«Я досліджую світ»
Автори: О. Волощенко, О. Козак, Г.Остапенко (2018)
для 1 класу за програмою НУШ
(2022-2023 н.р.)
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
Ми -мандрівники |
|
|
1 |
Як мандрувати безпечно? (с. 11-13). |
23.01 |
|
2 |
Чим цікава мандрівка до Києва? (с. 14-15). |
24.01 |
|
3 |
Як мандрувати світом, не засмічуючи довкілля? (с. 16-17). |
25.01 |
|
|
Ми-винахідники |
|
|
4 |
Як народжуються винаходи? (с. 18-19). |
30.01 |
|
5 |
Як природа допомагає винахідникам? (с. 20-21). |
31.01 |
|
6 |
Чи можна бути винахідником у наш час? (с. 22-24). |
01.02 |
|
|
Спорт |
|
|
7 |
Чому варто займатися фізкультурою? (с. 25-27). |
06.02 |
|
8 |
Які риси характеру розвиває спорт? (с. 28-29). |
07.02 |
|
9 |
Чому Олімпійські ігри — особливі змагання? (с. 30-31). |
08.02 |
|
|
Книжка |
|
|
10 |
Як книжка з’являється на світ? (с. 32-35). |
13.02 |
|
11 |
Які бувають книжки? (с. 36-37). |
14.02 |
|
12 |
Чому треба берегти книжки? (с. 38-39). |
15.02 |
|
|
Транспорт |
|
|
13 |
Який буває транспорт? (с. 40-41). |
20.02 |
|
14 |
Як бути гарним пасажиром? (с. 42-43). |
21.02 |
|
15 |
Для чого потрібні правила дорожнього руху? Який транспорт найкращий? (с. 44-46). |
22.02 |
|
|
Світ професій |
|
|
16 |
Люди яких професій мені допомагають? (с. 47-49). |
27.02 |
|
17 |
Яка професія моєї мрії? (с. 50-51). |
28.02 |
|
18 |
Яка професія найважливіша? (с. 52). |
01.03 |
|
|
Підкорюємо час |
|
|
19 |
Чим вимірюють час? (с. 53—55). |
06.03 |
|
20 |
Навіщо потрібно бути пунктуальним? (с. 56-57). |
07.03 |
|
21 |
Як керувати часом? (с. 58-59). |
08.03 |
|
|
Весняна мозаїка |
|
|
22 |
Як приходить весна? (с. 60-61). |
13.03 |
|
23 |
Чим заклопотані птахи навесні? (с. 62-63). |
14.03 |
|
24 |
Які квіти розквітають першими? (с. 64-66). |
15.03 |
|
|
Великдень |
|
|
25 |
Про що розповідає писанка? (с. 67-69). |
20.03 |
|
26 |
Що покладемо у великодній кошик? (с. 70-71). |
21.03 |
|
27 |
Як святкують Великдень у світі? (с. 72—73). |
22.03 |
|
|
Навіщо ми їмо |
|
|
28 |
Навіщо потрібно їсти? (с. 74-75). |
03.04 |
|
29 |
Яка їжа корисна для мого організму? (с. 76-77). |
04.04 |
|
30 |
Як поводитися за столом? (с. 78-79). |
05.04 |
|
|
Світ рослин |
|
|
31 |
Чому людина не може жити без рослин? (с. 80-81). |
10.04 |
|
32 |
Що потрібно рослинам для життя? (с. 82-83). |
11.04 |
|
33 |
Що спільного між усіма рослинами? Як берегти рослини"? (с. 84-86). |
12.04 |
|
|
Світ тварин |
|
|
34 |
Які бувають тварини? (с. 87-89). |
17.04 |
|
35 |
Як живуть свійські й дикі тварини? (с. 90-91). |
18.04 |
|
36 |
Чи можуть дикі тварини стати хатніми? (с. 92-93). |
19.04 |
|
|
Веселка |
|
|
37 |
Як з’являється веселка? (с. 94-95). |
24.04 |
|
38 |
Які кольори має веселка? (с. 96-97). |
25.04 |
|
39 |
До спільного між словами «веселка» і «весело»? (с. 98—99). |
26.04 |
|
|
Моя родина |
|
|
40 |
Хто є в моїй родині? (с. 100-101). |
01.05 |
|
41 |
У чому сила родини? (с. 102-103). |
02.05 |
|
42 |
Які я маю обов’язки в родині? (с. 104-105). |
03.05 |
|
|
Ми –українці. Ми - європейці |
|
|
43 |
Українці — хто ми? (с. 106-109). |
08.05 |
|
44 |
Що закодовано в українській вишиванці? (с. 110-111). |
09.05 |
|
45 |
Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи? (с. 112- 113). |
10.05 |
|
|
Літня мозаїка |
|
|
46 |
Як упізнати літо? (с. 114-115). |
15.05 |
|
47 |
Як змінюється природа влітку? (с. 116-117). |
16.05 |
|
48 |
Як провести літні канікули безпечно? (с. 118-119). |
17.05 |
|
|
Плануємо екскурсію |
|
|
49 |
Як спланувати екскурсію? (с. 120-123). |
22.05 |
|
50 |
Як поводитися під час екскурсії? (с. 124-125). |
23.05 |
|
51 |
Екскурсія до сільського парку. |
24.05 |
|
|
Літні канікули |
|
|
52 |
Плануємо літні канікули. |
29.05 |
|
53 |
Проводимо літні канікули з користю. |
30.05 |
|
54 |
Безпека під час літніх канікул. |
31.05 |
|