Календарно-тематичне планування уроків алгебри
(8 клас)
(70 год., 2 год. на тиждень)
Складено до підручника: Мерзляк А.Г., Полонський В.В., Якір М.С. Алгебра: підруч. для 8-го кл. загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Гімназія, 2021
Згідно з навчальною програмою з математики для учнів 5-9 класів,
затвердженою Міністерством освіти і науки України
(Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
ІІ Семестр (38 год.)
№ уроку |
Кіл-ть год |
Тема уроку |
Дата проведення |
Дата фактична |
Примітка |
Квадратні корені. Дійсні числа |
|||||
31 |
1 |
Арифметичний квадратний корінь. |
|
|
|
32 |
1 |
Множина. Підмножина. Числові множини. Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа |
|
|
|
33 |
1 |
Властивості арифметичного квадратного кореня. Самостійна робота №6 |
|
|
|
34 |
1 |
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
|
|
|
35 |
1 |
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. Самостійна робота №7 |
|
|
|
36 |
1 |
Функція , її графік і властивості |
|
|
|
37 |
1 |
Розв'язування вправ. Самостійна робота 8 |
|
|
|
38 |
1 |
Контрольна робота № 4 з теми «Квадратні корені. Дійсні числа». Тематичне оцінювання. |
|
|
|
Тема 3. Квадратні рівняння |
|||||
Тема 3. 1 Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння. Теорема Вієта |
|||||
39 |
1 |
Аналіз контрольної роботи Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння. |
|
|
|
40 |
1 |
Розв’язування неповних квадратних рівнянь. Самостійна робота № 9 |
|
|
|
41 |
1 |
Формула коренів квадратного рівняння. |
|
|
|
42 |
1 |
Формула коренів квадратного рівняння. |
|
|
|
43 |
1 |
Розв'язування вправ. Самостійна робота №10 |
|
|
|
44 |
1 |
Теорема Вієта. |
|
|
|
45 |
1 |
Теорема Вієта. Самостійна робота № 11 |
|
|
|
46 |
1 |
Квадратне рівняння та рівняння, які зводяться до квадратних, як математичні моделі прикладних задач |
|
|
|
47 |
1 |
Розв'язування вправ |
|
|
|
48 |
1 |
Контрольна робота № 5 з теми «Квадратні рівняння». Тематичне оцінювання. |
|
|
|
Тема 3. 2.Квадратний тричлен та його корені. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники |
|||||
49 |
1 |
Аналіз контрольної роботи. Квадратний тричлен.
|
|
|
|
50 |
1 |
Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. |
|
|
|
51 |
1 |
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. Самостійна робота №12 |
|
|
|
52 |
1 |
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних .
|
|
|
|
53 |
1 |
Раціональні рівняння як математична модель текстових і прикладних задач Самостійна робота №13 |
|
|
|
54 |
1 |
Раціональні рівняння як математична модель текстових і прикладних задач |
|
|
|
55 |
1 |
Розв'язування вправ та задач . |
|
|
|
56 |
1 |
Розв'язування вправ та задач . |
|
|
|
57 |
1 |
Розв'язування вправ та задач. Самостійна робота №14 |
|
|
|
58 |
1 |
Контрольна робота № 6 з теми «Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних» Тематичне оцінювання. |
|
|
|
Тема 4. Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|||||
59 |
1 |
Додавання і віднімання раціональних дробів |
|
|
|
60 |
1 |
Множення і ділення раціональних дробів. |
|
|
|
61 |
1 |
Множення і ділення раціональних дробів. Самостійна робота №15 |
|
|
|
62 |
1 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
|
63-64 |
1 |
Квадратні корені. Квадратні корені. |
|
|
|
65 |
1 |
Квадратні рівняння. Самостійна робота №16 |
|
|
|
66 |
1 |
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
|
|
|
67 |
1 |
Підсумкова контрольна робота №7 |
|
|
|
68-69 |
1 |
Аналіз контрольної роботи Розв’язування вправ |
|
|
|
70 |
1 |
Узагальнення вивченого матеріалу за рік. Тематичне оцінювання. |
|
|
|