Українська мова ІІ семестр
За підручником К.Пономарьової, Л.Гайової
РЗМ за зошитом К.Пономарьової «Малюю словом»
№ |
Тема уроку |
Дата |
1. |
Іменник. Розрізняю іменники – назви істот і неістот. Складання речень (с.78-79.) |
|
2. |
Розрізняю власні і загальні іменники. Написання тексту за поданими запитаннями (с.80-81) |
|
3. |
Записую власні назви з великої букви (с.81-83) |
|
4. |
Розвиток мовлення. Пишу враження від свята( зошит «Малюю словом» с.29-31) |
|
5. |
Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикметників. Редагування тексту (с.83-85) |
|
6. |
Визначаю рід іменників. Записування відповідей за запитаннями (с.85-87) |
|
7. |
Змінюю іменники за числами. Написання власних і загальних іменників (с.88-89) |
|
8. |
Дізнаюся про іменники, які не змінюються за числами. Складання речень (с.90-91) |
|
9. |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Іменник» |
|
10. |
Діагностична робота
|
|
11. |
Прикметник. Розпізнаю прикметники. Складання речень (с.92-93) |
|
12. |
Розвиток мовлення. Переказую текст ( зошит «Малюю словом» с.32-34) |
|
13. |
Встановлюю зв’язок прикметників з іменниками. Добір прикметників до іменників ( с. 94-95) |
|
14. |
Змінюю прикметники за числами. Складання речень (с.96-97) |
|
15. |
Змінюю прикметники за родами. Встановлення зв’язку прикметників з іменниками (.97-99) |
|
16. |
Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень (с.99-100) |
|
17. |
Прикрашаю своє мовлення прикметниками (с.101-102) |
|
18. |
Узагальнення і систематизація знань із розділу «Прикметник» |
|
19. |
Діагностична робота.
|
|
20. |
Розвиток мовлення Пишу про друга або подружку ( зошит «Малюю словом» с.35-37) |
|
21. |
Числівник. Розпізнаю числівники. Робота з географічною картою (с.103-104) |
|
22. |
Правильно наголошую і записую числівники. Складання речень (105-1060 |
|
23. |
Правильно читаю числові вирази. Складання тексту (с.106-107) |
|
24. |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Числівник» |
|
25. |
Діагностична робота
|
|
26. |
Дієслово. Розпізнаю дієслова. Складання тексту(с.108-109. Впр.1-8) |
|
27. |
|
|
28. |
Правильно записую дієслова на -ться, -шся. Складання тексту за малюнками(с.110-111, впр.1-7) |
|
29. |
Розвиток мовлення. Пишу переказ тексту ( зошит «Малюю словом» с.38-40) |
|
30. |
Розрізняю часові форми дієслів (с.111-112, впр.1-7) |
|
31. |
Змінюю дієслова за часами. Складання розповіді про козаків(с.113-115,впр.1-10) |
|
32. |
Правильно пишу не з дієсловами. Написання порад (с.115-116, впр.1-7) |
|
33. |
Встановлюю зв'язок дієслів з іменниками. Редагування тексту (с.117-118, впр.1-9) |
|
34. |
Добираю дієслова – антоніми і синоніми (с.119-120, впр.1-9) |
|
35. |
Узагальнення і систематизація знань з теми «Дієслово» |
|
36. |
Діагностична робота
|
|
37. |
Розвиток мовлення Розповідаю про свою сім’ю ( зошит «Малюю словом» с.4-143) |
|
38. |
Розпізнаю службові слова. Пригадую службові слова (с121-122, впр.1-7) |
|
39. |
Розпізнаю прийменники. Сполучення прийменників з іменниками (с.122-124, впр.1-9) |
|
40. |
Розрізняю частини мови. Робота з афішею (с.124-126, впр.1-10) |
|
41. |
Узагальнення знань з теми «Частини мови» |
|
42. |
Будую речення. Розрізняю розповідні, питальні і спонукальні речення, окличні і неокличні( с.127-128, впр.1-9) |
|
43. |
Вживаю речення зі звертанням (с.129-130, впр.1-9) |
|
44. |
Розвиток мовлення Розповідаю, як турбуюся про своє здоров’я ( зошит «Малюю словом» с.44-46) |
|
45. |
Визначаю в реченні головні і другорядні члени . Складання речень за малюнками (с.131-133, впр.1-9_ |
|
46. |
Встановлюю зв'язок слів у реченні. Складання речень (с.133-134, впр.1-8) |
|
47. |
Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (с.134-136, впр.1-11) |
|
48. |
Будую різні види речень. Встановлюю зв'язок слів у реченні (с. 137-138, впр.1-11) |
|
49. |
Узагальнення і систематизація знань з теми «Речення» |
|
50. |
Діагностична робота
|
|
51. |
Розвиток мовлення Розрізняю опис художній і науково популярний ( зошит «Малюю словом» с.47-49) |
|
52. |
Досліджую текст. Пригадую будову тексту (с.139-140. Впр.1-8) |
|
53. |
Розрізняю тексти: розповідь, опис, міркування. Визначення типів текстів (с.141-143, впр.1-8) |
|
54. |
Будую текст-міркування (с.143-145, впр.1-8) |
|
55. |
Складаю есе. Порівняння текстів різних видів (с.145-147, впр.1-7) |
|
56. |
Визначаю тему і мету тексту. Добираю заголовок (с.147-149, впр.1-7) |
|
57. |
Складаю план тексту. Доповнення речень (149-151, с.1-12) |
|
58. |
Розвиток мовлення Переказую текст ( зошит «Малюю словом» с.50-52) |
|
59. |
Спостерігаю за зв’язком речень у тексті. Складання плану тексту (с.151-153, впр.1-8) |
|
60. |
Розрізняю текстів різних стилів (с.153-155, впр.1-10) |
|
61. |
Узагальнення і систематизація знань з теми «Речення» |
|
62. |
Діагностична робота
|
|
63. |
Закріплюю вивчене (с.156, впр.1-7) |
|
64. |
Закріплюю вивчене(с.157. впр.8-12) |
|
65. |
Розвиток мовлення Пишу переказ тексту( зошит «Малюю словом» с.53-55) |
|
66. |
Закріплюю вивчене(с.158-159, впр.1-5) |
|
67. |
Закріплюю вивчене(с.159, впр.7-11) |
|
68. |
Узагальнення і систематизація знань з теми «Слово. Значення слова» |
|
69. |
Узагальнення і систематизація знань з теми «Будова слова» |
|
70. |
Узагальнення і систематизація знань з теми «Частини мови» |
|
71. |
Розвиток мовлення Розповідь «Здрастуй, літо» |
|
72. |
Узагальнення і систематизація знань з теми «Будую речення» |
|
73. |
Підсумок за рік |
|
Використано матеріали підручника «Українська мова і читання» К.Пономарьової, Л.Гайової
та зошита РЗМ К.Пономарьової «Малюю словом»