Календарне планування уроків української мови ІІ семестр для 3 класу за підручником авторів М. Вашуленко, Н. Васильківська, С.Дубовик.

Про матеріал
Матеріал містить календарне планування уроків української мови для 3 класу ІІ семестр 2020-2021 навчального року, за підручником "Українська мова та читання" - 1 частина авторів М. Вашуленко, Н. Васильківська, С. Дубовик Видавничий дім "Освіта" 2020р.
Перегляд файлу

Календарне планування уроків  української мови  для 3 класу

за підручником М. Вашуленка, Н. Васильківської, С. Дубовик (частина 1)

3,5 години на тиждень  

 (Кожен сьомий урок одного тижня присвячується розвитку мовлення, а іншого—позакласному читанню.)

№ з/п

Дата

Тема уроку

Примітки

ІІ семестр

53

 

Вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу (с. 82-83, впр. 1-6)

 

54

 

Префікс як значуща частина слова. Навчаюся визначати префікси у словах, творити слова за допомогою префіксів  с. 84-85, впр. 1-5).

 

55

 

Навчаюся правильно записувати слова з префіксами роз-. без-. Навчальний діалог (с. 86-87, впр. 6-10).

 

56

 

Розвиток мовлення. Створення коміксу.

 

57

 

Навчаюся правильно вимовляти і записувати словаз префіксами с-, з-, зі-. Складання речень за малюнком (с. 88-89, впр. 11-16).

 

58

 

Вимова і написання слів з апострофом. Правильно вимовляю і записую слова з апострофом. Навчальний діалог (с. 90- 91, впр. 1-4).

 

59

 

Навчаюся писати слова з апострофом після префіксів (с. 91-92, впр. 5-8).

 

60

 

Навчаюся переносити слова з апострофом. Утворення слів за допомогою префіксів (с. 93, впр. 9-12).

 

61

 

Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова. Навчаюся визначати суфікс у словах ( с. 94-95, впр. 1-6).

 

62

 

Навчаюся творити слова за допомогою суфіксів. Добір спільнокореневих слів (с. 96, впр. 7-10).

 

63

 

Розвиток мовлення. Твір-розповідь «Лижні змагання».

 

64

 

Навчаюся моделювати будову слова ( с. 97, впр. 11- 14).  

 

65

 

Подовжені м’які приголосні звуки. Навчаюся правильно вимовляти і записувати слова з подовженими м’якими приголосними звуками (с. 98-99, впр. 1-2).

 

66

 

Подовжені м’які приголосні звуки. Навчаюся правильно вимовляти і записувати слова з подовженими м’якими приголосними звуками (с. 98-99, впр. 3-5).

 

67

 

Навчаюся розбирати слова за будовою ( с. 100, впр. 6-7).

 

68

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Будова слова» (с. 100).

 

69

 

Діагностична робота.

 

70

 

Розвиток мовлення. Творення віршів.

 

ЧАСТИНИ МОВИ. Іменник.

71

 

Частини мови (с. 101)

 

72

 

Частини мови. Поняття про іменник як частину мови. Навчаюся визначати і добирати іменники (с. 102-103, впр. 1-4).

 

73

 

Навчаюся розрізняти іменники —- назви істот і неістот. Розбір слів за будовою ( с. 104-105, впр. 5-9).

 

74

 

Навчаюся розрізняти іменники — власні і загальні назви ( с. 106-107, впр. 10-14).

 

75

 

Навчаюся правильно писати власні і загальні (с. 108, впр. 15-17).

 

76

 

Навчаюся розпізнавати іменники, які називають ознаки і дії. Добір спільнокореневих слів (с. 109, впр. 18-21).

 

77

 

Розвиток мовлення. Складання загадок.

 

78

 

Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Навчальний діалог (с.110-111, впр. 1-5).

 

79

 

Спостерігаю за закінченнями іменників різних родів (с. 112-113, впр. 6-10).

 

80

 

Змінювання іменників за числами (однина і множина). Навчаюся змінювати іменники за числами (с. 114- 115, впр. 1-5).

 

81

 

Спостерігаю за іменниками, які вживаються тільки в однині або тільки у множині (с. 116-117, впр. 6-10).

 

82

 

Прийменники і закінчення як засоби вираження зв’язку між словами в реченні. Навчаюся вживати прийменники і закінчення для зв’язку слів у реченні (с. 118-119, впр-1-3).

 

83

 

Узагальнюю знання про іменник як частину мови. Розбір іменника як частини мови. Навчальний діалог ( с. 120-121, впр. 4-6).

