Календарне планування уроків української мови для 3 класу
за підручником М. Вашуленка, Н. Васильківської, С. Дубовик (частина 1)
3,5 години на тиждень
(Кожен сьомий урок одного тижня присвячується розвитку мовлення, а іншого—позакласному читанню.)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
ІІ семестр |
|||
53 |
|
Вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу (с. 82-83, впр. 1-6) |
|
54 |
|
Префікс як значуща частина слова. Навчаюся визначати префікси у словах, творити слова за допомогою префіксів с. 84-85, впр. 1-5). |
|
55 |
|
Навчаюся правильно записувати слова з префіксами роз-. без-. Навчальний діалог (с. 86-87, впр. 6-10). |
|
56 |
|
Розвиток мовлення. Створення коміксу. |
|
57 |
|
Навчаюся правильно вимовляти і записувати словаз префіксами с-, з-, зі-. Складання речень за малюнком (с. 88-89, впр. 11-16). |
|
58 |
|
Вимова і написання слів з апострофом. Правильно вимовляю і записую слова з апострофом. Навчальний діалог (с. 90- 91, впр. 1-4). |
|
59 |
|
Навчаюся писати слова з апострофом після префіксів (с. 91-92, впр. 5-8). |
|
60 |
|
Навчаюся переносити слова з апострофом. Утворення слів за допомогою префіксів (с. 93, впр. 9-12). |
|
61 |
|
Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова. Навчаюся визначати суфікс у словах ( с. 94-95, впр. 1-6). |
|
62 |
|
Навчаюся творити слова за допомогою суфіксів. Добір спільнокореневих слів (с. 96, впр. 7-10). |
|
63 |
|
Розвиток мовлення. Твір-розповідь «Лижні змагання». |
|
64 |
|
Навчаюся моделювати будову слова ( с. 97, впр. 11- 14). |
|
65 |
|
Подовжені м’які приголосні звуки. Навчаюся правильно вимовляти і записувати слова з подовженими м’якими приголосними звуками (с. 98-99, впр. 1-2). |
|
66 |
|
Подовжені м’які приголосні звуки. Навчаюся правильно вимовляти і записувати слова з подовженими м’якими приголосними звуками (с. 98-99, впр. 3-5). |
|
67 |
|
Навчаюся розбирати слова за будовою ( с. 100, впр. 6-7). |
|
68 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Будова слова» (с. 100). |
|
69 |
|
Діагностична робота. |
|
70 |
|
Розвиток мовлення. Творення віршів. |
|
ЧАСТИНИ МОВИ. Іменник. |
|||
71 |
|
Частини мови (с. 101) |
|
72 |
|
Частини мови. Поняття про іменник як частину мови. Навчаюся визначати і добирати іменники (с. 102-103, впр. 1-4). |
|
73 |
|
Навчаюся розрізняти іменники —- назви істот і неістот. Розбір слів за будовою ( с. 104-105, впр. 5-9). |
|
74 |
|
Навчаюся розрізняти іменники — власні і загальні назви ( с. 106-107, впр. 10-14). |
|
75 |
|
Навчаюся правильно писати власні і загальні (с. 108, впр. 15-17). |
|
76 |
|
Навчаюся розпізнавати іменники, які називають ознаки і дії. Добір спільнокореневих слів (с. 109, впр. 18-21). |
|
77 |
|
Розвиток мовлення. Складання загадок. |
|
78 |
|
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Навчальний діалог (с.110-111, впр. 1-5). |
|
79 |
|
Спостерігаю за закінченнями іменників різних родів (с. 112-113, впр. 6-10). |
|
80 |
|
Змінювання іменників за числами (однина і множина). Навчаюся змінювати іменники за числами (с. 114- 115, впр. 1-5). |
|
81 |
|
Спостерігаю за іменниками, які вживаються тільки в однині або тільки у множині (с. 116-117, впр. 6-10). |
|
82 |
|
Прийменники і закінчення як засоби вираження зв’язку між словами в реченні. Навчаюся вживати прийменники і закінчення для зв’язку слів у реченні (с. 118-119, впр-1-3). |
|
83 |
|
Узагальнюю знання про іменник як частину мови. Розбір іменника як частини мови. Навчальний діалог ( с. 120-121, впр. 4-6). |
|
84 |
|
Розвиток мовлення. Твір-розповідь «Моя заповітна мрія». |
|
85 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Іменник» (с. 121). |
|
86 |
|
Діагностична робота. |
|
ЧАСТИНИ МОВИ. Прикметник. |
|||
87 |
|
Поняття про прикметник як частину мови. Навчаюся розпізнавати прикметники В тексті (с. 122-123, впр. 1-4). |
|
88 |
|
Зв’язок прикметників з іменниками. Навчаюся встановлювати зв’язок прикметників з іменниками. Складання тексту «Портрет однокласника (однокласниці)» (с. 124-125, впр. 1-6). |
|
89 |
|
Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками. Навчаюся змінювати прикметники за числами у сполученні з іменниками (с. 126-127, впр. 1-5). |
|
90 |
|
Узгодження прикметника з іменником у різних формах. Навчаюся узгоджувати прикметники з іменниками. Навчальний діалог (с. 128-129, впр. 1-4). |
|
91 |
|
Розвиток мовлення. Твір-опис «Надійшла весна прекрасна». |
|
92 |
|
Змінювання прикметників за родами. Навчаюся змінювали прикметники за родами (с. 130-131, впр. 1-3). |
|
93 |
|
Навчаюся визначати рід і число прикметників за іменником (с. 131, впр. 4-5). |
|
94 |
|
Навчаюся розпізнавати форми прикметника за іменником, з яким він зв’язаний, питанням, закінченням. Навчальний діалог (с.132-133, впр. 6-10). |
|
95 |
|
Спостереження за роллю прикметників у мовленні. Спостерігаю за роллю прикметників у мовлені ( с. 134- 136, впр. 1-2). |
|
96 |
|
Спостереження за роллю прикметників у мовленні. Спостерігаю за роллю прикметників у мовлені (с. 134- 136, впр. 3-4). |
|
97 |
|
Узагальнюю знання про прикметник як частину мови. Розбір прикметника як частини мови (с. 136-137, впр. 5-7). |
|
98 |
|
Розвиток мовлення. Переказ із творчим доповненням. |
|
99 |
|
Узагальнення і систематизація знань за розділом «Прикметник» (с. 137). |
|
100 |
|
Діагностична робота. |
|
ЧАСТИНИ МОВИ. Числівник. |
|||
101 |
|
Поняття про числівник як чаїстину мови. Навчаюся розпізнавати числівники. Навчальний діалог (с. 138-139, впр. 1-4). |
|
102 |
|
Вимова і правопис найуживаніших числівників. Вивчаю числівники 5, 9, 11-20, ЗО, 50, 60, 70, 80 (с. 140-141, впр. 1-8). |
|
103 |
|
Навчаюся читати числові вирази (с. 142-143, впр. 9-, 11). |
|
104 |
|
Узагальнюю знання про числівник як частину мови. Розбір числівника як частини мови (с. 143, впр. 12-14). |
|
105 |
|
Розвиток мовлення. Творення казки. |
|
106 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Числівник» (с. 143). |
|
107 |
|
Діагностична робота. |
|
ЧАСТИНИ МОВИ. Дієслово. |
|||
108 |
|
Поняття про дієслово як частину мови. Навчаюся визначати дієслова (с. 144-145, впр. 1-5). |
|
109 |
|
Зв’язок дієслова з іменником. Навчаюся встановлювати зв’язок дієслова з іменником у реченні ( с. 146-147, впр. 1-3). |
|
110 |
|
Досліджую роль дієслів у реченнях і текстах ( с. 147, впр. 4-5). |
|
111 |
|
Навчаюся добирати і вживати в мовленні дієслова- синонімн, дкслова-антошми (с. 148-149, впр. 6-9). |
|
112 |
|
Розвиток мовлення. Створення історії. |
|
113 |
|
Навчаюся добирати і вживати дієслова у прямому і переносному значеннях (с. 149, впр. 10-11). |
|
114 |
|
Час дієслів. Навчаюся визначати час дієслів. Навчальний діалог (с.150-151, впр. 1-5). |
|
115 |
|
Навчаюся змінювати дієслова за часами (с. 152-153, впр. 6-7). |
|
116 |
|
Навчаюся змінювати дієслова за часами (с. 152-153, впр. 8-11). |
|
117 |
|
Написання, не з дієсловами. Навчаюся писати не з дієсловами. Прислів’я (154-155, впр. 1-6). |
|
118 |
|
Узагальнюю знання про дієслово як частину мови. Розбір дієслова як частини мови (с. 156-157, впр. 7-12). |
|
119 |
|
Розвиток мовлення. Творчий звіт учня. |
|
120 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Дієслова» (с. 15 7). |
|
121 |
|
Діагностична робота. |
|
122 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за рік. |
|
|
|
|
|