КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ уроків Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
у 3-В класі
Учителя початкових класів
ЗЗСО «Корецька гімназія»
Корецької міської ради
Микитчук Валентини Павлівни
на 2022/2023 навчальний рік
ПОГОДЖУЮ
Заступник директора з
навчально-виховної роботи
ЗЗСО «Корецька гімназія»
Корецької міської ради
____________ О. БОНДАР
«_____» ___________ 2023
«Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
(ІІ семестр, 3 години на тиждень)
відповідно до Типової освітньої програми, для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (наказ МОН України від 08.10.2020 №1273 «Про затвердження Типових освітніх та навчальних програм для 3 – 4–х класів закладів загальної середньої освіти»)
за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич «Я досліджую світ».
Підручник для 3-го класу ЗЗСО (у 2-х частинах) Частина ІІ, 2020 р.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ МОН від 21.02.2019 №271).
Відповідає Типовій освітній програмі для 3–4 кл. ЗЗСО, розробленій колективом авторів під керівництвом Савченко О.Я.
№ |
Дата |
Скориг. дата |
Тема уроку |
Сторінки підр./зош. |
Примітка |
НЛ |
Організм людини Очікувані результати:
|
||||||
48 |
|
|
Яку будову має наше тіло |
с.3-6 зош. ст.3 |
|
|
49 |
|
|
Яка роль шкіри в організмі людини |
с.10-12 зош. ст. 4. |
|
|
50 |
|
|
Надання першої домедичної допомоги собі та іншим при незначних ушкодженнях шкіри |
с.12-14
|
|
|
51 |
|
|
Що утворює опорно-рухову систему |
с.15-19 зош. ст.5 |
|
|
52 |
|
|
Як ми пересуваємося |
с.19-21 зош. ст.6-7 |
|
|
53 |
|
|
Яке значення має кровоносна система. Ви-мірювання частоти свого пульсу. |
с.22-25 зош. ст.8 |
|
|
54 |
|
|
Як берегти і зміцнювати серце |
с.25-26 зош. ст.9 |
|
|
55 |
|
|
Які органи утворюють дихальну систему |
с.26-27 зош. ст.10 |
|
|
56 |
|
|
Як оберігати дихальну систему. Дослідже-ння свого дихання. |
с.28-29 зош. ст.11 |
|
|
57 |
|
|
Як перетравлюється їжа |
с.31-32 зош. ст.12 |
|
|
58 |
|
|
Збереження органів травлення. Правила споживання їжі. |
с.33-34 зош. ст.13 |
|
|
59 |
|
|
Що таке нервова система. Вправи на розвиток пам’яті. |
с.34-36 зош. ст.14 |
|
|
60 |
|
|
Яка роль органів чуття. |
с.41-43 зош. ст.15 |
|
|
61 |
|
|
Збереження органів чуття. Створення плаката за темою «Органи чуття мої помічники» |
с.43-44 зош. ст.16 |
|
|
62 |
|
|
Чому кожний з нас неповторний. |
с.47-49 зош. ст.17 |
|
|
63 |
|
|
Чому кожний з нас неповторний. Мініпроєкт «Я – неповторний/неповторна». |
с.49 зош. ст.18 |
|
|
64 |
|
|
Діагностувальна робота 1 «Людина та її здоров’я. Організм людини.» |
|
|
|
Здоровий спосіб життя Очікувані результати:
знає служби оперативного реагування, правил пожежної безпеки, правила безпечної поведінки з тваринами, як діяти, якщо відчув запах газу. |
||||||
65 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Яка ціна здоров’я. Здоровий спосіб життя. |
с.50-52 зош. ст.19 |
|
|
66 |
|
|
Яка ціна здоров’я. Корисні і шкідливі звички. |
с.52-54 зош. ст.20 |
|
|
67 |
|
|
Як зміцнювати своє здоров’я. Проєкт «Гордість України» |
с.59-61 зош. ст.21 |
|
|
68 |
|
|
Як зміцнювати своє здоров’я. Загартування. |
с.62-63 зош. ст.22 |
|
|
69 |
|
|
Чому важливо поєднувати працю і відпочинок. |
с.64-66 зош. ст.23 |
|
|
70 |
|
|
Як дотримуватись правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Служби оперативного реагування. |
с.67-68 зош. ст.26 |
|
|
