Діагностична робота (комбінована)
I. 1. Списування.
Зимовий вечір. Надворі крутить завірюха. Маленька Оленка коло вікна чекає з роботи маму. Аж ось і мама. Оленка радісно махає їй рукою.
2. Доповніть розповідь. Складіть та запишіть декілька речень.
3. Випишіть з тексту слова, які мають ненаголошені е , и в корені слова. Підберіть та запишіть перевірні до них слова.
4. У другому реченні підкресліть головні члени речення.
5. До слова зимовий доберіть спільнокореневі слова. Визначте у них корінь.
6. В кожному слові третього речення позначте закінчення та основу.
II. 1. Спишіть вірш та підкресліть у ньому синоніми.
Ось там завірюха санчатами їде,
За нею метелиця слідом мете,
Хурделиця хугу з собою веде.
2. У словах завірюха та хурделиця підкресліть однією лінією дзвінкі приголосні, двома лініями – глухі приголосні.
3. Доберіть антоніми до кожного слова. Запишіть парами.
Легкий, вниз, холодний, мовчати, широкий, ясний, тонкий.
Діагностична робота (комбінована)
I. 1. Списування.
Зимовий вечір. Надворі крутить завірюха. Маленька Оленка коло вікна чекає з роботи маму. Аж ось і мама. Оленка радісно махає їй рукою.
2. Доповніть розповідь. Складіть та запишіть декілька речень.
3. Випишіть з тексту слова, які мають ненаголошені е , и в корені слова. Підберіть та запишіть перевірні до них слова.
4. У другому реченні підкресліть головні члени речення.
5. До слова зимовий доберіть спільнокореневі слова. Визначте у них корінь.
6. В кожному слові третього речення позначте закінчення та основу.
II. 1. Спишіть вірш та підкресліть у ньому синоніми.
Ось там завірюха санчатами їде,
За нею метелиця слідом мете,
Хурделиця хугу з собою веде.
2. У словах завірюха та хурделиця підкресліть однією лінією дзвінкі приголосні, двома лініями – глухі приголосні.
3. Доберіть антоніми до кожного слова. Запишіть парами.
Легкий, вниз, холодний, мовчати, широкий, ясний, тонкий.