Календарне планування уроків української мови (за підручником К.Пономарьової, Л.Гайової)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків української мови 3 клас НУШ (за підручником К.Пономарьової, Л.Гайової). Цей матеріал розроблений відповідно до Програми 3-4 класи НУШ. Матеріал допоможе спланувати і відредагувати під свій календарний план
Перегляд файлу

Українська мова    ІІ семестр

За підручником К.Пономарьової, Л.Гайової

РЗМ за зошитом К.Пономарьової «Малюю словом»

Тема уроку

Дата

1.

Іменник. Розрізняю іменники – назви істот і неістот. Складання речень (с.78-79.)

 

2.

Розрізняю власні і загальні іменники. Написання  тексту за поданими запитаннями (с.80-81)

 

3.

Записую власні назви з великої букви (с.81-83)

 

4.

Розвиток мовлення.

Пишу враження від свята( зошит  «Малюю словом» с.29-31)

 

5.

Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикметників. Редагування тексту (с.83-85)

 

6.

Визначаю рід іменників. Записування відповідей за запитаннями (с.85-87)

 

7.

Змінюю іменники за числами. Написання власних і загальних іменників (с.88-89)

 

8.

Дізнаюся про іменники, які не змінюються за числами. Складання речень (с.90-91)

 

9.

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Іменник»

 

10.

Діагностична робота

 

 

11.

Прикметник.  Розпізнаю прикметники. Складання речень (с.92-93)

 

12.

Розвиток мовлення.

Переказую текст ( зошит  «Малюю словом» с.32-34)

 

13.

Встановлюю зв’язок прикметників з іменниками. Добір прикметників до іменників ( с. 94-95)

 

14.

Змінюю прикметники за числами. Складання речень (с.96-97)

 

15.

Змінюю прикметники за родами. Встановлення зв’язку  прикметників з іменниками (.97-99)

 

16.

Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень (с.99-100)

 

17.

Прикрашаю своє мовлення прикметниками (с.101-102)

 

18.

Узагальнення і систематизація знань із розділу «Прикметник»

 

19.

Діагностична робота.

 

 

20.

Розвиток мовлення

Пишу про друга або подружку ( зошит  «Малюю словом» с.35-37)

 

21.

Числівник. Розпізнаю числівники. Робота з географічною картою (с.103-104)

 

22.

Правильно наголошую і записую числівники. Складання речень (105-1060

 

23.

Правильно читаю числові вирази. Складання тексту (с.106-107)

 

24.

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Числівник»

 

25.

Діагностична робота

 

 

26.

Дієслово. Розпізнаю дієслова. Складання тексту(с.108-109. Впр.1-8)

 

27.

 

 

28.

Правильно записую дієслова на -ться, -шся. Складання тексту за малюнками(с.110-111,

 впр.1-7)

 

29.

Розвиток мовлення.

Пишу переказ тексту ( зошит  «Малюю словом» с.38-40)

 

30.

Розрізняю  часові форми дієслів (с.111-112,

впр.1-7)

 

31.

Змінюю дієслова за часами. Складання розповіді про козаків(с.113-115,впр.1-10)

 

32.

Правильно пишу не з дієсловами. Написання порад  (с.115-116, впр.1-7)

 

33.

Встановлюю зв'язок дієслів з іменниками. Редагування тексту (с.117-118, впр.1-9)

 

34.

Добираю дієслова – антоніми і синоніми  (с.119-120, впр.1-9)

 

35.

Узагальнення і систематизація знань з теми «Дієслово»

 

36.

Діагностична робота

 

 

37.

Розвиток мовлення

Розповідаю про свою сім’ю ( зошит  «Малюю словом» с.4-143)

 

38.

Розпізнаю службові слова.  Пригадую службові слова (с121-122, впр.1-7)

 

39.

Розпізнаю прийменники. Сполучення прийменників з іменниками (с.122-124, впр.1-9)

 

40.

Розрізняю частини мови. Робота з афішею (с.124-126, впр.1-10)

 

41.

Узагальнення знань з теми «Частини мови»

 

42.

Будую речення.  Розрізняю розповідні, питальні  і спонукальні речення, окличні і неокличні( с.127-128, впр.1-9)

 

43.

Вживаю речення зі звертанням (с.129-130,

впр.1-9)

 

44.

Розвиток мовлення

Розповідаю, як турбуюся про своє здоров’я

 ( зошит  «Малюю словом» с.44-46)

 

45.

Визначаю в реченні головні і другорядні члени . Складання речень за малюнками (с.131-133, впр.1-9_

 

46.

Встановлюю зв'язок слів у реченні. Складання речень (с.133-134, впр.1-8)

 

47.

Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (с.134-136, впр.1-11)

 

48.

Будую різні види речень. Встановлюю зв'язок слів у реченні (с. 137-138, впр.1-11)

 

49.

Узагальнення і систематизація знань з теми «Речення»

 

50.

Діагностична робота

 

 

 

51.

Розвиток мовлення

Розрізняю  опис художній і науково популярний

 ( зошит  «Малюю словом» с.47-49)

 

52.

Досліджую текст.  Пригадую будову тексту (с.139-140. Впр.1-8)

 

53.

Розрізняю тексти: розповідь, опис, міркування. Визначення типів текстів (с.141-143, впр.1-8)

 

54.

Будую текст-міркування (с.143-145, впр.1-8)

 

55.

Складаю есе. Порівняння текстів різних видів (с.145-147, впр.1-7)

 

56.

Визначаю тему і мету тексту. Добираю заголовок (с.147-149, впр.1-7)

 

57.

Складаю план тексту. Доповнення речень (149-151, с.1-12)

 

58.

Розвиток мовлення

Переказую текст ( зошит  «Малюю словом» с.50-52)

 

59.

Спостерігаю за зв’язком речень  у тексті. Складання плану тексту (с.151-153, впр.1-8)

 

60.

Розрізняю текстів різних стилів (с.153-155, впр.1-10)

 

61.

Узагальнення і систематизація знань з теми «Речення»

 

62.

Діагностична робота

 

 

63.

Закріплюю вивчене (с.156, впр.1-7)

 

64.

Закріплюю вивчене(с.157. впр.8-12)

 

65.

Розвиток мовлення

Пишу переказ тексту( зошит  «Малюю словом» с.53-55)

 

66.

Закріплюю вивчене(с.158-159, впр.1-5)

 

67.

Закріплюю вивчене(с.159, впр.7-11)

 

68.

Узагальнення і систематизація знань з теми «Слово. Значення слова»

 

69.

Узагальнення і систематизація знань з теми «Будова слова»

 

70.

Узагальнення і систематизація знань з теми «Частини мови»

 

71.

Розвиток мовлення

Розповідь  «Здрастуй,  літо»

 

72.

Узагальнення і систематизація знань з теми «Будую речення»

 

73.

Підсумок за рік

 

 

 

Використано матеріали підручника «Українська мова і читання» К.Пономарьової, Л.Гайової

 та зошита РЗМ К.Пономарьової «Малюю словом»

 

 

docx
Додано
22 грудня 2020
Переглядів
1205
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку