Календарне планування ""Я досліджую світ

Про матеріал
календарне планування розраховане на 7 годин для 3 класу нової української школи відповідно програми
Перегляд файлу

Жива природа - тварини

111

14.01

Різноманіття тваринного світу. Хто такі тварини? Яка користь від дощового черв’яка?

112

14.01

Технології. Властивості конструкційних матеріалів. Об’ємна аплікація «Совеня» Інструктаж з ТБ.

113

17.01

Які тварини-перші жителі суходолу?

114

18.01

Чи небезпечні павуки?

115

18.01

Одомашнені комахи

116

19.01

У воді, на суходолі і в повітрі. Чому риби живуть у воді?

117

20.01

Оса-краса!

118

21.01

І у воді, і на суходолі

119

21.01

Технології. Інструктаж з ТБ. Робота з пластичними матеріалами. Декорування олівця «Кумедний динозавр»

120

24.01

Чи існують нащадки динозаврів?

121

25.01

Чи всі птахи літають?

122

25.01

Проект « Створення книжки- розкладки про птахів»

123

26.01

Сокіл- символ України

124

27.01

Птахи - символи України

125

28.01

Чим ссавці відрізняються від інших тварин? Хто такі ссавці?

126

28.01

Технології. Інструктаж з ТБ. Об’ємна аплікація. Листівка «Білий ведмідь»

127

31.01

Що їдять тварини?

128

01.02

Хатинка бобра

129

01.02

Для чого одомашнили коня?

130

02.02

Битий собака

131

03.02

Як тварини пристосувалися до довкілля?

132

04.02

Дивовижні тварини України

133

04.02

 Технології. Інструктаж з ТБ. Робота з природними матеріалами. Колективна робота «Разом із природою»

134

07.02

Тварини Червоної книги України.

135

08.02

Проект «Допоможи тваринам взимку»

136

08.02

Діагностувальна робота

137

09.02

Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок з теми

Жива природа : рослини, гриби, мікроорганізми

138

10.02

Що таке рослина?

139

11.02

Що таке рослина? (робота з гербарієм)

140

11.02

Технології  робота з природнім матеріалом

141

14.02

Де рослина бере енергію?

142

15.02

Де рослина бере енергію?

143

15.02

Для чого рослині квітка?

144

16.02

Як розмножуються рослини?

145

17.02

Проект «Способи розмноження рослин»

146

18.02

Найголовніші культурні рослини. Хлібні зернові культури.

147

18.02

Технології робота з природнім матеріалом

148

21.02

Яка різниця в борошні?

149

22.02

Що виготовляють зі злаків?

150

22.02

«Рецепти страв з і злаків моєї родини»( презентація учнів)

151

23.02

Як збирали урожай колись і тепер?

152

24.02

Чому деякі рослини називають культурними?

153

25.02

Чому деякі рослини називають культурними? (презентація та обговорення результатів дослідження)

154

25.02

Технології. Інструктаж з ТБ. Квілінг «Колосок»

155

28.02

Рослини - символи України

156

01.03

Рослини Червоної книги України.

157

01.03

Гриби та інші мікроорганізми.

158

02.03

Чим особливі гриби?

159

03.03

Які гриби ростуть в лісах України?

160

04.03

Досліджуємо гриби.

161

04.03

Технології. Інструктаж з ТБ. Оригамі «Гриби»

162

09.03

Мікроскопічні організми

163

10.03

Великий колообіг

164

11.03

Діагностувальна робота.

165

11.03

Технології. Інструктаж з ТБ. Досліджуємо властивості речовин «Пливи, рибко, пливи!»

166

12.03

Екскурсія в парк. Довкілля людини.

167

14.03

Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок з теми

Тіла, речовини та енергія

168

15.03

Тверді тіла, рідини і гази. Як ми розрізняємо тверді тіла, рідини і гази?

169

15.03

Досліджуємо об’єм і форму рідини.

170

16.03

Чому вода рідка, а лід твердий?

171

17.03

Досліджуємо, як утворюються бульбашки?

172

18.03

Як змінюються речовини, коли вони охолоджуються чи нагріваються?

173

18.03

Технології. Інструктаж з ТБ. Витинанка «Світове дерево»

174

21.03

Оболонки Землі. Які оболонки має Земля?

175

22.03

Повітряна оболонка Землі - атмосфера.

176

22.03

Круте відео- гроза.

177

23.03

Що загрожує ґрунту?

178

24.03

Водна оболонка Землі - гідросфера.

