Календарно-тематичне планування уроків для 3 класу НУШ

Про матеріал

Календарно-тематичне планування для 3 класу (всі предмети). ІІ семестр

українська мова, літературне читання, математика, я досліджую світ, образотворче мистецтво, дизайн та технології і фізична культура.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

«Я досліджую світ»

(До підручника І. Жаркової, Л. Мечник, Л. Роговської, Л. Пономарьової, О. Антонова За програмою О. Я. Савченко)

Частина 2 (3 години на тиждень)

Тема уроку

 Дата

   Д /з

49

Гриби

 

(с. 3–5).

50

Бактерії

 

(с. 6–7).

51

Значення організмів у природі та житті людини. Охорона рослинного і

тваринного світу

 

(с. 8–10).

       52

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота.   Організми. Тварини. Гриби. Бактерії.

 

 

53

Ліс — природне угруповання

 

(с.13–15).

54

Луки — природне угруповання

 

(с. 16–17).

55

Прісна водойма — природне угруповання

 

(с. 18–19).

56

Море — природне угруповання

 

(с. 22–23).

57

Червона книга України

 

(с. 24–25).

58

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. Природні угрупування.

 

 

59

Людина — частина природи. Роль природи в житті людини

 

(с. 28–29).

60

Вплив людини на природу. Практична робота: спостереження впливу діяльності людини на природу (на матеріалі своєї місцевості)

 

(с. 30–31).

61

Професії, пов’язані з діяльністю людини в природі

 

(с. 32–33).

62

Властивості матеріалів. Практична робота: дослідження властивостей матеріалів (за вибором учнів/учителя)

 

(с. 36–37).

63

Використання матеріалів. Практична робота: ознайомлення з різноманітністю матеріалів і виробів з них

 

(с. 38–39).

64

Техніка та технології

 

(с. 40–41).

65

Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини

 

(с. 44–45).

66

Правила поведінки в природі. Практична робота: моделювання та аналіз ситуацій перебування у природі

 

(с. 46–47).

67-68

Ощадливе використання природних ресурсів. Практична робота: складання пам’ятки ощадливого використання води і електроенергії у побуті

 

(с. 48–49).

69

Охорона природи 

 

(с. 52–53).

70

Організм людини (с. 54–55).

 

(с. 52–53).

 

71

Шкіра. Значення шкіри для організму людини. Догляд за шкірою

 

(с. 56–57).

72

Скелет і м’язи людини, їх значення. Запобігання захворюванням скелета

та м’язів

 

(с. 61–62).

73

Органи травлення людини, їх значення).

 

(с. 63–64

74

Правила здорового харчування

 

(с. 65–66).

75

Органи дихання людини, їх значення. Запобігання захворюванням орга-

нів дихання

 

(с. 69–70).

76

Органи кровообігу людини, їх значення. Запобігання захворюванням

органів кровообігу

 

(с. 71–72).

77

Головний і спинний мозок людини, їх значення

 

(с. 73–75).

78

Органи чуття людини, їх значення

 

(с. 78–79).

79

Розвиток людини протягом життя

 

(с. 80–81).

80

Умови здорового способу життя

 

(с. 82–83).

81

Зовнішність людини

 

(с. 86–87).

82

Риси характеру, які сприяють досягненню успіху

 

(с. 88–89).

83

Риси характеру, які забезпечують дружні взаємини з іншими

 

(с. 90–91).

84

Пізнання себе та своїх можливостей

 

(с. 94–95).

85

Навчання — складова життєвого успіху

 

(с. 96–97).

86

Вчимося вчитися. Практична робота: тренування уваги, пам’яті

(прийоми, алгоритми, вправи)

 

(с. 98–99).

87

Взаємодія та співпраця з іншими

 

с.102–103

88

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота.   Людина – частина природи.

 

 

89

Людина — частина суспільства   

 

с.104–105

90

Стосунки людей у суспільстві

 

(с. 108–109).

91

Україна — незалежна держава

 

(с. 110–111).

92-93

Практична робота: створення альбому, портфоліо або облаштування

тематичної виставки «Ми — громадяни України» (зображення символів, листівки, світлини).

 

 Створити  портфоліо

94

Державні свята України

 

(с. 114–115).

95

Пам’ятні події та народні свята України

 

(с. 116–117).

96

Праця людей різних професій

 

(с. 118–119).

97

Господарська діяльність людей рідного краю

 

(с. 122–123).

98

Сучасні народні ремесла рідного краю

 

(с. 124–125).

99

Взаємозв’язок між вчинком і наслідком

 

(с. 126–127).

100

Правопорушення. Практична робота: розв’язання прогностичних задач

«Що буде, якщо… » (ситуації правопорушень

 

(с. 130–131).

101

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота.  Людина в суспільстві.

 

 

102

Земля — спільний дім для всіх людей

 

(с. 132–133).

103

Україна на карті світу. Україна — європейська держава. Дослідження

«Що в моєму домі вироблено в інших країнах», складання мапи марш- руту цих товарів (на плакаті тощо)

 

(с. 136–137).

104

Проект «Славет ні українці». Накопичення даних про відомих українців

із різних сфер життя (мистецтво, спорт, наука) та їх представлення у різних формах (тексти, світлини, розповіді та ін.)

 

Створити проєкт

105

«Скринька очікувань» — що справдилось, а що ні?  Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.                

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

«Дизайн та технології»

(До підручника І. Жаркової, Л. Мечник, Л. Роговської, Л. Пономарьової, О. Антонова За програмою О. Я. Савченко)

Частина 2 (1 година на тиждень)

Тема уроку

Дата

17

 Ялинка-веселинка (с. 11).

 

18

 Пташки взимку (с. 20).

 

19

 Торбинка-сіточка (с. 26).

 

20

 Зимова казка (с. 34).

 

21

 Сніговичок з ниточок (с. 42).

 

22

 Індійський слон (с. 50).

 

23

 Вишиваємо хрестиком (с. 58).

 

24

 Ірис (с. 67).

 

25

 Сердечко (с. 76).

 

26

 Бджілка (с. 84).

 

27

 Смайлик (с. 92).

 

28

 Піаніно (с. 100).

 

29

 Незвичайна фотосесія (с. 106).

 

30-31

 Мій сонячний дім — це моя Україна (с. 112).

 

32

 Подарунок до Великодня (с. 120).

 

33

 Курчатко із сюрпризом (с. 128).

 

34

 Кульбабки (с. 134).

 

35

 Рудий клоун Бім (с. 138).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

ЗМІСТУ УРОКІВ ЗА ПРОГРАМОЮ «МИСТЕЦТВО»

(Образотворче мистецтво)

 (за підручником Л.Масол,О.Гайдамака,Н.Очеретяна)

 

уроку

Дата

уроку

Тема уроку

 ТЕМА ІІІ .КОМІЧНІ ТА ФАНТАСТИЧНІ ОБРАЗИ

17

 

Мандрівка у світ фантастики. Композиція «Політ Карлсона над містом» (гуаш чи кольорові олівці й фломастери).

18

 

Чарівні дива. Композиція «Крижаний палац Снігової Королеви» (акварель, техніка набризку)

19

 

Чарівні дива. Малювання фантастичного будинку(кол.олівці)  або робота з LEGO.

20

 

У світі реального та уявного. Малювання фантастичної тварини «Пташка серед квітів».

21

 

У світі реального та уявного. Ліплення  «Декоративна рибка» (альбом).

22

 

Картинки з виставки. Ліплення «Фантастичні дракони»(альбом).

23

 

Картинки з виставки. Створення фантастичного натюрморту (гуаш).

24

 

Фантастичні пригоди у країні див. Створення декоративного натюрморту «Запрошення до чаю»(фломастери або олівці).

                              ТЕМА ІVКРАСА ЛЮДСЬКОЇ ДУХОВНОСТІ

25

 

Гумор у мистецтві.  «Веселі клоуни» (альбом).

26

 

Гумор у мистецтві. «Кумедний Вінні-Пух»(альбом).

27

 

Ляльки-іграшки в житті та мистецтві. Малювання «Лялька ЛОЛ- сюрприз» (кол.олівці).

28

 

Ляльки-іграшки в житті та мистецтві.Малювання улюбленої іграшки (гуаш чи акварель)

29

 

Ляльки-іграшки в житті та мистецтві.Малювання  «Іграшка-киця»  (альбом).

30

 

Мистецька подорож до Європи. Аплікація «Пальчикові ляльки»

31

 

Мистецька подорож до Європи. «Вуличні музиканти» (альбом).

32

 

Мистецька подорож до Європи. Ліплення «Морозиво або тортик з морозива».

33

 

Перевір свої досягнення. Ліплення «Смачна суничка».

34

 

Малювання «Танок метеликів».

35

 

Підсумок за рік. Виставка робіт.

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування

 фізична культура                                                                                    3 клас

(105 годин)

№п/п

Тема уроку

Прим.

Дата

                                                         ІІ семестр

Вправи для опанування навичками оволодіння м’ячем (23 год)

49.

Основні правила загартування. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «змійкою». Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара»

 

 

50. 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Попади в ціль!»

 

 

 51.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Ловіння м'яча  після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем»

 

 

52.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «протиходом». Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча.  Передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем» 

 

 

53.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.  Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках.  Рухлива гра «Найкраща пара» 

 

 

54.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Ловіння м'яча  після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в па-

рах, трійках. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем»

 

 

55.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Попади в ціль!»

 

 

56.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча   на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках.  Рухлива гра «Передав – сідай!» 

 

 

57.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Попади в ціль!»

 

 

58.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «змійкою», «протиходом». Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Ловіння м'яча  після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем»

 

 

59.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.  Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках.  Рухлива гра «Найкраща пара» 

 

 

60.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках.  Рухлива гра «Передав – сідай!» 

 

 

61.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча,  обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем. Рухлива гра «Попади в ціль!»  

 

 

62.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок.       Рухлива гра «Зустрічна естафета»    

 

 

63.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча,  удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Рухлива гра «Попади в ціль!»

 

 

64.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем  (елементи футболу): ведення м’яча,  обведення  стійок,  удари м'яча внутрішньою  та середньою частиною  підйому по  нерухомому  м’ячу  у горизонтальну  та верти-кальну ціль.  Естафети з  м’ячами

 

 

 65.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Естафети з  м’ячами 

 

 

66.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність.  Рухлива гра «Зустрічна естафета»    

 

 

67.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Метання малого м’яча у вертикальну ціль.  Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність.  Удари м'яча внутрішньою  та середньою частиною  підйому по  нерухомому  м’ячу  у горизонтальну  та вертикальну ціль.  Естафети з  м’ячами     

 

 

68.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок.       Рухлива гра «Зустрічна естафета»      

 

 

69.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність.  Удари м'яча внутрішньою  та середньою частиною  підйому по  нерухомому  м’ячу  у горизонтальну  та вертикальну ціль.  Естафети з  м’ячами     

 

 

70.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча,  обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем. Рухлива гра «Попади в ціль!»  

 

 

71.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча,  удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Рухлива гра «Найкраща пара»

 

 

Стрибкові вправи  (20 год)

72.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: із зупинкою за сигналом.  Біг із різних вихідних положень. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «У річку, гоп!»

 

 

73.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м.   Стрибки зі скакалкою. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Естафети з м’ячами    

 

 

74.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «У річку, гоп!»

 

 

75.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.   Рухлива гра «Переправа через річку».  

 

 

76.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий біг» 4х9 м. Стрибки у довжину з місця.  Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами    

 

 

77.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.  «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами    

 

 

78.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.   Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.    Рухлива гра «Переправа через річку».  

 

 

79.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м.  Стрибки зі скакалкою.  Стрибки в довжину з місця.  Естафети з м’ячами    

 

 

80.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.   Рухлива гра «Переправа через річку».   

 

 

81.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами    

 

 

82.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.   Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.   Рухлива гра «Пень».   

 

 

83.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.   Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.    Рухлива гра «Переправа через річку».  

 

 

84.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.   Рухлива гра «Гречка».   

 

 

85.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м.  Стрибки зі скакалкою. Стрибки в довжину з місця.  Естафети з м’ячами    

 

 

86.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: із зупинкою за сигналом.  Біг із різних вихідних положень. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «У річку, гоп!»

 

 

87.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.   Рухлива гра «Переправа через річку».  

 

 

88.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами    

 

 

89.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.  «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами    

 

 

90.

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики зі  скакалкою. Ходьба: «змійкою». Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкісно – силових – стрибок у довжину з місця.

 

 

91.

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з м’ячами. Ходьба: «протиходом». Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкісно – силових – стрибок у довжину з місця.

 

 

Вправи для оволодіння навичками пересувань   (14 год)

92.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок.  Лазіння по гімна-стичній лаві. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Гуси-лебеді»

 

 

93.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок. Лазіння по гімна-стичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди.  Лазіння по канату. Рухлива гра «Гуси-лебеді»

 

 

94.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.  «Човниковий біг» 4х9 м.  Лазіння по гімнастичній стінці. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату.  Ходьба: по підвищеній опорі при-ставними кроками правим і лівим боком. Естафети з м’ячами    

 

 

95.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування  із  зупинками за зоровим  і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Команда  швидконогих»

 

 

96.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.   Лазіння по гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди.  Лазіння по канату. Рухлива гра «Ямки»

 

 

97.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м Танцювальні кроки  –  «припадання», притупування. Лазіння по канату.   Перелізання через перешкоду. Рухлива гра «Білі ведмеді»

 

 

98.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ для ранкової гімнастики. «Човниковий» біг 4х9 м.  Танцювальні кроки  –   «припадання», притупування. Лазіння по канату.   Перелізання через перешкоду.  Естафети з м’ячами    

 

 

99.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі при-ставними кроками правим і лівим боком.  Лазіння по гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди.  Рухлива гра «Гуси-лебеді»

 

 

100.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування  із  зупинками за зоровим  і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Команда  швидконогих»

 

 

101.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м Танцювальні кроки  – «полька» на місці,   притупування. Лазіння по канату.   Перелізання через перешкоду. Рухлива гра «Білі ведмеді»

 

 

102.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.  Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкості – біг до 30 м.

 

 

103.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.  Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкості – біг до 30 м.   

 

 

104.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу.   Комплекс ЗРВ.  Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Витривалості – біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м.

 

 

105.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.  Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Витривалості – біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м. Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування

 з математики

за посібником М. Козак, О. Корчевської  «Математика. 3 клас» у 2-х ч. 

(автори М. Козак, О. Корчевська)

(5 год на тиждень, 170 уроків)

                ІІ частина

Тема уроку

Дата

Д /з

 81

Розв′язування практично зорієнтованих задач

 

№549стор.78 ч.1

82

Рік. Місяць. Доба. Година. Хвилина. Секунда.

 

№562стор.79 ч.1

83

Закріплення вивченого матеріалу.

 

№560стор.79 ч.1

84

Додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд.

 

№658стор.93 ч.1

85

Додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд.

 

№672стор.95 ч.1

86

12-ти і 24-годинний відлік часу. Порівняння іменованих чисел (с. 4)

 

№№7,8

87.

Закріплення вивченого матеріалу (с. 5)

 

№16

88.

 Закріплення вивченого матеріалу

 

№17

89.

Дії з іменованими числами. Задачі з іменованими числами, вираженими мірами часу (с. 6)

 

№№27,28

90.

Читання і записування частин. Використання циферблата годинника під час виконання завдань (с. 7–8)

 

№№ 35,36

91.

Порівняння частин, записаних у вигляді дробу (с. 8–9)

 

№№ 44,45

92.

Знаходження частини від абстрактного та іменованого числа. Робота з буквеними виразами (с. 9–11)

 

№№55,56

93.

Задачі на знаходження частини від числа. Перетворення іменованих чисел (с. 11–12)

 

№№ 63,64

94.

Перетворення іменованих чисел .

 

№ 74

Тема. Табличне множення і ділення

95.

Множення з числами 10 і 100. Задача на знаходження чисел за відомою сумою трьох доданків та сумами двох доданків (с.14–15)

 

№№ 84,85

96.

Ділення на 10 і 100. Задачі, що включають знаходження частини від числа (с. 15–16)

 

№№ 92,93

97.

Знаходження числа за його частиною. Рівняння на знаходження невідомого множника (с. 17–18)

 

№№101,102

98.

Закріплення вивченого матеріалу (с. 18–19)

 

№№111,112

99.

Задачі, що містять знаходження числа за його частиною. Складання задачі за її розв’язанням (с. 19–20)

 

№120

100.

Множення і ділення круглих чисел, що зводиться до табличного.

 

№121

101.

Множення і ділення круглих чисел, що зводиться до табличного. Робота над рівняннями та нерівностями зі змінною (с. 20–21)

 

№№ 131.132

102.

Множення і ділення круглих чисел, що зводиться до табличного (продовження). Розв’язування практично зорієнтованих задач (с. 21–22)

 

№№140,141

103.

Множення на розрядне число. Побудова кола заданого радіуса (с. 22–23)

 

№149

104.

Множення на розрядне число.

 

 

№150

105.

Ділення круглого числа на розрядне. Задача на знаходження четвертого пропорційного з буквеним даним. Задача на подвійне зведення до одиниці (с. 23–24)

 

№№159,160

106.

Ділення круглого числа на розрядне (продовження). Задача на знаходження суми двох часток (с. 25–26)

 

№№168,169

107.

Діагностична  робота №5.

 

 

108.

Співвідношення між мірами величини. Порівняння задач з подібним сюжетом (с. 26–27)

 

№№176,177

109.

Множення двоцифрового і круглого трицифрового числа на одноцифрове. Розв’язування практично зорієнтованих задач (с. 27–28)

 

№№184,185

110.

Множення двоцифрового і круглого трицифрового числа на одноцифрове (продовження). Складання рівностей за змістом практично зорієнтованої задачі (с. 28–29)

 

№№195,196

111.

Множення одноцифрового числа на двоцифрове і кругле трицифрове число. Задача, обернена до задачі на подвійне зведення до одиниці (с. 30–31)

 

№205

112.

Множення одноцифрового числа на двоцифрове і кругле трицифрове число.

 

№206

113.

Рівняння на знаходження невідомого діленого. Пояснення виразів, складених за змістом задачі (с. 31–32)

 

№№216,217

114.

Розв’язування практично зорієнтованих задач. Розв’язування рівнянь (с. 32–33)

 

№№223.224

115.

Ділення виду 48 : 2, 460 : 2. Задачі з іменованими числами, вираженими мірами часу (с. 34–35)

 

№№232,231

116.

Ділення виду 48 : 3, 50 : 2, 840 : 3. Задачі на знаходження продуктивності спільної роботи (с. 35–37)

 

№№241

117.

Рівняння на знаходження невідомого діленого. Пояснення виразів, складених за змістом задачі

 

№№242

118.

Задачі з пропорційними величинами. Пояснення до виразів, складених за змістом задачі (с. 37–38)

 

№№250,251

119.

Задачі з пропорційними величинами (продовження). Визначення порядку дій у виразах (с. 38–39)

 

№№257,258

120.

Перевірка правильності виконання дії ділення. Розв’язування задач з геометричним змістом (с. 39–40)

 

№№265,266

121.

Розв’язування практично зорієнтованих задач. Перетворення іменованих чисел (с. 41–42)

 

№№273,274

122.

Перевірка правильності виконання дії множення. Розв’язування рівнянь (с. 42–43)

 

№№282,283

123.

Перевірка правильності виконання дії множення. Розв’язування рівнянь

 

№292,291

124.

Закріплення вивченого матеріалу (с. 43–44)

 

№№ 299

125.

Перевірка правильності виконання дій. Складання задач за коротким записом (с. 44–45)

 

№№300

126.

Закріплення вивченого матеріалу (с. 45–46)

 

№№308,309

127.

Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Задачі, що включають знаходження частини від числа (с. 46–47)

 

№№318

128.

Закріплення вивченого матеріалу

 

№№319

129.

Діагностична  робота №6.

 

 

130.

Рівняння на знаходження невідомого дільника. Розв’язування задач з геометричним змістом (с. 47–48)

 

№№328,329

131.

Ділення з остачею. Розв’язування рівнянь (с. 48–49)

 

№№336,337

132.

Ділення з остачею (продовження). Задачі з пропорційними величинами (с. 49–50)

 

№№346,347

133.

Порівняння остачі та дільника (с. 51–52)

 

№№354,355

134.

Перевірка правильності виконання ділення з остачею. Складання задач за виразом (с. 52–53)

 

№№364

135.

Перевірка правильності виконання ділення з остачею.

 

№№365

136.

Робота з даними. Розв’язування задач, що включають знаходження числа за його частиною (с. 53–54)

 

№№373,374

137.

Рівняння, у яких права частина — числовий вираз. Складання запитань до умови задачі за поданими виразами (с. 54–55)

 

№№381,382

138.

Знаходження невідомих компонентів при діленні з остачею. Задачі з дробами (с. 55–56)

 

№390,391

139.

Знаходження невідомих компонентів при діленні з остачею. Задачі з дробами.

 

№401

Тема. Письмове додавання і віднімання

140.

Ознайомлення із письмовим додаванням. Прості задачі із записом письмового додавання (с. 58–59)

 

№№408,409

141.

Ознайомлення із письмовим відніманням. Прості задачі із записом письмового віднімання (с. 59–61) 

 

№№417,418

142.

Письмове додавання у випадку, коли в сумі утворюється один нуль. Розв’язування рівнянь із виконанням письмових обчислень (с. 61–62)

 

№№428,429

143.

Письмове віднімання у випадку, коли зменшуване містить один нуль. Робота над завданням геометричного змісту (с. 62–63)

 

№№435,436

144.

Письмове додавання і віднімання (закріплення). Перетворення іменованих чисел, виражених мірами часу  (с. 64)

 

№443

145.

Письмове додавання і віднімання (закріплення). Перетворення іменованих чисел, виражених мірами часу 

 

№444

146.

Письмове додавання з одним переходом через розряд. Робота над задачею з буквеними даними (с. 65–66)

 

№№453,454

147.

Письмове додавання з одним переходом через розряд (продовження). Складання виразів за таблицею (с. 66–67)

 

№№462,463

148.

Письмове віднімання з одним переходом через розряд. Дії з іменованими числами (с. 67–68)

 

№№470,471

149.

Письмове віднімання з одним переходом через розряд (продовження). Складання числових рівностей (с. 68–69)

 

№478

150.

 Письмове віднімання з одним переходом через розряд. Дії з іменованими числами.

 

№479

151.

Діагностична  робота №7.

 

 

152.

Письмове додавання з двома переходами через розряд. Задачі на знаходження різниці двох часток (с. 70)

 

№№488,489

153.

Письмове віднімання з двома переходами через розряд. Складання задач за таблицею (с. 71–72)

 

№№497,498

154.

Віднімання з двома переходами через розряд, коли в зменшуваному нуль одиниць. Повторення різницевого і кратного порівняння чисел (с. 72–73)

 

№№504,505

155.

Віднімання з двома переходами через розряд, коли в зменшуваному нуль десятків. Складання оберненої задачі за виразом (с. 73–74)

 

№№511,512

156.

Письмове віднімання від розрядного трицифрового числа. Визначення порядку виконання дій у виразах  (с. 74–75)

 

№№518,519

157.

Письмове віднімання з нулями у зменшуваному (закріплення). Складання задач за коротким записом (с. 75–76)

 

№527

158.

Письмове віднімання з нулями у зменшуваному (закріплення). Складання задач за коротким записом.

 

№528

159.

Письмове додавання у випадку трьох доданків. Робота над діаграмою (с. 77–78)

 

№№535,536

160.

Складання та розв’язування задач (с. 78–79)

 

№№542,543

161.

Закріплення вивченого матеріалу (с. 79–80)

 

№№551,552

 

Тема. Повторення вивченого матеріалу

162.

Повторення табличного множення і ділення. Складання задач за коротким записом (с. 83–84)

 

№№583,584

163.

Повторення позатабличного множення і ділення. Розв’язування рівнянь (с. 84–85)

 

№№593,594

164.

Повторення правил порядку дій. Дії з круглими трицифровими числами (с. 85)

 

№№601,602

165.

Повторення прийому послідовного ділення. Частини (с. 86)

 

№№610,611

166.

Діагностична  робота №8.

 

 

167-168

Повторення знаходження частини від числа та числа за його частиною. Ділення з остачею (с. 87)

 

№№618,619

169-170

Розв’язування задач. Годинник (с. 88)

 

№№626,627

171.

Повторення письмового додавання і віднімання (с. 89)

 

№№635,636

 172.

Повторення позатабличного множення і ділення. Задачі з буквеними даними (с. 90)

 

 

№№642,643

173

Повторення письмового додавання і віднімання. Цікаві вправи.

 

№№649,655

174

Повторення позатабличного множення і ділення. Розв’язування рівнянь. Цікаві вправи.

 

№№667,672

175

«Скринька очікувань» — що справдилось, а що ні? Цікаві вправи Узагальнення і систематизація знань учнів.. Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне

 планування уроків української мови

за навчально-методичним комплектом К. І. Пономарьової

до підручника «Українська мова та читання. Частина 1» (автори К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова):

 

№ уроку, сторінка в підручнику

Дата проведення

 

 

Тема

Домашнє завдання

 

ІІ СЕМЕСТР

3,5 години х 19 тижнів = 67 годин

(58 години української мови, 9 годин розвитку зв’язного мовлення)

 

 

57

С. 78-79

 

Розрізнення іменників – назв істот і неістот. Складання усної розповіді за світлиною. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С. 79 впр 7

58

С. 80-81

 

Розрізнення власних і загальних назв. Добір заголовка до прочитаного тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями

С. 81 впр 7

59

С. 81-83

 

Написання власних назв з великої букви. Розігрування сценки за поданим діалогом. Написання розповіді за серією малюнків

С. 83 впр 7

60

С. 83-85

 

Розпізнавання іменників, які утворилися від дієслів і прикметників. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Написання розгорнутої відповіді на поставлене запитання

С. 85 впр 10

61

С. 85-87

 

Визначення роду іменників. Придумування заголовка до поданого тексту. Пошук інформації у графіку роботи музею. Написання тексту з поясненням власної думки

С. 87 впр 8

62

С. 88-89

 

Змінювання іменників за числами. Пошук інформації в буклеті. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С. 89 впр 9

63

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про враження від свята. Тема для спілкування: «Як я святкував/святкувала Новий рік»

С. 29-31

(у зошиті «Малюю словом»)

64

С. 90-91

 

Розпізнавання іменників, які не змінюються за числами. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки

С. 90 впр 9

 65

 

 

Закріплення і застосування знань про іменники.

картки

66

 

Закріплення і застосування знань про іменники.

картки

67

 

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Іменник»

 

68

С. 92-93

 

Розпізнавання прикметників. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С. 93 впр 10

69

С. 94-95

 

Встановлення зв’язку прикметників з іменниками. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С. 95 впр 8

70

С. 96-97

 

Змінювання прикметників за числами. Написання тексту на задану тему.

С. 97 впр 9

71

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Птахи – віщуни погоди»

С. 32-34

(у зошиті «Малюю словом»)

72

С. 97-99

 

Змінювання прикметників за родами. Написання тексту про власне бажання з обґрунтуванням своєї думки

С.99 впр.7

73

С. 99-100

 

Визначення родових закінчень прикметників. Написання розповіді про власне бажання

С.100 впр7

74

 

Діагностична робота. Диктант.

 

75

С. 101-102

 

Спостереження за роллю прикметників у мовленні. Пошук інформації на рекламному плакаті. Використання прикметників для опису пейзажу на картині. Складання розповіді за малюнком з використанням прикметників

С.102 впр11

76

 

Закріплення і застосування знань про прикметники.

картки

77

 

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Прикметник»

 

78

С. 103-104

 

Розпізнавання числівників. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Пошук інформації на квитку до театру. Написання тексту за поданими запитаннями

С.104 впр9

79

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за поданим планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Мій друг або моя подружка»

 

С. 35-37

(у зошиті «Малюю словом»)

80

С. 105-106

 

Вправляння у правильному наголошуванні й записуванні числівників. Написання тексту про свій вибір з обґрунтуванням власної думки

С.106 впр10

81

С. 106-107

 

Вправляння у читанні числових виразів. Записування дат. Написання тексту за поданими запитаннями

С.107 впр8

82

С. 108-109

 

Розпізнавання дієслів. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С.109 впр7

83

 

Діагностична робота. Списування.

 

84

С. 110-111

 

Написання дієслів на -ться, -шся. Доповнення діалогу запитаннями. Написання розповіді за малюнками і запитаннями

С.111 впр7

85

С. 111-113

 

Розрізнення часових форм дієслів. Написання розповіді на основі прочитаного тексту

С.113 впр7

86

С. 113-115

 

Змінювання дієслів за часами. Написання розповіді на задану тему

С.115 впр10

87

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Повчальний випадок»

С. 38-40

(у зошиті «Малюю словом»)

88

С. 115-116

 

Написання не з дієсловами. Редагування правил поведінки за столом. Написання правил користування книжкою.

С.116 впр7

89

С. 117-118

 

Встановлення зв’язку дієслів з іменниками. Написання розповіді за поданими запитаннями

С.118 впр9

 90

С. 119-120

 

Добір дієслів – антонімів і синонімів. Написання розповіді за поданими запитаннями

С.120 впр9

91

 

 

Закріплення і застосування знань про дієслова.

картки

92

 

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Дієслово»

 

       93

С. 121-122

 

Розпізнавання службових слів. Написання розповіді за світлиною та власною уявою

С.122 впр7

94

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за орієнтовним планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Моя сім’я»

С. 41-43

(у зошиті «Малюю словом»)

95

С. 122-124

 

Розпізнавання прийменників. Пошук інформації у прайс-листі. Написання розповіді про своє бажання з обґрунтуванням власної думки

С.124 впр9

96

С. 124-126

 

Розрізнення частин мови. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Пошук інформації на афіші. Визначення достовірної і недостовірної інформації. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С.126 впр10

97

 

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Частини мови»

 

98

С. 127-129

 

Розрізнення і побудова речень, різних за метою висловлювання та інтонацією. Пошук інформації на таблиці. Відтворення діалогу в ролях. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання

С.128 впр8

99

С. 129-130

 

Розпізнавання і складання речень зі звертаннями. Ознайомлення з розділовими знаками при звертаннях. Утворення кличних форм іменників. Редагування і розігрування діалогу. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С.130 впр9

 100

С. 131-133

 

Визначення в реченні головних і другорядних членів. Пошук інформації на таблиці. Написання розгорнутої відповіді на запитання

 

С.132 впр7

101

 

Діагностична робота. Диктант.

 

102

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Як я турбуюся про своє здоров’я»

С. 44-46

(у зошиті «Малюю словом»)

103

С. 133-134

 

Встановлення зв’язку слів у реченні. Побудова схеми речення і розпізнавання речення за поданою схемою. Написання тексту про свої враження

С.134впр8

      104

С. 134-136

 

Утворення словосполучень. Розрізнення граматичної основи речення і словосполучень. Встановлення зв’язку слів у словосполученні за питаннями. Розпізнавання головного і залежного слова в словосполученні. Написання розповіді за запитаннями

С.136 впр11

105

С. 137-138

 

Побудова різних видів речень. Поширення речень за запитаннями. Складання речення за схемою. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С.138 впр11

106

 

Повторення і закріплення знань про речення .

картки

107

 

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Речення»

 

108

С. 139-140

 

Пригадування будови тексту. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Відновлення деформованого тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С.140 впр8

109

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Формування уявлення про художній і науково-популярний тексти. Написання художнього опису на основі малюнка і власних спостережень. Тема для спілкування: «Весна прийшла»

С. 47-49

(у зошиті «Малюю словом»)

110

С. 141-143

 

Розпізнавання текстів різних типів (розповіді, опису, міркування). Добір заголовка до прочитаного тексту. Написання тексту за поданими запитаннями

С.143 впр8

111

С. 143-145

 

Ознайомлення з будовою тексту-міркування. Складання тексту-міркування за поданими твердженням і висновком. Написання тексту про власний вибір з обґрунтуванням своєї думки

С.145 впр8

      112

С. 145-147

 

Формування уявлення про есе. Розпізнавання і складання есе. Написання есе на основі прочитаного тексту

С.147 впр7

113

С. 147-149

 

Визначення теми і мети тексту. Добір заголовка до тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С.149 впр9

114

С. 149-151

 

Складання плану тексту. Формування уявлення про абзац. Написання тексту на основі власних спогадів

С.151 впр12

115

С. 151-153

 

Спостереження за зв’язком речень у тексті. Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих повторів того самого слова. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С.153 впр8

116

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Дружні шпаки»

 

С. 50-52

(у зошиті «Малюю словом»)

117

С. 153-155

 

Розпізнавання текстів різних стилів (художнього, науково-популярного, ділового). Написання художнього опису на основі прочитаного вірша та ілюстрації до нього

С.155 впр10

118

 

Повторення і закріплення знань про текст

 

картки

119

 

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Текст»

 

120

С. 156-157

 

Повторення вивчених тем. Відтворення діалогу в ролях. Написання тексту на задану тему

С.157 впр8

121

С. 158-159

 

Закріплення вивченого. Написання розповіді про власне бажання

С.159 впр8

122

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Зозуля»

 

С. 53-55

(у зошиті «Малюю словом»)

123

 

«Скринька очікувань» — що справдилось, а що ні? Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне

планування уроків

літературного читання за підручником «Українська мова та читання».

 Автор О. Савченко  (2020-2021 н.р.)

ІІ семестр

№ уроку

 

Назви розділів та

 теми уроків

3,5 години х 19 тижнів = 67 годин

(58 години літературного читання, 9 годин позакласного читання)

Дата

Домашнє завдання

57

Розділ  «Як не любить свій край!»

Ознайомлення із вступом до розділу.

Вірші Варвари Гринько «Рідний край»

 

Стор. 81

58

Тема. Наш рідний край — це нашУкраїна. Олекси Палійчука «Київ

 

С.81

 

59

Тема. «Їх силу й мужність — не здолати!». Вірші учнів Павлиської школи, присвячені воїнам, які захищають нашу Вітчизну. Дарина Телкова «Героям», Максим Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну».

 

с.82-83

60

Тема. Музей просто неба.

Науково-пізнавальне оповідання Оксани Коротюк «Наші скарби».

 

С.83-84

61

Тема. Наш Кобзар — це український лицар. Науково-художнє оповідання Тетяни Щербаченко «Український лицар».

 

С.85-86

 62

Тема. «Земля — це книга, у якій історія твого народу» (Дмитро Білоус).

Вірші: Наталка Поклад «Гарно жити у селі»; Микола Вінграновський «Сама собою річка ця тече».

 

С.87,88

63

Урок позакласного читання на тему «Як не любить свій край!»

 

 

64

Тема. Мистецтво гончарів — частина української культури.

Наталія Олійник «Гончарики з Опішного».

 

 

С.88-89

65

Узагальнення за розділом. Блок “Перевіряю свої досягнення.ˮ

 

 

66

Розділ «Літературні казки. П’єса-казка. Байки».

 Валентин Бичко «Казка вигадка, та в ній...».

 

С.93

67-68

Тема. Чарівні казки.

Анатолій Дімаров «Для чого людині серце».

 

С.93-98

69-70

Тема. Як Білячок подолав усі випробування... Олександр Дерманський «Білячок».

 

С.98-103

71

Урок позакласного читання

Тема. Зустріч з книжками письменника Олександра Дерманського.

 

 

 

72

Тема. Чому Мартіно зумів дізнатися, куди веде невідома дорога?

Казка Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела».

 

С.104-107

73

Діагностична робота №5. Аудіювання (письмово)

 

 

74

Тема. П’єса-казка. Наталія Осипчук «Стрімкий, як вітер» (дії 1 і 2).

 

С.108-110

75

П’єса-казка. Наталія Осипчук «Стрімкий, як вітер» (продовження).

 

С.111-114

76

П’єса-казка. Наталія Осипчук «Стрімкий, як вітер» ( продовження)

 

С.114-115

 77

Тема. Таємниці театру.

Вірш Наталії Забіли «У дитячому театрі»

 

 

78

Урок позакласного читання «Літературні казки»

 

 

79

Діагностична робота № 6 Навичка читання мовчки (письмово)

 

 

 80

МЕДІАВІКОНЦЕ: афіша вистави

 

Створити афішу для вистави

81

Тема. Гумористичні вірші. Богдана Бойко «У театрі».

 

С.117

 82-83

Тема. Байки.

Ознайомлення учнів з поняттям байка, байкар; мораль байки. Байки Леоніда Глібова «Лебідь, Щука і Рак», «Чиж та Голуб»;

 

С.119-120

84

Байка Анатолія Костецького «Добра порада».

 

С. 121

 85

Тема. Інсценізація байок за вибором учнів. Літературна вікторина: «З якого твору цей уривок або персонаж?»

 

 

86

Урок позакласного читання «Літературні казки»

 

 

87

Узагальнення за розділом. Колективна індивідуальна перевірка виконання завдань блоку «Перевіряю свої досягнення»

 

 

88

Розділ «Поезії про дивосвіт природи».

Вірш Любові Забашти «Дивосвіт». Вірші — це не просто рима

 

С. 124

89

Тема. Збагачення знань учнів про життя і творчість Тараса Шевченка. Вірш «За сонцем хмаронька пливе…»

 

 

С. 124

напам′ять

90

Тема. Морський пейзаж у вірші Лесі Українки «Плине білий човник...»

 

 

С.125

      91

Діагностична робота № 7. Робота з літературним твором (письмово)

 

 

 92

Тема. Радість зустрічі весни у вірші Олександра Олеся.

 

 

С.126

93

Урок позакласного читання Тема. Робота із джерелами про життя і творчість Т.Г.Шевченка. «Дитячий Кобзар»

 

 

 

94

Микола Сингаївський  «Волошкове поле»

 

С.127- напам′ять

95

Тема. Казковий образ дощу у вірші Дмитра Павличка «Дядько Дощ».

 «Я ж тут для всіх, а не для тебе лиш…». Вірш Ліни Костенко «Шипшина важко віддає плоди».

 

 

С.128

 96

Тема. Вірш АнатоліяКачана «Розливається Дунай...».

 

 

С.129

97

МЕДІАВІКОНЦЕ: мініпроєкт – створення обкладинки книжки «Мій улюблений вірш»

 

Створити мініпроєкт

98

Діагностична робота № 8. Навичка читання вголос (усно)

 

 

 99

Узагальнення за прочитаним розділом. Перевірка завдань блоку «Перевіряю свої досягнення»

 

 

 

100

Урок позакласного читання «Поезії про дивосвіт природи».

 

 

101

Розділ «Все добре переймай, а недобре — виправляй».

Тема. Гарні не красиві слова, гарні красиві діла. Оповідання Василя Сухомлинського «Красиві слова і красиве діло».

 

С.133 стислий переказ

102

Тема. Щирість і переконливість розмови

Вірш Тетяни Майданович «Телефонна розмова».

 

С.134

   103

Тема. Дружбу треба берегти.

Нана Деменкова «Дружок і Образа».

 

 

С.135

   104

Нана Деменкова «Я друзів не продаю».

 

 

С.136-137

105

Тема. Свято різних культур.

Уривок з книжки Надійки Гербіш «Мене звати Мар’ям» «Різні культури».

 

С. 137-140

 106

Тема. «Ми разом ходим під небесним дахом» Вірш Надії Кир’ян «Ми з вами у цьому світі не самі».

 

С.141 вивчити вірш

107

Урок позакласного читання «Все добре переймай, а недобре — виправляй».

 

 

 108

Тема. Наші улюбленці.

Марко Вітлер «Кошеня пропало».

 

 

С.141-142

 Виразне читання

діалогів

109

Анатолій Костецький «Спішу додому».

 

С.143-144

Виразне читання діалогів

 110

Тема. Пес, відомий на весь світ. За матеріалами інтернет-джерел.

 

 

С.144-145 Вибіркове вичитування фактів

111

Оксана Сенатович «Балакуни»

 

С. 146 виразно прочитати

112

Узагальнення за прочитаним. Перевірка виконання завдань блоку «Перевіряю свої досягнення». Обмін враженнями за змістом прочитаних творів.

 

 

113

Робота з дитячими книжками, періодичними виданнями. Залучення матеріалу з інтернету. Творче завдання: есе-розповіді, малюнки, селфі зі своїми домашніми улюбленцями

 

 

 114

Розділ «Іскринки творчості».

Вступ до розділу. Володимир Коломієць «Ліс і лис»

 

 

С.149

115

МЕДІАВІКОНЦЕ: мініпроєкт – колаж «Про мене»

 

Створити мініпроєкт-колаж

116

Тема. Творчість — безкінечне пізнання і радість втілення свого задуму.

Вірш Степана Жупанина «Намалюю вітер». Вірш Валентини Ткаченко «Лісове коріння».

 

С.151

117

Тема. Надзвичайне можна знайти скрізь. Оповідання Олександра Єфімова «Тут усе є».

 

С.152-154

118

Тема. Дорота Гельнер «Розмова з фотерпіано»

 

С.154

119

Тема. “У кожної людини є своя співуча пір’їнка...ˮ Казка Василя Сухомлинського «Співуча пір’їнка».

 

С.155

120

Узагальнення за розділом. Виконання завдань блоку «Перевіряю свої досягнення».

 

 

 

 121

Робота з дитячими книжками, періодичними виданнями. Залучення матеріалу з інтернету. Творче завдання: есе-розповіді, малюнки, селфі зі своїми домашніми улюбленцями

 

 

122-123

«Скринька очікувань» — що справдилось, а що ні? Обговорення книжкових очікувань на літо. Узагальнення і систематизація знань учнів.Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
5 січня 2021
Переглядів
6900
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку