Календарне планування з української мови ( 1 частина)

Про матеріал
Календарне планування ІІ семестр з української мови до підручника К. Пономарьової, Л. Гайової ( 1 частина)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

української мови за підручником «Українська мова ти читання

Автори:

К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова  (2020)»

для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.)

Розвиток зв’язного мовлення за зошитом К. Пономарьової « Малюю словом»

ІІ семестр

Дізнаюся більше про іменники

65

 

Розрізняю іменники — назви істот і неістот. Складання речень (впр. 1—7, с. 78-79).

 

66

 

Розрізняю власні і загальні іменники. Написання тексту за поданими запитаннями ( впр. 1-7, с. 80-81).

 

67

 

Записую власні назви з великої букви. Навчальний діалог

( впр. 1—7, с. 81-83).

 

68

 

Розвиток зв’язного мовлення.

Пишу переказ тексту « Гарна» ( с. 26 – 28)

 

69 -70

 

Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикме­тників. Редагування тексту ( впр. 1-10, с. 83-85).

 

71

 

Визначаю рід іменників. Записування відповідей на запитання ( впр. 1-8, с. 85-87).

 

72 - 73

 

Змінюю іменники за числами. Написання власних і зага­льних іменників ( впр. 1-9, с. 88-89).

 

74

 

Дізнаюсь про іменники, які не змінюються за числами.

Складання речень ( впр. 1-9, с. 90-91).

 

75

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про іменники». Діагностична робота.

 

Дізнаюся більше про прикметники

76

 

Розпізнаю прикме­тники. Складання речень ( впр. 1-10, с. 92-93).

 

77

 

Розвиток зв’язного мовлення.

Пишу про враження від свята.

 

78

 

Встановлюю зв’язок прикметників з іменниками. Добір прикметників до іменників (Ч. 1, впр. 1-8, с. 94-95).

 

79

 

Змінюю прикметники за числами. Складання речень (впр. 1-9, с. 96-97).

 

80

 

Змінюю прикметники за родами. Встановлення зв’язку прикметників з іменниками ( впр. 1-7, с. 97-99).

 

81 - 82

 

Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень ( впр. 1-7, с. 99-100).

 

83

 

Прикрашаю своє мовлення прикметниками ( впр. 1- 11, с. 101-102).

 

84

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про прикметники». Діагностична ро­бота.

 

85

 

Розвиток зв’язного мовлення.

Переказую текст « Віщуни погоди»( с. 32 – 34)

 

Розпізнаю числівники

86

 

Пригадую числівники. Робота з географічною картою (

впр. 1-9, с. 103-104).

 

87 – 88

 

Правильно наголошую і записую числівники. Складання речень ( впр. 1—10, с. 105-106).

 

89

 

Правильно читаю числові вирази. Складання тексту (впр. 1-8, с. 106-107).

 

90

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Розпізнаю числівник». Діагностична робота.

 

Дізнаюся більше про дієслова

91

 

Розпізнаю дієслова.

Складання тексту (впр. 1-8, с. 108-109).

 

92 - 93

 

Правильно записую дієслова на -ться, -шея. Складання тексту за малюнками (впр. 1-7, с. 110-111).

 

94

 

Розвиток зв’язного мовлення.

Пишу про друга або подружку.( с. 35 – 37)

 

95

 

Розрізняю часові форми дієслів (впр. 1-7, с. 111- 113).

 

96

 

Змінюю дієслова за часами. Складання розповіді про козаків ( впр. 1-10, с. 113-115).

 

97 - 98

 

Правильно пишу не з дієсловами. Написання порад ( впр. 1—7, с. 115—116).

 

99

 

Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками. Редагування тексту (впр. 1-9, с. 117-118).

 

100

 

Добираю дієслова — антоніми і синоніми. Складання розповіді про стародавній ярмарок (впр. 1-9, с. 119- 120).

 

101

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про дієслова». Діагностична робота.

 

102

 

Розвиток зв’язного мовлення.

Пишу переказ тексту.

 

Розпізнаю службові слова

  103

 

Пригадую службові слова ( впр. 1—7, с. 121—122).

 

  104

 

Розпізнаю прийменники. Сполучення прийменників з іменниками ( впр. 1-9, с. 122-124).

 

105

 

Розрізняю частини мови. Робота з афішею ( впр. 1- 10, с. 124-126).

 

106

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Частини мови».

 

Будую речення

107

 

Розрізняю розповідні, питальні і спону­кальні речення, окличні й неокличні (впр. 1-9, с. 127-129).

 

108-

109

 

Вживаю речення зі звертанням. Навчальний діалог (впр. 1-9, с. 129—130).

 

110

 

Розвиток зв’язного мовлення.

Розповідаю про свою сім’ю.

 

  111 –

  112

 

Визначаю в реченні головні і другорядні члени. Скла­дання речень за малюнками (впр. 1-9, с. 131-133).

 

 113

 

Встановлюю зв’язок слів у реченні. Складання речень (впр 1-8, с. 133-134).

 

114

 

Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні ( впр. 1-11, с. 134-136).

 

115

 

Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні ( впр. 1-11, с. 134-136).

 

116

 

Будую різні види речень. Встановлення зв’язку слів у реченні (впр. 1-11, с. 137-138).

 

117

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Будую речення». Діагностична робота.

 

118

 

Розвиток зв’язного мовлення.

Розповідаю, як турбуюся про своє здоров’я.( с.44 – 46)

 

Досліджую текст

119

 

Пригадую будову тексту. Редагування тексту (впр. 1-8, с. 139-140).

 

120

 

Розрізняю текста: розповідь, опис і міркування. Визна­чення типів текстів ( впр. 1-8, с. 141-143).

 

121

 

Будую текст-міркування ( впр. 1-8, с. 143-145).

 

   122

 

Складаю есе. Порівняння текстів різних типів ( впр. 1-7, с. 145-147).

 

 123

 

Визначаю тему і мету тексту. Добираю заголовок Скла­дання розповіді про Київ ( впр. 1-9, с. 147-149).

 

 124

 

Складаю план тексту. Доповнення речень (впр. 1- 12, с. 149-151).

 

   125

 

Розвиток зв’язного мовлення.

Розрізняю опис художній і науково – популярний( с. 47 – 49)

 

   126

 

Спостерігаю за зв’язком речень у тексті. Складання пла­ну тексту (впр. 1-8, с. 151-153).

 

   127

 

Розрізняю тексти різних стилів ( впр. 1-10, с. 153- 155).

 

   128

 

Повторюю вивчене. Закріплюю вивчене (впр. 1-7, с. 156).

 

129

 

Закріплюю вивчене ( впр. 8-12, с. 157).

 

   130

 

Застосовую вивчене ( впр. 1-5, с. 158-159).

 

 131

 

Застосовую вивчене (впр. 7—11, с. 159).

 

 132

 

Розвиток зв’язного мовлення.

Переказую текст « Дружні шпаки»( с.50 – 52)

 

    133

 

Повторення вивченого.

 

 134

 

Повторення вивченого.

 

    135

 

Розвиток зв’язного мовлення.

Пишу переказ тексту « Зозуля» (с.53 – 55)

 

  136

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
4 січня 2021
Переглядів
3226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку