Календарно-тематичне планування уроків
української мови за підручником «Українська мова ти читання
Автори:
К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова (2020)»
для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.)
Розвиток зв’язного мовлення за зошитом К. Пономарьової « Малюю словом»
ІІ семестр |
|||
Дізнаюся більше про іменники |
|||
65 |
|
Розрізняю іменники — назви істот і неістот. Складання речень (впр. 1—7, с. 78-79). |
|
66 |
|
Розрізняю власні і загальні іменники. Написання тексту за поданими запитаннями ( впр. 1-7, с. 80-81). |
|
67 |
|
Записую власні назви з великої букви. Навчальний діалог ( впр. 1—7, с. 81-83). |
|
68 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Пишу переказ тексту « Гарна» ( с. 26 – 28) |
|
69 -70 |
|
Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикметників. Редагування тексту ( впр. 1-10, с. 83-85). |
|
71 |
|
Визначаю рід іменників. Записування відповідей на запитання ( впр. 1-8, с. 85-87). |
|
72 - 73 |
|
Змінюю іменники за числами. Написання власних і загальних іменників ( впр. 1-9, с. 88-89). |
|
74 |
|
Дізнаюсь про іменники, які не змінюються за числами. Складання речень ( впр. 1-9, с. 90-91). |
|
75 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про іменники». Діагностична робота. |
|
Дізнаюся більше про прикметники |
|||
76 |
|
Розпізнаю прикметники. Складання речень ( впр. 1-10, с. 92-93). |
|
77 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Пишу про враження від свята. |
|
78 |
|
Встановлюю зв’язок прикметників з іменниками. Добір прикметників до іменників (Ч. 1, впр. 1-8, с. 94-95). |
|
79 |
|
Змінюю прикметники за числами. Складання речень (впр. 1-9, с. 96-97). |
|
80 |
|
Змінюю прикметники за родами. Встановлення зв’язку прикметників з іменниками ( впр. 1-7, с. 97-99). |
|
81 - 82 |
|
Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень ( впр. 1-7, с. 99-100). |
|
83 |
|
Прикрашаю своє мовлення прикметниками ( впр. 1- 11, с. 101-102). |
|
84 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про прикметники». Діагностична робота. |
|
85 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Переказую текст « Віщуни погоди»( с. 32 – 34) |
|
Розпізнаю числівники |
|||
86 |
|
Пригадую числівники. Робота з географічною картою ( впр. 1-9, с. 103-104). |
|
87 – 88 |
|
Правильно наголошую і записую числівники. Складання речень ( впр. 1—10, с. 105-106). |
|
89 |
|
Правильно читаю числові вирази. Складання тексту (впр. 1-8, с. 106-107). |
|
90 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Розпізнаю числівник». Діагностична робота. |
|
Дізнаюся більше про дієслова |
|||
91 |
|
Розпізнаю дієслова. Складання тексту (впр. 1-8, с. 108-109). |
|
92 - 93 |
|
Правильно записую дієслова на -ться, -шея. Складання тексту за малюнками (впр. 1-7, с. 110-111). |
|
94 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Пишу про друга або подружку.( с. 35 – 37) |
|
95 |
|
Розрізняю часові форми дієслів (впр. 1-7, с. 111- 113). |
|
96 |
|
Змінюю дієслова за часами. Складання розповіді про козаків ( впр. 1-10, с. 113-115). |
|
97 - 98 |
|
Правильно пишу не з дієсловами. Написання порад ( впр. 1—7, с. 115—116). |
|
99 |
|
Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками. Редагування тексту (впр. 1-9, с. 117-118). |
|
100 |
|
Добираю дієслова — антоніми і синоніми. Складання розповіді про стародавній ярмарок (впр. 1-9, с. 119- 120). |
|
101 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про дієслова». Діагностична робота. |
|
102 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Пишу переказ тексту. |
|
Розпізнаю службові слова |
|||
103 |
|
Пригадую службові слова ( впр. 1—7, с. 121—122). |
|
104 |
|
Розпізнаю прийменники. Сполучення прийменників з іменниками ( впр. 1-9, с. 122-124). |
|
105 |
|
Розрізняю частини мови. Робота з афішею ( впр. 1- 10, с. 124-126). |
|
106 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Частини мови». |
|
Будую речення |
|||
107 |
|
Розрізняю розповідні, питальні і спонукальні речення, окличні й неокличні (впр. 1-9, с. 127-129). |
|
108- 109 |
|
Вживаю речення зі звертанням. Навчальний діалог (впр. 1-9, с. 129—130). |
|
110 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю про свою сім’ю. |
|
111 – 112 |
|
Визначаю в реченні головні і другорядні члени. Складання речень за малюнками (впр. 1-9, с. 131-133). |
|
113 |
|
Встановлюю зв’язок слів у реченні. Складання речень (впр 1-8, с. 133-134). |
|
114 |
|
Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні ( впр. 1-11, с. 134-136). |
|
115 |
|
Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні ( впр. 1-11, с. 134-136). |
|
116 |
|
Будую різні види речень. Встановлення зв’язку слів у реченні (впр. 1-11, с. 137-138). |
|
117 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Будую речення». Діагностична робота. |
|
118 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю, як турбуюся про своє здоров’я.( с.44 – 46) |
|
Досліджую текст |
|||
119 |
|
Пригадую будову тексту. Редагування тексту (впр. 1-8, с. 139-140). |
|
120 |
|
Розрізняю текста: розповідь, опис і міркування. Визначення типів текстів ( впр. 1-8, с. 141-143). |
|
121 |
|
Будую текст-міркування ( впр. 1-8, с. 143-145). |
|
122 |
|
Складаю есе. Порівняння текстів різних типів ( впр. 1-7, с. 145-147). |
|
123 |
|
Визначаю тему і мету тексту. Добираю заголовок Складання розповіді про Київ ( впр. 1-9, с. 147-149). |
|
124 |
|
Складаю план тексту. Доповнення речень (впр. 1- 12, с. 149-151). |
|
125 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Розрізняю опис художній і науково – популярний( с. 47 – 49) |
|
126 |
|
Спостерігаю за зв’язком речень у тексті. Складання плану тексту (впр. 1-8, с. 151-153). |
|
127 |
|
Розрізняю тексти різних стилів ( впр. 1-10, с. 153- 155). |
|
128 |
|
Повторюю вивчене. Закріплюю вивчене (впр. 1-7, с. 156). |
|
129 |
|
Закріплюю вивчене ( впр. 8-12, с. 157). |
|
130 |
|
Застосовую вивчене ( впр. 1-5, с. 158-159). |
|
131 |
|
Застосовую вивчене (впр. 7—11, с. 159). |
|
132 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Переказую текст « Дружні шпаки»( с.50 – 52) |
|
133 |
|
Повторення вивченого. |
|
134 |
|
Повторення вивченого. |
|
135 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Пишу переказ тексту « Зозуля» (с.53 – 55) |
|
136 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
|