бразилію |
||||
63 |
1 |
Символи Бразилії |
|
|
64 |
2 |
Тварини Бразилії |
|
|
65 |
3 |
Аналізуємо свої бажання |
|
|
Уздовж Анд |
||||
66 |
1 |
Головне про Анди |
|
|
67 |
2 |
Найкрасивіша ріка планети |
|
|
68 |
3 |
Тварини-символи Перу |
|
|
Головне про Північну Америку |
||||
69 |
1 |
Рекорди Північної Америки |
|
|
70 |
2 |
Хто відкрив Америку |
|
|
71 |
3 |
Індіанська культура |
|
|
Екзотична Мексика |
||||
72 |
1 |
Головне про Мексику |
|
|
73 |
2 |
Їжа родом із Мексики |
|
|
74 |
3 |
Тварини Мексики |
|
|
США – країна винахідників |
||||
75 |
1 |
Головне про США |
|
|
76 |
2 |
Винаходи в США |
|
|
77 |
3 |
Батьківщина автомобілів |
|
|
Дружня Канада |
||||
78 |
1 |
Головне про Канаду |
|
|
79 |
2 |
Тварини і рослини Канади |
|
|
80 |
3 |
Українці в Канаді |
|
|
Головне про Австралію |
||||
81 |
1 |
Рекорди Австралії |
|
|
82 |
2 |
Тварини Австралії |
|
|
83 |
3 |
Великодні символи Австралії |
|
|
84 |
4 |
Діагностувальна робота № 4 |
|
|
Рух і час |
||||
85 |
1 |
Символи Австралії |
|
|
86 |
2 |
Активний і пасивний відпочинок |
|
|
87 |
3 |
Чому буває день і ніч |
|
|
Острови Океанії |
||||
88 |
1 |
Мешканці Океанії |
|
|
89 |
2 |
Мова жестів |
|
|
90 |
3 |
Тварини Нової Гвінеї |
|
|
Туристична Україна |
||||
91 |
1 |
Українські цікавинки |
|
|
92 |
2 |
Країна героїв |
|
|
93 |
3 |
Прогулянка на природі |
|
|
Українська Земля |
||||
94 |
1 |
Форми земної поверхні |
|
|
95 |
2 |
Досліджуємо ґрунт |
|
|
96 |
3 |
Українська промисловість |
|
|
Мистецька Україна |
||||
97 |
1 |
Традиційні ремесла |
|
|
98 |
2 |
Мистецькі ярмарки |
|
|
99 |
3 |
Майстри і знаряддя |
|
|
100 |
4 |
Діагностувальна робота № 5 |
|
|
Вчимося бути самостійними |
||||
101 |
1 |
Сам вдома і надворі |
|
|
102 |
2 |
Обережно шахраї |
|
|
103 |
3 |
Канікули з користю |
|
|
104 |
2 |
Екскурсія до річки Південний Буг |
|
|
105 |
3 |
Повторення вивченого за рік |
|
|