Образотворче мистецтво
4 клас
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
СВІТ НЕВИДИМИЙ |
||
16 |
НЕВИДИМЕ ТА ВСЮДИСУЩЕ ПОВІТРЯ. Поняття повітряної перспективи. Виконання фантастичного пейзажу з тоновою градацією. |
|
17 |
МАЙЖЕ НЕВИДИМА КРАПКА. Крапка як виражальний засіб графіки. Створення крапкового графічного зображення. |
|
18 |
ЗАХОПЛЮЮЧИЙ СВІТ МІНІАТЮР. Мініатюра як вид живопису. Ліплення мініатюрної свинки. |
|
СВІТ НЕВІДОМИЙ |
||
19 |
ЩО ТАМ, ЗА ЗІРКАМИ? Уява та фантазія в зображенні фантастичних сюжетів. Теплі і холодні кольори. Зображення космічного корабля. |
|
20 |
ЩО ТАМ, ПІД ВОДОЮ? Морський пейзаж. Мариністи. Форма предмета. Створення рибки у техніці паперового плетіння. |
|
21 |
НЕВІДОМА УКРАЇНА. Мистецькі об’єкти та найуспішніші сучасні митці України. Шрифти. Виконання шрифтової композиції. |
|
ЯК ЦЕ ВЛАШТОВАНО І ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ? |
||
22 |
ПОВАГА ДО ПРАЦІ. Працелюбність як необхідна складова розвитку. Мистецькі професії. Виконання аплікації «Мітла». |
|
23 |
ЦЕГЛИНКА ЗА ЦЕГЛИНКОЮ. Симетрія та асиметрія в різних видах мистецтва. Виконання графічного зображення будинку. |
|
24 |
ЯК УСЕ ВЛАШТОВАНО? Образ. Види образотворчого мистецтва. Зображення монстриків у техніці кляксографії. |
|
25 |
СМІЛИВІ КРОКИ. Підсумковий урок. Урок узагальнення та повторення матеріалу. Ліплення дракончика. |
|
ЕНЕРГІЯ |
||
26 |
ЩО МЕНЕ НАДИХАЄ? Джерела натхнення. Поняття ідеї. Виконання композиції «Кульбабки» (акварель, свічка). |
|
27 |
ЇЖА – ДЖЕРЕЛО ЕНЕРГІЇ. Природа дивує – рослини як джерело енергії та натхнення. Ліплення качана кукурудзи. |
|
28 |
ЕНЕРГІЯ РУХУ. Лінія як виразник енергії руху. Види ліній. Поняття штриха. Виконання графічного рисунка однією лінією. |
|
29 |
ЕНЕРГІЯ СОНЦЯ. Підсумковий узагальнюючий урок. Створення композиції – рефлексії «Сонце». |
|
МОЖЛИВОСТІ ЛЮДИНИ |
||
30 |
НЕ БУДЬ КОЛЮЧИМ. Емоції у мистецьких творах. Зображення кактусів. |
|
31 |
МИСТЕЦТВО ДОПОМАГАТИ ІНШИМ ТА СОБІ. Окомір як інструмент митця. Способи розвитку окоміру. Ліплення торта. |
|
32 |
ІСТОРІЯ УСПІХУ Творчість Соні Делоне. Автопортрет. Створення графічного автопортрета «Мої інтереси». |
|
33 |
ШУКАТИ І ВІРИТИ. Творчість як вічний пошук нового. Жанр натюрморту. Створення натюрморту у стилі Поля Сезанна. |
|
34 |
ЗА КРОК ДО КАНІКУЛ. Підсумковий узагальнюючий урок. Створення фантазійного годинника. |
|