Календарне планування з предмету "Я у світі" розроблено для вчителів 3 класів, які навчаються за підручником Бібік. Варто звернути увагу на те, що наскрізні лінії та компетенції вже вказані в таблиці. Зверніть увагу, що дати не виставлені, ви робите це в залежності від вашого розкладу. Дане планування підійде для вчителів, які працюють у єврейських навчальних закладах.
Календарне планування «Я у світі», 35 годин
№ |
Дата |
Зміст |
НЛ та Компетенції |
1. |
|
ТЕМА 1. ЛЮДИНА. Людина – частина природи. Людина – частина суспільства. С.5-8 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
2. |
|
Школа вчить, як на світі жить. С. 9 – 14 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
3. |
|
Держава освічених людей. С.15-21 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
4. |
|
Учимося учитися. С. 22-23 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
5. |
|
Що таке людське «Я». с.24-25 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
6. |
|
Яким бути? С. 26-28 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
7. |
|
Як досягти успіху. С. 29-32 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
8. |
|
Хочеш бути щасливим, - не будь лінивим. С. 33-34 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
9. |
|
ТЕМА 2. ЛЮДИНА СЕРЕД ЛЮДЕЙ. Сім*я. Родовідне дерево. С.35-39 Проект «Моє сімейне древо» |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
10. |
|
Обов*язки в сім*ї. с. 40-43 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
11. |
|
Жити по совісті. Сімейний календар. С. 43-47 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
12. |
|
Школа. Основні правила школяра. С.48-55. Проект «Історія моєї школи» |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
13. |
|
Правила поведінки. Поводься з іншими так, як ти хотів би, щоб поводилися з тобою. Як треба вітатися. С. 56-62 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
14. |
|
Як поводитись у громадських місцях. С. 63-69 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
15. |
|
Людські чесноти. С.70-75 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
16.
|
|
Людина має творити добро. С. 75- 80 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
17. |
|
Додержуй даного тобою слова.с.81-84 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
18. |
|
Намагайся не обманювати. С.85-90 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
19. |
|
Не можна брати чуже. С.90-91 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
20. |
|
ТЕМА 3. ЛЮДИНА В СУСПІЛЬСТВІ. Суспільство. С.92 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
21. |
|
Україна – незалежна держава. С.93-96 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
22. |
|
Де ти живеш. Твоя країна – Україна. С. 96-100 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
23. |
|
Історичні скарби України. С.101-104 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
24. |
|
Символи держави. С. 104-107 Проект «Символи української держави» |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
25. |
|
Подорож картою України. С. 108-113 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
26. |
|
Природні скарби України. Господарська діяльність в містах України. С. 114-117 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
27. |
|
Славетні українці. Українці – євреї, що прославили світ. С. 117-124 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
28. |
|
Правила життя в суспільстві. С. 124-131 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
29. |
|
Ніхто немає права ображати людину. Про права дитини. С. 132-135 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
30. |
|
Будь-який учинок завжди має наслідки. С. 135-138 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
31. |
|
Пустощі чи правопорушення? С. 139 - 141 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
32. |
|
ТЕМА 4. ЛЮДИНА І СВІТ. Україна на карті світу. С. 142-145 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
33. |
|
Ми всі рівні. Що не край, то звичай. С. 146- 149 Проект «Народи світу» |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
34. |
|
Народні промисли України. Народні свята. Пам*ятні дати. С. 150-157 |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |
35. |
|
Перевір свої досягнення. Підсумковий урок. |
Громадянська відповідальність, НЛ2 |