Календарне планування
алгебра, 8 клас
(2 год на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
За оновленою програмою затвердженою МОН України
Наказ №804 від 07.06.2017 р.
№ уроку |
Дата проведення |
Теми уроку |
Примітки |
|||
Тема 1. РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ (24+8 год) |
||||||
1 |
|
Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри 7 класу |
|
|||
2 |
|
Діагностична контрольна робота |
|
|||
3 |
|
Раціональні вирази. Раціональні дроби. |
|
|||
4 |
|
Основна властивість раціонального дробу |
|
|||
5 |
|
Основна властивість раціонального дробу |
|
|||
6 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|||
7 |
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
|||
8 |
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками. Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
|||
9 |
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. Самостійна робота № 1 |
|
|||
10 |
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
|
|||
11 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|||
12 |
|
Контрольна робота № 1. Тематична |
|
|||
13 |
|
Множення дробів. Піднесення дробу до степеня |
|
|||
14 |
|
Множення дробів. Піднесення дробу до степеня |
|
|||
15 |
|
Ділення дробів |
|
|||
16 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|||
17 |
|
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|||
18 |
|
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|||
19 |
|
Раціональні рівняння |
|
|||
20 |
|
Раціональні рівняння. Самостійна робота № 2 |
|
|||
21 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|||
22 |
|
Контрольна робота № 2. Тематична |
|
|||
23 |
|
Степінь із цілим показником |
|
|||
24 |
|
Властивості степеня із цілим показником |
|
|||
25 |
|
Властивості степеня із цілим показником |
|
|||
26 |
|
Властивості степеня із цілим показником. |
|
|||
27 |
|
Стандартний вигляд числа |
|
|||
28 |
|
Функція , її графік і властивості |
|
|||
29 |
|
Функція , її графік і властивості. Самостійна робота № 3 |
|
|||
30 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|||
31 |
|
Контрольна робота № 3. Тематична |
|
|||
32 |
|
Підсумковий урок |
|
|||
Тема 2. КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА (10+4 год) |
||||||
33 |
|
Функція y = x2, її графік і властивості |
|
|||
34 |
|
Арифметичний квадратний корінь |
|
|||
35 |
|
Арифметичний квадратний корінь |
|
|||
36 |
|
Числові множини. Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа |
|
|||
37 |
|
Тотожність . Рівняння |
|
|||
38 |
|
Тотожність . Рівняння . |
|
|||
39 |
|
Властивості арифметичного квадратного кореня |
|
|||
40 |
|
Властивості арифметичного квадратного кореня |
|
|||
41 |
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
|
|||
42 |
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
|
|||
43 |
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. Функція , її графік і властивості |
|
|||
44 |
|
Функція , її графік і властивості. Самостійна робота № 4 |
|
|||
45 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|||
46 |
|
Контрольна робота № 4.Тематична |
|
|||
Тема 3. КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ (16+8 год) |
||||||
47 |
|
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння |
|
|||
48 |
|
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння |
|
|||
49 |
|
Формула коренів квадратного рівняння |
|
|||
50 |
|
Формула коренів квадратного рівняння |
|
|||
51 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|||
52 |
|
Теорема Вієта |
|
|||
53 |
|
Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач |
|
|||
54 |
|
Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач |
|
|||
55 |
|
Самостійна робота № 5. Узагальнення і систематизація знань. |
|
|||
56 |
|
Контрольна робота № 5. Тематична |
|
|||
57 |
|
Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники |
|
|||
58 |
|
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
|
|||
59 |
|
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
|
|||
60 |
|
Квадратне рівняння та рівняння які зводяться до квадратних як математична модель прикладної задачі |
|
|||
61 |
|
Квадратне рівняння та рівняння які зводяться до квадратних як математична модель прикладної задачі |
|
|||
62 |
|
Розв’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь. Самостійна робота № 6 |
|
|||
63 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|||
64 |
|
Контрольна робота № 6. Тематична |
|
|||
65 |
|
Узагальнення і систематизація знань з теми «Раціональні вирази» |
|
|||
66 |
|
Узагальнення і систематизація знань з теми «Квадратні корені. Дійсні числа» |
|
|||
67 |
|
Узагальнення і систематизація знань з теми «Квадратні рівняння і раціональні рівняння» |
|
|||
68 |
|
Розв’язування текстових і прикладних задач |
|
|||
69 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
|||
70 |
|
Підсумковий урок |
|
|||