71 |
|
|
Як дотримуватись правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Правила безпечної поведінки вдома. Як діяти, якщо відчули запах газу. |
с.69-70 зош. ст.27 |
|
|
72 |
|
|
Як дотримуватись правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Правила пожежної безпеки. |
с.70-71 зош. ст.27 |
|
|
73 |
|
|
Як дотримуватись правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Як уникнути натовпу? Правила безпечної поведінки з тваринами. |
с.71-73
|
|
|
74 |
|
|
Як харчування впливає на здоров’я людини. Страви української кухні. Мініпроєкт «Як з’явився перший вареник?» |
с.78-79 зош. ст.28 |
|
|
75 |
|
|
Як харчування впливає на здоров’я людини. . Мініпроєкт «Старовинні українські страви» |
с.80-81 зош. ст.29 |
|
|
76 |
|
|
Чим корисна їжа. |
с.81-83 зош. ст.30 |
|
|
77 |
|
|
Чим корисна їжа. Створення меню на 1 день. Рекомендації для правильного харчування. |
с.84-85 зош. ст.31 |
|
|
78 |
|
|
Чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб? |
с.86-87 зош. ст.32 |
|
|
79 |
|
|
Як захиститись від інфекційних хвороб. |
с.88-89 |
|
|
80 |
|
|
Що впливає на наш вибір. Необхідні і бажані витрати. |
с.90-92 зош. ст.33 |
|
|
81 |
|
|
Що впливає на наш вибір. Реклама і анонс. |
с.92-95 зош. ст.34 |
|
|
82 |
|
|
Діагностувальна робота 2 «Здоровий спосіб життя» |
|
|
|
Земля – наш спільний дім. Україна – європейська держава Очікувані результати:
|
||||||
83 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Хто такі земляни. |
с.96-98 зош. ст.35 |
|
|
84 |
|
|
Хто такі земляни. Співробітництво народів світу. Дослідження : «Що у вашому домі вироблено в інших країнах» |
с.98-99 зош. ст.36 |
|
|
85 |
|
|
Із чого все починалося |
с.104-107 зош. ст.37 |
|
|
86 |
|
|
Хто вони – творці української держави. |
с.109-112 зош ст.38 |
|
|
87 |
|
|
Як знайти Україну на карті світу. |
с.113-114 зош ст.39 |
|
|
88 |
|
|
Як знайти Україну на карті світу. Робота з адміністративною картою України. |
с.114-115 зош. с.24-25 |
|
|
89 |
|
|
Хто є громадянами України. |
с.118-122 зош. ст.40 |
|
|
90 |
|
|
Чому державні символи є важливим атрибутом держави. |
с.124-128 зош. ст.41 |
|
|
91 |
|
|
Створення символа/герба для свого класу. |
с.128 |
|
|
92 |
|
|
Діагностувальна робота 3 «Земля – наш спільний дім. Україна – європейська держава» |
|
|
|
Наш рідний край Очікувані результати:
|
||||||
93 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. За що ми любимо наш рідний край. |
с.129-130 зош. ст.42 |
|
|
94 |
|
|
За що ми любимо наш рідний край. Збереження чистоти свого населеного пункту. Створення постера про чистоту і порядок у нашому населеному пункті. |
с.130-131 |
|
|
95 |
|
|
Де працюють наші земляки. |
с.132-135 зош. ст.43 |
|
|
96 |
|
|
Чого нас навчають свята. |
с.139-143 зош. ст.44 |
|
|
97 |
|
|
Чим славиться наш рідний край. |
с.143-146 зош. ст.45 |
|
|
98 |
|
|
Чим славиться наш рідний край. Пам’ятки природи рідного краю. Підготовка презентації або повідомлення. |
с.147
|
|
|
99 |
|
|
Чим славетна Україна. |
с.149-151 зош. ст.46 |
|
|
100 |
|
|
Чим славетна Україна. |
с.151-154 |
|
|
101 |
|
|
Пізнаємо Україну. Груповий проєкт «Ми любимо нашу Україну» |
с.158
|
|
|
102 |
|
|
Діагностувальна робота 4 « Наш рідний край» |
|
|
|
103 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
|
104 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
|
105 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
|
|