Календарне планування
уроків курсу «Я досліджую світ» у 2 класі
підручник «Я досліджую світ» Автори: : Грущинська,І. В., Хитра З. М.
Всього за рік 105 год, 3 години на тиждень
№ з/п |
№ за темою |
Дата |
Тема |
Примітка |
Перше дослідження – "Людина в суспільстві" (11 год) |
||||
1 |
1 |
|
Як я росту і розвиваюсь? Як стежити за своєю поставою? |
|
2 |
2 |
|
Який у мене характер? |
|
3 |
3 |
|
Що таке суспільство? |
|
4 |
4 |
|
Як потрібно поводитися серед людей? |
|
5 |
5 |
|
Як зробити спілкування приємним? |
|
6 |
6 |
|
Хто такі громадяни своєї країни? |
|
7 |
7 |
|
Які є символи в моєї країни? |
|
8 |
8 |
|
Ким славиться наша історія? |
|
9 |
9 |
|
Як знайти на карті України свій рідний край? |
|
10 |
10 |
|
Які особистості прославили мій край? |
|
11 |
11 |
|
Діагностувальна робота № 1 |
|
Друге дослідження – "Людина і природа восени" (24 год) |
||||
12 |
1 |
|
Що приховують назви осінніх місяців? |
|
13 |
2 |
|
Що називають явищами природи? |
|
14 |
3 |
|
Урок-екскурсія. Що змінюється в природі та житті людей восени? |
|
15 |
4 |
|
Як вимірювати температуру повітря? |
|
16 |
5 |
|
Звідки беруться хмари? |
|
17 |
6 |
|
Як виникає вітер? |
|
18 |
7 |
|
Що таке погода? |
|
19 |
8 |
|
Як одягатися за погодою і вберегтися від хвороб? |
|
20 |
9 |
|
Як одягатися за погодою і вберегтися від хвороб? |
|
21 |
10 |
|
Як рослини зустрічають осінь? |
|
22 |
11 |
|
Чому жовтіє і опадає листя? |
|
23 |
12 |
|
Як восени розселяються рослини? |
|
24 |
13 |
|
Як змінюється життя комах і риб восени? |
|
25 |
14 |
|
Чи всі птахи восени відлітають у теплі краї? |
|
26 |
15 |
|
Які турботи у звірів восени? |
|
27 |
16 |
|
Яка праця восени першочергова? |
|
28 |
17 |
|
Як люди готуються до зими? |
|
29 |
18 |
23 |
Які свята «дарує» осінь? |
|
30 |
19 |
25 |
Чи знаєш ти отруйні рослини? |
|
31 |
20 |
26 |
Яких тварин варто стерегтися восени? |
|
32 |
21 |
30 |
Чи безпечно для здоров’я збирати гриби? |
|
33 |
22 |
|
Що робити з опалим листям? |
|
34 |
23 |
|
Чому настають осінь та інші пори року? |
|
35 |
24 |
|
Діагностувальна робота № 2 |
|
Третє дослідження – "Людина і природа взимку" (20 год) |
||||
36 |
1 |
|
Яку форму має Земля? |
|
37 |
2 |
|
Що таке доба і рік? |
|
38 |
3 |
|
Чому зимові місяці мають такі назви? |
|
39 |
4 |
|
Урок-екскурсія. Як спостерігати за природою та життям людей узимку? |
|
40 |
5 |
|
Коли починається зима у твоєму краї? |
|
41 |
6 |
|
Якою буває погода взимку? |
|
43 |
7 |
|
Які є помічники на дорогах? |
|
44 |
8 |
|
Як дбати про безпеку на дорогах узимку? |
|
45 |
9 |
|
На які свята чекають узимку? |
|
46 |
10 |
|
Як святкують Різдво Христове в Україні та світі? |
|
47 |
11 |
|
Як зберегти ялинці життя? |
|
48 |
12 |
|
Що допомагає рослинам пережити зиму? |
|
49 |
13 |
|
Які рослини живуть удома? |
|
50 |
14 |
|
Які рослини живуть удома? |
|
51 |
15 |
|
Які небезпеки загрожують рибам узимку? |
|
52 |
16 |
|
У чому полягають особливості зимового життя птахів? |
|
53 |
17 |
|
Як звірі пристосувалися до життя взимку? |
|
54 |
18 |
|
Чому люди повинні піклуватися про рослини й тварин узимку? |
|
55 |
19 |
|
Які радощі й небезпеки підготувала людям зима?
|
|
56 |
20 |
|
Діагностувальна робота № 3 |
|
Четверте дослідження – "Людина і світ" (18 год) |
||||
57 |
1 |
|
Чи можна дійти до краю Землі? |
|
58 |
2 |
|
Скільки на Землі сторін світу? |
|
59 |
3 |
|
Як вивчати сторони світу? |
|
60 |
4 |
|
Про що «розповідає» карта світу? |
|
61 |
5 |
|
Які країни є на Землі? |
|
62 |
6 |
|
Чому країни прагнуть об’єднуватися? |
|
63 |
7 |
|
Які народи є на Землі? |
|
64 |
8 |
|
Чому цікаво вивчати культуру різних народів? |
|
65 |
9 |
|
У яких країнах живуть твої улюблені казкові герої? |
|
66 |
10 |
|
Як знайти Україну на картах світу та Європи? |
|
67 |
11 |
|
Які традиції українського народу тобі відомі? |
|
68 |
12 |
|
Які народи проживають в Україні? |
|
69 |
13 |
|
Як природа допомагає людям створювати винаходи? |
|
70 |
14 |
|
Що ти знаєш про українських винахідників? |
|
71 |
15 |
|
Де фі як люди використовують штучні матеріали? |
|
72 |
16 |
|
Які мітці прославили нашу Україну? |
|
73 |
17 |
|
Хто такі олімпійці та параолімпійці? |
|
74 |
18 |
|
Діагностувальна робота № 4 |
|
П’яте дослідження – «Людина і природа навесні» (18 год) |
||||
75 |
1 |
|
Коли у твій край приходить весна? |
|
76 |
2 |
|
Урок-екскурсія. Які зміни відбулися в природі навесні? |
|
77 |
3 |
|
Чому назви весняних місяців такі промовисті? |
|
78 |
4 |
|
Які примхи підготувала весна? |
|
79 |
5 |
|
Які примхи підготувала весна? |
|
80 |
6 |
|
Які звички впливають на твоє здоров’я? |
|
81 |
7 |
|
Коли рослини весну зустрічають? |
|
82 |
8 |
|
Які трав’янисті рослини називають першоцвітами? |
|
83 |
9 |
|
Які трав’янисті рослини продовжують весняне цвітання? |
|
84 |
10 |
|
Які комахи з’являються навесні першими? |
|
85 |
11 |
|
Як змінюється життя риб навесні? |
|
86 |
12 |
|
Коли повертаються з теплих країв птахи? |
|
87 |
13 |
|
Які турботи приносить весна звірам? |
|
88 |
14 |
|
Які турботи приносить весна звірам? |
|
89 |
15 |
|
Які весна свята нам на своїх зелених крилах принесла? |
|
90 |
16 |
|
Які рослини потребують охорони з боку людини? |
|
91 |
17 |
|
Чому тваринам загрожує небезпека зникнення? |
|
92 |
18 |
|
Діагностувальна робота № 5 |
|
Шосте дослідження- "Людина і природа влітку" (13 год) |
||||
93 |
1 |
|
За якими прикметами дізнаються про прихід літа? |
|
94 |
2 |
|
Чому літні місяці отримали такі назви? |
|
95 |
3 |
|
Урок – екскурсія. Які зміни відбуваються в природі влітку? |
|
96 |
4 |
|
Які цікаві «секрети» приховують рослини? |
|
97 |
5 |
|
Які кущі ростуть у твоєму краї? |
|
98 |
6 |
|
Які трав’янисті рослини називають «синоптиками», а які – «годинниками»? |
|
99 |
7 |
|
Яких тварин улітку найбільше? |
|
100 |
8 |
|
Чому птахи влітку перестають співати? |
|
101 |
9 |
|
Які найважливіші події відбуваються вжитті звірів улітку? |
|
102 |
10 |
|
Як активно відпочивати? |
|
103 |
11 |
|
Які існують правила поведінки влітку? |
|
104 |
12 |
|
Діагностувальна робота № 6 |
|
105 |
13 |
|
Повтрення вивченого за рік |
|