 

84

 

Розвиток мовлення. Твір-розповідь «Моя заповітна мрія».

 

85

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Іменник» (с. 121).

 

86

 

Діагностична робота.

 

ЧАСТИНИ МОВИ. Прикметник.

87

 

Поняття про прикметник як частину мови. Навчаюся розпізнавати прикметники В тексті (с. 122-123, впр. 1-4).

 

88

 

Зв’язок прикметників з іменниками. Навчаюся встановлювати зв’язок прикметників з іменниками. Складання тексту «Портрет однокласника (однокласниці)» (с. 124-125, впр. 1-6).

 

89

 

Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками. Навчаюся змінювати прикметники за числами у сполученні з іменниками (с. 126-127, впр. 1-5).

 

90

 

Узгодження прикметника з іменником у різних формах. Навчаюся узгоджувати прикметники з іменниками. Навчальний діалог (с. 128-129, впр. 1-4).

 

91

 

Розвиток мовлення. Твір-опис «Надійшла весна прекрасна».

 

92

 

Змінювання прикметників за родами. Навчаюся змінювали прикметники за родами (с. 130-131, впр. 1-3).

 

93

 

Навчаюся визначати рід і число прикметників за іменником (с. 131, впр. 4-5).

 

94

 

Навчаюся розпізнавати форми прикметника за іменником, з яким він зв’язаний, питанням, закінченням. Навчальний діалог (с.132-133, впр. 6-10).

 

95

 

Спостереження за роллю прикметників у мовленні. Спостерігаю за роллю прикметників у мовлені ( с. 134- 136, впр. 1-2).

 

96

 

Спостереження за роллю прикметників у мовленні. Спостерігаю за роллю прикметників у мовлені (с. 134- 136, впр. 3-4).

 

97

 

Узагальнюю знання про прикметник як частину мови. Розбір прикметника як частини мови (с. 136-137, впр. 5-7).

 

98

 

Розвиток мовлення. Переказ із творчим доповненням.

 

99

 

Узагальнення і систематизація знань  за розділом «Прикметник» (с. 137).

 

100

 

Діагностична робота.

 

ЧАСТИНИ МОВИ. Числівник.

101

 

Поняття про числівник як чаїстину мови. Навчаюся розпізнавати числівники. Навчальний діалог (с. 138-139, впр. 1-4).

 

102

 

Вимова і правопис найуживаніших числівників. Вивчаю числівники 5, 9, 11-20, ЗО, 50, 60, 70, 80 (с. 140-141, впр. 1-8).

 

103

 

Навчаюся читати числові вирази (с. 142-143, впр. 9-, 11).

 

104

 

Узагальнюю знання про числівник як частину мови. Розбір числівника як частини мови (с. 143, впр. 12-14).

 

105

 

Розвиток мовлення. Творення казки.

 

106

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Числівник» (с. 143).

 

107

 

Діагностична робота.

 

ЧАСТИНИ МОВИ. Дієслово.

108

 

Поняття про дієслово як частину мови. Навчаюся визначати дієслова (с. 144-145, впр. 1-5).

 

109

 

Зв’язок дієслова з іменником. Навчаюся встановлювати зв’язок дієслова з іменником у реченні ( с. 146-147, впр. 1-3).

 

110

 

Досліджую роль дієслів у реченнях і текстах ( с. 147, впр. 4-5).

 

111

 

Навчаюся добирати і вживати в мовленні дієслова- синонімн, дкслова-антошми (с. 148-149, впр. 6-9).

 

112

 

Розвиток мовлення. Створення історії.

 

113

 

Навчаюся добирати і вживати дієслова у прямому і переносному значеннях (с. 149, впр. 10-11).

 

114

 

Час дієслів. Навчаюся визначати час дієслів. Навчальний діалог (с.150-151, впр. 1-5).

 

115

 

Навчаюся змінювати дієслова за часами (с. 152-153, впр. 6-7).

 

116

 

Навчаюся змінювати дієслова за часами (с. 152-153, впр. 8-11).

 

117

 

Написання, не з дієсловами. Навчаюся писати не з дієсловами. Прислів’я (154-155, впр. 1-6).

 

118

 

Узагальнюю знання про дієслово як частину мови. Розбір дієслова як частини мови (с. 156-157, впр. 7-12).

 

119

 

Розвиток мовлення. Творчий звіт учня.

 

120

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Дієслова» (с. 15 7).

 

121

 

Діагностична робота.

 

122

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за рік.

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Юсиченко Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
3 січня 2021
Переглядів
6053
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку