Календарне планування складено відповідно до Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.
Календарно-тематичне планування
з алгебри у 8 класі
Кількість навчальних годин 67
Кількість годин на тиждень 2
Кількість самостійних робіт 6
Кількість контрольних робіт 7
Кількість тематичних 7
Програма:
«Математика. Навчальна програма для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 №804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю.І. Мальований, Є.П. Нелін, Д.А. Номировський, А.В. Паньков, Н.А. Тарасенкова, М.В. Чемерис, М.С. Якір.
У розвантаженні програми (2015 рік) брали участь: М.І. Бурда, А.В. Паньков,М.С. Якір,Д.А. Номіровський.
Над оновленням програми (2017 рік) працювали: М.І. Бурда, Б.В. Кудренко, О.Я. Біляніна, А.І. Азаренкова, О.І. Буковська, Т.С. Кіндюх, О.Є. Лисенко, А.В. Миляник, Н.В. Панова, А.В. Паньков.
Підручник:
Алгебра : підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закладів / А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір. – Х.: Гімназія, 2016. – 240 с.: іл..
№ уроку |
Зміст уроку |
Дата проведення |
Примітка |
Тема №1. Раціональні вирази. (31 год.) Учень/учениця: наводить приклади: раціонального виразу;раціонального дробу; степеня із цілим показником; розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази; пояснює: ·як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника; ·що таке стандартний вигляд числа; формулює: ·основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником; ·правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня; ·умову рівності дробу нулю; ·означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником; описує властивості функції за її графіком; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції . |
|||
|
|||
|
Раціональні вирази. Раціональні дроби. |
|
|
|
Основна властивість раціонального дробу. |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Додавання і віднімання раціональних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Додавання і віднімання раціональних дробів з різними знаменниками. |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Самостійна робота № 1 |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ. |
|
|
|
Контрольна робота № 1 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ підвищеної складності. |
|
|
|
|||
|
Множення і ділення раціональних дробів. |
|
|
|
Піднесення раціонального дробу до степеня. |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Тотожні перетворення раціональних виразів. |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Самостійна робота № 2 |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ. |
|
|
|
Контрольна робота № 2 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ підвищеної складності. |
|
|
|
|||
|
Рівносильні рівняння. Раціональні рівняння. |
|
|
|
Розв’язування раціональних рівнянь. |
|
|
|
Степінь із цілим від’ємним показником. Стандартний вигляд числа. |
|
|
|
Властивості степеня із цілим показником. |
|
|
|
Функція у= , її графік і властивлсті. |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Самостійна робота № 3 |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ. |
|
|
|
Контрольна робота № 3 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ підвищеної складності. |
|
|
Тема № 2. Квадратні корені. Дійсні числа. (13 год.) Учень/учениця: наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел; пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число; формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня; характеризує: властивості функцій ,за їх графіками; розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій . |
|||
|
Функція у=х2, та її графік. |
|
|
|
Квадратні корені. Арифметичний квадратний корінь. |
|
|
|
Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа. |
|
|
|
Властивості арифметичного квадратного кореня. |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Функція у= , її графік і властивості. |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Самостійна робота № 4 |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ. |
|
|
|
Контрольна робота № 4 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ підвищеної складності. |
|
|
Тема № 3. Квадратні рівняння. (17 год.) Учень/учениця: наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів; формулює: ·означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння; ·теорему Вієта; записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники; складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач. |
|||
|
|||
|
Квадратні рівняння. Розв’язування неповних квадратних рівнянь. |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Формула коренів квадратного рівняння. |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Теорема Вієта. |
|
|
|
Розв'язування вправ. |
|
|
|
Самостійна робота № 5. Аналіз самостійної роботи. |
|
|
|
Контрольна робота № 5 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ підвищеної складності. |
|
|
|
|||
|
Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних рівнянь. |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
Раціональні рівняння як математичні моделі прикладних задач. |
|
|
|
Самостійна робота № 6 |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ. |
|
|
|
Контрольна робота № 6 |
|
|
Тема № 4. Повторення і систематизація навчального матеріалу. (6 год.) |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Тотожні перетворення раціональних виразів. |
|
|
|
Функції і графіки. Степінь з цілим від’ємним показником. |
|
|
|
Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних. Розв’язування задач. |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота № 7 |
|
|
|
Аналіз підсумкової контрольної роботи. |
|
|
|
Підсумковий урок. |
|
|
Розв'язує сюжетні задачі на: використання взаємозв'язків економічних явищ; види та розрахунки податків, платежів; рух; продуктивність праці; вартість товару; сумісну роботу; суміші та сплави тощо. |