КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МИСТЕЦТВА 9 КЛАС
Програма інтегрованого курсу «Мистецтво» для 5-9 класів, укладачі
Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів . Автор:Л. М. МАСОЛ. К:»Видавничий дім «Освіта», 2017
РОЗДІЛ 2. ЕКРАННІ МИСТЕЦТВА. ФОРМИ ПОШИРЕННЯ МИСТЕЦТВА
№ |
Дата |
Тема уроку |
Сприймання творів |
Художньо – творча діяльність |
Домашнє завдання/ ПД |
||
Екранні мистецтва
|
К/ф «Аватар». фрагменти з к/ф: «Зоряні війни»,«Пірати Карибського моря: Прокляття «Чорної перлини», «Парк Юрського періоду», «Інтерстеллар»,«Титанік». |
Хоровий спів Сл..Н.Іванової, муз.А.Олєйнікової «Кіно» ст..219)
|
|||||
17 |
|
Мова і види кіномистецтва. Ігрове, анімаційне, документальне, науково-популярне кіно. Німий кінематограф (Ч. Чаплін Поняття: кадр, монтаж, титри, тапер, блокбастер, кінематограф |
Груповий показ пантоміми за сюжетом німого кіно,озвучений музикою (на шкільну тематику) |
||||
Образотворче мистецтво |
Афіші до кінофільмів |
||||||
18 |
|
Мова і види кіномистецтва (прод). Виражальні засоби кіномистецва. Міжнародні кінофестивалі. Поняття: саундтрек
|
Музичне мистецтво |
Саундтреки до кінофільмів «Аватар», «Титанік»; «Зоряні війни» та інші з наявних
|
Хоровий спів: Пісня з к/ф «Титанік» Ст.218
|
Створити кіноплакат до улюбленого фільму (будь-яка техніка) |
|
19 |
|
Жанри і стилі кіно. Кіножанри: фантастика (фентезі, антиутопія, кіберпанк), бойовик, трилер, мелодрама, комедія, вестерн, детектив, містика |
Екранні мистецтва |
Фрагенти к/ф «Володар перснів» (трилогія). «П’ятий елемент», «Матриця», «Сталкер», Ромео і Джульєтта».
|
Порівняти образне рішення кіноплакатів до фільму «Гаррі Поттер». |
Варіант 1: Проект «Фільми пригодницького жанру» (історичного, детективного тощо). С. 211-212
Варіант 2 Створити кіноафішу до улюбленого фільму (будь-яка техніка) |
|
20 |
|
Жанри і стилі кіно (прод). мюзикл,екранізація. Терміни: римейк, мейнстрим, трейлер, сиквел, постер. |
Музичне мистецтво |
фрагменти з кіноопер Дж. Верді «Ріголетто (Лучано Паваротті) і «Отелло» (Пласідо Домінго). Е.-Л. Веббер «Memori» (з мюзиклу «Кішки») та «Do not Cry for Me, Argentina» (з мюзиклу «Евіта»). |
|
Створити кіноплакат до улюбленого фільму (будь-яка техніка) |
|
21 |
|
Професії та школи у кінематографі. Кінопрофесії: кінорежисер, актори, кінооператор, художник-постановник та його асистенти (костюмер, гример, декоратор, реквізитор, бутафор), кіно-композитор, звукорежисер, звукооператор, саунд-дизайнер, каскадер, продюсер. |
Музичне мистецтво |
Г. Циммер Саундтреки з м/ф «Король Лев», к/ф «Пірати Карибського моря», «Код да Вінчі».
|
|
Мистецький проект (з презентацією): «Актори світового кіно» |
|
22 |
|
Професії та школи у кінематографі (прод.) Школи кінематографа: французька, американська (Голлівуд), італійська, індійська (Боллівуд), японська (зокрема аніме), африканська (Ноллівуд).
|
Екранні мистецтва |
К/ф «Новий кінотеатр «Парадізо». фрагменти з к/ф «Леон», «Амелі», «Вісім жінок», «Мене звати Кхан», «Сім самураїв». Пісні з к/Ф |
Поекспериментувати із зображенням облич типажів аніме, акцентувавши увагу на міміці, очах, зачісках персонажів (позитивних і негативних). С. 212 підручника |
Мистецький проект (з презентацією): «Школи кінематографа». |
|
23 |
|
Українське кіно. Творчість О. Довженка. Українське поетичне кіно.С.Параджанов
|
Екранні мистецтва |
Фрагменти з к/ф «Земля» (О,Довженко) «Тіні забутих предків». (С.Параджанов)
|
Уявити себе кіно продюсером. Який твір класичної або сучасної української літератури обрали б для екранізації? Яких акторів потрібно запросити на кастинг? |
|
|
24 |
|
Українське сучасне кіно та анімація
|
Екранні мистецтва
|
фрагменти з к/ф «Поводир», «Мелодія для шарманки», «За двома зайцями», «Зайчик», «Плем’я»; м/ф із серіалу про козаків і серіалу «Народна мудрість», «Пластилінова ворона»,«Йшов трамвай дев’ятий номер». |
Створити образ тварини – персонажа фільму за сюжетом української народної казки .
|
Проект «Відеотека для кабінету» |
|
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ |
|||||||
25 |
|
Телебачення: погляд у світ. |
Екранні мистецтва |
Жанри телемистецтва: телерепортаж, телевистава, телефільм, телесеріал, ток-шоу, реаліті-шоу, талант-шоу. теледебати, телеміст та ін.
|
|
Створити музичні тести «Угадай музичну заставку» |
|
26 |
|
Телебачення: погляд у світ (прод). Поняття: медіа, телебачення, щоу, кліп. |
Екранні мистецтва |
Українські відеокліпи на пісні «Україна – це ти» (Тіна Кароль), «Time» і «Look» (ONUKA). |
Україна – це ти» Тіна Кароль |
|
|
27 |
|
Фотомистецтво та реклама. Мова фотомистецтва, документальна і художня фотографія. |
Образотворче митецтво |
Зразки фотографій – художніх (пейзажі А. Адамса) і документальних (спортивний фоторепортаж). Фото Києво-Печерської Лаври ( сучасне і старовинне) у порівнянні з картинами Ю. Химича із зображенням Києво-Печерської лаври.. |
|
Створити фото колаж на тему за бажанням. Випереджальне: підготувати добірку рекламних буклетів |
|
28 |
|
Фотомистецтво та реклама (прод.) Види реклами: комерційна і соціальна, креативна, гіперболізована, у стилі мінімалізму, антиреклама.
|
Образотворче мистецтво |
Зразки рекламних буклетів |
Створити антирекламу товарів у стилі мінімалізму. Підібрати музичний супровід до неї з рінгтонів мобільних телефонів.
|
Колективна робота. Створити серію рекламних плакатів про художні секції, студії, гуртки школи.
|
|
29 |
|
Поширення мистецтва. Музеї, галереї бібліотеки світу та України. Пам’ятки України зі Списку світової спадщини ЮНЕСКО.
|
Образотворче мистецтво |
Національні музеї-заповідники українського гончарства в Опішному (Полтавщина) та «Качанівка» (Чернігівщина); Церква Св. Юра у Дрогобичі.
|
Намалювати фрагмент споруди |
Проект «Музей, який я відвідав» (інформаційні матеріали, фото, ілюстрації) |
|
30 |
|
Поширення мистецтва (прод.) Музеї, галереї, бібліотеки. Поняття: меценат, мурал, факсиміле
|
Образотворче мистецтво |
Екстер’єри та інтер’єри музеїв світу: Лувр (Франція), галерея Уффіці (Італія), Прадо і Музей Гуегенхайма (Іспанія), Дрезденська картинна галерея (Німеччина), Національний художній музей України, Музей писанки у Коломиї. |
|
Підготувати розповідь екскурсовода «З історії шедевру нашого музею» |
|
31 |
|
Мистецтво в діалозі культур |
Образотворче |
Петропавлівскький костел і мінарет у Кам’янці-Подільському (Україна); китайський павільйон і японська пагода у Брюсселі (Бельгія), палац Альгамбра у Гранаді (Іспанія). Парк «Міні-Европа» у Брюсселі (Бельгія)
|
Перегляд фільму «Вавилон» (реж. А. Іньярріту), в якому показана картина нашого світу, як один великий Вавилон з перетином національних культур і традицій, людських доль. Аналіз кінострічки, ( як ситуації вчать людей знаходити спільну мову, вміти слухати інших і досягати цілей і залишатися толерантними в процесі міжкультурних контактів). |
|
|
32 |
|
Мистецтво в діалозі культур.
Полікультурність світу і мистецтво.
|
Образотворче мистецтво |
П. Брейгель Старший «Вавилонське стовпотворіння», порівняння із зображеннями Вавилонської вежі на старовинній книжковій мініатюра та картині невідомого німецького художника. І. Марчук «Скрипаль», «Пробудження», І. Рєпін «Українка біля тину»
|
|
||
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ
|
|||||||
33 |
|
Панорама мистецтв: перевіряємо свої досягнення. Представлення проектів.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|