Календарне планування уроків Я досліджую світ (3 клас, І семестр за підручником С. Гільберг)

Про матеріал
Календарне планування уроків Я досліджую світ у 3-му класі на І семестр 2022-2023 навчального року складено відповідно до Типової освітньої програми, для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (наказ МОН України від 08.10.2020 №1273 «Про затвердження Типових освітніх та навчальних програм для 3 – 4–х класів закладів загальної середньої освіти») за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич «Я досліджую світ». Підручник для 3-го класу ЗЗСО (у 2-х частинах) Частина ІІ, 2020 р. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ МОН від 21.02.2019 №271). Відповідає Типовій освітній програмі для 3–4 кл. ЗЗСО, розробленій колективом авторів під керівництвом Савченко О.Я.
Перегляд файлу

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ  уроків  з Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

у 3-В класі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учителя початкових класів

ЗЗСО «Корецька гімназія»

Корецької міської ради

Микитчук Валентини Павлівни

на 2022/2023 навчальний рік

 

 

 

ПОГОДЖУЮ

Заступник директора з

навчально-виховної роботи

ЗЗСО «Корецька гімназія»

Корецької міської ради

____________ О. БОНДАР

«_____» ___________ 2022

 

«Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»

 

 (І семестр, 3 години на тиждень)

   відповідно до Типової освітньої програми, для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (наказ МОН України від 08.10.2020 №1273 «Про затвердження Типових освітніх та навчальних програм для 3 – 4–х класів закладів загальної середньої освіти»)

 

за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич «Я досліджую світ».   

Підручник для 3-го класу ЗЗСО (у 2-х частинах) Частина І, 2020 р.

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ МОН від 21.02.2019 №271).

Відповідає Типовій освітній програмі для 3–4 кл. ЗЗСО, розробленій колективом авторів під керівництвом Савченко О.Я.  

 

Дата

Скориг дата

Тема уроку

Наскрізні лінії

Я і моя шкільна громада

Очікувані результати:

  • називає правила поведінки у сім’ї, школі, громаді;
  • розуміє переваги доброго ставлення до інших на прикладах вияву таких якостей: чесність, доброзичливість, подільчивість, працьовитість, ввічливість на противагу хитрощам, байдужості, жадібності, лінощам, безкультурності;
  • дотримується правил шкільного розпорядку; правил поведінки під час шкільних і громадських заходів;
  • ділиться з іншими інформацією про права кожної дитини (право на навчання, медичну допомогу, відпочинок, захист від жорстокого поводження);

1

 

 

Разом ми сильніші

 

2

 

 

Як люди взаємодіють у спільноті

 

3

 

 

Яка знайти друзів 

 

4

 

 

Які в дітей права та обов’язки.  Створення лепбука «Права та обов’язки дітей».

 

5

 

 

Чи всі люди рівні. Що таке справедливість

 

6

 

 

Чому людині потрібен особистий простір

 

Я і моя сім’я

Очікувані результати:

  • знає, що спільного та чим відрізняється людина від інших живих істот (мислення, мова, праця, спілкування і взаємодія з іншими людьми);
  • пояснює, як суспільні групи (сім’я, дитячий колектив, друзі) впливають на розвиток людини;
  • називає правила поведінки у сім’ї, школі, громаді;
  • розуміє почуття відповідальності перед родиною

7

 

 

Що об’єднує людей в спільні групи

 

8

 

 

Чи здатні люди змінювати суспільство

 

9

 

 

Чому сім’я – найголовніше в нашому житті

 

10

 

 

Що я знаю про історію свого роду

 

11

 

 

Традиції моєї сім’ї 

 

12

 

 

Що таке сімейний добробут

 

13

 

 

Як досягти  мети. Чому важливо бути відповідальним

 

14

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота №1 з тем «Я і моя шкільна громада», «Я і моя сім’я»

 

Як людина досліджує природу

Очікувані результати:

  • розрізняє і називає тіла неживої і живої природи; тіла природи і ті, що створила людина; [3 ПРО 1.2];
  • складає перелік тіл неживої/живої природи на основі власних спостережень; [3 ПРО 2.1];
  • виявляє у природному оточенні тіла неживої і живої природи, встановлює зв ’язки між ними;
  • описує явища природи, висловлює своє враження від них; [3 ПРО 1.5];
  • розповідає про явища природи, що вивчалися і/або які доводилось спостерігати;
  • пояснює необхідність вивчення природи;

 

15

 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Як провести спостереження

 

16

 

 

Екскурсія. Проводимо спостереження «Як змінилась природа восени».

 

17

 

 

Як провести експеримент

 

18

 

 

Як провести вимірювання

 

Явища природи.  Тіла і речовини

Очікувані результати:

  • описує явища природи, висловлює своє враження від них; [3 ПРО 1.5] розповідає про явища природи, що вивчалися і/або які доводилось спостерігати
  • здійснює пошук та аналіз інформації про тіла/явища природи у різних джерелах (виданнях природничого змісту, інтернет-ресурсах тощо), в тому числі з використанням технічних приладів і пристроїв;
  • виконує самостійно/у парі/у групі дослідження тіла/явища природи за планом/інструкцією (об’єкти дослідження обирає самостійно або надаються вчителем);

 

19

 

 

Які бувають явища природи

 

20

 

 

Які тіла нас оточують і з чого вони складаються

 

21

 

 

Де ховається вода

 

22

 

 

Які властивості має вода

 

23

 

 

Які речовини розчиняються у воді

 

24

 

 

Чому вода потребує охорони 

 

25

 

 

Створення лепбука «Кругообіг води в природі».

 

26

 

 

Яка роль повітря у природі

 

27

 

 

Які властивості має повітря

 

28

 

 

Чому повітря потребує охорони 

 

29

 

 

Що таке гірські породи

 

30

 

 

Як добувають корисні копалини

 

31

 

 

Яке значення корисних копалин для людини

 

32

 

 

Чому ґрунт – важливе тіло природи

 

33

 

 

Чому ґрунти потребують охорони 

 

34

 

 

Діагностична робота №2 з тем «Як людина досліджує природу», «Явища природи.  Тіла і речовини»

 

Різноманітність рослин і тварин

Очікувані результати:

  • називає ознаки рослин і тварин, органи рослин і тварин, умови, необхідні для життя різних організмів (рослин, тварин, людини); природні угруповання; заходи охорони рослин і тварин; [3 ПРО 1.1];
  • наводить приклади рослин і тварин Червоної книги України, пояснює необхідність їх охорони; [3 ПРО 2.1];
  • розуміє значення води, повітря, світла, тепла для організмів;
  • описує поведінку тварин на основі власних спостережень та інформації, отриманої з додаткових джерел;
  • співвідносить рослини і тварин (на зображеннях, у колекціях тощо) з умовами їх існування; [3 ПРО 1.5];
  •  моделює взаємозв’язки між рослинами і тваринами, організмами і навколишнім середовищем; [3 ПРО 3.2] спостерігає та описує розвиток рослин, які вирощено з різних частин рослини (насінини, бульби, живця, пагона); поведінку тварин;

 

35

 

 

Які бувають рослини

 

36

 

 

Як розмножуються квіткові рослини

 

37

 

 

Які умови потрібні для розвитку рослин

 

38

 

 

Як виростити нову рослину без насіння

 

39

 

 

Пристосування квіткових рослин до різних умов життя

 

40

 

 

Різноманітність культурних рослин. Значення рослин

 

41

 

 

Яке значення грибів для природи. Які їстівні гриби, а які – отруйні

 

42

 

 

Різноманітний світ тварин

 

43

 

 

Хто чим живиться

 

44

 

 

Як з’явилися свійські тварини Чому рослини і тварини потребують охорони.

 

45

 

 

 Діагностувальна робота №3 з теми «Різноманітність рослин і тварин». 

 

46

 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Підсумок за семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
3 березня 2023
Переглядів
1508
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку