2 червня о 18:00Вебінар: Як розвивати дослідницьку компетентність учнів: створюємо прилади для шкільної лабораторії власними силами

Засідання круглого столу державно – громадського об’єднання «Трикутник»: «Школа майбутнього»

Про матеріал
. Учнівсько- батьківсько- учительський трикутник саме той трикутник, де один із кутів гострий. Цей гострий кут – наша молодь. Учні, як ніхто краще бачать проблеми та подають ідеї стосовно їх вирішення. Учнівське самоуправління – дієвий приклад партнерства в школі. Мета державно – громадського об’єднання «Трикутник»:створити модель школи майбутнього, враховуючи побажання дітей, вчителів і батьків.
Перегляд файлу

Засідання круглого столу

державно – громадського об’єднання  «Трикутник»:

«Школа майбутнього»

Мета: Налагодження партнерських стосунків між школою та всіма ресурсами, що існують в громаді;  акцентування уваги на освітні, соціальні, оздоровчі послуги, розвиток молодіжного руху та залучення громадян до вирішення проблем школи;  сприяти зміцненню родини, відносин між громадою та школою.Створити модель школи майбутнього, враховуючи побажання дітей, вчителів і  батьків.

 

Ведучий. Доброго дня, шановні гості. Ми раді вітати вас на сьогоднішньому засіданні круглого столу.

Одним із пріоритетних напрямів реформування освіти  є перехід від державних принципів управління освітою до державно-громадських. Адже питання виховання молодого покоління турбує всіх: батьків, учителів, представників влади, громадськості. Мета, що об’єднує всіх – створення сучасного інституту освіти і виховання – школи майбутнього.

Діяльність  батьків та вчителів у вихованні дітей стане  результативною тоді, коли вони об’єднають зусилля в справі виховання дітей. Учителям важливо знайти  порозуміння з батьками  кожного учня, створити атмосферу взаємодопомоги.

Сьогодні ми поговоримо про співпрацю державних та громадських організацій у справі виховання дитини.  Прикладом такої співпраці є інноваційна форма роботи – проект «Трикутник» - учні, вчителі, батьки

 Давайте познайомимося з нашими учасниками.

 (Імена учасників, які погодилися взяти участь.)

 

Ведучий.

Діти завжди були і залишаться індикатором нашої поведінки, правильності вчинків. Саме вони змусять нас задуматися і зробити вірні висновки. Спробуємо кожен собі чесно відповісти на питання;  «чи часто ми, як батьки, цікавимося справами дитини, знаємо всіх її друзів, відвідуємо школу, переймаємося проблемами класу» (Відеосюжет)

Той факт, що навчально-виховний процес у школі не завжди досягає необхідних результатів, пояснюється недостатньою готовністю учнів, вчителів і батьків до організації педагогічної взаємодії учасників навчально-виховного процесу. Ось чому так важливо, щоб  всі, хто причетний до організації навчально-виховного процесу (керівники, педагоги, учні, батьки, громадські організації), співпрацювали.

Пропонуємо виконати завдання.

Намалювати схему можливої співпраці класного керівника з батьками (група батьків); учнів з адміністрацією школи( завдання учням);

 учителів з громадськими організаціями. 

    Обговорення.

  • Співпраця дорослих і дітей передбачає поєднання вимогливості з повагою, тактовністю, довірою, розширення не лише обов'язків, але й прав. Сучасна гуманістична парадигма освіти й перехід до суб'єкт-суб'єктних взаємин учасників навчально-виховного процесу передбачають і новий тип стосунків — партнерство.

Ведучий.  Учнівсько- батьківсько- учительський трикутник саме той трикутник, де один із кутів гострий. Цей гострий кут – наша молодь.  Учні, як ніхто краще бачать проблеми та подають ідеї стосовно їх вирішення.  Учнівське самоуправління –  дієвий приклад партнерства в школі.

Виступ ради старшокласників «Данко».

Ведучий.  Для забезпечення дії механізму державно-громадського управління  освітою розроблена нормативна база. З основними документами, на які опираються державні та громадські установи ми хотіли б вас познайомити.

Інформація від батьків,  дітей,  вчителів.

Конвенція про права дитини (прийнята Генеральною Асамблеєю ООН 20 листопада 1989 року, для України чинна з 27 вересня 1991 року);

Європейська хартія про участь молоді в житті комун та регіонів (прийнята Конгресом місцевих і регіональних влад Європи 14 січня 1991 року);

Конституція України (прийнята Верховною Радою України 28 червня 1996року);

Закон України “Про освіту” (в редакції від 20 вересня 2003 року);

Закон України “Про загальну середню освіту” (від 13 травня 1999 року);

Положення про середній загальноосвітній навчальний заклад (затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 року №964);

 Національна доктрина розвитку освіти (затверджена Указом Президента України від 17 квітня 2002 року);

Ведучий.

Яка ж вона – школа майбутнього? До якого ідеалу школи 21 ст. ми прагнемо?

Пропонуємо виконати вправу: створити модель школи майбутнього, відповівши на питання:

Батькам: школа, в яку б я хотів віддати свою дитину?

Вчителям: школа, в якій би я хотів працювати?

Дітям: школа, в якій би я хотів навчатися?

Ведучий. Разом ми  створили власну модель школи майбутнього і  переконалися в тому, що точок зіткнення у всіх нас безліч.

У тож дозвольте стверджувати, що у нашій школі  успішно реалізується проект «трикутник», що передбачає тісну співпрацю педагогів, батьків, учнів. У цьому навчальному році планується ще й спільне засідання  голів батьківських комітетів та Ради старшокласників щодо ознайомлення їх, з наказами, листами Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, управління освіти і науки облдержадміністрації,  відділу освіти міськвиконкому щодо організації змістовного літнього відпочинку.

Ось і добігає кінця наша зустріч. Ми вдячні за те, що ви відгукнулися на наше прохання, прийшли на засідання круглого столу, щоб поділитися своїми думками, поглядами, переживаннями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
27 січня 2019
Переглядів
450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку