Календарне планування уроків Я досліджую світ. ІІ семестр (3 клас, С.Гільберг)

Про матеріал
Календарне планування уроків ЯДС для 3 класу (ІІ семестр) складено відповідно до Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (наказ МОН України від 08.10.2020 №1273 «Про затвердження Типових освітніх та навчальних програм для 3 – 4–х класів закладів загальної середньої освіти») за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич «Я досліджую світ». Підручник для 3-го класу ЗЗСО (у 2-х частинах) Частина ІІ, 2020 р. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ МОН від 21.02.2019 №271). Відповідає Типовій освітній програмі для 3–4 кл. ЗЗСО, розробленій колективом авторів під керівництвом Савченко О.Я.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ  уроків   Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

у 3-В класі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учителя початкових класів

ЗЗСО «Корецька гімназія»

Корецької міської ради

Микитчук Валентини Павлівни

на 2022/2023 навчальний рік

 

 

 

ПОГОДЖУЮ

Заступник директора з

навчально-виховної роботи

ЗЗСО «Корецька гімназія»

Корецької міської ради

____________ О. БОНДАР

«_____» ___________ 2023

 

«Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»

 (ІІ семестр, 3 години на тиждень)

   відповідно до Типової освітньої програми, для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (наказ МОН України від 08.10.2020 №1273 «Про затвердження Типових освітніх та навчальних програм для 3 – 4–х класів закладів загальної середньої освіти»)

 

за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич «Я досліджую світ».   

Підручник для 3-го класу ЗЗСО (у 2-х частинах) Частина ІІ, 2020 р.

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ МОН від 21.02.2019 №271).

Відповідає Типовій освітній програмі для 3–4 кл. ЗЗСО, розробленій колективом авторів під керівництвом Савченко О.Я.  

 

Дата

Скориг.

дата

Тема уроку

Сторінки

підр./зош.

Примітка

НЛ

Організм людини

Очікувані результати:

  • розповідає про частини тіла людини, їх значення, правила догляду за ними;
  • володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування, виявляє інтерес до своєї зовнішності, прагне до акуратності;
  • розуміє алгоритм дій домедичної допомоги собі та іншим при незначних ушкодженнях шкіри;
  • називає умови здорового способу життя (харчування, турбота про здоров’я, уникнення шкідливих звичок);
  • виявляє інтерес до своєї зовнішності, розповідає про себе, свої захоплення;
  • співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра).

 

48

 

 

Яку будову має наше тіло

с.3-6

зош. ст.3

 

 

49

 

 

Яка роль шкіри в організмі людини

с.10-12

зош. ст. 4.

 

 

 

50

 

 

Надання першої домедичної допомоги собі та іншим при незначних ушкодженнях шкіри

с.12-14

 

 

 

51

 

 

Що утворює опорно-рухову систему

с.15-19

 зош. ст.5

 

 

52

 

 

Як ми пересуваємося

с.19-21

зош. ст.6-7

 

 

53

 

 

Яке значення має кровоносна система. Ви-мірювання частоти свого пульсу.

с.22-25

зош. ст.8

 

 

54

 

 

Як берегти і зміцнювати серце

с.25-26

зош. ст.9

 

 

55

 

 

Які органи утворюють дихальну систему

с.26-27

зош. ст.10

 

 

56

 

 

Як оберігати дихальну систему. Дослідже-ння свого дихання.

с.28-29

зош. ст.11

 

 

57

 

 

Як перетравлюється їжа

с.31-32

зош. ст.12

 

 

58

 

 

Збереження органів травлення. Правила  споживання їжі.

с.33-34

зош. ст.13

 

 

59

 

 

Що таке нервова система. Вправи на розвиток пам’яті.

с.34-36

зош. ст.14

 

 

60

 

 

Яка роль органів чуття.

с.41-43

зош. ст.15

 

 

61

 

 

Збереження органів чуття. Створення плаката за темою «Органи чуття мої помічники»

с.43-44

зош. ст.16

 

 

62

 

 

Чому кожний з нас неповторний.

с.47-49

зош. ст.17

 

 

63

 

 

Чому кожний з нас неповторний. Мініпроєкт «Я – неповторний/неповторна».

с.49

зош. ст.18

 

 

64

 

 

Діагностувальна робота 1 «Людина та її здоров’я. Організм людини.»

 

 

 

Здоровий спосіб життя

Очікувані результати:

  • називає умови здорового способу життя (харчування, турбота про здоров’я, уникнення шкідливих звичок);
  • пояснює, як суспільні групи (сім’я, дитячий колектив, друзі) впливають на розвиток людини;
  • розуміє, як дотримуватись  правил безпеки в школі, в побуті, в громадських місцях, як захиститись від інфекційних хвороб, планувати свій робочий час.

знає служби оперативного реагування, правил пожежної безпеки, правила безпечної поведінки з тваринами, як діяти, якщо відчув запах газу.

65

 

 

Аналіз діагностувальної роботи.

Яка ціна здоров’я. Здоровий спосіб життя.

с.50-52

зош. ст.19

 

 

66

 

 

Яка ціна здоров’я. Корисні і шкідливі звички.

с.52-54

зош. ст.20

 

 

67

 

 

Як зміцнювати своє здоров’я. Проєкт «Гордість України»

с.59-61

зош. ст.21

 

 

68

 

 

Як зміцнювати своє здоров’я. Загартування.

с.62-63

зош. ст.22

 

 

69

 

 

Чому важливо поєднувати працю і відпочинок.

с.64-66

зош. ст.23

 

 

70

 

 

Як дотримуватись правил безпеки в школі, в побуті,  громадських місцях. Служби оперативного реагування.

с.67-68

зош. ст.26

 

 

71

 

 

Як дотримуватись правил безпеки в школі, в побуті,  громадських місцях. Правила безпечної поведінки вдома. Як діяти, якщо відчули запах газу.

с.69-70

зош. ст.27

 

 

72

 

 

Як дотримуватись правил безпеки в школі, в побуті,  громадських місцях. Правила пожежної безпеки.

с.70-71

зош. ст.27

 

 

73

 

 

Як дотримуватись правил безпеки в школі, в побуті,  громадських місцях. Як уникнути натовпу? Правила безпечної поведінки з тваринами.

с.71-73

 

 

 

74

 

 

Як харчування впливає на здоров’я  людини. Страви української кухні. Мініпроєкт «Як з’явився перший вареник?»

с.78-79

зош. ст.28

 

 

75

 

 

Як харчування впливає на здоров’я  людини. . Мініпроєкт  «Старовинні  українські  страви»

с.80-81

зош. ст.29

 

 

76

 

 

Чим корисна їжа.

с.81-83

зош. ст.30

 

 

77

 

 

Чим корисна їжа. Створення меню на 1 день. Рекомендації для правильного харчування.

с.84-85

зош. ст.31

 

 

78

 

 

Чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб?

с.86-87

зош. ст.32

 

 

79

 

 

Як захиститись від інфекційних хвороб.

с.88-89

 

 

80

 

 

Що впливає на наш вибір. Необхідні і бажані витрати.

с.90-92

зош. ст.33

 

 

81

 

 

Що впливає на наш вибір. Реклама і анонс.

с.92-95

зош. ст.34

 

 

82

 

 

Діагностувальна робота 2 «Здоровий спосіб життя»

 

 

 

Земля – наш спільний дім. Україна – європейська держава

Очікувані результати:

  • усвідомлює свою належність до українського суспільства; необхідність толерантних взаємин між людьми;
  • виявляє інтерес до пізнання минулого і сучасного України, має уявлення про державну символіку України; свою приналежність до України;
  • розпитує старших і збирає інформацію про свій край, про минуле, історії назв;
  • усвідомлює: себе громадянином України; виявляє патріотичні почуття, шанобливе ставлення до символів держави традицій і звичаїв свого краю.

83

 

 

Аналіз діагностувальної роботи.

Хто такі земляни.

с.96-98

зош. ст.35

 

 

84

 

 

Хто такі земляни. Співробітництво народів світу. Дослідження : «Що у вашому домі вироблено в інших країнах»

с.98-99

зош. ст.36

 

 

85

 

 

Із чого все починалося

с.104-107

зош. ст.37

 

 

86

 

 

Хто вони – творці української держави.

с.109-112

зош ст.38

 

 

87

 

 

Як знайти Україну на карті світу.

с.113-114

зош ст.39

 

 

88

 

 

Як знайти Україну на карті світу. Робота з адміністративною картою України.

с.114-115

зош. с.24-25

 

 

89

 

 

Хто є громадянами України.

с.118-122

зош. ст.40

 

 

90

 

 

Чому державні символи є важливим атрибутом держави.

с.124-128

зош. ст.41

 

 

91

 

 

Створення символа/герба для свого класу.

с.128

 

 

92

 

 

Діагностувальна робота 3 «Земля – наш спільний дім. Україна – європейська держава»

 

 

 

Наш рідний край

Очікувані результати:

  • виявляє інтерес до пізнання минулого і сучасного України; участі у відзначенні пам’ятних подій, державних і народних свят; розпитує старших і збирає інформацію про свій край, про минуле, історії назв;
  • володіє навичками поводження в урочистих ситуаціях, у пам’ятних місцях, розуміє сутність правопорушень як порушень прав інших людей;
  • розповідає про значення праці людей різних професій для країни;
  • виявляє патріотичні почуття, шанобливе ставлення до символів держави традицій і звичаїв свого краю.

93

 

 

Аналіз діагностувальної роботи.

За що ми любимо наш рідний край.

с.129-130

зош. ст.42

 

 

94

 

 

За що ми любимо наш рідний край. Збереження чистоти свого населеного пункту. Створення постера про чистоту і порядок у нашому населеному пункті.

с.130-131

 

 

95

 

 

Де працюють наші земляки.

с.132-135

зош. ст.43

 

 

96

 

 

Чого нас навчають свята.

с.139-143

зош. ст.44

 

 

97

 

 

Чим славиться наш рідний край.

с.143-146

зош. ст.45

 

 

98

 

 

Чим славиться наш рідний край. Пам’ятки природи рідного краю. Підготовка презентації або повідомлення.

с.147

 

 

 

99

 

 

Чим славетна Україна.

с.149-151

зош. ст.46

 

 

100

 

 

Чим славетна Україна.

с.151-154

 

 

101

 

 

Пізнаємо Україну. Груповий проєкт «Ми любимо нашу Україну»

с.158

 

 

 

102

 

 

Діагностувальна робота 4 « Наш рідний край»

 

 

 

103

 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

 

104

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

 

105

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
3 березня 2023
Переглядів
1135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку