Бінарний урок з алгебри та інформатики "Дії над раціональними числами"

Про матеріал

Цікавинкою даного уроку є поєднання уроків математики та інформатики. Під час розв'язування задач з даної теми, розглядаються питання безпеки електронних платіжних систем, фішинг тощо. В результаті учні не тільки закріплюють практично навички розв'язування вправ, а й розглядають шляхи захисту від деяких видів Інтернет-загроз

Перегляд файлу

7 - (-8) =…

Дії над раціональними

-7,2 числами







Найважливіші грошові винаходи ХХ століття

Перші вірусні атаки на систему WebMoney були здійснені в

2001 році. Тоді ж, для захисту, програмісти системи створили

сервіс Security

















Число, протилежне до 350 – це …

Їх сума дорівнює …

Як додати два від'ємних числа?

-        350 + (- 250) = …

Як додати два числа з різними знаками?

-        4000 + 300 = …



















Через фішинг зловмисники отримали доступ до деяких віртуальних гаманців. Система заблокувала вражені гаманці, але перед цим зловмисники встигли вивести з неї 4719 грн., що складає   0,6 грошей, які знаходились під загрозою. Відомо, що страхова компанія, в якості компенсації

постраждалим клієнтам, переказала на їх спільний рахунок      усіх грошей, які

знаходились під загрозою. Визначити поточний стан рахунку постраждалих.

вчитель

м.Дніпро


Фішинг – це отримання доступу до

конфіденційної

інформації на

комп'ютері (ключів,

паролів тощо) за допомогою

спеціальних програм

автор: Орел Г.О., вчитель СЗШ_№1,

м.Дніпро

Користувачу на пошту прийшов лист, в якому вказувалось, що     через     технічні проблеми  на сервері     WebMoney сталася часткова    втрата інформації -    тому користувач     має     ввести повторно свої особисті дані (включаючи пароль). Через деякий  час     після введення   даних, користувач     отримав     історію  свого рахунку:

                                                                     № переказу                            Сума, грн

                                                                                            І                                          158

                                                                                           ІІ                                       -    263

                                                                                         ІІІ                                          346

IV       263 V  - 546

                                                                                         VI                                       -    358

Як змінився рахунок користувача за вказаний період? Скільки грошей отримали зловмисники, якщо за даний період користувач жодного разу не знімав гроші з

рахунку?                           м.Дніпровчитель



Деякі равлики є горами. Всі гори

люблять кішок. Чи правильно, що всі равлики люблять кішок?





Користувач має обміняти три однакових грошові суми в гривнях на іноземні грошові одиниці. Система WebMoney дозволяє це зробити за умови 3%-ої комісії з першого обміну, 5%-ої комісії з другого обміну та 8%-ої комісії з третього обміну.

Переглядаючи сайти в Інтернеті, користувач побачив посилання на деякий побічний віртуальний обмінник системи, який пропонував здійснити весь обмін лише з комісією 10% від загальної суми обміну. Здійснивши обмін, користувач засумнівався та вирішив обчислити комісію, яку вимагала офіційна система WebMoney. Виявилось, що дана комісія на 910 грн менша, ніж та, яку він сплатив. Знайти загальну суму, яку обміняв користувач.






Скласти та розв'язати задачу за даною блок-схемою

                                                          a            а– сума

переказу

b: 0,8% від а b– комісія с– початковий

d: c – (a + b) стан рахунку d– кінцевий

стан рахунку

                                                        d      Знайти d, якщо

автор: Орел Г.О., вчитель СЗШ_№1, а = с = 1000 грн м.Дніпро




pdf
Додано
26 жовтня 2018
Переглядів
600
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку