28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Урок на тему: "Ділення дробів".

Про матеріал

Закріпити знання учнів про послідовність дій для перетво­рення частки

раціональних дробів у раціональний дріб (алгоритм, ви­вчений на попередньому

уроці); відпрацювати вміння застосовувати алгоритм для перетворення частки

раціональних дробів у раціональ­ний дріб; удосконалити вміння виконувати

скорочення раціональних дробів, а також перетворення суми, різниці, добутку

раціональних дро­бів та степеня раціонального дробу в раціональний дріб із

використан­ням вивчених раніше алгоритмів.

Розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, вміння аналізувати,

узагальнювати.

Виховувати охайність, уважність, активність, самостійність, увагу.

Перегляд файлу

8 клас                                                                                                                          Дата: ___________

Тема уроку. Ділення дробів. Самостійна робота.

Мета. Закріпити знання учнів про послідовність дій для перетво­рення частки

            раціональних дробів у раціональний дріб (алгоритм, ви­вчений на попередньому

            уроці); відпрацювати вміння застосовувати алгоритм для перетворення частки

            раціональних дробів у раціональ­ний дріб; удосконалити вміння виконувати                       

            скорочення раціональних дробів, а також перетворення суми, різниці, добутку        

            раціональних дро­бів та степеня раціонального дробу в раціональний дріб із  

            використан­ням вивчених раніше алгоритмів.

            Розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, вміння аналізувати, 

            узагальнювати.

            Виховувати охайність, уважність, активність, самостійність, увагу.

Хід уроку

I. Організаційний етап

II. Перевірка домашнього завдання

Перевірку виконання вправ домашнього завдання учитель здійснює за зразком.

III. Формулювання мети і завдань уроку

Учитель повідомляє учням мету і завдання уроку

IV. Актуалізація опорних знань та вмінь

Виконання усних вправ

  1. Обчисліть: ; ; ; ; .
  2. Подайте у вигляді дробу вираз:
    а) ; б) ; в) ; г) ; д) ; є) .
  3. Розкладіть на множники вираз:

a) 3a6b; б) 3aab; в) 3а – 3а2; г) тх – т; д) a2 + b2 + 2ab; е) т2 – 8т;

ж) т3 – 8; з) b3 4т; и) т3 – 4т2 + 4b; к) т3 – т2 + т – 1.

V. Засвоєння вмінь

Виконання усних вправ

  1. Подайте вирази у вигляді дробу: а) ; б) ;

в) ; г) ; д) ; є) ; ж) ; з) .

  1. При деякій парі значень а і b вираз = 5. Чому дорівнюють при тому самому значенні а і b значення виразів:

а) ; б) ; в) ; г) ; д) ?

Виконання письмових вправ

VII. Підсумки уроку

(Можна провести її як  самостійну роботу)

Варіант 1

Варіант 2

Подайте у вигляді дробу:

 

а°) ;

б•) ;

в•) ;

г•) ;

д••) ;

є••)

а°) ;

б•) ;

в•) ;

г•) ;

д••) ;

є••)

 

Відповіді на самостійну роботу

Варіант 1

а)  ; б) ; в) ; г) ; д) ; є) .

Варіант 2

а)  ; б) ; в) ; г) ; д) ; є) .

 

VIII. Домашнє завдання

Повторити    ,          ;

docx
Додано
27 жовтня 2018
Переглядів
139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку