Календарне планування уроків української мови

Про матеріал
Календарне планування уроків української мови 4 клас НУШ ІІ семестр за підручником Чабайовської М.І., Омельченко Н.М., Кожушко С.М.
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

(7 годин на тиждень, з них: 5 – як окремий предмет і 2 - як частина предмета

«Я досліджую світ»)

Українська мова та читання.  Підручник для 4 класу ЗЗСО у двох частинах.

 М. Чабайовська, Н. Омельченко,В. Синільник . Тернопіль. Астон, 2021

 

Дата

Тема  уроку

Стор.

підр.

Українські літературні казки та байки

Досліджую числівник

ЯДС

 

Ірина Калинець «Казка про хлопчика Крижинку»

3 – 4

5 – 6

78

 

Загальне уявлення про числівник як частину мови. Питання до числівників

 

4, 6

79

 

За Танітою Маре «Подорож краплинки»

7 – 8

ЯДС

 

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

80

 

Вимова і правопис найуживаніших числівників, використання їх у мовленні

8

81

 

За Танітою Маре «Подорож краплинки» (продовження)

9 – 10

82

 

Вимова і правопис найуживаніших числівників, використання їх у мовленні

10

ЯДС

 

Анатолій Григорук «Збитошна Бабуся Ягуся»

11

83

 

Практичне засвоєння вимовляння і письма відмінкових форм окремих числівників

12

84

 

Анатолій Григорук «Збитошна Бабуся Ягуся» (продовження)

13

ЯДС

 

Узагальнення вивченого про числівник

14

Досліджую займенник

85

 

Йосип Струцюк «Хто співає найкраще»

Поняття про займенник як частину мови.

15 – 16

86

 

Йосип Струцюк «Хто співає найкраще» (продовження)

17 – 18

87

 

Поняття про займенник як частину мови. Спостереження за роллю різних займенників у тексті

18

ЯДС

 

Іван Франко «Заєць та їжак»

19 – 20

88

 

Особові займенники. Уживання особових займенників у текстах

20

89

 

Іван Франко «Заєць та їжак» (продовження)

21 – 22

ЯДС

 

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

90

 

Особові займенники. Уживання особових займенників у текстах

22

91

 

Ігор Січовик «Таємниця туди-сюди» (казка з паліндромами)

23 – 24

92

 

Відмінювання займенників 1-ої особи однини і множини

24

ЯДС

 

Оксана Лущевська «Авіа, пташиний диспетчер»

25-26

27-28

93

 

Відмінювання займенників 2-ої особи однини і множини.
Відмінювання займенників 3-ої особи однини і множини

26, 28

94

 

Леся Мовчун «Горіхові Принцеси» (п’єса)

29-30

31-33

ЯДС

 

Відмінювання особових займенників

30-31

95

 

Уживання займенників із прийменниками

32-33

96

 

Медіа. Театральна програмка, запрошення.

33

97

 

Театралізація

 

ЯДС

 

Леонід Глібов «Коник-стрибунець»

34-35

98

 

Побудова сполучень слів і речень із займенниками в різних формах.

35

99

 

Іван Чопей «Два Ведмеді» (байка)

36

ЯДС

 

Узагальнення вивченого про займенник як частину мови

37

100

 

Діагностувальна  робота № 5

 

Літературні казки народів світу

Досліджую дієслово

101

 

Ганс Кристіан Андерсен «Дюймовочка»

38 – 41

102

 

Повторення вивченого про дієслово як частину мови

38 – 41

ЯДС

 

Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху»

42 – 45

103

 

Повторення вивченого про дієслово як частину мови. Неозначена форма дієслова

42 – 45

104

 

Брати Грімм «Королева бджіл»

46 – 49

ЯДС

 

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

105

 

Неозначена форма дієслова.

Чергування голосних звуків у дієслівних коренях

46 – 49

106

 

Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика» (переклад Віктора Морозова)

50 – 51

52 – 53

107

 

Чергування приголосних звуків у дієслівних коренях. Змінювання дієслів за часами

51, 54

Веселе слово

ЯДС

 

Дмитро Білоус «Веселе слово»

55

108

 

Змінювання дієслів за числами

56

109

 

Грицько Бойко «Розумники», «Про хлопчика Гната і Гітопоната»

57

ЯДС

 

Медіа. Буктрейлер (53)

 

110

 

Дієслова теперішнього часу

58

111

 

Степан Руданський «Вовки» (гумореска)

59

112

 

Дієслова майбутнього часу

60

ЯДС

 

Сашко Дерманський «Сміхотусі, або хакерська атака на мамині коржики»

61

113

 

Правопис закінчень дієслів 1-ої особи однини і множини теперішнього та майбутнього часу

62

114

 

Наталія Бонь «Літавиця»

63-64

ЯДС

 

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

115

 

Правопис закінчень дієслів 2-ої особи однини і множини теперішнього та майбутнього часу

64

116

 

Наталія Бонь «Літавиця» (продовження)

65-66

117

 

Правопис закінчень дієслів 3-ої особи однини і множини теперішнього та майбутнього часу

66

ЯДС

 

Ігор Січовик «Бабуся мого дитинства»

67-68

118

 

Дієслова минулого часу

68

119

 

Ігор Січовик «Бабуся мого дитинства» (продовження)

69-70

ЯДС

 

Дієслова минулого часу

70

120

 

Джеремі Стронґ «Гармидер у школі» («Пиріг Дружби») (переклад Андрія Поритка)

71-72

121

 

Джеремі Стронґ «Гармидер у школі» («Пиріг Дружби») (переклад Андрія Поритка) (продовження)

73-74

122

 

Дієслова на -ся (-сь)

Правопис особових закінчень дієслів

72, 74

ЯДС

 

Повторення вивченого про дієслово

 

123

 

Діагностуальна робота № 6

 

Дитинство моє золоте

Досліджую прислівник

124

 

Оксана Радевич-Грабовська «Щасливе дитинство»

Поняття про прислівник як частину мови

75 – 76

ЯДС

 

Тетяна Стус (Щербаченко) «Таємна змова, або не слід балакати з незнайомцями»

77 – 78

125

 

Поняття про прислівник як частину мови

78

126

 

Тетяна Стус (Щербаченко) «Таємна змова, або не слід балакати з незнайомцями» (продовження)

79 – 80

127

 

Роль прислівників у мовленні

80

ЯДС

 

Наталія Клевцова «Наша любов»

81 – 82

128

 

Роль прислівників у мовленні

82

129

 

Анатолій Костецький «Про друга»

Правопис найуживаніших прислівників

83 – 84

ЯДС

 

Любов Воронкова «Антон і Харитон»

85 – 86

130

 

Правопис найуживаніших прислівників

86

131

 

Анатолій Григорук «Сопілонька з калиноньки, ясенове денце»

87 – 88

89 – 90

132

 

Узагальнення вивченого про прислівник

88, 90

Досліджую службові слова та вигук

ЯДС

 

За Євгеном Наумовим "Як ми змістовно відпочивали»

91 – 92

133

 

Службові слова. Прийменник

92

134

 

За Євгеном Наумовим "Як ми змістовно відпочивали» (продовження)

93 – 94

ЯДС

 

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

135

 

Службові слова. Сполучник

94

136

 

Ірен Роздобудько «Я зніматимуся в кіно»

95 – 96

137

 

Службові слова. Частка

96

ЯДС

 

Ірен Роздобудько «Я зніматимуся в кіно» (продовження)

97 – 98

138

 

Загальне уявлення про вигук

98

139

 

Повторення вивченого про прислівник та службові слова

 

ЯДС

 

Катерина Бабкіна «Мсьє Жак та квітнева риба»

Види речень за метою висловлювання та інтонацією

99 – 100

Уроки людяності

Досліджую речення

140

 

Діагностуальна робота № 7

 

141

 

Катерина Бабкіна «Мсьє Жак та квітнева риба» (продовження)

101 – 102

142

 

Граматична основа речення.

Зв'язок слів у реченні

102

ЯДС

 

За Дариною Мурмуєнко «Змовники»

103 – 104

143

 

Граматична основа речення.

Зв'язок слів у реченні

104 – 105

144

 

За Дариною Мурмуєнко «Змовники» (продовження)

Однорідні члени речення

105 – 107

ЯДС

 

Тетяна Полякова «Дівчинка, яка постраждала за правду»

107 – 109

145

 

Однорідні члени речення

109

146

 

Василь Сухомлинський «Навіть квіти з сорому почервоніли», «Конвалія під вікном»

110 – 111 

112 – 113

147

 

Поєднання однорідних членів речення за допомогою сполучників

111, 113

ЯДС

 

Наталія Клевцова «Арбітр»

114 – 115

148

 

Закріплення знань про однорідні члени речення

115

149

 

Наталія Клевцова «Арбітр» (продовження)

116 – 117

ЯДС

 

Просте і складне речення

117

150

 

Оксана Сенатович «Крила»

Просте і складне речення

118 – 119

119 – 120 

151

 

Євген Дудар «Треба»

120 – 122

152

 

Узагальнення вивченого про речення

122

Невідомий світ природи

Досліджую текст

ЯДС

 

Василь Сухомлинський «Краса, натхнення, радість і таємниця»

123 – 124

153

 

Тема і мета висловлювання.

Заголовок. План

124

154

 

За Зіркою Мензатюк «Сон весняного лісу»

125 – 126

ЯДС

 

Засоби зв’язку речень у тексті

126

155

 

Бджоли (інфографіка)

Слова, найважливіші для висловлення думки в реченні, тексті

127 – 128

156

 

Саша Кочубей «Володарка лісу»

129 – 130

157

 

Текст-розповідь, текст-опис, текст-міркування

130

ЯДС

 

За Лесею Ворониною «Хлюсь та інші»

131 – 132

134 – 135 

158

 

Текст-есе

132 – 133

135

159

 

Заповідник «Асканія-Нова» (з інтернету)

136

ЯДС

 

Художній і науково-популярний описи

137

160

 

Валентин Бичко «Ти думаєш, деревам не болить?»

138

161

 

Медіа-текст. Узагальнення вивченого про текст

139

162

 

Діагностувальна робота № 8

 

Повторюю вивчене у 1-4 класах

ЯДС

 

Анатолій Давидов «Свідки минулих епох»

140 – 141

142 – 143

163

 

Повторюю вивчене про звуки і букви, слово.

Повторюю вивчене про будову слова

141, 143

164

 

За Анатолієм Григоруком «Дельфін із Сердолікової бухти»

144 – 145

ЯДС

 

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

165

 

Повторюю вивчене про іменник і прикметник

145

166

 

За Анатолієм Григоруком «Дельфін із Сердолікової бухти» (продовження)

146 – 147

167

 

Повторюю вивчене про числівник і займенник

147

ЯДС

 

Люсі Гокінг «Джордж і корабель часу» (переклад Ганни Лелів)

148 – 149

168

 

Повторюю вивчене про дієслово і прислівник

149

169

 

Люсі Гокінг «Джордж і корабель часу» (переклад Ганни Лелів) (продовження)

150 – 151

ЯДС

 

Повторюю вивчене про службові слова і вигук

151

170

 

Надія Красоткіна «Земля нам усміхається квітами»

Повторюю вивчене про речення і текст

152 – 153

171

 

Повторення та закріплення вивченого

 

172

 

Підсумковий урок за рік

 

D:\МАМА\РАБОТА\1 НУШ\2 - Б класс\СИМВОЛИ\1830178qyjed01h98.gif          

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
24 лютого 2023
Переглядів
3291
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку