Календарно-тематичне планування для 3 класу (всі предмети). ІІ семестр
українська мова, літературне читання, математика, я досліджую світ, образотворче мистецтво, дизайн та технології і фізична культура.
(До підручника І. Жаркової, Л. Мечник, Л. Роговської, Л. Пономарьової, О. Антонова За програмою О. Я. Савченко)
Частина 2 (3 години на тиждень) |
|||
№ |
Тема уроку |
Дата |
Д /з |
49 |
Гриби |
|
(с. 3–5). |
50 |
Бактерії |
|
(с. 6–7). |
51 |
Значення організмів у природі та житті людини. Охорона рослинного і тваринного світу |
|
(с. 8–10). |
52 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. Організми. Тварини. Гриби. Бактерії. |
|
|
53 |
Ліс — природне угруповання |
|
(с.13–15). |
54 |
Луки — природне угруповання |
|
(с. 16–17). |
55 |
Прісна водойма — природне угруповання |
|
(с. 18–19). |
56 |
Море — природне угруповання |
|
(с. 22–23). |
57 |
Червона книга України |
|
(с. 24–25). |
58 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. Природні угрупування. |
|
|
59 |
Людина — частина природи. Роль природи в житті людини |
|
(с. 28–29). |
60 |
Вплив людини на природу. Практична робота: спостереження впливу діяльності людини на природу (на матеріалі своєї місцевості) |
|
(с. 30–31). |
61 |
Професії, пов’язані з діяльністю людини в природі |
|
(с. 32–33). |
62 |
Властивості матеріалів. Практична робота: дослідження властивостей матеріалів (за вибором учнів/учителя) |
|
(с. 36–37). |
63 |
Використання матеріалів. Практична робота: ознайомлення з різноманітністю матеріалів і виробів з них |
|
(с. 38–39). |
64 |
Техніка та технології |
|
(с. 40–41). |
65 |
Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини |
|
(с. 44–45). |
66 |
Правила поведінки в природі. Практична робота: моделювання та аналіз ситуацій перебування у природі |
|
(с. 46–47). |
67-68 |
Ощадливе використання природних ресурсів. Практична робота: складання пам’ятки ощадливого використання води і електроенергії у побуті |
|
(с. 48–49). |
69 |
Охорона природи |
|
(с. 52–53). |
70 |
Організм людини (с. 54–55). |
|
(с. 52–53).
|
71 |
Шкіра. Значення шкіри для організму людини. Догляд за шкірою |
|
(с. 56–57). |
72 |
Скелет і м’язи людини, їх значення. Запобігання захворюванням скелета та м’язів |
|
(с. 61–62). |
73 |
Органи травлення людини, їх значення). |
|
(с. 63–64 |
74 |
Правила здорового харчування |
|
(с. 65–66). |
75 |
Органи дихання людини, їх значення. Запобігання захворюванням орга- нів дихання |
|
(с. 69–70). |
|||
76 |
Органи кровообігу людини, їх значення. Запобігання захворюванням органів кровообігу |
|
(с. 71–72). |
|||
77 |
Головний і спинний мозок людини, їх значення |
|
(с. 73–75). |
|||
78 |
Органи чуття людини, їх значення |
|
(с. 78–79). |
|||
79 |
Розвиток людини протягом життя |
|
(с. 80–81). |
|||
80 |
Умови здорового способу життя |
|
(с. 82–83). |
|||
81 |
Зовнішність людини |
|
(с. 86–87). |
|||
82 |
Риси характеру, які сприяють досягненню успіху |
|
(с. 88–89). |
|||
83 |
Риси характеру, які забезпечують дружні взаємини з іншими |
|
(с. 90–91). |
|||
84 |
Пізнання себе та своїх можливостей |
|
(с. 94–95). |
|||
85 |
Навчання — складова життєвого успіху |
|
(с. 96–97). |
|||
86 |
Вчимося вчитися. Практична робота: тренування уваги, пам’яті (прийоми, алгоритми, вправи) |
|
(с. 98–99). |
|||
87 |
Взаємодія та співпраця з іншими |
|
с.102–103 |
|||
88 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. Людина – частина природи. |
|
|
|||
89 |
Людина — частина суспільства |
|
с.104–105 |
|||
90 |
Стосунки людей у суспільстві |
|
(с. 108–109). |
|||
91 |
Україна — незалежна держава |
|
(с. 110–111). |
|||
92-93 |
Практична робота: створення альбому, портфоліо або облаштування тематичної виставки «Ми — громадяни України» (зображення символів, листівки, світлини). |
|
Створити портфоліо |
|||
94 |
Державні свята України |
|
(с. 114–115). |
|||
95 |
Пам’ятні події та народні свята України |
|
(с. 116–117). |
|||
96 |
Праця людей різних професій |
|
(с. 118–119). |
|||
97 |
Господарська діяльність людей рідного краю |
|
(с. 122–123). |
|||
98 |
Сучасні народні ремесла рідного краю |
|
(с. 124–125). |
|||
99 |
Взаємозв’язок між вчинком і наслідком |
|
(с. 126–127). |
|||
100 |
Правопорушення. Практична робота: розв’язання прогностичних задач «Що буде, якщо… » (ситуації правопорушень |
|
(с. 130–131). |
101 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. Людина в суспільстві. |
|
|
102 |
Земля — спільний дім для всіх людей |
|
(с. 132–133). |
103 |
Україна на карті світу. Україна — європейська держава. Дослідження «Що в моєму домі вироблено в інших країнах», складання мапи марш- руту цих товарів (на плакаті тощо) |
|
(с. 136–137). |
104 |
Проект «Славет ні українці». Накопичення даних про відомих українців із різних сфер життя (мистецтво, спорт, наука) та їх представлення у різних формах (тексти, світлини, розповіді та ін.) |
|
Створити проєкт |
105 |
«Скринька очікувань» — що справдилось, а що ні? Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
|
(До підручника І. Жаркової, Л. Мечник, Л. Роговської, Л. Пономарьової, О. Антонова За програмою О. Я. Савченко)
Частина 2 (1 година на тиждень) |
||
№ |
Тема уроку |
Дата |
17 |
Ялинка-веселинка (с. 11). |
|
18 |
Пташки взимку (с. 20). |
|
19 |
Торбинка-сіточка (с. 26). |
|
20 |
Зимова казка (с. 34). |
|
21 |
Сніговичок з ниточок (с. 42). |
|
22 |
Індійський слон (с. 50). |
|
23 |
Вишиваємо хрестиком (с. 58). |
|
24 |
Ірис (с. 67). |
|
25 |
Сердечко (с. 76). |
|
26 |
Бджілка (с. 84). |
|
27 |
Смайлик (с. 92). |
|
28 |
Піаніно (с. 100). |
|
29 |
Незвичайна фотосесія (с. 106). |
|
30-31 |
Мій сонячний дім — це моя Україна (с. 112). |
|
32 |
Подарунок до Великодня (с. 120). |
|
33 |
Курчатко із сюрпризом (с. 128). |
|
34 |
Кульбабки (с. 134). |
|
35 |
Рудий клоун Бім (с. 138). |
|
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
ЗМІСТУ УРОКІВ ЗА ПРОГРАМОЮ «МИСТЕЦТВО»
(Образотворче мистецтво)
(за підручником Л.Масол,О.Гайдамака,Н.Очеретяна)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
ТЕМА ІІІ .КОМІЧНІ ТА ФАНТАСТИЧНІ ОБРАЗИ |
||
17 |
|
Мандрівка у світ фантастики. Композиція «Політ Карлсона над містом» (гуаш чи кольорові олівці й фломастери). |
18 |
|
Чарівні дива. Композиція «Крижаний палац Снігової Королеви» (акварель, техніка набризку) |
19 |
|
Чарівні дива. Малювання фантастичного будинку(кол.олівці) або робота з LEGO. |
20 |
|
У світі реального та уявного. Малювання фантастичної тварини «Пташка серед квітів». |
21 |
|
У світі реального та уявного. Ліплення «Декоративна рибка» (альбом). |
22 |
|
Картинки з виставки. Ліплення «Фантастичні дракони»(альбом). |
23 |
|
Картинки з виставки. Створення фантастичного натюрморту (гуаш). |
24 |
|
Фантастичні пригоди у країні див. Створення декоративного натюрморту «Запрошення до чаю»(фломастери або олівці). |
ТЕМА ІV . КРАСА ЛЮДСЬКОЇ ДУХОВНОСТІ |
||
25 |
|
Гумор у мистецтві. «Веселі клоуни» (альбом). |
26 |
|
Гумор у мистецтві. «Кумедний Вінні-Пух»(альбом). |
27 |
|
Ляльки-іграшки в житті та мистецтві. Малювання «Лялька ЛОЛ- сюрприз» (кол.олівці). |
28 |
|
Ляльки-іграшки в житті та мистецтві.Малювання улюбленої іграшки (гуаш чи акварель) |
29 |
|
Ляльки-іграшки в житті та мистецтві.Малювання «Іграшка-киця» (альбом). |
30 |
|
Мистецька подорож до Європи. Аплікація «Пальчикові ляльки» |
31 |
|
Мистецька подорож до Європи. «Вуличні музиканти» (альбом). |
32 |
|
Мистецька подорож до Європи. Ліплення «Морозиво або тортик з морозива». |
33 |
|
Перевір свої досягнення. Ліплення «Смачна суничка». |
34 |
|
Малювання «Танок метеликів». |
35 |
|
Підсумок за рік. Виставка робіт. |
Календарне планування
фізична культура 3 клас
(105 годин)
№п/п |
Тема уроку |
Прим. |
Дата |
ІІ семестр |
|||
Вправи для опанування навичками оволодіння м’ячем (23 год) |
|||
49. |
Основні правила загартування. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «змійкою». Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара» |
|
|
50. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Попади в ціль!» |
|
|
51. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Ловіння м'яча після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем» |
|
|
52. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «протиходом». Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем» |
|
|
53. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках. Рухлива гра «Найкраща пара» |
|
|
54. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Ловіння м'яча після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в па- рах, трійках. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем» |
|
|
55. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Попади в ціль!» |
|
|
56. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках. Рухлива гра «Передав – сідай!» |
|
|
57. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Попади в ціль!» |
|
|
58. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «змійкою», «протиходом». Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Ловіння м'яча після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем» |
|
|
59. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках. Рухлива гра «Найкраща пара» |
|
|
60. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках. Рухлива гра «Передав – сідай!» |
|
|
61. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча, обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем. Рухлива гра «Попади в ціль!» |
|
|
62. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок. Рухлива гра «Зустрічна естафета» |
|
|
63. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Рухлива гра «Попади в ціль!» |
|
|
64. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча, обведення стійок, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у горизонтальну та верти-кальну ціль. Естафети з м’ячами |
|
|
65. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Естафети з м’ячами |
|
|
66. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Рухлива гра «Зустрічна естафета» |
|
|
67. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Метання малого м’яча у вертикальну ціль. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Естафети з м’ячами |
|
|
68. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок. Рухлива гра «Зустрічна естафета» |
|
|
69. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Естафети з м’ячами |
|
|
70. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча, обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем. Рухлива гра «Попади в ціль!» |
|
|
71. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Рухлива гра «Найкраща пара» |
|
|
Стрибкові вправи (20 год) |
|||
72. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: із зупинкою за сигналом. Біг із різних вихідних положень. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «У річку, гоп!» |
|
|
73. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Естафети з м’ячами |
|
|
74. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «У річку, гоп!» |
|
|
75. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку». |
|
|
76. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий біг» 4х9 м. Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами |
|
|
77. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами |
|
|
78. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку». |
|
|
79. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Стрибки в довжину з місця. Естафети з м’ячами |
|
|
80. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку». |
|
|
81. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами |
|
|
82. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Пень». |
|
|
83. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку». |
|
|
84. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Гречка». |
|
|
85. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Стрибки в довжину з місця. Естафети з м’ячами |
|
|
86. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: із зупинкою за сигналом. Біг із різних вихідних положень. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «У річку, гоп!» |
|
|
87. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку». |
|
|
88. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами |
|
|
89. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами |
|
|
90. |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики зі скакалкою. Ходьба: «змійкою». Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкісно – силових – стрибок у довжину з місця. |
|
|
91. |
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з м’ячами. Ходьба: «протиходом». Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкісно – силових – стрибок у довжину з місця. |
|
|
Вправи для оволодіння навичками пересувань (14 год) |
|||
92. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок. Лазіння по гімна-стичній лаві. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Гуси-лебеді» |
|
|
93. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок. Лазіння по гімна-стичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Гуси-лебеді» |
|
|
94. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий біг» 4х9 м. Лазіння по гімнастичній стінці. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Ходьба: по підвищеній опорі при-ставними кроками правим і лівим боком. Естафети з м’ячами |
|
|
95. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Команда швидконогих» |
|
|
96. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Ямки» |
|
|
97. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м Танцювальні кроки – «припадання», притупування. Лазіння по канату. Перелізання через перешкоду. Рухлива гра «Білі ведмеді» |
|
|
98. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ для ранкової гімнастики. «Човниковий» біг 4х9 м. Танцювальні кроки – «припадання», притупування. Лазіння по канату. Перелізання через перешкоду. Естафети з м’ячами |
|
|
99. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі при-ставними кроками правим і лівим боком. Лазіння по гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди. Рухлива гра «Гуси-лебеді» |
|
|
100. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Команда швидконогих» |
|
|
101. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м Танцювальні кроки – «полька» на місці, притупування. Лазіння по канату. Перелізання через перешкоду. Рухлива гра «Білі ведмеді» |
|
|
102. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкості – біг до 30 м. |
|
|
103. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкості – біг до 30 м. |
|
|
104. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Витривалості – біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м. |
|
|
105. |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Витривалості – біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м. Підсумок за рік. |
|
|
Календарне планування
з математики
за посібником М. Козак, О. Корчевської «Математика. 3 клас» у 2-х ч.
(автори М. Козак, О. Корчевська)
(5 год на тиждень, 170 уроків)
ІІ частина
№ |
Тема уроку |
Дата |
Д /з |
||
81 |
Розв′язування практично зорієнтованих задач |
|
№549стор.78 ч.1 |
||
82 |
Рік. Місяць. Доба. Година. Хвилина. Секунда. |
|
№562стор.79 ч.1 |
||
83 |
Закріплення вивченого матеріалу. |
|
№560стор.79 ч.1 |
||
84 |
Додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд. |
|
№658стор.93 ч.1 |
||
85 |
Додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд. |
|
№672стор.95 ч.1 |
||
86 |
12-ти і 24-годинний відлік часу. Порівняння іменованих чисел (с. 4) |
|
№№7,8 |
||
87. |
Закріплення вивченого матеріалу (с. 5) |
|
№16 |
||
88. |
Закріплення вивченого матеріалу |
|
№17 |
||
89. |
Дії з іменованими числами. Задачі з іменованими числами, вираженими мірами часу (с. 6) |
|
№№27,28 |
||
90. |
Читання і записування частин. Використання циферблата годинника під час виконання завдань (с. 7–8) |
|
№№ 35,36 |
||
91. |
Порівняння частин, записаних у вигляді дробу (с. 8–9) |
|
№№ 44,45 |
||
92. |
Знаходження частини від абстрактного та іменованого числа. Робота з буквеними виразами (с. 9–11) |
|
№№55,56 |
||
93. |
Задачі на знаходження частини від числа. Перетворення іменованих чисел (с. 11–12) |
|
№№ 63,64 |
||
94. |
Перетворення іменованих чисел . |
|
№ 74 |
||
Тема. Табличне множення і ділення |
|||||
95. |
Множення з числами 10 і 100. Задача на знаходження чисел за відомою сумою трьох доданків та сумами двох доданків (с.14–15) |
|
№№ 84,85 |
||
96. |
Ділення на 10 і 100. Задачі, що включають знаходження частини від числа (с. 15–16) |
|
№№ 92,93 |
||
97. |
Знаходження числа за його частиною. Рівняння на знаходження невідомого множника (с. 17–18) |
|
№№101,102 |
||
98. |
Закріплення вивченого матеріалу (с. 18–19) |
|
№№111,112 |
||
99. |
Задачі, що містять знаходження числа за його частиною. Складання задачі за її розв’язанням (с. 19–20) |
|
№120 |
||
100. |
Множення і ділення круглих чисел, що зводиться до табличного. |
|
№121 |
||
101. |
Множення і ділення круглих чисел, що зводиться до табличного. Робота над рівняннями та нерівностями зі змінною (с. 20–21) |
|
№№ 131.132 |
||
102. |
Множення і ділення круглих чисел, що зводиться до табличного (продовження). Розв’язування практично зорієнтованих задач (с. 21–22) |
|
№№140,141 |
||
103. |
Множення на розрядне число. Побудова кола заданого радіуса (с. 22–23) |
|
№149 |
||
104. |
Множення на розрядне число. |
|
№150 |
||
105. |
Ділення круглого числа на розрядне. Задача на знаходження четвертого пропорційного з буквеним даним. Задача на подвійне зведення до одиниці (с. 23–24) |
|
№№159,160 |
||
106. |
Ділення круглого числа на розрядне (продовження). Задача на знаходження суми двох часток (с. 25–26) |
|
№№168,169 |
||
107. |
Діагностична робота №5. |
|
|
||
108. |
Співвідношення між мірами величини. Порівняння задач з подібним сюжетом (с. 26–27) |
|
№№176,177 |
||
109. |
Множення двоцифрового і круглого трицифрового числа на одноцифрове. Розв’язування практично зорієнтованих задач (с. 27–28) |
|
№№184,185 |
||
110. |
Множення двоцифрового і круглого трицифрового числа на одноцифрове (продовження). Складання рівностей за змістом практично зорієнтованої задачі (с. 28–29) |
|
№№195,196 |
||
111. |
Множення одноцифрового числа на двоцифрове і кругле трицифрове число. Задача, обернена до задачі на подвійне зведення до одиниці (с. 30–31) |
|
№205 |
||
112. |
Множення одноцифрового числа на двоцифрове і кругле трицифрове число. |
|
№206 |
||
113. |
Рівняння на знаходження невідомого діленого. Пояснення виразів, складених за змістом задачі (с. 31–32) |
|
№№216,217 |
||
114. |
Розв’язування практично зорієнтованих задач. Розв’язування рівнянь (с. 32–33) |
|
№№223.224 |
||
115. |
Ділення виду 48 : 2, 460 : 2. Задачі з іменованими числами, вираженими мірами часу (с. 34–35) |
|
№№232,231 |
||
116. |
Ділення виду 48 : 3, 50 : 2, 840 : 3. Задачі на знаходження продуктивності спільної роботи (с. 35–37) |
|
№№241 |
||
117. |
Рівняння на знаходження невідомого діленого. Пояснення виразів, складених за змістом задачі |
|
№№242 |
||
118. |
Задачі з пропорційними величинами. Пояснення до виразів, складених за змістом задачі (с. 37–38) |
|
№№250,251 |
||
119. |
Задачі з пропорційними величинами (продовження). Визначення порядку дій у виразах (с. 38–39) |
|
№№257,258 |
||
120. |
Перевірка правильності виконання дії ділення. Розв’язування задач з геометричним змістом (с. 39–40) |
|
№№265,266 |
||
121. |
Розв’язування практично зорієнтованих задач. Перетворення іменованих чисел (с. 41–42) |
|
№№273,274 |
||
122. |
Перевірка правильності виконання дії множення. Розв’язування рівнянь (с. 42–43) |
|
№№282,283 |
||
123. |
Перевірка правильності виконання дії множення. Розв’язування рівнянь |
|
№292,291 |
||
124. |
Закріплення вивченого матеріалу (с. 43–44) |
|
№№ 299 |
||
125. |
Перевірка правильності виконання дій. Складання задач за коротким записом (с. 44–45) |
|
№№300 |
||
126. |
Закріплення вивченого матеріалу (с. 45–46) |
|
№№308,309 |
||
127. |
Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Задачі, що включають знаходження частини від числа (с. 46–47) |
|
№№318 |
||
128. |
Закріплення вивченого матеріалу |
|
№№319 |
||
129. |
Діагностична робота №6. |
|
|
||
130. |
Рівняння на знаходження невідомого дільника. Розв’язування задач з геометричним змістом (с. 47–48) |
|
№№328,329 |
||
131. |
Ділення з остачею. Розв’язування рівнянь (с. 48–49) |
|
№№336,337 |
||
132. |
Ділення з остачею (продовження). Задачі з пропорційними величинами (с. 49–50) |
|
№№346,347 |
||
133. |
Порівняння остачі та дільника (с. 51–52) |
|
№№354,355 |
||
134. |
Перевірка правильності виконання ділення з остачею. Складання задач за виразом (с. 52–53) |
|
№№364 |
||
135. |
Перевірка правильності виконання ділення з остачею. |
|
№№365 |
||
136. |
Робота з даними. Розв’язування задач, що включають знаходження числа за його частиною (с. 53–54) |
|
№№373,374 |
||
137. |
Рівняння, у яких права частина — числовий вираз. Складання запитань до умови задачі за поданими виразами (с. 54–55) |
|
№№381,382 |
||
138. |
Знаходження невідомих компонентів при діленні з остачею. Задачі з дробами (с. 55–56) |
|
№390,391 |
||
139. |
Знаходження невідомих компонентів при діленні з остачею. Задачі з дробами. |
|
№401 |
||
Тема. Письмове додавання і віднімання |
|||||
140. |
Ознайомлення із письмовим додаванням. Прості задачі із записом письмового додавання (с. 58–59) |
|
№№408,409 |
||
141. |
Ознайомлення із письмовим відніманням. Прості задачі із записом письмового віднімання (с. 59–61) |
|
№№417,418 |
||
142. |
Письмове додавання у випадку, коли в сумі утворюється один нуль. Розв’язування рівнянь із виконанням письмових обчислень (с. 61–62) |
|
№№428,429 |
||
143. |
Письмове віднімання у випадку, коли зменшуване містить один нуль. Робота над завданням геометричного змісту (с. 62–63) |
|
№№435,436 |
||
144. |
Письмове додавання і віднімання (закріплення). Перетворення іменованих чисел, виражених мірами часу (с. 64) |
|
№443 |
||
145. |
Письмове додавання і віднімання (закріплення). Перетворення іменованих чисел, виражених мірами часу |
|
№444 |
||
146. |
Письмове додавання з одним переходом через розряд. Робота над задачею з буквеними даними (с. 65–66) |
|
№№453,454 |
||
147. |
Письмове додавання з одним переходом через розряд (продовження). Складання виразів за таблицею (с. 66–67) |
|
№№462,463 |
||
148. |
Письмове віднімання з одним переходом через розряд. Дії з іменованими числами (с. 67–68) |
|
№№470,471 |
||
149. |
Письмове віднімання з одним переходом через розряд (продовження). Складання числових рівностей (с. 68–69) |
|
№478 |
||
150. |
Письмове віднімання з одним переходом через розряд. Дії з іменованими числами. |
|
№479 |
||
151. |
Діагностична робота №7. |
|
|
||
152. |
Письмове додавання з двома переходами через розряд. Задачі на знаходження різниці двох часток (с. 70) |
|
№№488,489 |
||
153. |
Письмове віднімання з двома переходами через розряд. Складання задач за таблицею (с. 71–72) |
|
№№497,498 |
||
154. |
Віднімання з двома переходами через розряд, коли в зменшуваному нуль одиниць. Повторення різницевого і кратного порівняння чисел (с. 72–73) |
|
№№504,505 |
||
155. |
Віднімання з двома переходами через розряд, коли в зменшуваному нуль десятків. Складання оберненої задачі за виразом (с. 73–74) |
|
№№511,512 |
||
156. |
Письмове віднімання від розрядного трицифрового числа. Визначення порядку виконання дій у виразах (с. 74–75) |
|
№№518,519 |
||
157. |
Письмове віднімання з нулями у зменшуваному (закріплення). Складання задач за коротким записом (с. 75–76) |
|
№527 |
||
158. |
Письмове віднімання з нулями у зменшуваному (закріплення). Складання задач за коротким записом. |
|
№528 |
||
159. |
Письмове додавання у випадку трьох доданків. Робота над діаграмою (с. 77–78) |
|
№№535,536 |
||
160. |
Складання та розв’язування задач (с. 78–79) |
|
№№542,543 |
||
161. |
Закріплення вивченого матеріалу (с. 79–80) |
|
№№551,552 |
||
|
Тема. Повторення вивченого матеріалу |
||||
162. |
Повторення табличного множення і ділення. Складання задач за коротким записом (с. 83–84) |
|
№№583,584 |
||
163. |
Повторення позатабличного множення і ділення. Розв’язування рівнянь (с. 84–85) |
|
№№593,594 |
||
164. |
Повторення правил порядку дій. Дії з круглими трицифровими числами (с. 85) |
|
№№601,602 |
||
165. |
Повторення прийому послідовного ділення. Частини (с. 86) |
|
№№610,611 |
||
166. |
Діагностична робота №8. |
|
|
||
167-168 |
Повторення знаходження частини від числа та числа за його частиною. Ділення з остачею (с. 87) |
|
№№618,619 |
||
169-170 |
Розв’язування задач. Годинник (с. 88) |
|
№№626,627 |
||
171. |
Повторення письмового додавання і віднімання (с. 89) |
|
№№635,636 |
||
172. |
Повторення позатабличного множення і ділення. Задачі з буквеними даними (с. 90) |
|
№№642,643 |
||
173 |
Повторення письмового додавання і віднімання. Цікаві вправи. |
|
№№649,655 |
||
174 |
Повторення позатабличного множення і ділення. Розв’язування рівнянь. Цікаві вправи. |
|
№№667,672 |
||
175 |
«Скринька очікувань» — що справдилось, а що ні? Цікаві вправи Узагальнення і систематизація знань учнів.. Підсумковий урок за рік. |
|
|
||
Календарно-тематичне
планування уроків української мови
за навчально-методичним комплектом К. І. Пономарьової
до підручника «Українська мова та читання. Частина 1» (автори К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова):
№ уроку, сторінка в підручнику |
Дата проведення
|
Тема |
Домашнє завдання
|
||||
ІІ СЕМЕСТР 3,5 години х 19 тижнів = 67 годин (58 години української мови, 9 годин розвитку зв’язного мовлення) |
|
||||||
57 С. 78-79 |
|
Розрізнення іменників – назв істот і неістот. Складання усної розповіді за світлиною. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
С. 79 впр 7 |
||||
58 С. 80-81 |
|
Розрізнення власних і загальних назв. Добір заголовка до прочитаного тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями |
С. 81 впр 7 |
||||
59 С. 81-83 |
|
Написання власних назв з великої букви. Розігрування сценки за поданим діалогом. Написання розповіді за серією малюнків |
С. 83 впр 7 |
||||
60 С. 83-85 |
|
Розпізнавання іменників, які утворилися від дієслів і прикметників. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Написання розгорнутої відповіді на поставлене запитання |
С. 85 впр 10 |
||||
61 С. 85-87 |
|
Визначення роду іменників. Придумування заголовка до поданого тексту. Пошук інформації у графіку роботи музею. Написання тексту з поясненням власної думки |
С. 87 впр 8 |
||||
62 С. 88-89 |
|
Змінювання іменників за числами. Пошук інформації в буклеті. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
С. 89 впр 9 |
||||
63
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про враження від свята. Тема для спілкування: «Як я святкував/святкувала Новий рік» |
С. 29-31 (у зошиті «Малюю словом») |
||||
64 С. 90-91 |
|
Розпізнавання іменників, які не змінюються за числами. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки |
С. 90 впр 9 |
||||
65
|
|
Закріплення і застосування знань про іменники. |
картки |
||||
66 |
|
Закріплення і застосування знань про іменники. |
картки |
||||
67
|
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Іменник» |
|
||||
68 С. 92-93 |
|
Розпізнавання прикметників. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
С. 93 впр 10 |
||||
69 С. 94-95 |
|
Встановлення зв’язку прикметників з іменниками. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
С. 95 впр 8 |
||||
70 С. 96-97 |
|
Змінювання прикметників за числами. Написання тексту на задану тему. |
С. 97 впр 9 |
||||
71
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Птахи – віщуни погоди» |
С. 32-34 (у зошиті «Малюю словом») |
||||
72 С. 97-99 |
|
Змінювання прикметників за родами. Написання тексту про власне бажання з обґрунтуванням своєї думки |
С.99 впр.7 |
||||
73 С. 99-100 |
|
Визначення родових закінчень прикметників. Написання розповіді про власне бажання |
С.100 впр7 |
||||
74 |
|
Діагностична робота. Диктант. |
|
||||
75 С. 101-102 |
|
Спостереження за роллю прикметників у мовленні. Пошук інформації на рекламному плакаті. Використання прикметників для опису пейзажу на картині. Складання розповіді за малюнком з використанням прикметників |
С.102 впр11 |
||||
76 |
|
Закріплення і застосування знань про прикметники. |
картки |
||||
77
|
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Прикметник» |
|
||||
78 С. 103-104 |
|
Розпізнавання числівників. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Пошук інформації на квитку до театру. Написання тексту за поданими запитаннями |
С.104 впр9 |
||||
79
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за поданим планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Мій друг або моя подружка»
|
С. 35-37 (у зошиті «Малюю словом») |
||||
80 С. 105-106 |
|
Вправляння у правильному наголошуванні й записуванні числівників. Написання тексту про свій вибір з обґрунтуванням власної думки |
С.106 впр10 |
||||
81 С. 106-107 |
|
Вправляння у читанні числових виразів. Записування дат. Написання тексту за поданими запитаннями |
С.107 впр8 |
||||
82 С. 108-109 |
|
Розпізнавання дієслів. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
С.109 впр7 |
||||
83 |
|
Діагностична робота. Списування. |
|
||||
84 С. 110-111 |
|
Написання дієслів на -ться, -шся. Доповнення діалогу запитаннями. Написання розповіді за малюнками і запитаннями |
С.111 впр7 |
||||
85 С. 111-113 |
|
Розрізнення часових форм дієслів. Написання розповіді на основі прочитаного тексту |
С.113 впр7 |
||||
86 С. 113-115 |
|
Змінювання дієслів за часами. Написання розповіді на задану тему |
С.115 впр10 |
||||
87
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Повчальний випадок» |
С. 38-40 (у зошиті «Малюю словом») |
||||
88 С. 115-116 |
|
Написання не з дієсловами. Редагування правил поведінки за столом. Написання правил користування книжкою. |
С.116 впр7 |
||||
89 С. 117-118 |
|
Встановлення зв’язку дієслів з іменниками. Написання розповіді за поданими запитаннями |
С.118 впр9 |
||||
90 С. 119-120 |
|
Добір дієслів – антонімів і синонімів. Написання розповіді за поданими запитаннями |
С.120 впр9 |
||||
91
|
|
Закріплення і застосування знань про дієслова. |
картки |
||||
92
|
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Дієслово» |
|
||||
93 С. 121-122 |
|
Розпізнавання службових слів. Написання розповіді за світлиною та власною уявою |
С.122 впр7 |
||||
94
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за орієнтовним планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Моя сім’я» |
С. 41-43 (у зошиті «Малюю словом») |
||||
95 С. 122-124 |
|
Розпізнавання прийменників. Пошук інформації у прайс-листі. Написання розповіді про своє бажання з обґрунтуванням власної думки |
С.124 впр9 |
||||
96 С. 124-126 |
|
Розрізнення частин мови. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Пошук інформації на афіші. Визначення достовірної і недостовірної інформації. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
С.126 впр10 |
||||
97
|
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Частини мови» |
|
||||
98 С. 127-129 |
|
Розрізнення і побудова речень, різних за метою висловлювання та інтонацією. Пошук інформації на таблиці. Відтворення діалогу в ролях. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання |
С.128 впр8 |
||||
99 С. 129-130 |
|
Розпізнавання і складання речень зі звертаннями. Ознайомлення з розділовими знаками при звертаннях. Утворення кличних форм іменників. Редагування і розігрування діалогу. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
С.130 впр9 |
||||
100 С. 131-133 |
|
Визначення в реченні головних і другорядних членів. Пошук інформації на таблиці. Написання розгорнутої відповіді на запитання
|
С.132 впр7 |
||||
101 |
|
Діагностична робота. Диктант. |
|
||||
102
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Як я турбуюся про своє здоров’я» |
С. 44-46 (у зошиті «Малюю словом») |
||||
103 С. 133-134 |
|
Встановлення зв’язку слів у реченні. Побудова схеми речення і розпізнавання речення за поданою схемою. Написання тексту про свої враження |
С.134впр8 |
||||
104 С. 134-136 |
|
Утворення словосполучень. Розрізнення граматичної основи речення і словосполучень. Встановлення зв’язку слів у словосполученні за питаннями. Розпізнавання головного і залежного слова в словосполученні. Написання розповіді за запитаннями |
С.136 впр11 |
||||
105 С. 137-138 |
|
Побудова різних видів речень. Поширення речень за запитаннями. Складання речення за схемою. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
С.138 впр11 |
||||
106 |
|
Повторення і закріплення знань про речення . |
картки |
||||
107
|
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Речення» |
|
||||
108 С. 139-140 |
|
Пригадування будови тексту. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Відновлення деформованого тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
С.140 впр8 |
||||
109
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Формування уявлення про художній і науково-популярний тексти. Написання художнього опису на основі малюнка і власних спостережень. Тема для спілкування: «Весна прийшла» |
С. 47-49 (у зошиті «Малюю словом») |
||||
110 С. 141-143 |
|
Розпізнавання текстів різних типів (розповіді, опису, міркування). Добір заголовка до прочитаного тексту. Написання тексту за поданими запитаннями |
С.143 впр8 |
||||
111 С. 143-145 |
|
Ознайомлення з будовою тексту-міркування. Складання тексту-міркування за поданими твердженням і висновком. Написання тексту про власний вибір з обґрунтуванням своєї думки |
С.145 впр8 |
||||
112 С. 145-147 |
|
Формування уявлення про есе. Розпізнавання і складання есе. Написання есе на основі прочитаного тексту |
С.147 впр7 |
||||
113 С. 147-149 |
|
Визначення теми і мети тексту. Добір заголовка до тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
С.149 впр9 |
||||
114 С. 149-151 |
|
Складання плану тексту. Формування уявлення про абзац. Написання тексту на основі власних спогадів |
С.151 впр12 |
||||
115 С. 151-153 |
|
Спостереження за зв’язком речень у тексті. Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих повторів того самого слова. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання |
С.153 впр8 |
||||
116
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Дружні шпаки»
|
С. 50-52 (у зошиті «Малюю словом») |
||||
117 С. 153-155 |
|
Розпізнавання текстів різних стилів (художнього, науково-популярного, ділового). Написання художнього опису на основі прочитаного вірша та ілюстрації до нього |
С.155 впр10 |
||||
118 |
|
Повторення і закріплення знань про текст
|
картки |
||||
119
|
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Текст» |
|
||||
120 С. 156-157 |
|
Повторення вивчених тем. Відтворення діалогу в ролях. Написання тексту на задану тему |
С.157 впр8 |
||||
121 С. 158-159 |
|
Закріплення вивченого. Написання розповіді про власне бажання |
С.159 впр8 |
||||
122
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Зозуля»
|
С. 53-55 (у зошиті «Малюю словом») |
||||
123 |
|
«Скринька очікувань» — що справдилось, а що ні? Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік. |
|
||||
Календарно-тематичне
планування уроків
літературного читання за підручником «Українська мова та читання».
Автор О. Савченко (2020-2021 н.р.)
ІІ семестр
№ уроку
|
Назви розділів та теми уроків 3,5 години х 19 тижнів = 67 годин (58 години літературного читання, 9 годин позакласного читання) |
Дата |
Домашнє завдання |
|
57 |
Розділ «Як не любить свій край!» Ознайомлення із вступом до розділу. Вірші Варвари Гринько «Рідний край» |
|
Стор. 81 |
|
58 |
Тема. Наш рідний край — це нашУкраїна. Олекси Палійчука «Київ |
|
С.81
|
|
59 |
Тема. «Їх силу й мужність — не здолати!». Вірші учнів Павлиської школи, присвячені воїнам, які захищають нашу Вітчизну. Дарина Телкова «Героям», Максим Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну». |
|
с.82-83 |
|
60 |
Тема. Музей просто неба. Науково-пізнавальне оповідання Оксани Коротюк «Наші скарби». |
|
С.83-84 |
|
61 |
Тема. Наш Кобзар — це український лицар. Науково-художнє оповідання Тетяни Щербаченко «Український лицар». |
|
С.85-86 |
|
62 |
Тема. «Земля — це книга, у якій історія твого народу» (Дмитро Білоус). Вірші: Наталка Поклад «Гарно жити у селі»; Микола Вінграновський «Сама собою річка ця тече». |
|
С.87,88 |
|
63 |
Урок позакласного читання на тему «Як не любить свій край!» |
|
|
|
64 |
Тема. Мистецтво гончарів — частина української культури. Наталія Олійник «Гончарики з Опішного».
|
|
С.88-89 |
|
65 |
Узагальнення за розділом. Блок “Перевіряю свої досягнення.ˮ |
|
|
|
66 |
Розділ «Літературні казки. П’єса-казка. Байки». Валентин Бичко «Казка вигадка, та в ній...». |
|
С.93 |
|
67-68 |
Тема. Чарівні казки. Анатолій Дімаров «Для чого людині серце». |
|
С.93-98 |
|
69-70 |
Тема. Як Білячок подолав усі випробування... Олександр Дерманський «Білячок». |
|
С.98-103 |
|
71 |
Урок позакласного читання Тема. Зустріч з книжками письменника Олександра Дерманського.
|
|
|
|
72 |
Тема. Чому Мартіно зумів дізнатися, куди веде невідома дорога? Казка Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела». |
|
С.104-107 |
|
73 |
Діагностична робота №5. Аудіювання (письмово) |
|
|
|
74 |
Тема. П’єса-казка. Наталія Осипчук «Стрімкий, як вітер» (дії 1 і 2). |
|
С.108-110 |
|
75 |
П’єса-казка. Наталія Осипчук «Стрімкий, як вітер» (продовження). |
|
С.111-114 |
|
76 |
П’єса-казка. Наталія Осипчук «Стрімкий, як вітер» ( продовження) |
|
С.114-115 |
|
77 |
Тема. Таємниці театру. Вірш Наталії Забіли «У дитячому театрі» |
|
|
|
78 |
Урок позакласного читання «Літературні казки» |
|
|
|
79 |
Діагностична робота № 6 Навичка читання мовчки (письмово) |
|
|
|
80 |
МЕДІАВІКОНЦЕ: афіша вистави |
|
Створити афішу для вистави |
|
81 |
Тема. Гумористичні вірші. Богдана Бойко «У театрі». |
|
С.117 |
|
82-83 |
Тема. Байки. Ознайомлення учнів з поняттям байка, байкар; мораль байки. Байки Леоніда Глібова «Лебідь, Щука і Рак», «Чиж та Голуб»; |
|
С.119-120 |
|
84 |
Байка Анатолія Костецького «Добра порада». |
|
С. 121 |
|
85 |
Тема. Інсценізація байок за вибором учнів. Літературна вікторина: «З якого твору цей уривок або персонаж?» |
|
|
|
86 |
Урок позакласного читання «Літературні казки» |
|
|
|
87 |
Узагальнення за розділом. Колективна індивідуальна перевірка виконання завдань блоку «Перевіряю свої досягнення» |
|
|
|
88 |
Розділ «Поезії про дивосвіт природи». Вірш Любові Забашти «Дивосвіт». Вірші — це не просто рима |
|
С. 124 |
|
89 |
Тема. Збагачення знань учнів про життя і творчість Тараса Шевченка. Вірш «За сонцем хмаронька пливе…»
|
|
С. 124 напам′ять |
|
90 |
Тема. Морський пейзаж у вірші Лесі Українки «Плине білий човник...»
|
|
С.125 |
|
91 |
Діагностична робота № 7. Робота з літературним твором (письмово) |
|
|
|
92 |
Тема. Радість зустрічі весни у вірші Олександра Олеся.
|
|
С.126 |
|
93 |
Урок позакласного читання Тема. Робота із джерелами про життя і творчість Т.Г.Шевченка. «Дитячий Кобзар»
|
|
|
|
94 |
Микола Сингаївський «Волошкове поле» |
|
С.127- напам′ять |
|
95 |
Тема. Казковий образ дощу у вірші Дмитра Павличка «Дядько Дощ». «Я ж тут для всіх, а не для тебе лиш…». Вірш Ліни Костенко «Шипшина важко віддає плоди».
|
|
С.128 |
|
96 |
Тема. Вірш АнатоліяКачана «Розливається Дунай...».
|
|
С.129 |
|
97 |
МЕДІАВІКОНЦЕ: мініпроєкт – створення обкладинки книжки «Мій улюблений вірш» |
|
Створити мініпроєкт |
|
98 |
Діагностична робота № 8. Навичка читання вголос (усно) |
|
|
|
99 |
Узагальнення за прочитаним розділом. Перевірка завдань блоку «Перевіряю свої досягнення»
|
|
|
|
100 |
Урок позакласного читання «Поезії про дивосвіт природи». |
|
|
|
101 |
Розділ «Все добре переймай, а недобре — виправляй». Тема. Гарні не красиві слова, гарні красиві діла. Оповідання Василя Сухомлинського «Красиві слова і красиве діло». |
|
С.133 стислий переказ |
|
102 |
Тема. Щирість і переконливість розмови Вірш Тетяни Майданович «Телефонна розмова». |
|
С.134 |
|
103 |
Тема. Дружбу треба берегти. Нана Деменкова «Дружок і Образа».
|
|
С.135 |
|
104 |
Нана Деменкова «Я друзів не продаю».
|
|
С.136-137 |
|
105 |
Тема. Свято різних культур. Уривок з книжки Надійки Гербіш «Мене звати Мар’ям» «Різні культури». |
|
С. 137-140 |
|
106 |
Тема. «Ми разом ходим під небесним дахом» Вірш Надії Кир’ян «Ми з вами у цьому світі не самі». |
|
С.141 вивчити вірш |
|
107 |
Урок позакласного читання «Все добре переймай, а недобре — виправляй». |
|
|
|
108 |
Тема. Наші улюбленці. Марко Вітлер «Кошеня пропало».
|
|
С.141-142 Виразне читання діалогів |
|
109 |
Анатолій Костецький «Спішу додому». |
|
С.143-144 Виразне читання діалогів |
|
110 |
Тема. Пес, відомий на весь світ. За матеріалами інтернет-джерел.
|
|
С.144-145 Вибіркове вичитування фактів |
|
111 |
Оксана Сенатович «Балакуни» |
|
С. 146 виразно прочитати |
|
112 |
Узагальнення за прочитаним. Перевірка виконання завдань блоку «Перевіряю свої досягнення». Обмін враженнями за змістом прочитаних творів. |
|
|
|
113 |
Робота з дитячими книжками, періодичними виданнями. Залучення матеріалу з інтернету. Творче завдання: есе-розповіді, малюнки, селфі зі своїми домашніми улюбленцями |
|
|
|
114 |
Розділ «Іскринки творчості». Вступ до розділу. Володимир Коломієць «Ліс і лис»
|
|
С.149 |
|
115 |
МЕДІАВІКОНЦЕ: мініпроєкт – колаж «Про мене» |
|
Створити мініпроєкт-колаж |
|
116 |
Тема. Творчість — безкінечне пізнання і радість втілення свого задуму. Вірш Степана Жупанина «Намалюю вітер». Вірш Валентини Ткаченко «Лісове коріння». |
|
С.151 |
|
117 |
Тема. Надзвичайне можна знайти скрізь. Оповідання Олександра Єфімова «Тут усе є». |
|
С.152-154 |
|
118 |
Тема. Дорота Гельнер «Розмова з фотерпіано» |
|
С.154 |
|
119 |
Тема. “У кожної людини є своя співуча пір’їнка...ˮ Казка Василя Сухомлинського «Співуча пір’їнка». |
|
С.155 |
|
120 |
Узагальнення за розділом. Виконання завдань блоку «Перевіряю свої досягнення». |
|
|
|
121 |
Робота з дитячими книжками, періодичними виданнями. Залучення матеріалу з інтернету. Творче завдання: есе-розповіді, малюнки, селфі зі своїми домашніми улюбленцями |
|
|
|
122-123 |
«Скринька очікувань» — що справдилось, а що ні? Обговорення книжкових очікувань на літо. Узагальнення і систематизація знань учнів.Підсумковий урок за рік.
|
|
|
|