УКРАЇНСЬКА МОВА
(7 годин на тиждень, з них: 5 – як окремий предмет і 2 - як частина предмета
«Я досліджую світ»)
Українська мова та читання. Підручник для 4 класу ЗЗСО у двох частинах.
М. Чабайовська, Н. Омельченко,В. Синільник . Тернопіль. Астон, 2021
№ |
Дата |
Тема уроку |
Стор. підр. |
|
Українські літературні казки та байки Досліджую числівник |
||||
ЯДС |
|
Ірина Калинець «Казка про хлопчика Крижинку» |
3 – 4 5 – 6 |
|
78 |
|
Загальне уявлення про числівник як частину мови. Питання до числівників |
4, 6 |
|
79 |
|
За Танітою Маре «Подорож краплинки» |
7 – 8 |
|
ЯДС |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
|
80 |
|
Вимова і правопис найуживаніших числівників, використання їх у мовленні |
8 |
|
81 |
|
За Танітою Маре «Подорож краплинки» (продовження) |
9 – 10 |
|
82 |
|
Вимова і правопис найуживаніших числівників, використання їх у мовленні |
10 |
|
ЯДС |
|
Анатолій Григорук «Збитошна Бабуся Ягуся» |
11 |
|
83 |
|
Практичне засвоєння вимовляння і письма відмінкових форм окремих числівників |
12 |
|
84 |
|
Анатолій Григорук «Збитошна Бабуся Ягуся» (продовження) |
13 |
|
ЯДС |
|
Узагальнення вивченого про числівник |
14 |
|
Досліджую займенник |
||||
85 |
|
Йосип Струцюк «Хто співає найкраще» Поняття про займенник як частину мови. |
15 – 16 |
|
86 |
|
Йосип Струцюк «Хто співає найкраще» (продовження) |
17 – 18 |
|
87 |
|
Поняття про займенник як частину мови. Спостереження за роллю різних займенників у тексті |
18 |
|
ЯДС |
|
Іван Франко «Заєць та їжак» |
19 – 20 |
|
88 |
|
Особові займенники. Уживання особових займенників у текстах |
20 |
|
89 |
|
Іван Франко «Заєць та їжак» (продовження) |
21 – 22 |
|
ЯДС |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
|
90 |
|
Особові займенники. Уживання особових займенників у текстах |
22 |
|
91 |
|
Ігор Січовик «Таємниця туди-сюди» (казка з паліндромами) |
23 – 24 |
|
92 |
|
Відмінювання займенників 1-ої особи однини і множини |
24 |
|
ЯДС |
|
Оксана Лущевська «Авіа, пташиний диспетчер» |
25-26 27-28 |
|
93 |
|
Відмінювання займенників 2-ої особи однини і множини. |
26, 28 |
|
94 |
|
Леся Мовчун «Горіхові Принцеси» (п’єса) |
29-30 31-33 |
|
ЯДС |
|
Відмінювання особових займенників |
30-31 |
|
95 |
|
Уживання займенників із прийменниками |
32-33 |
|
96 |
|
Медіа. Театральна програмка, запрошення. |
33 |
|
97 |
|
Театралізація |
|
|
ЯДС |
|
Леонід Глібов «Коник-стрибунець» |
34-35 |
|
98 |
|
Побудова сполучень слів і речень із займенниками в різних формах. |
35 |
|
99 |
|
Іван Чопей «Два Ведмеді» (байка) |
36 |
|
ЯДС |
|
Узагальнення вивченого про займенник як частину мови |
37 |
|
100 |
|
Діагностувальна робота № 5 |
|
|
Літературні казки народів світу Досліджую дієслово |
||||
101 |
|
Ганс Кристіан Андерсен «Дюймовочка» |
38 – 41 |
|
102 |
|
Повторення вивченого про дієслово як частину мови |
38 – 41 |
|
ЯДС |
|
Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху» |
42 – 45 |
|
103 |
|
Повторення вивченого про дієслово як частину мови. Неозначена форма дієслова |
42 – 45 |
|
104 |
|
Брати Грімм «Королева бджіл» |
46 – 49 |
|
ЯДС |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
|
105 |
|
Неозначена форма дієслова. Чергування голосних звуків у дієслівних коренях |
46 – 49 |
|
106 |
|
Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика» (переклад Віктора Морозова) |
50 – 51 52 – 53 |
|
107 |
|
Чергування приголосних звуків у дієслівних коренях. Змінювання дієслів за часами |
51, 54 |
|
Веселе слово |
||||
ЯДС |
|
Дмитро Білоус «Веселе слово» |
55 |
|
108 |
|
Змінювання дієслів за числами |
56 |
|
109 |
|
Грицько Бойко «Розумники», «Про хлопчика Гната і Гітопоната» |
57 |
|
ЯДС |
|
Медіа. Буктрейлер (53) |
|
|
110 |
|
Дієслова теперішнього часу |
58 |
|
111 |
|
Степан Руданський «Вовки» (гумореска) |
59 |
|
112 |
|
Дієслова майбутнього часу |
60 |
|
ЯДС |
|
Сашко Дерманський «Сміхотусі, або хакерська атака на мамині коржики» |
61 |
|
113 |
|
Правопис закінчень дієслів 1-ої особи однини і множини теперішнього та майбутнього часу |
62 |
|
114 |
|
Наталія Бонь «Літавиця» |
63-64 |
|
ЯДС |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
|
115 |
|
Правопис закінчень дієслів 2-ої особи однини і множини теперішнього та майбутнього часу |
64 |
|
116 |
|
Наталія Бонь «Літавиця» (продовження) |
65-66 |
|
117 |
|
Правопис закінчень дієслів 3-ої особи однини і множини теперішнього та майбутнього часу |
66 |
|
ЯДС |
|
Ігор Січовик «Бабуся мого дитинства» |
67-68 |
|
118 |
|
Дієслова минулого часу |
68 |
|
119 |
|
Ігор Січовик «Бабуся мого дитинства» (продовження) |
69-70 |
|
ЯДС |
|
Дієслова минулого часу |
70 |
|
120 |
|
Джеремі Стронґ «Гармидер у школі» («Пиріг Дружби») (переклад Андрія Поритка) |
71-72 |
|
|
Джеремі Стронґ «Гармидер у школі» («Пиріг Дружби») (переклад Андрія Поритка) (продовження) |
73-74 |
||
122 |
|
Дієслова на -ся (-сь) Правопис особових закінчень дієслів |
72, 74 |
|
ЯДС |
|
Повторення вивченого про дієслово |
|
|
123 |
|
Діагностуальна робота № 6 |
|
|
Дитинство моє золоте Досліджую прислівник |
||||
124 |
|
Оксана Радевич-Грабовська «Щасливе дитинство» Поняття про прислівник як частину мови |
75 – 76 |
|
ЯДС |
|
Тетяна Стус (Щербаченко) «Таємна змова, або не слід балакати з незнайомцями» |
77 – 78 |
|
125 |
|
Поняття про прислівник як частину мови |
78 |
|
126 |
|
Тетяна Стус (Щербаченко) «Таємна змова, або не слід балакати з незнайомцями» (продовження) |
79 – 80 |
|
127 |
|
Роль прислівників у мовленні |
80 |
|
ЯДС |
|
Наталія Клевцова «Наша любов» |
81 – 82 |
|
128 |
|
Роль прислівників у мовленні |
82 |
|
129 |
|
Анатолій Костецький «Про друга» Правопис найуживаніших прислівників |
83 – 84 |
|
ЯДС |
|
Любов Воронкова «Антон і Харитон» |
85 – 86 |
|
130 |
|
Правопис найуживаніших прислівників |
86 |
|
131 |
|
Анатолій Григорук «Сопілонька з калиноньки, ясенове денце» |
87 – 88 89 – 90 |
|
132 |
|
Узагальнення вивченого про прислівник |
88, 90 |
|
Досліджую службові слова та вигук |
||||
ЯДС |
|
За Євгеном Наумовим "Як ми змістовно відпочивали» |
91 – 92 |
|
133 |
|
Службові слова. Прийменник |
92 |
|
134 |
|
За Євгеном Наумовим "Як ми змістовно відпочивали» (продовження) |
93 – 94 |
|
ЯДС |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
|
135 |
|
Службові слова. Сполучник |
94 |
|
136 |
|
Ірен Роздобудько «Я зніматимуся в кіно» |
95 – 96 |
|
137 |
|
Службові слова. Частка |
96 |
|
ЯДС |
|
Ірен Роздобудько «Я зніматимуся в кіно» (продовження) |
97 – 98 |
|
138 |
|
Загальне уявлення про вигук |
98 |
|
139 |
|
Повторення вивченого про прислівник та службові слова |
|
|
ЯДС |
|
Катерина Бабкіна «Мсьє Жак та квітнева риба» Види речень за метою висловлювання та інтонацією |
99 – 100 |
|
Уроки людяності Досліджую речення |
||||
140 |
|
Діагностуальна робота № 7 |
|
|
141 |
|
Катерина Бабкіна «Мсьє Жак та квітнева риба» (продовження) |
101 – 102 |
|
142 |
|
Граматична основа речення. Зв'язок слів у реченні |
102 |
|
ЯДС |
|
За Дариною Мурмуєнко «Змовники» |
103 – 104 |
|
143 |
|
Граматична основа речення. Зв'язок слів у реченні |
104 – 105 |
|
144 |
|
За Дариною Мурмуєнко «Змовники» (продовження) Однорідні члени речення |
105 – 107 |
|
ЯДС |
|
Тетяна Полякова «Дівчинка, яка постраждала за правду» |
107 – 109 |
|
145 |
|
Однорідні члени речення |
109 |
|
146 |
|
Василь Сухомлинський «Навіть квіти з сорому почервоніли», «Конвалія під вікном» |
110 – 111 112 – 113 |
|
147 |
|
Поєднання однорідних членів речення за допомогою сполучників |
111, 113 |
|
ЯДС |
|
Наталія Клевцова «Арбітр» |
114 – 115 |
|
148 |
|
Закріплення знань про однорідні члени речення |
115 |
|
149 |
|
Наталія Клевцова «Арбітр» (продовження) |
116 – 117 |
|
ЯДС |
|
Просте і складне речення |
117 |
|
150 |
|
Оксана Сенатович «Крила» Просте і складне речення |
118 – 119 119 – 120 |
|
151 |
|
Євген Дудар «Треба» |
120 – 122 |
|
152 |
|
Узагальнення вивченого про речення |
122 |
|
Невідомий світ природи Досліджую текст |
||||
ЯДС |
|
Василь Сухомлинський «Краса, натхнення, радість і таємниця» |
123 – 124 |
|
153 |
|
Тема і мета висловлювання. Заголовок. План |
124 |
|
154 |
|
За Зіркою Мензатюк «Сон весняного лісу» |
125 – 126 |
|
ЯДС |
|
Засоби зв’язку речень у тексті |
126 |
|
155 |
|
Бджоли (інфографіка) Слова, найважливіші для висловлення думки в реченні, тексті |
127 – 128 |
|
156 |
|
Саша Кочубей «Володарка лісу» |
129 – 130 |
|
157 |
|
Текст-розповідь, текст-опис, текст-міркування |
130 |
|
ЯДС |
|
За Лесею Ворониною «Хлюсь та інші» |
131 – 132 134 – 135 |
|
158 |
|
Текст-есе |
132 – 133 135 |
|
159 |
|
Заповідник «Асканія-Нова» (з інтернету) |
136 |
|
ЯДС |
|
Художній і науково-популярний описи |
137 |
|
160 |
|
Валентин Бичко «Ти думаєш, деревам не болить?» |
138 |
|
161 |
|
Медіа-текст. Узагальнення вивченого про текст |
139 |
|
162 |
|
Діагностувальна робота № 8 |
|
|
Повторюю вивчене у 1-4 класах |
||||
ЯДС |
|
Анатолій Давидов «Свідки минулих епох» |
140 – 141 142 – 143 |
|
163 |
|
Повторюю вивчене про звуки і букви, слово. Повторюю вивчене про будову слова |
141, 143 |
|
164 |
|
За Анатолієм Григоруком «Дельфін із Сердолікової бухти» |
144 – 145 |
|
ЯДС |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
|
165 |
|
Повторюю вивчене про іменник і прикметник |
145 |
|
166 |
|
За Анатолієм Григоруком «Дельфін із Сердолікової бухти» (продовження) |
146 – 147 |
|
167 |
|
Повторюю вивчене про числівник і займенник |
147 |
|
ЯДС |
|
Люсі Гокінг «Джордж і корабель часу» (переклад Ганни Лелів) |
148 – 149 |
|
168 |
|
Повторюю вивчене про дієслово і прислівник |
149 |
|
169 |
|
Люсі Гокінг «Джордж і корабель часу» (переклад Ганни Лелів) (продовження) |
150 – 151 |
|
ЯДС |
|
Повторюю вивчене про службові слова і вигук |
151 |
|
170 |
|
Надія Красоткіна «Земля нам усміхається квітами» Повторюю вивчене про речення і текст |
152 – 153 |
|
171 |
|
Повторення та закріплення вивченого |
|
|
172 |
|
Підсумковий урок за рік |
|
|