Українська мова 6 клас
Форми контролю |
Кількість |
|
І семестр |
ІІ семестр |
|
Усього годин - 158 |
82 |
76 |
Семестри |
І |
ІІ |
Діагностування (у різний спосіб) прогресу набуття учнями мовних знань і компетентностей |
||
1. Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
аудіювання |
1 |
1 |
2. Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння * |
||
діалог |
1* |
- |
усний переказ |
1* |
- |
усний твір |
|
1* |
3. Сприймає письмові тексти/ Читання |
|
|
читання вголос |
1* |
- |
читання мовчки |
- |
1 |
4. Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
переказ |
1 |
1 |
твір |
- |
1 |
есе |
1 |
- |
диктант |
1 |
1 |
5. Контрольні роботи |
4 |
4 |
* Види діяльності, перевірка яких здійснюється індивідуально протягом семестру (на розсуд учителя); для них не виділяються окремі уроки.
Під час оцінювання загальних результатів, які прописані в Стандарті й у Свідоцтві досягнень учня/учениці 6 класу, РЕКОМЕНДУЄМО враховувати оцінки за такі види робіт:
І семестр |
ІІ семестр |
1. Аудіювання 2. Говоріння ― діалог + усний переказ (одна оцінка, яка є середнім арифметичним за виконані роботи) 3. Читання ― читання вголос 4. Письмо ― письмовий переказ + диктант (одна оцінка, яка є середнім арифметичним за виконані роботи) |
1. Аудіювання 2. Говоріння ― усний твір 3. Читання ― читання мовчки 4. Письмо ― письмовий переказ +диктант (одна оцінка, яка є середнім арифметичним за виконані роботи) |
№ п/п |
Дата |
Зміст навчально- пізнавальної діяльності
|
Тема І. ВСТУП. КРАСА І БАГАТСТВО УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. ПОВТОРЕННЯ |
||
|
05.09 |
Краса звучання української мови |
|
06.09 |
Краса звучання української мови. |
|
06.09 |
Багатство української мови. Діалог |
|
07.09 |
Урок мовленнєвого розвитку № 1. Види та джерела інформації |
|
07.09 |
Урок мовленнєвого розвитку № 2. Надійність джерел інформації |
|
12.09 |
Повторення. Лексикологія |
|
13.09 |
Повторення. Фразеологія |
|
13.09 |
Повторення. Фонетика |
|
14.09 |
Повторення. Орфографія |
|
14.09 |
Повторення. Синтаксис |
|
19.09 |
Повторення. Пунктуація |
|
20.09 |
Діагностична контрольна робота № 1. Вступ. Краса і багатство української мови. Повторення |
Тема ІІ. БУДОВА СЛОВА. ОРФОГРАФІЯ |
||
|
20.09 |
Основа слова. Закінчення |
|
21.09 |
Незмінні й змінні слова |
|
21.09 |
Урок мовленнєвого розвитку № 3. Відповідь на уроці. Структура відповіді. Розгорнута відповідь |
|
26.09 |
Корінь слова. Есе |
|
27.09 |
Спільнокореневі слова й форми слова |
|
27.09 |
Префікс, суфікс. Антонімічні префікси й суфікси |
|
28.09 |
Подвоєння на межі морфем. Подовження |
|
28.09 |
Подвоєння на межі морфем. Подовження. |
|
03.10 |
Урок мовленнєвого розвитку № 4. Факти і судження |
|
04.10 |
Урок мовленнєвого розвитку № 5. Достовірність і недостовірність інформації |
|
04.10 |
Написання префіксів з-, зі-, с-, роз-, без- |
|
05.10 |
Написання префіксів з-, зі-, с-, роз-, без- |
|
05.10 |
Написання префіксів пре-, при-, прі- |
|
10.10 |
Написання префіксів пре-, при-, прі- |
|
11.10 |
Правила написання букв е, и, і в суфіксах -ечок-, -ечк-, -ичок-, -ичк-, -інн-(я), -ення-(я), -инн-(я), -ив-(о), -ев-(о). |
|
11.10 |
Правила написання букв е, и, і в суфіксах -ечок-, -ечк-, -ичок-, -ичк-, -інн-(я), -ення-(я), -инн-(я), -ив-(о), -ев-(о). |
|
12.10 |
Урок мовленнєвого розвитку № 6. Поняття академічної доброчесності |
|
12.10 |
Будова слова. Орфографія. Узагальнення |
|
17.10 |
Діагностична контрольна робота № 2. Будова слова. Орфографія. |
Тема ІІІ. СЛОВОТВІР. ОРФОГРАФІЯ |
||
|
18.10 |
Змінювання і творення слів. Твірне слово. |
|
18.10 |
Словотвірний ланцюжок |
|
19.10 |
Основні способи словотворення |
|
19.10 |
Основні способи словотворення. Аудіювання |
|
24.10 |
Поняття про складні слова |
|
25.10 |
Поняття про складні слова. Сполучні о, е. Слова з пів, напів |
|
25.10 |
Урок мовленнєвого розвитку № 7. Тема, мікротема. Ключові слова |
|
26.10 |
Зміни приголосних під час творення слів за допомогою суфіксів -ськ-, -ств- |
|
26.10 |
Зміни приголосних під час творення слів за допомогою суфіксів -ськ-, -ств- |
|
07.11 |
Зміни приголосних під час творення слів іменників із суфіксом -ин-(а) від прикметників на -ський, -цький, -зький |
|
08.11 |
Зміни приголосних під час творення слів іменників із суфіксом -ин-(а) від прикметників на -ський, -цький, -зький |
|
08.11 |
Урок мовленнєвого розвитку № 8. Ідея. Проблематика тексту |
|
09.11 |
Словотвірний розбір слова |
|
09.11 |
Словотвір. Орфографія. Узагальнення |
|
14.11 |
Діагностична контрольна робота № 3. Словотвір. Орфографія |
Тема15.11 ІV. МОРФОЛОГІЯ. ІМЕННИК |
||
|
15.11 |
Повторення вивченого про частини мови |
|
15.11 |
Іменник як частина мови. Іменники власні й загальні, конкретні й абстрактні |
|
16.11 |
Велика літера та лапки у власних назвах |
|
16.11 |
Велика літера та лапки у власних назвах |
|
21.11 |
Рід іменників. Іменники спільного роду |
|
22.11 |
Рід іменників. Іменники спільного роду |
|
22.11 |
Незмінювані іменники. |
|
23.11 |
Рід незмінюваних іменників |
|
23.11 |
Число іменників. |
|
28.11 |
Іменники, що мають лише форму однини. Іменники, що мають лише форму множини |
|
29.11 |
Відмінки іменників |
|
29.11 |
Відмінки іменників. Усний переказ |
|
30.11 |
Урок мовленнєвого розвитку № 9. Узагальнення та вилучення подробиць як способи стиснення тексту |
|
30.11 |
Урок мовленнєвого розвитку № 10. План тексту. Види плану |
|
05.12 |
Поділ іменників на відміни й групи |
|
06.12 |
Поділ іменників на відміни й групи. Читання вголос |
|
06.12 |
Відмінювання іменників І відміни |
|
07.12 |
Кличний відмінок іменників І відміни |
|
07.12 |
Відмінювання іменників ІІ відміни |
|
12.12 |
Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку |
|
13.12 |
Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку |
|
13.12 |
Кличний відмінок іменників ІІ відміни |
|
14.12 |
Урок мовленнєвого розвитку № 11. Письмовий переказ |
|
14.12 |
Урок мовленнєвого розвитку № 11. Письмовий переказ |
|
19.12 |
Відмінювання іменників ІІІ відміни |
|
20.12 |
Відмінювання іменників ІІІ відміни |
|
20.12 |
Відмінювання іменників IV відміни |
|
21.12 |
Відмінювання іменників IV відміни |
|
21.12 |
Навчальний диктант |
|
26.12 |
Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен по батькові |
|
27.12 |
Не з іменниками |
|
27.12 |
Не з іменниками |
|
28.12 |
Правопис складних іменників |
|
28.12 |
Правопис складних іменників |
|
|
Іменник. Узагальнення |
|
|
Діагностична контрольна робота № 4. Морфологія. Іменник |
Тема V. МОРФОЛОГІЯ. ІМЕННИК |
||
|
|
Повторення вивченого про прикметник |
|
|
Прикметник як частина мови. Короткі форми прикметників |
|
|
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні |
|
|
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні |
|
|
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні |
|
|
Ступені порівняння якісних прикметників, творення їх |
|
|
Ступені порівняння якісних прикметників, творення їх. |
|
|
Урок мовленнєвого розвитку № 12. Опис як тип тексту |
|
|
Урок мовленнєвого розвитку № 13. Опис у різних мовленнєвих жанрах |
|
|
Прикметники твердої та м’якої груп. Відмінювання прикметників. |
|
|
Творення прикметників. Перехід прикметників в іменники. |
|
|
Букви е, о, и, і в прикметникових суфіксах -ев- (-єв-), -ов-, -ичн-, -ічн-, -ин-, -ін-. |
|
|
Написання -н- і -нн- у прикметниках |
|
|
Написання -н- і -нн- у прикметниках. Аудіювання |
|
|
Написання складних прикметників разом і з дефісом |
|
|
Написання складних прикметників разом і з дефісом |
|
|
Написання не з прикметниками |
|
|
Написання не з прикметниками. |
|
|
Урок мовленнєвого розвитку № 14. Особливості онлайн-спілкування |
|
|
Прикметник. Узагальнення. |
|
|
Діагностична контрольна робота № 5. Морфологія. Прикметник |
Тема VІ. МОРФОЛОГІЯ. ЧИСЛІВНИК |
||
|
|
Повторення вивченого про числівник |
|
|
Числівник як частина мови |
|
|
Кількісні (власне кількісні, дробові, збірні) й порядкові числівники |
|
|
Відмінювання числівників (одиниці) |
|
|
Відмінювання числівників (десятки) |
|
|
Відмінювання числівники (сотні) |
|
|
Відмінювання числівників (дробові й порядкові) |
|
|
Відмінювання числівників (дробові й порядкові) |
|
|
Відмінювання числівників (дробові й порядкові) |
|
|
Урок мовленнєвого розвитку № 15. Оголошення. Втішання. |
|
|
Урок мовленнєвого розвитку № 16. Допис у соцмережах. Коментар. Порада |
|
|
Буква ь у кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках |
|
|
Буква ь у кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках |
|
|
Написання разом порядкових числівників з -сотий, -тисячний, -мільйонний, -мільярдний. |
|
|
Узгодження числівників з іменниками |
|
|
Узгодження числівників з іменниками |
|
|
Уживання числівників на позначення часу |
|
|
Уживання числівників на позначення часу. Усний твір |
|
|
Урок мовленнєвого розвитку № 17. Протидія й запобігання дискримінації, цькуванню |
|
|
Урок мовленнєвого розвитку № 18. Протидія й запобігання дискримінації, цькуванню |
|
|
Числівник. Узагальнення. |
|
|
Діагностична контрольна робота № 6. Морфологія. Числівник |
Тема VІІ. МОРФОЛОГІЯ. ЗАЙМЕННИК |
||
|
|
Займенник як частина мови |
|
|
Розряди займенників за значенням |
|
|
Розряди займенників за значенням |
|
|
Особові й зворотний займенники. Етикетні функції займенників ти і Ви |
|
|
Урок мовленнєвого розвитку № 19. Листи |
|
|
Урок мовленнєвого розвитку № 20. Електронні листи |
|
|
Присвійні займенники |
|
|
Питальні й відносні займенники |
|
|
Питальні й відносні займенники. Читання мовчки |
|
|
Заперечні й неозначені займенники |
|
|
Написання заперечних і неозначених займенників разом, окремо, з дефісом. |
|
|
Написання заперечних і неозначених займенників разом, окремо, з дефісом. |
|
|
Вказівні й означальні займенники |
|
|
Урок мовленнєвого розвитку № 21. Тексти з елементами розповіді |
|
|
Займенник. Узагальнення. |
|
|
Діагностична контрольна робота № 7. Морфологія. Займенник |
Тема VІІІ. ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ |
||
|
|
Урок мовленнєвого розвитку № 22. Безпечна поведінка в цифровому просторі |
|
|
Повторення та узагальнення. Будова слова |
|
|
Повторення та узагальнення. Словотвір |
|
|
Повторення та узагальнення. Орфографія |
|
|
Урок мовленнєвого розвитку № 23. Твір-роздум |
|
|
Урок мовленнєвого розвитку № 24. Твір-роздум |
|
|
Повторення та узагальнення. Іменник |
|
|
Повторення та узагальнення. Прикметник |
|
|
Урок мовленнєвого розвитку № 25. Детальний переказ з елементами опису, роздуму й розповіді. |
|
|
Урок мовленнєвого розвитку № 26. Детальний переказ з елементами опису, роздуму й розповіді. |
|
|
Повторення та узагальнення. Числівник |
|
|
Повторення та узагальнення. Займенник |
|
|
Діагностична контрольна робота № 8. Навчальний диктант |
|
|
Фінальний проєкт |
|
|
Фінальний проєкт |
|
|
Презентація проєкту |
|
|
Підсумковий урок |