Календарне планування уроків математики 2 клас Листопад Н.П

Про матеріал
Календарне планування уроків математики на І та ІІ семестри за підручником «Математика. Автор Н.П. Листопад Н.П (2019)» для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.) 5 годин на тиждень.
Перегляд файлу

Математики

 

За підручником «Математика. Автор Н.П. Листопад Н.П (2019)» для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)

 

І семестр

 

Тема уроку

Ст.

Дата

Скор.

Повторення вивченого в 1 класі

  1.  

Вступ. Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 10. Додавання і віднімання в межах 10. Пряма, відрізок, про­мінь.

№ 1-7

с.3-4

01/09

 

  1.  

Повторення вивченого матеріалу. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Криві, ламані, замкнені лінії.

с.3-4

№ 8-14

02/09

 

  1.  

Повторення вивченого матеріалу. Лічба предметів. Порівнян­ня чисел. Додавання і віднімання в межах 10.

с.6-7

№ 15-21

05/09

 

  1.  

Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення виразів. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач.

Вхідна діагностувальна робота.

с.7-8

№ 22-28

06/09

 

  1.  

Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 20. Нуме­рація чисел 10-20. Порівняння чисел. Вимірювання довжи­ни предметів.

с.9-10

№ 29-37

07/09

 

  1.  

Повторення вивченого матеріалу. Нумерація чисел в межах 100. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв’язування задач.

с.10

№ 38-44

08/09

 

  1.  

Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 100. Попе­реднє і наступне числа. Розв’язування і порівняння задач.

с.11

№ 45-51

09/09

 

  1.  

Повторення вивченого матеріалу. Письмова нумерація чисел в межах 100. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

с.12-13

№ 52-62

12/09

 

  1.  

Повторення вивченого матеріалу. Письмова нумерація чисел в межах 100.

 

13/09

 

  1.  

Повторення вивченого матеріалу. Лічба десятками. Обчис­лення довжини ламаної.

с.13

№ 63-66

14/09

 

  1.  

Діагностувальна робота  №1.

Повторення вивченого в 1 класі.

 

 

15/09

 

  1.  

Корекція знань учнів.

Повторення вивченого матеріалу. Розв'язування задач. Визначення часу за годинником.

с.14

№ 67-70

16/09

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом.

 

19/09

 

Додавання і віднімання одноцифрових чисел

  1.  

Додавання чисел 2-9 до 9 з переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури.

с.15-16

№ 71-79

20/09

 

  1.  

Додавання чисел 3-9 до 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач.

с.17

№ 80-87

21/09

 

  1.  

Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Складання і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач .

с.18-19

№ 88-94

22/09

 

  1.  

Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Порівняння маси тіл. Розв’язування задач.

с.19-20

№ 95-100

23/09

 

  1.  

Додавання чисел 4-9 до 7 з переходом через десяток. Розв’язування задач.

с.20-21

№ 101-110

26/09

 

  1.  

Додавання чисел 5-9 до 6 з переходом через десяток. Обчи­слення значень виразів на дві дії. Розв'язування задач.

с.22-23

№ 111-118

27/09

 

  1.  

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток.

Розв’язування задач.

Об’ємні геометричні фігури.

с.23-24

№ 119-126

28/09

 

  1.  

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії.

 Розв’язування задач.

с.24-25

№ 127-133

29/09

 

  1.  

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Визначення часу за годинником, Розв’язування задач .

с.25-26

№ 134-140

30/09

 

  1.  

Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із перехо­дом через десяток. Розв’язування задач із двома запитаннями.

с.26-27

№ 141-149

03/10

 

  1.  

Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із перехо­дом через десяток. Розв’язування задач .

с.28-29

№ 150-158

04/10

 

  1.  

Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із перехо­дом через десяток. Розв’язування задач.

с.29-30

№ 159-168

05/10

 

  1.  

Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із перехо­дом через десяток. Розв’язування задач.

с.31

№ 169-175

06/10

 

  1.  

Віднімання від 13 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач за поданим планом.

с.32-33

№176-186

07/10

 

  1.  

Віднімання від 14 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач.

с.33-34

№ 187-196

10/10

 

  1.  

Віднімання від 15 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач.

с.34-35

№ 197-206

11/10

 

  1.  

Віднімання від 16 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Визначення часу за годинни­ком.

с.36-37

№ 207-213

12/10

 

  1.  

Віднімання від 17 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Поділ трикутника відрізком на частини.

с.37-38

№ 214-223

13/10

 

  1.  

Віднімання від 18 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач, Поділ квадрата відрізком на частини.

с.39-40

№ 224-232

14/10

 

  1.  

Додавання і віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Складання і розв’язування задачі. Обчислен­ня довжини ламаної лінії.

с.40-41

№ 233-239

17/10

 

  1.  

Діагностувальна робота  №2.

Додавання і віднімання одноцифрових чисел.

 

18/10

 

Додавання і віднімання двоцифрових чисел

  1.  

Корекція знань учнів.

Лічба десятками. Додавання і віднімання розрядних чисел. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії.

с.42-43

№240-249

19/10

 

  1.  

Попереднє і наступне числа. Додавання й віднімання 1. Розв’язування задач.

Робота з геометричним матеріалом.

с.43-45

№ 250-261

20/10

 

  1.  

Периметр багатокутника. Робота з геометричним матеріа­лом.

Обчислення значення виразів. Розв’язування задач.     

с.45-46

№ 262-270

21/10

 

  1.  

Вирази із дужками. Розв’язування задач. Складання виразу до задач.

с.47-48

№ 271-277

24/10

 

  1.  

Способи читання виразів із дужками. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач.

с.48-49

№ 278-284

25/10

 

  1.  

Додавання і віднімання виду 32 + 4, 28 - 5. Обчислення зна­чень виразів із дужками. Розв’язування задач.

с.49-50

№ 285-292

26/10

 

  1.  

Додавання і віднімання виду 32 + 4, 28 - 5. Обчислення зна­чень виразів із дужками. Розв’язування задач.

 

27/10

 

  1.  

Робота з геометричним матеріалом. Р многокутника. Розв'язування задач.

 

28/10

 

  1.  

Додавання виду 34 + 20, 30 + 15. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач.

с.50-51

№ 293-300

07/11

 

  1.  

Віднімання двоцифрових чисел виду 65 -20. Складання і розв’язування задач.

с.52-53

№ 301-308

08/11

 

  1.  

Додавання двоцифрових чисел виду 25+43. Розв’язування задач.

с.53-55

№ 309-316

09/11

 

  1.  

Календар осінніх місяців. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач.

с.55-56

№ 317-324

10/11

 

  1.  

Тренувальні вправи. Обчислення виразів. Розв’язування задач.

 

11/11

 

  1.  

Віднімання двоцифрових чисел виду 34-21. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником.

с.57-58

№ 325-334

14/11

 

  1.  

Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Поділ трикутників на фігури двома відрізками.

с.58-59

№ 335-343

15/11

 

  1.  

Доповнення чисел до 10. Додавання двоцифрових чисел виду 26 + 4. Розв’язування задач. Визначення часу за го­динником.

с.59-61

№ 344-352

16/11

 

  1.  

Віднімання виду 40 - 3. Поділ трикутників на фігури. Розв’язування задач.

с.61-62

№ 353-360

17/11

 

  1.  

Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задачі з двома запитаннями.

с.62-63

№ 361-369

18/11

 

  1.  

Додавання виду 38 + 4. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії.

с.63-65

№ 370-378

21/11

 

  1.  

Додавання виду 46 + 5. Додавання суми до числа. Розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника.

с.65-66

№ 379-387

22/11

 

  1.  

Міліметр. Вимірювання довжини предметів та відрізків. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування за­дач.

с.66-68

№ 388-399

23/11

 

  1.  

Віднімання виду 36 - 8. Вимірювання довжини предметів. Розв'язування задач.

с.68-70

№ 400-407

24/11

 

  1.  

Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за виразом. Обчислення периметра чотирикутника.

с.70-71

№ 408-416

25/11

 

  1.  

Тренувальні вправи. Обчислення виразів. Розв’язування задач.

 

28/11

 

  1.  

Діагностувальна робота  №3.

Додавання і віднімання двоцифрових чисел.

 

29/11

 

  1.  

Корекція знань учнів.

Віднімання двоцифрових чисел виду 34-6. Тренувальні вправи.

 

30/11

 

  1.  

Додавання двоцифрових чисел виду 38 +25. Дії з іменова­ними числами. Розв’язування задач.

с.71-72

№ 417-425

01/12

 

  1.  

Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв’язування задач.

с.72-73

№ 426-432

02/12

 

  1.  

Додавання двоцифрових чисел виду 43 +27. Обчислення виразів зручним способом. Визначення вартості покупок.

с.73-74

№ 433-441

05/12

 

  1.  

Прямий кут. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач.

с.74-75

№ 442-449

06/12

 

  1.  

Доба. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час.

с.75-77

№ 450-458

07/12

 

  1.  

Віднімання двоцифрових чисел виду 83 -46. Складання і розв’язування задач.

с.77-78

№ 459-466

08/12

 

  1.  

Побудова прямого кута. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач.

с.78-79

№ 467-474

09/12

 

  1.  

Прямокутник. Віднімання виду 70-46. Визначення ціни пре­дметів. Розв’язування задач двома способами.

с.80-81

№ 475-483

12/12

 

  1.  

Діагностувальна робота  №4.

Додавання і віднімання двоцифрових чисел.

 

14/12

 

  1.  

Корекція знань учнів.

Центнер. Дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач.

с.81-82

№ 484-491

15/12

 

  1.  

Квадрат. Порівняння виразу та числа. Розв’язування задач двома способами.

с.83-84

№ 492-500

16/12

 

  1.  

Календар зимових місяців. Визначення вартості замовлен­ня. Розв’язування задач.

с.84-85

№ 501-507

19/12

 

Множення та ділення

  1.  

Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач.

с.86-87

№508-515

20/12

 

  1.  

Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач.

с.87-88

№ 516-523

21/12

 

  1.  

Перевірка множення додаванням. Розв’язування задач на множення. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання гео­метричних фігур.

с.88-90

№ 524-533

22/12

 

  1.  

Складання таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на множення. Обчислення периметра фігур.

с.90-91

№ 534-542

23/12

 

  1.  

Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення зна­чень виразів на дві дії. Розв’язування задач .

с.92

№ 543-550

26/12

 

  1.  

Закріплення таблиці множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення

с.93-94

№551-559

27/12

 

  1.  

Закріплення вивченого матеріалу. Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач.

с.94-95

№ 560-570

28/12

 


Математики

 

За підручником «Математика. Автор Н.П. Листопад Н.П (2019для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)

 

ІІ семестр

 

Тема уроку

Ст.

Дата

Скор.

  1.  

 

 

Повторення вивченого за І семестр. Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Тренувальні вправи.

 

10/01

 

  1.  

Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Розв’язування задач.

 

11/01

 

Множення та ділення

  1.  

Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач.

№508-515

С. 86-87

12/01

 

  1.  

Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач.

№516-523

С. 87-88

13/01

 

  1.  

Перевірка множення додаванням. Ознайомлення із задачами на множення. Розпізнавання гео­метричних фігур.

№524-533

С. 88-90

16/01

 

  1.  

Розв’язування задач на множення.

 

17/01

 

  1.  

Складання таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на множення. Обчислення периметра фігур.

№534-542

18/01

 

  1.  

Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення зна­чень виразів на дві дії. Розв’язування задач.

№543-550

19/01

 

  1.  

Складання таблиці множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення.

№551-559

20/01

 

  1.  

Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач.

№560-570

23/01

 

  1.  

Закріплення вивченого матеріалу. Таблиця множення на 2.   Розв’язування задач на множення.

 

24/01

 

  1.  

Складання таблиці множення числа 3. Обчислення довжи­ни ламаної лінії. Розв’язування задач.

№571-578

25/01

 

  1.  

Закріплення таблиці множення числа 3. Обчислення зна­чень виразів на дві дії. Розв’язування задач.

№579-586

26/05

 

  1.  

Складання таблиці множення на 3. Розв’язування задач. Обчислення периметра п’ятикутника.

№587-596

27/05

 

  1.  

Побудова відрізка. Складання і розв’язування задач.

№597-603

30/01

 

  1.  

Закріплення вивченого матеріалу. Таблиця множення на 3.

 

31/01

 

  1.  

Закріплення вивчених випадків множення. Спрощення і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач.

№604-611

01/02

 

  1.  

Підготовка до діагностичної роботи.

 

02/02

 

  1.  

Діагностична робота №5. Дія множення. Таблиці множення числа 2 і 3.

 

03/02

 

  1.  

Корекція знань,  умінь та навичок учнів. Дія ділення. Знак ділення. Перевірка результату ділення дією множення. Розв’язування задач.

№612-619

06/02

 

  1.         

Назви компонентів і результату дії ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач

№620-627

07/02

 

  1.         

Зв’язок дій множення і ділення. Складання таблиці ділення на 2. Розв’язування задач .  

№628-636

08/02

 

  1.         

Закріплення таблиці ділення на 2.

 

09/02

 

  1.         

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на рівні частини.

№637-644

10/02

 

  1.         

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра трикутника.

№645-651

13/02

 

  1.         

Складання таблиці ділення на 3. Побудова відрізка. Обчи­слення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач.

№652-661

14/02

 

  1.         

Закріплення таблиці ділення на 3.

 

15/02

 

  1.         

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Скла­дання і обчислення виразів. Розв’язування задач.

№662-669

16/02

 

  1.         

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на вміщення. Визначення часу за годинником.

№670-677

17/02

 

  1.         

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Обчис­лення довжин ламаних ліній. Розв’язування і порівняння задач

№678-684

20/02

 

  1.         

Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

№685-692

21/02

 

  1.         

Знаходження значень виразів на дії різного ступеня.

 

22/02

 

  1.         

Порі­вняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування і порівняння задач .

№693-700

23/02

 

  1.         

Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач.

 

24/02

 

  1.         

Підготовка до діагностичної роботи.

 

27/02

 

  1.         

Діагностична робота №6.

Дія ділення. Таблиці ділення на число 2  та число 3.

 

28/02

 

  1.         

Корекція знань,  умінь та навичок учнів. Складання таблиці множення числа 4. Знаходження зна­чень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Побудова відрізка. Розв’язування задач.

№701-710

01/03

 

  1.         

Складання таблиці множення на 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач .

№711-719

02/03

 

  1.         

Таблиця множення на 4.

 

03/03

 

  1.         

Складання за схемою добутків з множником 4 і частки з дільником 4. Порядок виконання дій у виразах на дві дії. Розв’язування задач .

№720-729

06/03

 

  1.         

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел .

№730-737

07/03

 

  1.         

Складання за схемою добутків з першим множником 5. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником.

№738-747

08/03

 

  1.         

Обчислення добутків за таблицею множення. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач.

№748-757

09/03

 

  1.         

Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення.

№758-766

10/03

 

  1.         

Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником .

№767-774

13/03

 

  1.         

Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх зна­чень за таблицею. Розв’язування задач .

№775-782

14/03

 

  1.         

Обчислення значень буквених виразів.

 

15/03

 

  1.         

Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником.

№783-790

16/03

 

  1.         

Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач.

 

17/03

 

  1.         

Складання за схемою добутків з першим множником 6. Розв’язування задач. Творча робота над задачею .

№791-799

20/03

 

  1.         

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником .

№800-807

21/03

 

  1.         

Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Скла­дання і розв’язування задач .

№808-816

22/03

 

  1.         

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення.

 

23/03

 

  1.         

Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач .

№817-825

24/03

 

  1.         

Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника .

№826-834

03/04

 

  1.         

Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з імено­ваними числами. Розв’язування задач .

№835-843

04/04

 

  1.         

Обчислення виразів. Периметр прямокутника.

 

05/04

 

  1.         

Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач .

№844-852

06/04

 

  1.         

Обчислення добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата.

 

07/04

 

  1.         

Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач .

№853-860

10/04

 

  1.         

Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Розв’язування задач.

 

11/04

 

  1.         

Підготовка до діагностичної роботи.

 

12/04

 

  1.         

Діагностична робота №7.

Множення чисел 4-7, ділення на числа 4-7.

 

13/04

 

  1.         

Корекція знань,  умінь та навичок учнів. Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папе­рі в клітинку. Розв’язування задач.

№861-870

14/04

 

  1.         

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника.

№871-880

17/04

 

  1.         

Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач.

№881-889

18/04

 

  1.         

Закріплення вивчених випадків множення і ділення.

 

19/04

 

  1.         

Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач.

№890-897

20/04

 

  1.         

Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач.

№898-907

21/04

 

  1.         

Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач.

№908-915

24/04

 

  1.         

Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою.

№916-924

25/04

 

  1.         

Закріплення вивчених випадків множення і ділення.

 

26/04

 

  1.         

Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач.

№925-933

27/04

 

  1.         

Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямо­кутника.

№934-942

28/04

 

  1.         

Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії.

 

01/05

 

  1.         

Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач .

№943-951

02/05

 

  1.         

Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата.

№952-960

03/05

 

  1.         

Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числа­ми. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач.

№961-972

04/05

 

  1.         

Множення і ділення чисел на 10. Розв’язування задач.

 

05/05

 

  1.         

Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Скла­дання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника.

№973-980

08/05

 

  1.         

Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Скла­дання і розв’язування задач

 

09/05

 

  1.         

Підготовка до діагностичної роботи.

 

10/05

 

  1.         

Діагностична робота №8.

Множення чисел 8 і 9, ділення на числа 8 і 9. Особливі випадки множення і ділення.

 

11/05

 

  1.         

Корекція знань,  умінь та навичок учнів.

 

12/05

 

Повторення за рік

  1.         

Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел.

№981-986

15/05

 

  1.         

Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел.

 

16/05

 

  1.         

Повторення вивчених випадків множення.

№987-989

17/05

 

  1.         

Повторення вивчених випадків ділення.

№990-993

18/05

 

  1.         

Повторення вивчених випадків множення та ділення.

 

19/05

 

  1.         

Повторення вивчених випадків множення та ділення.

 

 

 

  1.         

Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числа­ми. Визначення часу за годинником .

№994-998

22/05

 

  1.         

Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числа­ми.

 

23/05

 

  1.         

Календар весняних місяців. Складання і розв’язування задач.

№999-1001

24/05

 

  1.         

Складання і розв’язування задач . Обчислення виразів.

№1002-1003

25/05

 

  1.         

Складання і розв’язування задач . Обчислення виразів.

 

26/05

 

  1.         

Підсумковий урок за рік.

 

29/05

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
НУШ
Додано
27 лютого
Переглядів
64
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку