Жива природа - тварини |
|||
111 |
14.01 |
Різноманіття тваринного світу. Хто такі тварини? Яка користь від дощового черв’яка? |
|
112 |
14.01 |
Технології. Властивості конструкційних матеріалів. Об’ємна аплікація «Совеня» Інструктаж з ТБ. |
|
113 |
17.01 |
Які тварини-перші жителі суходолу? |
|
114 |
18.01 |
Чи небезпечні павуки? |
|
115 |
18.01 |
Одомашнені комахи |
|
116 |
19.01 |
У воді, на суходолі і в повітрі. Чому риби живуть у воді? |
|
117 |
20.01 |
Оса-краса! |
|
118 |
21.01 |
І у воді, і на суходолі |
|
119 |
21.01 |
Технології. Інструктаж з ТБ. Робота з пластичними матеріалами. Декорування олівця «Кумедний динозавр» |
|
120 |
24.01 |
Чи існують нащадки динозаврів? |
|
121 |
25.01 |
Чи всі птахи літають? |
|
122 |
25.01 |
Проект « Створення книжки- розкладки про птахів» |
|
123 |
26.01 |
Сокіл- символ України |
|
124 |
27.01 |
Птахи - символи України |
|
125 |
28.01 |
Чим ссавці відрізняються від інших тварин? Хто такі ссавці? |
|
126 |
28.01 |
Технології. Інструктаж з ТБ. Об’ємна аплікація. Листівка «Білий ведмідь» |
|
127 |
31.01 |
Що їдять тварини? |
|
128 |
01.02 |
Хатинка бобра |
|
129 |
01.02 |
Для чого одомашнили коня? |
|
130 |
02.02 |
Битий собака |
|
131 |
03.02 |
Як тварини пристосувалися до довкілля? |
|
132 |
04.02 |
Дивовижні тварини України |
|
133 |
04.02 |
Технології. Інструктаж з ТБ. Робота з природними матеріалами. Колективна робота «Разом із природою» |
|
134 |
07.02 |
Тварини Червоної книги України. |
|
135 |
08.02 |
Проект «Допоможи тваринам взимку» |
|
136 |
08.02 |
Діагностувальна робота |
|
137 |
09.02 |
Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок з теми |
|
Жива природа : рослини, гриби, мікроорганізми |
|||
138 |
10.02 |
Що таке рослина? |
|
139 |
11.02 |
Що таке рослина? (робота з гербарієм) |
|
140 |
11.02 |
Технології робота з природнім матеріалом |
|
141 |
14.02 |
Де рослина бере енергію? |
|
142 |
15.02 |
Де рослина бере енергію? |
|
143 |
15.02 |
Для чого рослині квітка? |
|
144 |
16.02 |
Як розмножуються рослини? |
|
145 |
17.02 |
Проект «Способи розмноження рослин» |
|
146 |
18.02 |
Найголовніші культурні рослини. Хлібні зернові культури. |
|
147 |
18.02 |
Технології робота з природнім матеріалом |
|
148 |
21.02 |
Яка різниця в борошні? |
|
149 |
22.02 |
Що виготовляють зі злаків? |
|
150 |
22.02 |
«Рецепти страв з і злаків моєї родини»( презентація учнів) |
|
151 |
23.02 |
Як збирали урожай колись і тепер? |
|
152 |
24.02 |
Чому деякі рослини називають культурними? |
|
153 |
25.02 |
Чому деякі рослини називають культурними? (презентація та обговорення результатів дослідження) |
|
154 |
25.02 |
Технології. Інструктаж з ТБ. Квілінг «Колосок» |
|
155 |
28.02 |
Рослини - символи України |
|
156 |
01.03 |
Рослини Червоної книги України. |
|
157 |
01.03 |
Гриби та інші мікроорганізми. |
|
158 |
02.03 |
Чим особливі гриби? |
|
159 |
03.03 |
Які гриби ростуть в лісах України? |
|
160 |
04.03 |
Досліджуємо гриби. |
|
161 |
04.03 |
Технології. Інструктаж з ТБ. Оригамі «Гриби» |
|
162 |
09.03 |
Мікроскопічні організми |
|
163 |
10.03 |
Великий колообіг |
|
164 |
11.03 |
Діагностувальна робота. |
|
165 |
11.03 |
Технології. Інструктаж з ТБ. Досліджуємо властивості речовин «Пливи, рибко, пливи!» |
|
166 |
12.03 |
Екскурсія в парк. Довкілля людини. |
|
167 |
14.03 |
Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок з теми |
|
Тіла, речовини та енергія |
|||
168 |
15.03 |
Тверді тіла, рідини і гази. Як ми розрізняємо тверді тіла, рідини і гази? |
|
169 |
15.03 |
Досліджуємо об’єм і форму рідини. |
|
170 |
16.03 |
Чому вода рідка, а лід твердий? |
|
171 |
17.03 |
Досліджуємо, як утворюються бульбашки? |
|
172 |
18.03 |
Як змінюються речовини, коли вони охолоджуються чи нагріваються? |
|
173 |
18.03 |
Технології. Інструктаж з ТБ. Витинанка «Світове дерево» |
|
174 |
21.03 |
Оболонки Землі. Які оболонки має Земля? |
|
175 |
22.03 |
Повітряна оболонка Землі - атмосфера. |
|
176 |
22.03 |
Круте відео- гроза. |
|
177 |
23.03 |
Що загрожує ґрунту? |
|
178 |
24.03 |
Водна оболонка Землі - гідросфера. |
|
179 |
25.03 |
Водна оболонка Землі - гідросфера. |
|
180 |
25.03 |
Технології Інструктаж з ТБ. Витинанка |
|
181 |
04.04 |
Погодні умови. |
|
182 |
05.04 |
Як влаштована Земля? Що всередині Землі? |
|
183 |
05.04 |
Чому бувають землетруси та виверження вулканів? |
|
184 |
06.04 , |
Як люди використовують багатства земних надр? |
|
185 |
07.04 |
Як люди використовують багатства земних надр? (робота з колекцією корисних копалин) |
|
186 |
08.04 |
Що таке колообіг речовин у кожній оселі? |
|
187 |
08.04 |
Технології. Інструктаж з ТБ. Ліплення простих об’ємних виробів |
|
188 |
11.04 |
Як люди змінюють довкілля? |
|
189 |
12.04 |
Діагностувальна робота |
|
190 |
12.04 |
Аналіз діагностувальної роботи. Обнова для природи |
|
191 |
13.04 |
Проект «Як я змінюю довкілля» |
|
192 |
14.04 |
Підсумковий урок з теми |
|
193 |
15.04 |
Екскурсія в парк. |
|
194 |
15.04 |
Технології. Інструктаж з ТБ. Ліплення простих об’ємних виробів |
|
Місця і люди |
|||
195 |
18.04 |
Вчимося працювати з картою. Сторони світу і компас |
|
196 |
19.04 |
Визначаємо сторони святу |
|
197 |
19.04 |
Від фото до карти |
|
198 |
20.04 |
Працюємо з картою міста |
|
199 |
21.04 |
Малюємо карту -схему |
|
200 |
22.04 |
Колись і тепер. Як карти допомагають уявити Україну? |
|
201 |
22.04 |
Технології. Інструктаж з ТБ. Колективна робота «Знайома вулиця» |
|
202 |
26.04 |
Як карти допомагають уявити Україну? |
|
203 |
26.04 |
Як люди використовують територію? |
|
204 |
27.04 |
Якими були давні поселення? |
|
205 |
28.04 |
Давні фортеці України |
|
206 |
29.04 |
Про що розповідають назви на карті? |
|
207 |
29.04 |
Технології. Інструктаж з ТБ. Робота з нитками. Ігрова лялька-мотанка «Птах» |
|
208 |
03.05 |
Подорожуємо Україною. Чернігів- місто легенд. |
|
209 |
03.05 |
Місто Дніпро -космічна столиця України |
|
210 |
04.05 |
Одеса- морські ворота України |
|
211 |
05.05 |
Фестивалі над Ужем |
|
212 |
06.05 |
Харків -місто наукових відкриттів. |
|
213 |
06.05 |
Технології. Інструктаж з ТБ. Українська народна вишивка. Виготовлення та оздоблення вишивкою серветки
|
|
214 |
10.05 |
Подорож Україною Подорож містом Суми. |
|
215 |
10.05 |
Екскурсія рідним селом. |
|
216 |
11.05 |
Діагностувальна робота |
|
217 |
12.05 |
Аналіз діагностувальної роботи. Українська пустеля та рожеве озеро |
|
218 |
13.05 |
Підсумковий урок з теми Екскурсія в парк. Зміни в природі навесні. |
|
219 |
13.05 |
Технології Інструктаж з ТБ. Українська народна вишивка. Виготовлення та оздоблення вишивкою серветки |
|
Сім’я- громада - Україна |
|||
220 |
16.05 |
Моя сім’я. Які бувають сім’ї ? |
|
221 |
17.05 |
Династія |
|
222 |
17.05 |
Знані українські династії (презентації учнів) |
|
223 |
18.05 |
Створюємо лінію часу своєї сім’ї |
|
224 |
19.05 |
Як можна розповісти про родину |
|
225 |
20.05 |
Найрідніші люди |
|
226 |
20.05 |
Технології. Інструктаж з ТБ. Екологічність виробів. Створення фігурок «Сім’я» |
|
227 |
23.05 |
Як можна розповісти про родину (презентації учнів) |
|
228 |
24.05 |
Відносини між людьми. Сусідка. |
|
229 |
24.05 |
Екскурсія в шкільний краєзнавчий музей «Світлиця» |
|
230 |
25.05 |
Моя громада. Як живе громада? |
|
231 |
26.05 |
Як живе громада? (презентації досліджень, зустріч) |
|
232 |
27.05 |
Навіщо люди працюють? |
|
233 |
27.05 |
Технології. Інструктаж з ТБ. Розмічання деталей за допомогою шаблону. Листки для «Дерева прав» |
|
234 |
30.05 |
Що таке права людини? |
|
235 |
31.05 |
Для чого потрібні правила і закони? Розроблення правил класу |
|
236 |
31.05 |
Діагностувальна робота |
|
237 |
01.06 |
Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок з теми |
|
238 |
02.06 |
Ми - громадяни України. |
|
239 |
03.06 |
Що таке демократія?Від дружинників до кіборгів.? |
|
240 |
03.06 |
Технології. Інструктаж з ТБ. Сучасні штучні матеріали. Квітка «Мак пам’яті» |
|
241 |
06.06 |
Сім чудес України . |
|
242 |
07.06 |
Хто керує Україною? Що значить бути українцем |
|
243 |
07.06 |
Проект «Портрет моєї країни» |
|
244 |
08.06 |
Улюблена вишиванка. |
|
245 |
09.06 |
Екскурсія в парк. Підсумковий урок за семестр |
|