________________________________________________________________
(найменування загальноосвітнього навчального закладу)
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
Календарно-тематичне планування
з математики
для ________________ класу
на 2018 / 2019 н.р.
_______________________________________________________
(ПІБ учителя)
Розглянуто на засіданні МО (кафедри) _________________________________________
___________________________________________________________________________
Протокол № ________ від «_____»__________________20_____ р.
Голова МО ____________________________________________________
(ПІБ, підпис)
Складено до підручника: Н.А.Тарасенкової, І.М.Богатирьової, О.П.Бочко, О. М.Коломієць, З.О.Сердюк
Математика. Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів К.: Видавничий дім «Освіта», 2014 згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
Математика, 6 клас
(4 год на тиждень, І семестр – 64 год, ІІ семестр – 76 год)
Складено до підручника:
Н.А.Тарасенкової, І.М.Богатирьової, О.П.Бочко, О. М.Коломієць, З.О.Сердюк
Математика. Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів К.: Видавничий дім «Освіта», 2014 згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
||
І семестр |
|||||
Тема 1. Тема 1. ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (12 год) Учень/учениця: наводить приклади: простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10; розрізняє: прості і складені числа; дільники і кратні натурального числа; формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10; розв’язує вправи, що передбачають: використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники; знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста; знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста |
|||||
1 |
|
Повторення вивченого матеріалу за 5 клас |
|
||
2 |
|
Контрольна робота №1 «Діагностична» |
|
||
3 |
|
Дільники та кратні натурального числа. Прості та складені числа |
|
||
4 |
|
Ознаки подільності на 2, 5 і 10 |
|
||
5 |
|
Ознаки подільності на 3 і 9 |
|
||
6 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
7 |
|
Розкладання чисел на прості множники. Найбільший спільний дільник |
|
||
8 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
9 |
|
Найменше спільне кратне |
|
||
10 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
11 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
||
12 |
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Подільність натуральних чисел» |
|
||
Тема 2. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ (28 год) Учень/учениця: наводить приклади: скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів; взаємно обернених чисел; розрізняє: скінченні та нескінченні періодичні десяткові дроби; читає і записує: нескінченні періодичні дроби; розуміє правила: порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; знаходження дробу від числа та числа за його дробом; формулює основну властивість дробу; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; порівняння дробів; додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; запис звичайного дробу у вигляді десяткового дробу; знаходження дробу від числа та числа за його дробом |
|||||
13 |
|
Основна властивість дробу. Скорочення дробу |
|
||
14 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
15 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
16 |
|
Найменший спільний знаменник дробів. Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів |
|
||
17 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
18 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
19 |
|
Додавання та віднімання звичайних дробів |
|
||
20 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
21 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
22 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
23 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
24 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
||
25 |
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Додавання та віднімання звичайних дробів» |
|
||
26 |
|
Множення звичайних дробів |
|
||
27 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
28 |
|
Знаходження дробу від числа |
|
||
29 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
30 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
31 |
|
Ділення звичайних дробів |
|
||
32 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
33 |
|
Знаходження числа за його дробом |
|
||
34 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
35 |
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові. Нескінченні періодичні десяткові дроби. Десяткове наближення звичайного дробу |
|
||
36 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
37 |
|
Розв'язування задач і вправ на всі дії з дробами |
|
||
38 |
|
Розв'язування задач і вправ на всі дії з дробами |
|
||
39 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
||
40 |
|
Контрольна робота № 4 за темою: «Множення і ділення звичайних дробів» |
|
||
Тема 3. ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ (24 год) Учень/учениця: наводить приклади пропорційних величин; розрізняє: коло і круг; пряму та обернену пропорційність; види діаграм; розуміє, що таке: відношення; пряма та обернена пропорційна залежність; масштаб; коло, круг, круговий сектор; діаграма; формулює: означення пропорції; основну властивість пропорції; зображує та знаходить на малюнках: коло і круг; круговий сектор; стовпчасті та кругові діаграми; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження відношення чисел і величин; використання масштабу; знаходження невідомого члена пропорції; запис відсотків у вигляді звичайного і десяткового дробів; знаходження довжини кола і площі круга; аналіз стовпчастих та кругових діаграм; розв’язує: основні задачі на відсотки; задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ |
|||||
41 |
|
Відношення |
|
||
42 |
|
Пропорція. Основна властивість пропорції |
|
||
43 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
44 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
45 |
|
Пряма та обернена пропорційна залежність |
|
||
46 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
47 |
|
Поділ числа у даному відношенні. Масштаб |
|
||
48 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
49 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
50 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
||
51 |
|
Контрольна робота № 5 за темою: «Відношення і пропорції» |
|
||
52 |
|
Коло. Довжина кола. Круг. Площа круга. Круговий сектор |
|
||
53 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
54 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
55 |
|
Стовпчасті та кругові діаграми |
|
||
56 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
57 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
58 |
|
Відсоткове відношення двох чисел. Відсоткові розрахунки |
|
||
59 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
60 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
61 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
62 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
||
63 |
|
Контрольна робота № 6 за темою: «Коло. Круг. Відсоткові розрахунки» |
|
||
Математика, 6 клас (4 год на тиждень, І семестр – 64 год, ІІ семестр – 76 год) Складено до підручника: Н.А.Тарасенкової, І.М.Богатирьової, О.П.Бочко, О. М.Коломієць, З.О.Сердюк Математика. Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів К.: Видавничий дім «Освіта», 2014 згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804. ІІ семестр |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|||
Тема 4. РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ (53 год) Учень/учениця: наводить приклади: додатних та від’ємних чисел; протилежних чисел; цілих та раціональних чисел; розуміє, що таке: модуль числа; протилежні числа; цілі числа; раціональні числа; координатна пряма; координатна площина; подібні доданки; будує: координатну пряму; координатну площину; перпендикулярні й паралельні прямі за допомогою лінійки і косинця; графіки залежностей між величинами по точках; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження модуля числа; порівняння раціональних чисел; додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел; обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа; розкриття дужок, зведення подібних доданків; знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами; аналіз графіків залежностей між величинами (відстань, час; температура, час тощо); розв’язує: рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння; текстові задачі за допомогою рівнянь |
|
Розв’язування задач. |
|||
64 |
|
Додатні та від’ємні числа. Число нуль |
|
||
65 |
|
Координатна пряма |
|
||
66 |
|
Координатна пряма |
|
||
67 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
68 |
|
Протилежні числа. Модуль числа |
|
||
69 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
70 |
|
Цілі числа. Раціональні числа |
|
||
71 |
|
Порівняння раціональних чисел |
|
||
72 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
73 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
||
74 |
|
Контрольна робота № 7 за темою: «Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел» |
|
||
75 |
|
Додавання раціональних чисел. Властивості додавання |
|
||
76 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
77 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
78 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
79 |
|
Віднімання раціональних чисел |
|
||
80 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
81 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
82 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
83 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
||
84 |
|
Контрольна робота № 8 за темою: «Додавання і віднімання раціональних чисел» |
|
||
85 |
|
Множення раціональних чисел. Властивості множення раціональних чисел |
|
||
86 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
87 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
88 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
89 |
|
Ділення раціональних чисел |
|
||
90 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
91 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
92 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
93 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
||
94 |
|
Контрольна робота № 9 за темою: «Множення і ділення раціональних чисел» |
|
||
95 |
|
Розкриття дужок. Подібні доданки та їх зведення |
|
||
96 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
97 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
98 |
|
Рівняння. Основні властивості рівнянь |
|
||
99 |
|
Розв’язування рівнянь |
|
||
100 |
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
|
||
101 |
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
|
||
102 |
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
|
||
103 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
||
104 |
|
Контрольна робота № 10 за темою: «Вирази і рівняння» |
|
||
105 |
|
Перпендикулярні й паралельні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця |
|
||
106 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
107 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
108 |
|
Координатна площина |
|
||
109 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
110 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
111 |
|
Приклади графіків залежності між величинами |
|
||
112 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
113 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
114 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
||
115 |
|
Контрольна робота № 11 за темою: «Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина» |
|
||
Тема 3. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (25 год) |
|||||
116 |
|
Подільність натуральних чисел. Звичайні дроби |
|
||
117 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
118 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
119 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
120 |
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
|
||
121 |
|
Відношення і пропорції. Відсоткові розрахунки |
|
||
122 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
123 |
|
Коло. Круг. Діаграми |
|
||
124 |
|
Додатні та від’ємні числа. Модуль числа |
|
||
125 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
126 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
127 |
|
Додавання і віднімання раціональних чисел |
|
||
128 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
129 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
130 |
|
Множення раціональних чисел |
|
||
131 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
132 |
|
Ділення раціональних чисел |
|
||
133 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
134 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
||
135 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
||
136 |
|
Підсумковий урок |
|
||