179

25.03

Водна оболонка Землі - гідросфера.

180

25.03

Технології Інструктаж з ТБ. Витинанка

181

04.04

Погодні умови.

182

05.04

Як влаштована Земля? Що всередині Землі?

183

05.04

Чому бувають землетруси та виверження вулканів?

184

06.04 ,

Як люди використовують багатства земних надр?

185

07.04

Як люди використовують багатства земних надр? (робота з колекцією корисних копалин)

186

08.04

Що таке колообіг речовин у кожній оселі?

187

08.04

Технології. Інструктаж з ТБ. Ліплення простих об’ємних виробів

188

11.04

Як люди змінюють довкілля?

189

12.04

Діагностувальна робота

190

12.04

Аналіз діагностувальної роботи. Обнова для природи

191

13.04

Проект «Як я змінюю довкілля»

192

14.04

Підсумковий урок з теми

193

15.04

Екскурсія в парк.

194

15.04

Технології. Інструктаж з ТБ. Ліплення простих об’ємних виробів

Місця і люди

195

18.04

Вчимося працювати з картою. Сторони світу і компас

196

19.04

Визначаємо сторони святу

197

19.04

Від фото до карти

198

20.04

Працюємо з картою міста

199

21.04

Малюємо карту -схему

200

22.04

Колись і тепер. Як карти допомагають уявити Україну?

201

22.04

Технології. Інструктаж з ТБ. Колективна робота «Знайома вулиця»

202

26.04

Як карти допомагають уявити Україну?

203

26.04

Як люди використовують територію?

204

27.04

Якими були давні поселення?

205

28.04

Давні фортеці України

206

29.04

Про що розповідають назви на карті?

207

29.04

Технології. Інструктаж з ТБ. Робота з нитками. Ігрова лялька-мотанка «Птах»

208

03.05

Подорожуємо Україною. Чернігів- місто легенд.

209

03.05

Місто Дніпро -космічна столиця України

210

04.05

Одеса- морські ворота України

211

05.05

Фестивалі над Ужем

212

06.05

Харків -місто наукових відкриттів.

213

06.05

 Технології. Інструктаж з ТБ. Українська народна вишивка. Виготовлення та оздоблення вишивкою серветки

 

214

10.05

Подорож Україною Подорож містом Суми.

215

10.05

Екскурсія рідним селом.

216

11.05

Діагностувальна робота

217

12.05

Аналіз діагностувальної роботи. Українська пустеля та рожеве озеро

218

13.05

Підсумковий урок з теми Екскурсія в парк. Зміни в природі навесні.

219

13.05

Технології Інструктаж з ТБ. Українська народна вишивка.

Виготовлення та оздоблення вишивкою серветки

Сім’я- громада - Україна

220

16.05

Моя сім’я. Які бувають сім’ї ?

221

17.05

Династія

222

17.05

Знані українські династії (презентації учнів)

223

18.05

Створюємо лінію часу своєї сім’ї

224

19.05

Як можна розповісти про родину

225

20.05

Найрідніші люди

226

20.05

 Технології. Інструктаж з ТБ. Екологічність виробів. Створення фігурок «Сім’я»

227

23.05

Як можна розповісти про родину (презентації учнів)

228

24.05

Відносини між людьми. Сусідка.

229

24.05

Екскурсія в шкільний краєзнавчий музей «Світлиця»

230

25.05

Моя громада. Як живе громада?

231

26.05

Як живе громада? (презентації досліджень, зустріч)

232

27.05

Навіщо люди працюють?

233

27.05

Технології. Інструктаж з ТБ. Розмічання деталей за допомогою шаблону. Листки для «Дерева прав»

234

30.05

Що таке права людини?

235

31.05

Для чого потрібні правила і закони? Розроблення правил класу

236

31.05

Діагностувальна робота

237

01.06

Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок з теми

238

02.06

Ми - громадяни України.

239

03.06

Що таке демократія?Від дружинників до кіборгів.?

240

03.06

Технології. Інструктаж з ТБ. Сучасні штучні матеріали. Квітка «Мак пам’яті»

241

06.06

Сім чудес України .

242

07.06

Хто керує Україною? Що значить бути українцем

243

07.06

Проект «Портрет моєї країни»

244

08.06

Улюблена вишиванка.

245

09.06

Екскурсія в парк. Підсумковий урок за семестр

 

docx
Додав(-ла)
Бондар Тетяна
Додано
19 грудня 2022
Переглядів
231
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку