Календарне планування уроків природознавства для 4 класу за Грущинською 2019-20 н. рік

Про матеріал

Календарне планування уроків природознавства в 4 класі за Грущинською у2019-20 н. р

Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування

 

 «Природознавство»

 

 складено відповідно до

  • Типової освітньої програми закладів загальної  середньої освіти І ступеня, (наказ МОН

від 20.04.2018 № 407)

  • Навчальної програми зі змінами для учнів закладів загальної середньої освіти І ступеня

( наказ МОН від 29.05.15 № 584)

 

Результат пошуку зображень за запитом "природоведение грущинская 4 класс"   Методичне забезпечення:

 

Природоведение:

И.Грущинская.4 класс

– К. :«Освіта», 2015. – 160 с.

 

 68 годин на рік,

                        2 год на тиждень

 

Мета освітньої галузі 

 

  • формування природознавчої компетентності учня шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про природу, способів навчально-пізнавальної діяльності,
  • розвитку ціннісних орієнтацій у різних сферах життєдіяльності та природоохоронної практики

 

Підсумкова перевірка здійснюється письмово у формі темат контрольної роботи в кінці вивчення теми (2-4 кл.). Протягом навч року передбачається 6 тематич контр робіт (по 3 роботи у кожному семестрі).

Тематична контр робота може бути: комбінованою, що включає завдання з кожного об’єкта, що підлягає підсумк перевірці; тестовою, що складається із тест завдань закритого і відкритого типів.

 


 

 

Тема

С

Дата

 

 

 

І семестр

 

 

 

Тема 1   Всесвіт і Сонячна система

(            год)

1.

 

Уявленнядавніх людей про Землю і Всесвіт

 

 

 

2.

 

Склад Сонячної системи: Сонце, великі та карликові планети, малі тіла.

 

 

 

3.

 

Сонце –зоря,центральне тіло Сонячної системи.

 

 

 

4.

 

Планети Сонячної системи.

 

 

 

5.

 

Земля – планета Сонячної системи. Вплив Сонця на різноманітність природи Землі. Теплові пояси.

 

 

 

6.

 

Добовий і річний рух Землі.

 

 

 

7.

 

Місяць – природний супутник Землі.

 

 

 

8.

 

Сузір’я. Велика та Мала Ведмедиця. Полярна зоря

 

 

 

9.

 

Молочний Шлях – наша Галактика. Сучасні уявлення про Всесвіт.

 

 

 

10.

 

Навчальний проект «Крижані велетні” (про Юпітер, Сатурн, Нептун, Уран).

 

 

 

11.

 

Контрольна робота №1

 

 

 

Тема 2 . План і карта

(                   год)

 

 

Чому не можна зайти за обрій

 

 

 

 

 

Як навчитися орієнтуватися на місцевості

 

 

 

 

 

Як орієнтуватися за допомогою компаса

Екскурсія. Визначення сторін горизонту за допомогою Сонця, компасу та місцевих ознак.

 

 

 

 

 

Для чого потрібні плани місцевості.Масштаб.Пр.р. 1.Читання плану місцевості.

 

 

 

 

 

Про що може розповісти карта

 

 

 

 

 

Для чого потрібно вміти читати плани та карти. Практична робота 2.

Читання карти. Порівняння плану та карти

 

 

 

 

 

Перевір свої досягнення

Контрольна робота №2

 

 

 

Тема 3. Материки та океани (ч.1)

(         годин)

 

 

Населення Землі

 

 

 

 

 

Умови життя на Землі.

 

 

 

 

 

Океани й материки Землі.

Практична робота № 3. Читання карти світу

 

 

 

 

 

Світовий океан

 

 

 

 

 

Особливості природи Тихого океану.

 

 

 

 

 

Неповторність Атлантичного океану.

 

 

 

 

 

Неповторні риси Індійського океану.

 

 

 

 

 

Особливості природи Північного Льодовитого океану.

 

 

 

 

 

Найбільший материк Землі

 

 

 

 

 

Особливості рослин і твар світу Євразії

 

 

 

 

 

Найбільші країни Євразії. Контрольна робота № 3

 

 

 

 

 

Навчальний проект Ми живемо в Євразії.

 

 

 

ІІ семестр

Тема 4. Материки та океани (ч.2) (         годин)

 

 

 

Найспекотливіший материк Землі

 

 

 

 

 

Особливості рослинного і тваринного світу Африки

 

 

 

 

 

Найбільші країни Африки.

 

 

 

 

 

Неповторність Північної Америки.

 

 

 

 

 

Особливості рослинного і тваринного світу Північної Америки

 

 

 

 

 

Найбільші країни Північної Америки

 

 

 

 

 

Чим Південна Америка відрізняється від інших материків

 

 

 

 

 

Особливості рослинного і тваринного світу Південної Америки

 

 

 

 

 

Найбільші країни Південної Америки

 

 

 

 

 

Найсухіший материк Землі - Австралія

 

 

 

 

 

Особливості рослинного і тваринного світу Австралії

 

 

 

 

 

Особливості Антарктиди.Практична робота №4.Позначення на контурній карті назв материків і океанів.

 

 

 

 

 

Дослідницький проект «Подорож Антарктидою»

 

 

 

 

 

Контрольна робота №4

 

 

 

Тема 5. Природа України (ч.1)

(         годин)

 

 

Україна на карті.

 

 

 

 

 

Україна на картіПрактичні роботи №5.

Позначення на контурну карту столиці та міст України.

 

 

 

 

 

Корисні копалини України

Пр.робота №6Позначення форм земної поверхні

 

 

 

 

 

Водойми на Україні

 

 

 

 

 

Українські річки

 

 

 

 

 

Чим відрізняється рівнинна річка від гірської

 

 

 

 

 

Неповторність Чорного і Азовського морів

 

 

 

 

 

Значення водойм для життя людей.Пр.робота №7. Позначення водойм на к.к України

 

 

 

 

 

Ґрунти України. Охорона ґрунтів.. Контрольна робота №5

 

 

 

Тема 5. Природа України (ч.2)

(         годин)

 

 

Природні зони України .Карта природних зон України

 

 

 

 

 

Природа Полісся

 

 

 

 

 

Як природа Полісся впливає на господарську діяльність людини

 

 

 

 

 

Лісостеп

 

 

 

 

 

Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини

 

 

 

 

 

Степ. Екскурсія 2. Ознайомлення з формами рельєфу, водоймами, рослинним та тваринним світом, ґрунтами рідного краю

 

 

 

 

 

Галузі господарства степної зони

 

 

 

 

 

Гори України. Українські Карпати.

 

 

 

 

 

Кримські гори.

 

 

 

 

 

Природні заповідники України

 

 

 

 

 

Навчальний проект Добра справа для природи.

 

 

 

 

 

Контрольна робота №6

 

 

 

 

 

Підсумковий тест.

 

 

 

 

 

Вікторина- підсумок

 

 

 

 

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

Вимоги до  комбінованої контрольної роботи у 3-4 класах

з/п

Види завдань

Кіл-сть завд

 за прав завдання

Макс  балів

1.

 на перевірку знань про предмети і явища природи, їх взаємозв і залежн між ними

3

1 бал

3 бали

2.

 на перевірку умінь виконувати різні види навчально-пізнавальних дій щодо об'єктів природи та інфор про них

1

1 бал

1 бали

3.

 на перевірку умінь оцінювати об'єкти природи, а також власну поведінку та ін людей серед природи

2

1 бал

2 бали

4.

на перевірку умінь застосовувати набуті знання й навички у своєму повсяк житті

2

1 бал

2 бали

5.

 на перевірку досвіду емоційно-ціннісного ставлення до навколишнього світу і природи, до різн видів діяльності

1

2 бали

2 бал

6.

 на перевірку умінь твор заст набутих прир знань і способів діяльн в змінених ситу

1

2 бали

2 бали

Разом

10

-

12 бал

Вимоги до    тестової контрольної роботи у 3-4 класах

з/п

Види завдань

Кільк завдан

Кільбалів за прав зав

Макс  балів

1.

Завдання закритого типу з вибором 1 відповіді серед трьох

3

1 бал

3 бали

2.

Завдання відкритого типу на встановлення послідовності або відповідності між 6 компонентами

2

2 бали

4 бали

3.

Завдання відкритого типу з короткою відповіддю

1

2 бали

2 бали

4.

Завдання відкритого типу з розгорнутою відповіддю

1

3 бали

3 бали

Разом

7

-

12 балів

 

Оновлення в програмі

Спростити розділ „Всесвіт і Сонячна система”.

Враховано. Зміст розділу та держані вимоги уточнені, відповідають державним стандартам.

EЗменшити об’єм інформації на вивчення розділу «Природа материків і океанів».

Враховано. Вилучена тема „Розселення людей на Землі. Чисельність населення Землі, її зміна”. Обсяг інформації про материки та океани, кількість годин на їхнє вивчення вчитель визначає самостійно.

Вилучити теми: „Особливості природи Тихого, Атлантичного, Індійського й Північного Льодовитого океанів”. „Особливості природи материків Землі. Євразія, Африка, П , Півд Америка, Австралія, Антарктида” (матеріал вивчається в 7-8 к

Враховано частково. Вилучено детальний план вивчення материків, запропоновано використання електронного ресурсу (за вибором учителя).

Змінити назви практичних робіт і навчальних проектів (не відповідають віковим особливостям учнів початкової школи).

Враховано. Назви навчальних проектів, практичних робіт та уроків-екскурсій учитель визначає самостійно, відповідно до змісту навчального матеріалу із врахуванням вікових особливостей, або обирає із запропонованих.

Обсяг та зміст навчального матеріалу в розділі „Природа України” наблизити до вікових особливостей молодших школярів.

Враховано. Вилучено детальний алгоритм вивчення природних зон. Кількість годин на вивчення теми вчитель може збільшити за рахунок розвантаження програми.

Вилучити розділ „Тіла і речовини”.

Частково враховано. Тему „Тіла і речовини” інтегровано у навчальний зміст 1-го, 2-го,3-го та 4-го класів. 

 

docx
Додано
18 липня 2019
Переглядів
1188
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку