КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ уроків з Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
у 3-В класі
Учителя початкових класів
ЗЗСО «Корецька гімназія»
Корецької міської ради
Микитчук Валентини Павлівни
на 2022/2023 навчальний рік
ПОГОДЖУЮ
Заступник директора з
навчально-виховної роботи
ЗЗСО «Корецька гімназія»
Корецької міської ради
____________ О. БОНДАР
«_____» ___________ 2022
«Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
(І семестр, 3 години на тиждень)
відповідно до Типової освітньої програми, для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (наказ МОН України від 08.10.2020 №1273 «Про затвердження Типових освітніх та навчальних програм для 3 – 4–х класів закладів загальної середньої освіти»)
за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич «Я досліджую світ».
Підручник для 3-го класу ЗЗСО (у 2-х частинах) Частина І, 2020 р.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ МОН від 21.02.2019 №271).
Відповідає Типовій освітній програмі для 3–4 кл. ЗЗСО, розробленій колективом авторів під керівництвом Савченко О.Я.
№ |
Дата |
Скориг дата |
Тема уроку |
Наскрізні лінії |
Я і моя шкільна громада |
||||
Очікувані результати:
|
||||
1 |
|
|
Разом ми сильніші |
|
2 |
|
|
Як люди взаємодіють у спільноті |
|
3 |
|
|
Яка знайти друзів |
|
4 |
|
|
Які в дітей права та обов’язки. Створення лепбука «Права та обов’язки дітей». |
|
5 |
|
|
Чи всі люди рівні. Що таке справедливість |
|
6 |
|
|
Чому людині потрібен особистий простір |
|
Я і моя сім’я |
||||
Очікувані результати:
|
||||
7 |
|
|
Що об’єднує людей в спільні групи |
|
8 |
|
|
Чи здатні люди змінювати суспільство |
|
9 |
|
|
Чому сім’я – найголовніше в нашому житті |
|
10 |
|
|
Що я знаю про історію свого роду |
|
11 |
|
|
Традиції моєї сім’ї |
|
12 |
|
|
Що таке сімейний добробут |
|
13 |
|
|
Як досягти мети. Чому важливо бути відповідальним |
|
14 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота №1 з тем «Я і моя шкільна громада», «Я і моя сім’я» |
|
Як людина досліджує природу |
||||
Очікувані результати:
|
||||
15 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Як провести спостереження |
|
16 |
|
|
Екскурсія. Проводимо спостереження «Як змінилась природа восени». |
|
17 |
|
|
Як провести експеримент |
|
18 |
|
|
Як провести вимірювання |
|
Явища природи. Тіла і речовини |
||||
Очікувані результати:
|
||||
19 |
|
|
Які бувають явища природи |
|
20 |
|
|
Які тіла нас оточують і з чого вони складаються |
|
21 |
|
|
Де ховається вода |
|
22 |
|
|
Які властивості має вода |
|
23 |
|
|
Які речовини розчиняються у воді |
|
24 |
|
|
Чому вода потребує охорони |
|
25 |
|
|
Створення лепбука «Кругообіг води в природі». |
|
26 |
|
|
Яка роль повітря у природі |
|
27 |
|
|
Які властивості має повітря |
|
28 |
|
|
Чому повітря потребує охорони |
|
29 |
|
|
Що таке гірські породи |
|
30 |
|
|
Як добувають корисні копалини |
|
31 |
|
|
Яке значення корисних копалин для людини |
|
32 |
|
|
Чому ґрунт – важливе тіло природи |
|
33 |
|
|
Чому ґрунти потребують охорони |
|
34 |
|
|
Діагностична робота №2 з тем «Як людина досліджує природу», «Явища природи. Тіла і речовини» |
|
Різноманітність рослин і тварин |
||||
Очікувані результати:
|
||||
35 |
|
|
Які бувають рослини |
|
36 |
|
|
Як розмножуються квіткові рослини |
|
37 |
|
|
Які умови потрібні для розвитку рослин |
|
38 |
|
|
Як виростити нову рослину без насіння |
|
39 |
|
|
Пристосування квіткових рослин до різних умов життя |
|
40 |
|
|
Різноманітність культурних рослин. Значення рослин |
|
41 |
|
|
Яке значення грибів для природи. Які їстівні гриби, а які – отруйні |
|
42 |
|
|
Різноманітний світ тварин |
|
43 |
|
|
Хто чим живиться |
|
44 |
|
|
Як з’явилися свійські тварини Чому рослини і тварини потребують охорони. |
|
45 |
|
|
Діагностувальна робота №3 з теми «Різноманітність рослин і тварин». |
|
46 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Підсумок за семестр. |
|