Звіт про роботу МО вчителів української мови та літератури ІІ семестр

Про матеріал
Матеріал містить підсумковий звіт про роботу МО вчителів української мови та літератури: форми і методи роботи, результати конкурсів та олімпіад, перспектива роботи на наступний навчальний рік.
Перегляд файлу

Підсумки роботи методичного об’єднання вчителів української мови та літератури за 2023-2024 навчальний рік

Діяльність  методичного об'єднання вчителів української мови та літератури Народицького ліцею (далі    МО)   у  2023-2024 навчальному році була спрямована на реалізацію державної політики в системі освіти, основних положень Національної доктрини розвитку освіти України у XXI столітті, законів України "Про освіту",   "Про   загальну   середню  освіту",   постанов  Уряду   України,   інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо вивчення української мови та літератури у 2023-2024 навчальному році, виконання державних програм   викладання української мови та літератури, створення належних сучасних умов для навчання і виховання учнів, підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, ефективне використання інтелектуального потенціалу учасників навчально-виховного процесу.

Діяльність методичного об'єднання вчителів української мови та літератури у 2023-2924 навчальному році була спрямована на створення належних сучасних умов для навчання і виховання учнів, підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, ефективне використання інтелектуального потенціалу учасників навчально-виховного процесу.

Методичне об’єднання вчителів української мови та літератури працювало над темою: « Інноваційні підходи до формування конкурентно спроможної особистості в умовах компетентнісно-зорієнтованої освіти» , яка тісно пов’язана з методичною темою ліцею.

Протягом року було проведено 4 засідання методичного об’єднання. Окрім традиційних форм роботи, методичне об’єднання школи провело засідання у формі творчої лабораторії, тренінгу на тему: «Сприяння розвитку і формуванню життєвої компетентності особистості в умовах інноваційних освітніх технологій», у формі дидактичної гри « Панорами педагогічних дей» – проведена презентація педагогічних наробок, методичний практикум, освітній орієнтир. Як показала практика, активні форми роботи створюють позитивну мотивацію вчителів до творчості.

Педагогічні працівники, які входять до складу МО вчителів української мови та літератури приділяють увагу  самоосвіті, є активними учасникими   вебінарів, семінарів курсів підвищення кваліфікації. Педагоги активно поширюють свій досвід на освітніх платформах  « На урок», « Всеосвіта».

Вчителі методичного об’єднання були членами журі  районних конкурсів з української мови та літератури. Минулий рік був продуктивним для вчителів-словесників. Наші вихованці показали непогану результативність. У закладі було проведено  І  етап та направлено учнів  для участі у ІІ етапі  Всеукраїнської учнівської олімпіади  з української мови та літератури  ( дипломи І,ІІ ст.), Міжнародному конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика( дипломи І,ІІ,ІІІ ст.), Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка.

……………………………………………………………………………………….

Кожного року вчителі МО організовують заходи з нагоди  Дня української писемності мови,  Міжнародного дня рідної мови. Вони проходять за здалегідь складеним планом.  Проведено конкурси на кращого декламатора поезій, флеш-моб, мовознавчий квест, гра « Намалюю слово», філологічні вікторини, усні журнали   та бібліотечні години, приурочені творчості Тараса Шевченка.

На основі вищезазначеного основними завданнями методичної роботи шкільного методичного об’єднання вчителів української мови та літератури на 2024-2025 навчальний рік слід вважати:

І. Створення пріоритету навчання:

1. Конструювання уроку проводити за особистісно орієнтованою  технологією, враховуючи новітні методи і форми навчання і виховання.

2. Ознайомлення з шляхами практичного застосування інноваційних форм і методів організації особистісно орієнтованого уроку, впровадження електронних засобів навчального призначення у навчальний процес.

3. Застосування у навчально-виховному процесі принципів толерантної педагогіки.

4. Вивчення та розповсюдження досвіду роботи вчителів закладу освіти.

5. Розробка,  апробація та впровадження новітніх технологій та систем.

6. Проведення системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, вивчення і узагальнення їхнього перспективного  педагогічного досвіду та його впровадження, залучення кращих із них до конкурсів професійної майстерності, навчально-методичної та науково-дослідницької роботи;

7. Забезпечити професійне, культурне і творче зростання педагогів;

8. Забезпечити своєчасне вивчення нормативних документів, виконання нормативних вимог до навчання і виховання учнів;

11. Допомагати вчителям в організації самоосвіти;

11. Розробляти навчальні, науково-методичні, дидактичні матеріали, створювати банк даних олімпіадних завдань, підбір тем для роботи з обдарованими дітьми.

II. Організувати тренувальні заняття для учнів щодо підготовки до Всеукраїнських учнівських олімпіад з української мови та літератури.

III. Збільшити кількісні і якісні показники участі у І, ІІ етапах Всеукраїнських конкурсів.

 

 

doc
Додано
13 липня
Переглядів
87
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку