Календарне планування уроків
музичного мистецтва у 2 класі
до підручника Т.Рубля «Мистецтво»
ІІ семестр |
|||||||
№ |
Тема уроку |
Художньо-творча діяльність |
Сприймання та інтерпретація мистецтва |
Комунікація через мистецтво |
Основні поняття |
Дата |
Примітки |
16 |
Снігові розваги |
Вірші і музика А.Олєйнікової «Просто снігопад» Відтворення настрою пісні пластичною імпровізацією. Відтворення спогадів про відпочинок, імпровізуючи голосом та граючи на музичних інструментах. Виконання ритмічної вправи |
Клод Дебюссі «Сніг танцює» Порівняти муз.образ твору з пейзажами.
|
Бесіда про красу та звуки зимової природи. Висловлювання вражень від прослуханих творів |
Зображення руху за допомоги динамічних відтінків, темпу
|
|
|
17 |
Зимова казка |
Поспівка «Санчата» Вірші і музика А.Олєйнікової «Просто снігопад» Змалювання тварин за допомоги муз. інструментів. |
П.Чайковський «Лускунчик» Визначення засобів музичної виразності |
Бесіда про зимові казки з тваринами, балет. Виконання пісні групами та сольно |
Балет
|
|
|
18 |
Навколосвітня подорож |
Виконання пісень на вибір учнів про Україну. Відтворення настрою пісні пластичною імпровізацією. Виконання ритмічної вправи |
К. Сен-Санс «Карнавал тварин» («Королівський марш лева», «Антилопа», «Кенгуру», «Слон») Визначити головні засоби, які змалювали тварин
|
Бесіда про визначні місця, споруди-символи України, міста. Висловлювання вражень від прослуханих творів |
Сюїта Програмна музика Карнавал |
|
|
19 |
Птахи на крилах весну несуть |
Укр.нар.пісня «Щебетала пташечка» Створення вокальної імпровізації на слова пісні (до слухання) |
К. Сен-Санс «Карнавал тварин» («Зозуля в глибині лісу», «Лебідь») Визначити головні засоби, які змалювали птахів Пластична імпровізація,відтворитирухами рук зміст пісні.
|
Бесіда про свято Стрітення, обряди зустрічі весни. |
|
|
|
№ |
Тема уроку |
Художньо-творча діяльність |
Сприймання та інтерпретація мистецтва |
Комунікація через мистецтво |
Основні поняття |
Дата |
Примітки |
20 |
Підводні мандри |
Вірші А.Олєйнікової, музика В.Івченка «Морський бичок» Виконання ритмічної вправи |
М.Римський-Корсаков «Океан – море синє» з опери «Садко» і тему моря з сюїти «Шехерезада» Визначення засобів виразності творів |
Висловлювання вражень: -від прослуханих творів; - про зустрічі з підводними мешканцями в природі, океанаріумі. |
Роль засобів музичної виразності |
|
|
21 |
Створюємо красиві обереги |
Вірші А.Олєйнікової, музика В.Івченка «Морський бичок».
|
С.Прокоф’єв балет «Попелюшка». Сцена з годинником», «Попелюшка їде на бал» Визначення засобів виразності творів. |
Виконання пісні групами та сольно. Висловлювання вражень від прослуханих творів. |
Музична ілюстрація |
|
|
22 |
У родинному колі |
Вірші і музика Н.Май «Родина» Створення вокальної імпровізації на слова пісні (до слухання) |
Назарій Яремчук «Родина» Висловлювання вражень |
Комунікація: - про цікавинки з життя вашої родини; -визначити за що родина вам може подякувати. |
|
|
|
23 |
Великодня радість |
Вірші і музика М.Бурмаки «Писанка» Виконання ритмічної вправи |
Запис великодніх церковних дзвонів |
Бесіда про Великдень, символи на писанках. |
|
|
|
24 |
Весна крокує по землі |
Поспівка «Весняночко-паняночко» Вірші і музика М.Бурмаки «Писанка»
|
Веснянки «Вийди, вийди сонечко», «Подоляночка». Гра «Подоляночка»
|
Комунікація про весняні традиції (зустріч весни, Великдень) Виконання пісні групами та сольно Обговорення вражень від гри. |
Веснянки |
|
|
25 |
Весняні штрихи |
Музична гра |
|
|
|
|
|
26 |
Чарівні перетворення |
Вірші М.Ясакової Муз. О.Янушкевич «Весняні котики» Створення мелодії (імпровізація голосом) до віршованих рядків с.85
|
П.Чайковський «Квітень. Пролісок» з циклу «Пори року» Визначити засоби муз.виразності. |
Гра «Луна» Висловлювання вражень від прослуханих творів |
Роль музичного інструменту для зображення образу |
|
|
№ |
Тема уроку |
Художньо-творча діяльність |
Сприймання та інтерпретація мистецтва |
Комунікація через мистецтво |
Основні поняття |
Дата |
Примітки |
27 |
Космічні пригоди |
Створення мелодії (імпровізація голосом) до віршованих рядків с.87 Вірші М.Ясакової Муз. О.Янушкевич «Весняні котики» Виконання ритмічної вправи |
Гурт «Спейс» композиціїї «Балада. «Чарівний політ» |
Бесіда про роль електронних інструментів. Виконання пісні з танцювальними рухами. |
Електронна музика |
|
|
28 |
Мандрівка рідним краєм |
Вірші Л.Ратич Муз. А.Олєйнікової «Квітковий садочок» Виконання ритмічної вправи Створення мелодії (імпровізація голосом) до віршованих рядків с.90 |
«Віночок українських народних пісень» - визначення х-рних засобів муз. виразності |
Висловлювання учнів про сюжетні картини, які вони уявили під час виконання пісні. Які ілюстрації намалювали б до пісні? |
|
|
|
29 |
Просто казка |
Музика М.Лисенка «Пісня Лисички»з опери «Коза-Дереза»
|
Музика М.Лисенка «Пісня Кози», «Пісня Рака» з опери «Коза-Дереза»
|
З’ясування, до яких казок підібрані ілюстрації в підр. Висловлювання емоц. вражень від прослуханих творів |
Опера
|
|
|
30 |
У світі мультфільмів |
Вірші і музика А.Мігай «Мультики» |
Саундтреки з улюблених мультфільмів Створення ритмічного супроводу до треків за допомоги шумових інструментів |
Комунікація про роль музики в мультиплікації. Висловлювання емоц. вражень від перегляду мультфільмів. |
Мультфільм |
|
|
31 |
Театральна атмосфера |
Вірші і музика А.Мігай «Мультики» виконання з танц. рухами. зиму |
П.Чайковський балет «Лускунчик» уривки |
Комунікація про роль музики в мультиплікації. Висловлювання емоц. вражень від перегляду уривків балетної вистави |
Балет |
|
|
32 |
Фантастичний кіносвіт |
Вірші і музика О.Янушкевич «Пісня про дружбу» |
Фрагменти фільму «Іванко і цар Поганин» |
Комунікація про роль музики в кіно |
Кіномистецтво |
|
|
33 |
Весняне різнобарв’я |
Вірші і музика О.Янушкевич «Пісня про дружбу» виконання з танц. рухами. Виконання ритмічної вправи |
П.Чайковський «Пісня жайворонка» Звуки весняного лісу. |
Висловлювання емоц. вражень від прослуханих творів
|
|
|
|