Календарне планування з Алгебри 7 клас (О.Істер) 3 год на тиждень

Про матеріал
Матеріал містить календарно- тематичне планування з Алгебри 7 клас (автор підручника О.Істер). 3 години на тиждень , всього 105 годин.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне  планування з алгебри для 7 класу на 2024-2025 н.р.

(3 години на тиждень, І семестр – 48 год,  ІІ семестр – 57 год)

Складено до відповідно до модельної навчальної програми  «Алгебра. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О. С.), «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 24.07.2023 № 883)

 

 
уроку

Дата

Примітка

Тема уроку

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

Ключові компетентності

1 семестр

Тема 1. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС МАТЕМАТИКИ 5-6 класи ( 8 год )

  1.  

 

 

Натуральні числа. Арифметичні дії з натуральними числами . Подільність натуральних чисел.

читає і записує: натуральні числа в межах мільярда; використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами; пояснює, що таке: натуральне число; значення виразу; пояснює правила: додавання, віднімання, розв’язує вправи, що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних доданків; виконання двох арифметичних дій з натуральними числами; знає, розуміє та застосовує правила: округлення десяткових дробів; розв’язує вправи, що передбачають: порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів;розв’язує вправи, що передбачають: знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох (кількох) чисел в межах ста; знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел (кількох) в межах ста

  •           Підприємливість та фінансова грамотність

 

  •           Вільне володіння державною мовою

 

  •           Математична компетентність

 

  •           Підприємливість та фінансова грамотність
  1.  

 

 

Десятковий дріб. Арифметичні дії з десятковими дробами.

  1.  

 

 

Звичайні дроби. Арифметичні дії зі звичайними дробами

  1.  

 

 

Арифметичні дії зі звичайними дробами. Відсотки

  1.  

 

 

Відношення і пропорції

  1.  

 

 

Відношення і пропорції .Раціональні числа та дії з ними.

  1.  

 

 

Раціональні числа та дії з ними.

  1.  

 

 

Вхідна діагностувальна робота № 1

Тема 2. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ З ОДНІЄЮ ЗМІННОЮ (10 год )

  1.  

 

 

Загальні відомості про рівняння.

Розпізнає лінійне рівняння з однією змінною серед даних рівнянь; 

наводить приклади: рівносильних  рівнянь; лінійних рівнянь з однією  змінною; лінійних рівнянь з однією  змінною, які мають один корінь, безліч  коренів, не мають коренів; 

формулює: 

· означення рівняння, кореня  (розв’язку) рівняння, рівносильних  рівнянь, лінійного рівняння з однією  змінною; 

· основні властивості рівняння; 

пояснює: 

· що означає розв’язати рівняння; · що таке рівносильні рівняння; · за допомогою яких перетворень  даного рівняння можна отримати  рівняння, рівносильне даному; 

 

  •           Підприємливість та фінансова грамотність

 

  •           Вільне володіння державною мовою

 

 

 

 

  1.  

 

 

Загальні відомості про рівняння. Лінійне рівняння з однією змінною.

  1.  

 

 

Лінійне рівняння з однією змінною.

  1.  

 

 

Лінійне рівняння з однією змінною.

  1.  

 

 

Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі

  1.  

 

 

Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі

  1.  

 

 

Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі

  1.  

 

 

Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі. Самостійна робота 

  1.  

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

  1.  

 

 

Тематична (діагностична) робота № 2

Тема 3. ЦІЛІ ВИРАЗИ( 50 год )

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

Тема 3.1. Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу. Тотожні вирази. Тотожності Одночлен ( 15 год)

  1.  

 

 

Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу

Розуміє, що таке числовий вираз, вираз зі змінними;

розрізняє: числові вирази та вирази зі змінними; одночлени серед  інших алгебраїчних виразів, одночлени стандартного вигляду  серед інших одночленів, подібні  одночлени;  

читає числові вирази та вирази зі  змінними, використовуючи  математичну термінологію; 

записує числові вирази та вирази зі  змінними, подані в текстовій формі, з  використанням математичної  символіки; 

наводить приклади: числових  виразів; виразів зі змінними;  одночленів та одночленів 

стандартного  вигляду;

пояснює:  · як знайти числове значення виразу  зі змінними при заданих значеннях  змінних; · що таке тотожні вирази, тотожність,  тотожне перетворення виразу,  одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт; многочлен стандартного  вигляду; 

розуміє: сутність дії піднесення до степеня з  натуральним показником; доведення властивостей степеня з  натуральним показником; 

формулює: означення одночлена, степеня з  натуральним показником; властивості степеня з натуральним  показником; 

записує та обґрунтовує: властивості степеня з натуральним  показником; формули скороченого множення;

розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значення числового виразу та виразу зі змінними із  заданим значенням змінних; тотожні перетворення виразів та доведення  тотожностей; застосування 

властивостей степеня з натуральним  показником для спрощення виразів та  обчислення їхніх значень; зведення  одночлена до стандартного вигляду; визначення коефіцієнта і степеня одночлена; множення одночленів та піднесення одночлена до степеня;  ;  використання зазначених перетворень для спрощення виразів, доведення  тотожностей, обчислення значень  виразів, розв’язування рівнянь, задач на подільність цілих чисел тощо

  •           Математична компетентність

 

 

  •           Підприємливість та фінансова грамотність
  1.  

 

 

Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу. Тотожні вирази. Тотожності.

  1.  

 

 

Тотожні перетворення виразів. Доведення тотожностей

  1.  

 

 

Тотожні перетворення виразів. Доведення тотожностей

  1.  

 

 

Степінь з натуральним показником

  1.  

 

 

Степінь з натуральним показником

  1.  

 

 

Властивості степеня з натуральним показником.

  1.  

 

 

Властивості степеня з натуральним показником.

  1.  

 

 

Властивості степеня з натуральним показником. Самостійна робота.

  1.  

 

 

Одночлен. Стандартний вигляд одночлена                                    

  1.  

 

 

Одночлен. Стандартний вигляд одночлена                                    

  1.  

 

 

Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня

  1.  

 

 

Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня. Самостійна робота

  1.  

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

  1.  

 

 

Тематична діагностична робота № 3

Тема 3.2. Многочлен. Множення одночлена на многочлен і многочлена на многочлен (15 год)

  1.  

 

 

Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення.

 Степінь многочлена

розрізняє: многочлени серед 

інших алгебраїчних виразів, 

многочлени стандартного вигляду  серед інших многочленів, подібні  члени многочлена; многочлени, для перетворення яких можна  застосовувати формули, які вказано в  змісті; 

наводить приклади: многочленів та  многочленів стандартного вигляду; 

пояснює:  многочлен стандартного  вигляду;

розуміє: задачі розкладання многочлена на

множники; правила додавання, віднімання і  множення многочленів;

 

формулює: многочлена,  подібних членів многочлена, степеня  многочлена; 

· правила множення одночлена і  многочлена, множення двох  многочленів; 

 

розв’язує вправи, що передбачають:

зведення подібних членів многочлена; визначення степеня многочлена;  перетворення добутку одночлена і  многочлена, суми, різниці, добутку  двох многочленів у многочлен;  розкладання многочлена на множники  способом винесення спільного  множника за дужки, способом  групування, за формулами  скороченого множення та із 

застосуванням кількох способів

 

 

  •           Вільне володіння державною мовою

 

  •           Математична компетентність

 

  •           Навчання впродовж життя

 

  •           Громадянські та соціальні компетентності
  1.  

 

 

Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення.

 Степінь многочлена

  1.  

 

 

Додавання і віднімання многочленів

  1.  

 

 

Додавання і віднімання многочленів

  1.  

 

 

Множення одночлена на многочлен

  1.  

 

 

Множення одночлена на многочлен

  1.  

 

 

Самостійна робота. Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки

  1.  

 

 

Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки

  1.  

 

 

Множення многочлена на многочлен

  1.  

 

 

Множення многочлена на многочлен

  1.  

 

 

Розкладання многочленів на множники способом групування

  1.  

 

 

Розкладання многочленів на множники способом групування

  1.  

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

  1.  

 

 

Тематична (діагностична)  робота № 4

  1.  

 

 

Підбиття підсумків першого семестру

2 семестр

Тема 3.3. Квадрат суми та квадрат різниці. Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми та квадрата різниці. Множення різниці двох виразів на їх суму (11 год)

  1.  

 

 

Квадрат суми та квадрат різниці

формулює: многочлена,  подібних членів многочлена, степеня  многочлена; 

· правила множення одночлена і  многочлена, множення двох  многочленів; 

 

 

  •           Вільне володіння державною мовою

 

  •           Математична компетентність

 

  •           Навчання впродовж життя

 

  •           Компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій

 

  •           Підприємливість та фінансова грамотність

 

 

  1.  

 

 

Квадрат суми та квадрат різниці

  1.  

 

 

Квадрат суми та квадрат різниці

  1.  

 

 

Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми та квадрата різниці

  1.  

 

 

Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми та квадрата різниці

  1.  

 

 

Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми та квадрата різниці

  1.  

 

 

Множення різниці двох виразів на їх суму

  1.  

 

 

Множення різниці двох виразів на їх суму

  1.  

 

 

Множення різниці двох виразів на їх суму .

 Самостійна робота

  1.  

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

  1.  

 

 

Тематична (діагностична)  робота № 5

Тема 3.4. Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів. Сума і різниця кубів. Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники (9 год)

  1.  

 

 

Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів

розв’язує вправи, що передбачають:

зведення подібних членів многочлена; визначення степеня многочлена;  перетворення добутку одночлена і  многочлена, суми, різниці, добутку  двох многочленів у многочлен;  розкладання многочлена на множники  способом винесення спільного  множника за дужки, способом  групування, за формулами  скороченого множення та із 

застосуванням кількох способів

 

 

  1.  

 

 

Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів

  1.  

 

 

Сума і різниця кубів

  1.  

 

 

Сума і різниця кубів

  1.  

 

 

Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники

  1.  

 

 

Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники

  1.  

 

 

Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники . Самостійна робота

  1.  

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

  1.  

 

 

Тематична (діагностична)  робота № 6

Тема 4. ФУНКЦІЇ ( 10 год )

  1.  

 

 

Означення функції. Область визначення та область значень функції. Способи задання функції. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних явищ

Наводить приклади:

функціональних залежностей; 

лінійних функцій;

пояснює, що таке: аргумент; функція;  область визначення функції; область  значень функції; графік функції;

 

 

 

  •           Вільне володіння державною мовою

 

  •           Математична компетентність

 

  •           Компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій

 

  1.  

 

 

Означення функції. Область визначення та область значень функції. Способи задання функції. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних явищ

  1.  

 

 

Графік функції. Графічний спосіб задання функції

  1.  

 

 

Графік функції. Графічний спосіб задання функції

формулює означення понять: 

функція; графік функції; лінійна  функція; пряма пропорційність; розпізнає лінійну функцію та пряму  пропорційність серед інших функцій;

усвідомлює, що лінійні функції  можуть слугувати математичними  моделями реальних життєвих 

ситуацій;

називає та ілюструє на прикладах  способи задання функції;

описує побудову графіка функції,  зокрема, лінійної та її окремого виду  – прямої пропорційності;

розв’язує вправи, що

передбачають: знаходження області  визначення функції; знаходження  значення функції за

  1.  

 

 

Лінійна функція, її графік та властивості

  1.  

 

 

Лінійна функція, її графік та властивості

  1.  

 

 

Лінійна функція, її графік та властивості

  1.  

 

 

Лінійна функція, її графік та властивості Самостійна робота

  1.  

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

  1.  

 

 

Тематична (діагностична) робота № 7

Тема 4. СИСТЕМИ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ З ДВОМА  ЗМІННИМИ ( 16 год )

Тема 4.1. Лінійне рівняння з двома змінними. Системи двох лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язок. Графічний спосіб розв’язування систем (8 год)

  1.  

 

 

Лінійне рівняння з двома змінними

Розпізнає рівняння з двома змінними,  лінійні рівняння з двома змінними  серед інших рівнянь;

наводить приклади: рівняння з двома  змінними; лінійного рівняння з двома  змінними; системи двох лінійних  рівнянь з двома змінними;

формулює означення: лінійного  рівняння з двома змінними; розв’язку  рівняння з двома змінними; розв’язку  системи двох лінійних рівнянь з двома  змінними;

пояснює:

· що означає розв’язати рівняння з  двома змінними, систему рівнянь з  двома змінними;

· що таке графік рівняння з двома  змінними;

будує графіки лінійних рівнянь з двома  змінними;

 

  •          Вільне володіння державною мовою

 

  •          Математична компетентність
  •          Інноваційність

 

  •          Інформаційнокому-нікаційна

компетентність

  1.  

 

 

Лінійне рівняння з двома змінними

  1.  

 

 

Графік лінійного рівняння з двома змінними

  1.  

 

 

Графік лінійного рівняння з двома змінними

  1.  

 

 

Системи двох лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язок. Графічний спосіб розв’язування систем

  1.  

 

 

Системи двох лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язок. Графічний спосіб розв’язування систем. Самостійна робота. Розв’язування вправ

  1.  

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

  1.  

 

 

Тематична (діагностична) робота № 8

Тема 4.2. Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки та способом додавання. (8 год)

  1.  

 

 

Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки.

характеризує, використовуючи  графічну інтерпретацію, випадки, коли  система двох лінійних рівнянь з двома  змінними має один розв’язок; має  безліч розв’язків; не має розв’язків; описує способи розв’язування системи  двох лінійних рівнянь з двома 

змінними; розрізняє системи двох лінійних  рівнянь з двома змінними, що мають  один розв’язок; безліч розв’язків; не  мають розв’язків;

складає системи рівнянь за умовою  текстової задачі;

усвідомлює, що системи лінійних  рівнянь можуть слугувати 

математичними моделями реальних  життєвих ситуацій;

розв’язує: системи двох лінійних  рівнянь з двома змінними вказаними у  змісті способами; задачі за допомогою  систем двох лінійних рівнянь з двома  змінними;

створює математичну модель задачі у  вигляді системи рівнянь

 

  1.  

 

 

Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки.

  1.  

 

 

Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання

  1.  

 

 

Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання

  1.  

 

 

Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними

  1.  

 

 

 Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними

  1.  

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

  1.  

 

 

Тематична (діагностична) робота № 9

Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

(11 год )

  1.  

 

 

Лінійне рівняння з однією змінною.

характеризує: 

· випадки, коли лінійне рівняння з  однією змінною має один розв’язок;  має безліч розв’язків; не має розв’язків; 

· етапи розв’язування задачі за  допомогою рівняння;

усвідомлює, що лінійні рівняння з  однією змінною та рівняння, які  зводяться до лінійних, можуть  слугувати математичними моделями  реальних життєвих ситуацій;

складає рівняння за умовою текстової  задачі;

розв’язує: лінійні рівняння з однією  змінною і рівняння, що зводяться до  них; текстові задачі за допомогою  лінійних рівнянь з однією змінною;  створює математичну модель задачі у вигляді рівняння; розв’язує сюжетні задачі з 

реальними даними щодо: безпеки руху; розрахунку сімейного бюджету, можливості здійснення масштабних покупок; безпеки і охорони здоров’я; практичних аспектів фінансових питань

  •           Вільне володіння державною мовою

 

  •           Математична компетентність

 

  •           Компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій

 

  •           Інноваційність

 

  1.  

 

 

Лінійне рівняння з однією змінною.

  1.  

 

 

Тотожні перетворення виразів. Доведення тотожностей

  1.  

 

 

Тотожні перетворення виразів. Доведення тотожностей

  1.  

 

 

Лінійна функція. Побудова графіка лінійної функції

  1.        

 

 

Лінійна функція. Побудова графіка лінійної функції

  1.        

 

 

Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними різними способами (графічним, додавання, підстановки)

  1.        

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

  1.        

 

 

Підсумкова (діагностична) робота за 7 клас

  1.        

 

 

Аналіз підсумкової роботи

  1.        

 

 

Підсумковий урок

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Планування
Додано
1 жовтня
Переглядів
82
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку