Математики
За підручником «Математика. Автор Н.П. Листопад Н.П (2019)» для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
І семестр
№ |
Тема уроку |
Ст. |
Дата |
Скор. |
||
Повторення вивченого в 1 класі |
||||||
|
Вступ. Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 10. Додавання і віднімання в межах 10. Пряма, відрізок, промінь. |
№ 1-7 с.3-4 |
01/09 |
|
||
|
Повторення вивченого матеріалу. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Криві, ламані, замкнені лінії. |
с.3-4 № 8-14 |
02/09 |
|
||
|
Повторення вивченого матеріалу. Лічба предметів. Порівняння чисел. Додавання і віднімання в межах 10. |
с.6-7 № 15-21 |
05/09 |
|
||
|
Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення виразів. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. Вхідна діагностувальна робота. |
с.7-8 № 22-28 |
06/09 |
|
||
|
Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 20. Нумерація чисел 10-20. Порівняння чисел. Вимірювання довжини предметів. |
с.9-10 № 29-37 |
07/09 |
|
||
|
Повторення вивченого матеріалу. Нумерація чисел в межах 100. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв’язування задач. |
с.10 № 38-44 |
08/09 |
|
||
|
Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 100. Попереднє і наступне числа. Розв’язування і порівняння задач. |
с.11 № 45-51 |
09/09 |
|
||
|
Повторення вивченого матеріалу. Письмова нумерація чисел в межах 100. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
с.12-13 № 52-62 |
12/09 |
|
||
|
Повторення вивченого матеріалу. Письмова нумерація чисел в межах 100. |
|
13/09 |
|
||
|
Повторення вивченого матеріалу. Лічба десятками. Обчислення довжини ламаної. |
с.13 № 63-66 |
14/09 |
|
||
|
Діагностувальна робота №1. Повторення вивченого в 1 класі.
|
|
15/09 |
|
||
|
Корекція знань учнів. Повторення вивченого матеріалу. Розв'язування задач. Визначення часу за годинником. |
с.14 № 67-70 |
16/09 |
|
||
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом. |
|
19/09 |
|
||
Додавання і віднімання одноцифрових чисел |
||||||
|
Додавання чисел 2-9 до 9 з переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури. |
с.15-16 № 71-79 |
20/09 |
|
||
|
Додавання чисел 3-9 до 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач. |
с.17 № 80-87 |
21/09 |
|
||
|
Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Складання і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач . |
с.18-19 № 88-94 |
22/09 |
|
||
|
Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Порівняння маси тіл. Розв’язування задач. |
с.19-20 № 95-100 |
23/09 |
|
||
|
Додавання чисел 4-9 до 7 з переходом через десяток. Розв’язування задач. |
с.20-21 № 101-110 |
26/09 |
|
||
|
Додавання чисел 5-9 до 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв'язування задач. |
с.22-23 № 111-118 |
27/09 |
|
||
|
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури. |
с.23-24 № 119-126 |
28/09 |
|
||
|
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. |
с.24-25 № 127-133 |
29/09 |
|
||
|
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Визначення часу за годинником, Розв’язування задач . |
с.25-26 № 134-140 |
30/09 |
|
||
|
Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач із двома запитаннями. |
с.26-27 № 141-149 |
03/10 |
|
||
|
Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач . |
с.28-29 № 150-158 |
04/10 |
|
||
|
Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. |
с.29-30 № 159-168 |
05/10 |
|
||
|
Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. |
с.31 № 169-175 |
06/10 |
|
||
|
Віднімання від 13 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач за поданим планом. |
с.32-33 №176-186 |
07/10 |
|
||
|
Віднімання від 14 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. |
с.33-34 № 187-196 |
10/10 |
|
||
|
Віднімання від 15 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. |
с.34-35 № 197-206 |
11/10 |
|
||
|
Віднімання від 16 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. |
с.36-37 № 207-213 |
12/10 |
|
||
|
Віднімання від 17 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Поділ трикутника відрізком на частини. |
с.37-38 № 214-223 |
13/10 |
|
||
|
Віднімання від 18 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач, Поділ квадрата відрізком на частини. |
с.39-40 № 224-232 |
14/10 |
|
||
|
Додавання і віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Складання і розв’язування задачі. Обчислення довжини ламаної лінії. |
с.40-41 № 233-239 |
17/10 |
|
||
|
Діагностувальна робота №2. Додавання і віднімання одноцифрових чисел. |
|
18/10 |
|
||
Додавання і віднімання двоцифрових чисел |
||||||
|
Корекція знань учнів. Лічба десятками. Додавання і віднімання розрядних чисел. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії. |
с.42-43 №240-249 |
19/10 |
|
||
|
Попереднє і наступне числа. Додавання й віднімання 1. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом. |
с.43-45 № 250-261 |
20/10 |
|
||
|
Периметр багатокутника. Робота з геометричним матеріалом. Обчислення значення виразів. Розв’язування задач. |
с.45-46 № 262-270 |
21/10 |
|
||
|
Вирази із дужками. Розв’язування задач. Складання виразу до задач. |
с.47-48 № 271-277 |
24/10 |
|
||
|
Способи читання виразів із дужками. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач. |
с.48-49 № 278-284 |
25/10 |
|
||
|
Додавання і віднімання виду 32 + 4, 28 - 5. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач. |
с.49-50 № 285-292 |
26/10 |
|
||
|
Додавання і віднімання виду 32 + 4, 28 - 5. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач. |
|
27/10 |
|
||
|
Робота з геометричним матеріалом. Р многокутника. Розв'язування задач. |
|
28/10 |
|
||
|
Додавання виду 34 + 20, 30 + 15. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. |
с.50-51 № 293-300 |
07/11 |
|
||
|
Віднімання двоцифрових чисел виду 65 -20. Складання і розв’язування задач. |
с.52-53 № 301-308 |
08/11 |
|
||
|
Додавання двоцифрових чисел виду 25+43. Розв’язування задач. |
с.53-55 № 309-316 |
09/11 |
|
||
|
Календар осінніх місяців. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. |
с.55-56 № 317-324 |
10/11 |
|
||
|
Тренувальні вправи. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
|
11/11 |
|
||
|
Віднімання двоцифрових чисел виду 34-21. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. |
с.57-58 № 325-334 |
14/11 |
|
||
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. |
с.58-59 № 335-343 |
15/11 |
|
||
|
Доповнення чисел до 10. Додавання двоцифрових чисел виду 26 + 4. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. |
с.59-61 № 344-352 |
16/11 |
|
||
|
Віднімання виду 40 - 3. Поділ трикутників на фігури. Розв’язування задач. |
с.61-62 № 353-360 |
17/11 |
|
||
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задачі з двома запитаннями. |
с.62-63 № 361-369 |
18/11 |
|
||
|
Додавання виду 38 + 4. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії. |
с.63-65 № 370-378 |
21/11 |
|
||
|
Додавання виду 46 + 5. Додавання суми до числа. Розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника. |
с.65-66 № 379-387 |
22/11 |
|
||
|
Міліметр. Вимірювання довжини предметів та відрізків. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач. |
с.66-68 № 388-399 |
23/11 |
|
||
|
Віднімання виду 36 - 8. Вимірювання довжини предметів. Розв'язування задач. |
с.68-70 № 400-407 |
24/11 |
|
||
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за виразом. Обчислення периметра чотирикутника. |
с.70-71 № 408-416 |
25/11 |
|
||
|
Тренувальні вправи. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
|
28/11 |
|
||
|
Діагностувальна робота №3. Додавання і віднімання двоцифрових чисел. |
|
29/11 |
|
||
|
Корекція знань учнів. Віднімання двоцифрових чисел виду 34-6. Тренувальні вправи. |
|
30/11 |
|
||
|
Додавання двоцифрових чисел виду 38 +25. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
с.71-72 № 417-425 |
01/12 |
|
||
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв’язування задач. |
с.72-73 № 426-432 |
02/12 |
|
||
|
Додавання двоцифрових чисел виду 43 +27. Обчислення виразів зручним способом. Визначення вартості покупок. |
с.73-74 № 433-441 |
05/12 |
|
||
|
Прямий кут. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. |
с.74-75 № 442-449 |
06/12 |
|
||
|
Доба. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. |
с.75-77 № 450-458 |
07/12 |
|
||
|
Віднімання двоцифрових чисел виду 83 -46. Складання і розв’язування задач. |
с.77-78 № 459-466 |
08/12 |
|
||
|
Побудова прямого кута. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. |
с.78-79 № 467-474 |
09/12 |
|
||
|
Прямокутник. Віднімання виду 70-46. Визначення ціни предметів. Розв’язування задач двома способами. |
с.80-81 № 475-483 |
12/12 |
|
||
|
Діагностувальна робота №4. Додавання і віднімання двоцифрових чисел. |
|
14/12 |
|
||
|
Корекція знань учнів. Центнер. Дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. |
с.81-82 № 484-491 |
15/12 |
|
||
|
Квадрат. Порівняння виразу та числа. Розв’язування задач двома способами. |
с.83-84 № 492-500 |
16/12 |
|
||
|
Календар зимових місяців. Визначення вартості замовлення. Розв’язування задач. |
с.84-85 № 501-507 |
19/12 |
|
||
Множення та ділення |
||||||
|
Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач. |
с.86-87 №508-515 |
20/12 |
|
||
|
Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
с.87-88 № 516-523 |
21/12 |
|
||
|
Перевірка множення додаванням. Розв’язування задач на множення. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання геометричних фігур. |
с.88-90 № 524-533 |
22/12 |
|
||
|
Складання таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на множення. Обчислення периметра фігур. |
с.90-91 № 534-542 |
23/12 |
|
||
|
Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач . |
с.92 № 543-550 |
26/12 |
|
||
|
Закріплення таблиці множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення |
с.93-94 №551-559 |
27/12 |
|
||
|
Закріплення вивченого матеріалу. Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач. |
с.94-95 № 560-570 |
28/12 |
|
||
Математики
За підручником «Математика. Автор Н.П. Листопад Н.П (2019)» для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Ст. |
Дата |
Скор. |
|
|
Повторення вивченого за І семестр. Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Тренувальні вправи. |
|
10/01 |
|
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Розв’язування задач. |
|
11/01 |
|
|
Множення та ділення |
|||||
|
Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач. |
№508-515 С. 86-87 |
12/01 |
|
|
|
Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
№516-523 С. 87-88 |
13/01 |
|
|
|
Перевірка множення додаванням. Ознайомлення із задачами на множення. Розпізнавання геометричних фігур. |
№524-533 С. 88-90 |
16/01 |
|
|
|
Розв’язування задач на множення. |
|
17/01 |
|
|
|
Складання таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на множення. Обчислення периметра фігур. |
№534-542 |
18/01 |
|
|
|
Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. |
№543-550 |
19/01 |
|
|
|
Складання таблиці множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення. |
№551-559 |
20/01 |
|
|
|
Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач. |
№560-570 |
23/01 |
|
|
|
Закріплення вивченого матеріалу. Таблиця множення на 2. Розв’язування задач на множення. |
|
24/01 |
|
|
|
Складання таблиці множення числа 3. Обчислення довжини ламаної лінії. Розв’язування задач. |
№571-578 |
25/01 |
|
|
|
Закріплення таблиці множення числа 3. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. |
№579-586 |
26/05 |
|
|
|
Складання таблиці множення на 3. Розв’язування задач. Обчислення периметра п’ятикутника. |
№587-596 |
27/05 |
|
|
|
Побудова відрізка. Складання і розв’язування задач. |
№597-603 |
30/01 |
|
|
|
Закріплення вивченого матеріалу. Таблиця множення на 3. |
|
31/01 |
|
|
|
Закріплення вивчених випадків множення. Спрощення і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач. |
№604-611 |
01/02 |
|
|
|
Підготовка до діагностичної роботи. |
|
02/02 |
|
|
|
Діагностична робота №5. Дія множення. Таблиці множення числа 2 і 3. |
|
03/02 |
|
|
|
Корекція знань, умінь та навичок учнів. Дія ділення. Знак ділення. Перевірка результату ділення дією множення. Розв’язування задач. |
№612-619 |
06/02 |
|
|
|
Назви компонентів і результату дії ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач |
№620-627 |
07/02 |
|
|
|
Зв’язок дій множення і ділення. Складання таблиці ділення на 2. Розв’язування задач . |
№628-636 |
08/02 |
|
|
|
Закріплення таблиці ділення на 2. |
|
09/02 |
|
|
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на рівні частини. |
№637-644 |
10/02 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра трикутника. |
№645-651 |
13/02 |
|
|
|
Складання таблиці ділення на 3. Побудова відрізка. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. |
№652-661 |
14/02 |
|
|
|
Закріплення таблиці ділення на 3. |
|
15/02 |
|
|
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. |
№662-669 |
16/02 |
|
|
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на вміщення. Визначення часу за годинником. |
№670-677 |
17/02 |
|
|
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення довжин ламаних ліній. Розв’язування і порівняння задач |
№678-684 |
20/02 |
|
|
|
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
№685-692 |
21/02 |
|
|
|
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. |
|
22/02 |
|
|
|
Порівняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування і порівняння задач . |
№693-700 |
23/02 |
|
|
|
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач. |
|
24/02 |
|
|
|
Підготовка до діагностичної роботи. |
|
27/02 |
|
|
|
Діагностична робота №6. Дія ділення. Таблиці ділення на число 2 та число 3. |
|
28/02 |
|
|
|
Корекція знань, умінь та навичок учнів. Складання таблиці множення числа 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Побудова відрізка. Розв’язування задач. |
№701-710 |
01/03 |
|
|
|
Складання таблиці множення на 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач . |
№711-719 |
02/03 |
|
|
|
Таблиця множення на 4. |
|
03/03 |
|
|
|
Складання за схемою добутків з множником 4 і частки з дільником 4. Порядок виконання дій у виразах на дві дії. Розв’язування задач . |
№720-729 |
06/03 |
|
|
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел . |
№730-737 |
07/03 |
|
|
|
Складання за схемою добутків з першим множником 5. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. |
№738-747 |
08/03 |
|
|
|
Обчислення добутків за таблицею множення. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. |
№748-757 |
09/03 |
|
|
|
Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. |
№758-766 |
10/03 |
|
|
|
Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником . |
№767-774 |
13/03 |
|
|
|
Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх значень за таблицею. Розв’язування задач . |
№775-782 |
14/03 |
|
|
|
Обчислення значень буквених виразів. |
|
15/03 |
|
|
|
Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. |
№783-790 |
16/03 |
|
|
|
Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач. |
|
17/03 |
|
|
|
Складання за схемою добутків з першим множником 6. Розв’язування задач. Творча робота над задачею . |
№791-799 |
20/03 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником . |
№800-807 |
21/03 |
|
|
|
Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Складання і розв’язування задач . |
№808-816 |
22/03 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. |
|
23/03 |
|
|
|
Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач . |
№817-825 |
24/03 |
|
|
|
Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника . |
№826-834 |
03/04 |
|
|
|
Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач . |
№835-843 |
04/04 |
|
|
|
Обчислення виразів. Периметр прямокутника. |
|
05/04 |
|
|
|
Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач . |
№844-852 |
06/04 |
|
|
|
Обчислення добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. |
|
07/04 |
|
|
|
Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач . |
№853-860 |
10/04 |
|
|
|
Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Розв’язування задач. |
|
11/04 |
|
|
|
Підготовка до діагностичної роботи. |
|
12/04 |
|
|
|
Діагностична робота №7. Множення чисел 4-7, ділення на числа 4-7. |
|
13/04 |
|
|
|
Корекція знань, умінь та навичок учнів. Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папері в клітинку. Розв’язування задач. |
№861-870 |
14/04 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника. |
№871-880 |
17/04 |
|
|
|
Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач. |
№881-889 |
18/04 |
|
|
|
Закріплення вивчених випадків множення і ділення. |
|
19/04 |
|
|
|
Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач. |
№890-897 |
20/04 |
|
|
|
Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач. |
№898-907 |
21/04 |
|
|
|
Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач. |
№908-915 |
24/04 |
|
|
|
Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою. |
№916-924 |
25/04 |
|
|
|
Закріплення вивчених випадків множення і ділення. |
|
26/04 |
|
|
|
Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач. |
№925-933 |
27/04 |
|
|
|
Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника. |
№934-942 |
28/04 |
|
|
|
Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. |
|
01/05 |
|
|
|
Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач . |
№943-951 |
02/05 |
|
|
|
Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. |
№952-960 |
03/05 |
|
|
|
Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач. |
№961-972 |
04/05 |
|
|
|
Множення і ділення чисел на 10. Розв’язування задач. |
|
05/05 |
|
|
|
Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника. |
№973-980 |
08/05 |
|
|
|
Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Складання і розв’язування задач |
|
09/05 |
|
|
|
Підготовка до діагностичної роботи. |
|
10/05 |
|
|
|
Діагностична робота №8. Множення чисел 8 і 9, ділення на числа 8 і 9. Особливі випадки множення і ділення. |
|
11/05 |
|
|
|
Корекція знань, умінь та навичок учнів. |
|
12/05 |
|
|
Повторення за рік |
|||||
|
Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел. |
№981-986 |
15/05 |
|
|
|
Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел. |
|
16/05 |
|
|
|
Повторення вивчених випадків множення. |
№987-989 |
17/05 |
|
|
|
Повторення вивчених випадків ділення. |
№990-993 |
18/05 |
|
|
|
Повторення вивчених випадків множення та ділення. |
|
19/05 |
|
|
|
Повторення вивчених випадків множення та ділення. |
|
|
|
|
|
Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником . |
№994-998 |
22/05 |
|
|
|
Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числами. |
|
23/05 |
|
|
|
Календар весняних місяців. Складання і розв’язування задач. |
№999-1001 |
24/05 |
|
|
|
Складання і розв’язування задач . Обчислення виразів. |
№1002-1003 |
25/05 |
|
|
|
Складання і розв’язування задач . Обчислення виразів. |
|
26/05 |
|
|
|
Підсумковий урок за рік. |
|
29/05 |
|
|